Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 23 dubna 2024
Celkem je zde 190 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: ondrej1997
Uživatelů dnes: 6
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 421
Online návštěvníků
Návštěvníků: 182
Uživatelů: 8
Celkem: 190

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.3. 2016
Příspěvků: 1 | Témat: 1

27.12 2018 12:04


Ahoj klubáci, mám prosbu na Vás povolanější.

Mám problém se svojí a6 c7 2.0 TDI* 2012. Auto neudrží provozní teplotu. Vyměnil se v servisu termostat a stále nedrží, pro jistotu ho vyměnili ještě jednou (kdyby byl nový vadný a bohužel bezezměny). Nenapadá vás kde by mohl být zakopaný pes? Projeli jsme na diag jak ukazuje čidlo teploty a ukazuje stejně jako na budíkách, diag žádnou chybu nehlásí.. Pak už je v chlazení vše mechanické ne?
V autě je ještě origo nezávislé topení, to mě napadlo, že by s tím mohlo mít souvislost, ale nevím jak je to s okruhem propojené. (nevíte náhodou jestli origo nezávislé topení má předehřívat motor? protože to se u mě nekoná, vyhřeje interier, ale motor nechá studený, mám auto krátce, tak se omlouvám za tak debilní dotaz )

Další věc co jsem si všiml, je, že už se mi dvakrát stalo, že jsem sjel z dálnice (kde se to v točkách dostane na provozku (vody, olej nezjistím ) sjedu z ní, teplota spadne klidně i na 60 stupnu, zaparkuji, chcípnu auto a jedou mi sahary ikdyž je venku třeba 1 stupeň, nechápu proč, jak kdyby si motor myslel, že se přehřívá a tak začne chladit.

Nechci rady zadarmo, kdyby tu byl třeba nějaký klubový servisák v okolí Prahy moc rád bych mu zaplatil kdyby se na to podíval.


Moc děkuji za jakoukoliv radu, jsem z toho už bezradný, měl jsem auto už 3x v servisu a stále se to nepovedlo vyřešit.
nahoru

sponzor





27.12 2018 12:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.2. 2012
Příspěvků: 255 | Témat: 10

27.12 2018 13:02


Možná blbost, ale je tam pouze jeden termostat?

Kamarád měl podobný problém se Superbem 2013 a nevěděl, že tam má ještě jeden termostat.

Zkus sem dát VIN* nebo mi ho pošli přes SZ. Zkusím se podívat.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

27.12 2018 13:17


Ja do takhle malych objemu nedelam ale nektery sestivalce maj treba dva termostaty takze kdyz vymenis jeden tak to jeste nemusis spravit. Stahni si a nauc se s ETKA tak najdes kolik mas termostatu, kdyz sj na tebe vecer spomenu tak se ti kouknu, ventilatory na novejsich autech bezej i kvuli DPF* takze ty resit nemusis mel sem nekolik aut bovejch a delali to samy co popisujes vetrali i v zaparkovanym autem se studenym motorem:)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.11. 2016
Příspěvků: 44 | Témat: 11

03.01 2019 10:02


Mam podobny problem, stane sa ze sa auto zohreje na 90 a hned na chvilku spadne na 80 a potom sa uz ustali na 90 a nepadne.. moze to byt zly termostat? Tak isto sa motor ani nestihne zohriat a zastavim a pocujem fukat sahary.. nezda sa mi to ze mi to minuly rok takto robilo..

Pred pol rokom som menil toto "Thermostat for Cylinder Head 059906627L" preto, ze sa mi objavila chyba 10382 - Thermostat for Cylinder Head, P199E 00 [039] - Open Circuit a prestal fungovat start/stop, obcas kolisali otacky..a odvtedy sa mi zda, ze to uz nefunguje ako ma.. Nie je to ale klasicky termostat, ale nejaky podtlakovy ventil..

Vie niekto pomoct?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

03.01 2019 19:32


Ma to len 1 termostat alebo nie su tam rovno 2?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2012
Příspěvků: 148 | Témat: 24

03.01 2019 20:11


Maš tam ten veľký amalý termostatik na chladič EGR*. Ja mám tiež CGL a mam ho tam aj keď ti v servise povedie že ho nemáš. Lebo v ETKE není napísaný. V audi vedia objednať len komplet hadicu za 160€ č. dielu 03L122157Q.

