Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 226 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 221
Uživatelů: 5
Celkem: 226

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.12. 2018
Příspěvků: 3 | Témat: 1

28.12 2018 10:48


Zdravim,Prosim vás chcel by som vas poprosit o radu,mam zaujem o kupu audi a5,2.0tfsi,quatro,2014.Chcel by som vas poprosit o radu kedže predajca hovori že na 800 km ta audi spali 1l oleja.

Možte mi napisat otom viac ? Dakujem Vopred



[/akimg]
nahoru

sponzor





28.12 2018 10:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

28.12 2018 11:03


asi bych řekl že je v čudu motor
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

28.12 2018 11:13


Chce to novy motor, ako pise roubic, alebo brutal drahu opravu.
2.0tfsi je obecne problem. Nekupovat.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

28.12 2018 11:27


Kdyby byla za hodne dobre penize a vedel by si ze do ni posles 50 klacku a furt to bude dobrej kup tak bych to bral
Otazka je co je vlastne dobrej motor ?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

28.12 2018 12:41


Roubic: 3.0tdi chce jenom klapky jednou za 120tis km a za 400rozvody. To mi prijde fer.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.12. 2018
Příspěvků: 3 | Témat: 1

28.12 2018 13:16


Dakujem za odpovede,ide len oto že pracujem v holandsku a tam sa musi platit belasting(Cestná daň),a vlastne za 2.0 tfsi by som platil asi 200 eur na 3 mesiace,za diesel asi 450 takže je to dost no , Aj tak vam dakujem
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

28.12 2018 13:48


tomko222: me uz diesel nesmi do baraku mel jsem 2x diesel a nikdy uz a na mejch 10 rocne to nema uplne vyznam
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

28.12 2018 14:14


Roubic: jo, taky rikam, kdyz prcam 2x rocne, taky to nemusi byt s hezkou zenskou
nahoru

sponzor





28.12 2018 14:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.8. 2016
Příspěvků: 22 | Témat: 6

29.12 2018 10:55


Exino: No benzín se vyplatí pokud najedeš málo benzín je o cca 20-30 centů dražší takže pokud najedeš např přes 60tkm ročně jako já tak se vyplatí. Je to nahovno vtom že neberou potaz jestli je to euro 4 nebo 5 já mam a6 allroad 3.0tdi 176kw euro5 a vzchází to stejně jako na euro 4 já platím 565euro na 3měsíce a jen pro porovnání za stejné auto jen s 4.2 v8 to vzchází od 220-250 euro
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.12. 2018
Příspěvků: 3 | Témat: 1

29.12 2018 12:23


Ja len neviem ako je to stym 2.0 tfsi motorom vela ludi rozprava že žerie to olej ale ja rozmyšlam nad 2014 ročnikom neviete niečo bližsie o tom probleme z olejom ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

29.12 2018 12:49


ono je zřát olej a žrát pokud osobně si myslim že to polkne třeba na 1000km 2-3 deci tak si myslim že to je oki ale pokud to polkne 800km 1l tak je to špatně
si to spočítej na 10tis km 12litrů oleje to není moc ekonomické
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

29.12 2018 12:57


Ten problem s olejom sa vola EA888. Googli a studuj
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.12. 2017
Příspěvků: 97 | Témat: 1

29.12 2018 14:15


Fsi tfsi tsi nebrat vubec v zadnem pripade od 1.2 az po 6.3fsi(sem ani nevedel ze se to vubec vyrabelo) je to zakarbonovany po 100tkm a narozdil od nafty to sou tvrdy castice karbonu , nafta taky sazuje ale je to mekky a mastny takze krom tech klapek a egru to vetsi skody nenapacha. Jezdim 4 roky 3.0 176kw na trasy 40km denne okolo baraku naj. 200tis a neregistruju zadny poruchy spotreba oleje nula takze si priplat tech 200euro za tu dan protoze s tsi se budes furt mrdat(spadlej retez,zapeceny kruhy apod srance)spotreba asi nebude taky mensi nez u nafty .nemusis si