Tebe ale stačí objednať diel čo sa montuje do škodoviek a VW tam je to do výmenníka DSG* prevodovky. Je to úplne ten istý diel. Číslo dielu
1K0121113A.
Je to zo zadu na motore na strane vodiča. Za olejovým filtrom. Ale sú tam 2 hadice, tak poriadne pozeraj. Máš ho tam na 100%
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.6. 2009
Příspěvků: 52 | Témat: 3

26.01 2021 17:25


Ahoj.podarilo se nejak vyresit? Ja mam tyden a6 c7 2012 2.0tdi 130kw a na 90 se mi zahralo po 40km a po sjezdu z dalnice spadla na 70.a ani po 200km normalni jizdy nepovylezla.jen do stoupani.pak zas spadla.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2018
Příspěvků: 88 | Témat: 10

26.01 2021 21:27


Na b8 3.0tdi som tiez za boha namohol vyriesit,a nakoniec dva termostaty,jeden niekde pri EGR* tusim a druhy asi vpredu pri pumpe,oba rozpadnute,zisti ci tiez nemas dva
nahoru

sponzor





26.01 2021 21:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 609 | Témat: 44

27.01 2021 7:43


martinsdh: nic jiného než výměna jednoho nebo dvou termostatů to nevyřeší
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

30.01 2021 1:54


Nic nemen !!! vsetko je ok.. Ja som vymenil vsetko co sa dalo. Na A6 c7 2.0tdi ti pomoze len prekryt nasavanie predneho grilu na celu zimu.. Ten motor sa nedokaze ohriat koly velkemu prievanu cez prednu masku. Ten motor generuje malo odpadoveho tepla. Cize je moc usporny. Spolu s prievanom ho nedokaze ohriat. Ja som na dialnici po 40km mal max 2 diody co je tych 70 stupnov...

Jedine riesenie je upchat prednu masku !! Jazdil som tak celu zimu a motor sa konecne dokazal ohriat na 90.. samozrejme nie po 10km.. ale po cca 17-20km isto...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2018
Příspěvků: 88 | Témat: 10

30.01 2021 7:19


Keby boli mrazy -30 a viac ako volakedy tak to pochopim,to som mal problem udrzat motor na 90,aj na b6 1,9 aj na b8 3,0tdi,ale teraz ked ani zima neni,to sa mi daco nezda,teraz na b8,5 tiez 3,0tdi bolo aj -20 do 10km ma 90 a drzi
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

30.01 2021 11:13


Sak to keby to robilo len pri riadnych mrazoch ale ono to auto ma problem aj pri 0 stupnov. Preco na skodovkach a volskswagnoch nosia prekrytie mriezky ? No na audi kde je maska 2x taka a neda sa nikde kupit ziadne prekrytie... Je to 100% len prievan od prednej masky a vduch lahko uchodi okolo prevodovky dole pod auto + kurenie v kabine ktore taktiez odobera teplo motoru ! Upchatie predneho grilu bolo najlacnejsie a najefektivnejsie riesenie tohto problemu pri tejto motorizacii.! Ako hovorim menil som 2 ci 3 termostaty a auto sa chovalo stale rovnako. Prekrytie nemalo ziadny vplyv na prehrievanie motora napr. 100km na dialnici nepretrzitej prevadzky.

Prekryt a nespekulovat !!! Vlastna skusenost !!!

ps: pouzil som izolaciau na solarne potrubie cca 5-6 cm v priemere... je to pekna cierna pena ktoru podla dlzky treba nastrihat a povkladat do masky nechal som volnu len jednu spodnu cast. Postacuje 2 metre tejto izolacie. A problem som tym realne a hned odstranil !

ps2: ak sa vam niekedy auto zohrieva az prekvapivo rychlo je to zaplnenim DPF* takmer na 100 % a pripravuje sa na regeneraciu !
Tiez vlastna skusenost a poznatky z 2.0tdi a tiez 3.0 bitdi.

ps3 : nezvysovat umelo otacky motora pri vypalovani DPF* ... jazdite len tak ako si automat sam radi. Takto si ho samo reguluje a regeneracia prejde najrychlejsie. !!
Odsledovane dlhodobo s aplikacou vagdpf. Dobra pomocka na nase naftaky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2018
Příspěvků: 88 | Témat: 10

30.01 2021 14:06


Tak mne sa asi pripravuje na regeneraciu vzdy
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.7. 2019
Příspěvků: 47 | Témat: 1

30.01 2021 14:34


Pokud je to automat, je i termostat na okruhu do převodovky. Ten často zapříčiňuje, ze teplota kolísá v zimním období po klidné jízdě, nebo prodlužuje výrazně dobu ohřátí motoru
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

30.01 2021 15:45


U automatu je hlavní problém už z principu, že 7st. drží při jízdě ve městě nebo mimoměsto do 100km/h otáčky extrémně nízko (cca 1200ot). To je pak jasné, že když v zimě nastartujete, auto vymrzlé - chcete si přitopit, zapnete ventilaci, chviličku probubláte na volnoběh a pak v klidu vyjedete na cestu, tak motor vyrábí minimum odpadního tepla. Při těch 1200 otáčkách se nemá absolutně jak zahřát, kór 3.0TDI V6. To pak nevěřím, že se to někomu ohřeje na 90 po 10ti kilometrech jízdy.
- jediné řešení je stáhnout ventilaci na minimum nebo vypnout úplně dokud se motor nezahřeje (klapky se zavřou a uměle podrží teplý vzduch v motorovém prostoru), případně pokud je motor už chvíli v chodu a dobře se promazal, tak přepnout na sportovní režim, ať se drží ve vyšších otáčkách
- pokud se bavíme o manuálu, pokud člověk drží otáčky při 2000, pak je to úplně jiný příběh
- dávat krabice před chladič určitě není řešení, které by mě uklidnilo, že je to "normální"
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

30.01 2021 16:57


mirec575 - mas a6 c7 2.o TDI* Multitronic* ? Alebo mal si ked mudrujes ze sa tento motor dobre obrieva ? Pri tomto automate ktory na 50kmh drzi 1000 otacok ?... Ja som to auto mal 3 zimy a pri prvej som vymenil vsetky termostaty a vsetky fungovali ako mali. Venoval som tomu zahrievaniu celu zimu. A ty mi tu budes mudrovat.
Mudruj ak mas rovnake auto s rovnakou skusenostou. Ano aj mne sa renault so 4st automatom ktory stale drzi okolo 2200 otacok pekne ohrieva ale co to ma spolocne ? nic...
S tymto autom sa da jazdit dlhodobo s 6.0 l spotrebou nema tolko odpadoveho tepla !!!

Klik - ano je tam tento termostat aj ten som menil.. Prevodovka tiez odobera teplo. A ci uz priamo ohrevom alebo nepriamo tym ze je spojena s motorom a teplo si odobra neustale.

Kto ma realne toto auto pozrite si ako krasne je ten motor ochladzovany naporom vzduchu a teplo uchodi okolo prevodovky dole.

Je to fakt ktory mi tu nikto nevyvrati. A nepomoze nic ine len upchat 80% prednej masky !!!


Novodoby diesel sa neohreje normalnou jazdou po 10 km na 90. Ale je tam vynimka s DPF* kedy pri upchanom filtri sa motor velmi rychlo ohreje cca 5-7 km... zas vlastna a realne overena skusenost !! overene na 2.0 TDI* a 3.0 bitdi !
nahoru

sponzor





30.01 2021 16:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2018
Příspěvků: 88 | Témat: 10

30.01 2021 17:19


Pozrime aky prudky,ja hovorim ze mne sa 3,0tdi ohreje VZDY do 10 km,a snad ma nechces presviedcat o tom ze chce regenerovat za kazdym
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

30.01 2021 18:24


takze porovnavas 2.0 a 3.0 dobre... Ja mam presne 10.1 km praca - dom. A ani na 2.0 ani na 3.0 bitdi sa neohreje na 90. 2.0 sa mi ohrialo max na 60... bitdi sa mi ohreje na max 80. Ale ako pisem ked chce vypalovat DPF* ohreje sa na 90 do cca 7 km na 90 stupnov.

Co to mas za 3.0? aky rok aka prevodovka aka spotreba ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.6. 2009
Příspěvků: 52 | Témat: 3

30.01 2021 18:24


Me to pripadne divne.dnes jsem jel po okrskach asi 300km a zahralo se mi to na 90 asi 3x do kopce.jinak cca 70.mam ze 3/4 zakryty chladic. Soused ma superba tez 2.0tdi a 90 tam ma behem 10km.mam 2.0tdi 130kw v manualu.
A jeste jedna otazka. Jak se pozna ze probiha regenerace?mam 1.vuz s DPF*.
Dekuji
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

30.01 2021 18:45


No ja neviem moj kolega ma tiez superba 2.0 TDI* a tiez sa mu neohreje na 90 pocas 11km.
Mal som freemont 2.0 diesel.. Lagunu 2.0 diesel, megane 1.9 diesel. A ani jedno auto som neohrial na 90 pocas 10km ! Mal som aj 3.6 V6 superb benzin a ten sa ohrial po 9km ale mal 10.5 l spotrebu !
Tiez som mal mesiac rapid 1.2tsi a ten sa tiez ohrial az po cca 9km.


DPF* o sobe dava vediet ked je filter takmer na 100% plny tym ze sa auto ohreje rychlejsie.

Ked prebieha regeneracia drzi otacky pocas jazdy minimalne na 1400. A6 c7 2.0tdi a 3.0bitdi ...Cize nestava sa ze s lahkou nohou sa dostanete pod 1400. Co za normalnej jazdy je bezne ze toci len 1200.

Zvuk vyfuku je mohutnejsi pripadne trocha dunivy.

Zapach po spalenej gume.

Vstrekovace cvrlikaju inac kedze vstrekuje 3 davky namiesto jednej.

Ak nic s toho nevnimate tak nepoznate este svoje auto a oporucam kupit si kvalitne elm327 a k tomu program vagdpf a odsledovat si to.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2018
Příspěvků: 88 | Témat: 10

30.01 2021 20:37


Neporovnaval som nic,pisal som ze na 3,0 som mal ten isty problem,a ako sa riesil,tiez ma presviedcali ze to tak ma byt,ale som patral az som vypatral,preto som pisal ze to treba riadne zistit,ale nikde som to neporovnaval,rok 13,manual,dlhodoba 7,4
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 609 | Témat: 44

30.01 2021 21:44


To opravdu někdo na Audi překrývá masku, jako to se to dělalo na starých škodovkách? To bych se hodně styděl se s tím někde ukázat. Jestli se ti auto při teplotách okolo nuly nezahřeje, máš někde problém, na 99% vadnej termostat. Tím, že si dáš kartón před masku, tím problém nevyřešíš, jen ho utlumíš.
Tyhle kydy o tom, jak je jakej motor extrémně efektivní a negeneruje dostatek tepla aby se ohřál, ty už jsem slyšel mockrát. Naposledy když jsem měl 159 2.4JTD a stejně tak předtím u GT 1.9JTD ...taky se ohřála na 70°C při normální jízdě a na fórech radili něco o efektivitě. Pak jsem vyměnil termostat a ejhle, za pár km 90°C - nezávisle na tom, jeslti bylo venku 30°C nebo -10°C
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 609 | Témat: 44

30.01 2021 21:47


martinsdh (30.01 2021 18:24) orig :
Me to pripadne divne.dnes jsem jel po okrskach asi 300km a zahralo se mi to na 90 asi 3x do kopce.jinak cca 70.mam ze 3/4 zakryty chladic. Soused ma superba tez 2.0tdi a 90 tam ma behem 10km.mam 2.0tdi 130kw v manualu.
A jeste jedna otazka. Jak se pozna ze probiha regenerace?mam 1.vuz s DPF*.
Dekuji


Vyndej kartón od banánů, nemáš starou škodovku. Raději vyměň co je potřeba a používej motor tak, jak se má. Jezdit trvale s nezahřátým motorem mu ani trošku neprospívá.
A jak sám vidíš, tak ani zakrývání masky nepomáhá - je tam něco špatně. Obzvlášť, když všem ostatním se auto ohřívá normálně na 90°C, i bez krabice od banánů
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 609 | Témat: 44

30.01 2021 21:50


Agent848 (30.01 2021 1:54) orig :
Nic nemen !!! vsetko je ok.. Ja som vymenil vsetko co sa dalo. Na A6 c7 2.0tdi ti pomoze len prekryt nasavanie predneho grilu na celu zimu.. Ten motor sa nedokaze ohriat koly velkemu prievanu cez prednu masku. Ten motor generuje malo odpadoveho tepla. Cize je moc usporny. Spolu s prievanom ho nedokaze ohriat. Ja som na dialnici po 40km mal max 2 diody co je tych 70 stupnov...

Jedine riesenie je upchat prednu masku !! Jazdil som tak celu zimu a motor sa konecne dokazal ohriat na 90.. samozrejme nie po 10km.. ale po cca 17-20km isto...


To nám tady chceš opravdu tvrdit, že těch 99,9% aut, v tomto případě škodovek a VW, jezdí trvale s nezahřátým motorem? Nenech se vysmát prosímtě.
Kryt před maskou má jedno auto z tisíce, většinou je to nějakej důchodce, co to zakrývá, protože to tak dělával kdysi dávno na 120
nahoru

sponzor





30.01 2021 21:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2018
Příspěvků: 88 | Témat: 10

30.01 2021 22:06


Zipp-vitaj zdravy rozum.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

30.01 2021 22:09


ach.. niekto si tu bude stale mliet ze diesel sa bude dobre ohrievat a behom 10km bude mat 90 stupnov. Pisal som ze auta ktore som vlastnil sa neohreju behom 10km v zime. A ten co to tvrdi nejazdil s dieslom alebo pekne odrbava aj sam seba.

Mam osobnu skusenost s tymto motorom. Co na tom nechapes ? vymenil som hlavny termostat a aj skryty termostat v hadiciach. A ine prkotiny a nic nepomohlo. Len prekrytie.

My chces povedat ze vzduch obtekajuci okolo motora a prevodovky ho neochladzuje ? Lebo ten tvoj termostat sluzi na to aby sa motor ohrial na prevadzkovu teplotu ?? Ano sluzi ! Ale ten termostat nezastavi prudenie chladneho vzduchu okolo motora !

Toto niekomu pomoze u mna na 2.0 TDI* 130kw Multitronic* nepomohlo. https://www.audi-sport.net/xf/threads/audi-b8-2-0- [zkrácená url]
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

30.01 2021 22:15


Ak on ma prekrytu masku a neohreje sa mu, tak samozrejme ma problem na 90% v termostatoch. Ale to tu panko nespomenul ....az potom...

A netvrde mi tu furt ze sa vam diesel ohrieva behom 10 km ked je nula a menej !!!
Takych frajeriniek som sa uz napocuval.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.2. 2018
Příspěvků: 88 | Témat: 10

30.01 2021 22:16


Stavim sa s tebou o co chces,mam to auto tretiu zimu a v tatrach byva aj zima
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

30.01 2021 23:04


Neohrejes ho ! Ak budes mat otacky do 1500 nemas sancu! Automat tak radi ze drzi take otacky. To ze mas manual len umelo navysujes spotrebu ktora ma za nasledok rychlejsie ohriatie.. A to ze porovnavame 3.0 s 2.0 je uplne nieco ine. Okolo 3.0 nieje tolko vzduchoprazdna na prechladenie motora naporom vzduchu. A tiez ma o 2.5 l vacsiu spotrebu ako 2.0l co sa prejavy na lepsom zahrievani.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

31.01 2021 1:40


Už jsem dlouho nezažil, aby bylo v nějakém tématu během krátké doby takhle živo
Nicméně:
- sám jsem zmiňoval a souhlasím, že je obrovský rozdíl mezi 7st automatem a manuálem, protože automat bez ohledu na venkovní teplotu drží při předpisových rychlostech 1200-1400 otáček a to opravdu při větších mrazech razantně prodlužuje dobu ohřívání
- vyšší spotřeba u 3L spočívá v tom že máš oproti 2L o polovinu větší motor (+2 válce +2x0.5L vyšší objem), to je pak jasné že se musí motor něčím krmit pokud to není perpetumobile. U třílitru je hlavně podstatně větší blok a tudíž mnohem víc prochladlé kovové hmoty, která potřebuje ohřát, takže naopak bude potřebovat víc času na ohřátí. Čím menší motor, tím se ohřívá rychleji - a to se podiv pod kapotu kolik tam je místa kolem některých maloobjemových motorů.
- rozhodně si ale stojím za tím, že krabice do masky nepatří.. buď vypnout topení a ohřát motor jízdou aspoň na 2000ot, nebo pořešit termostaty
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email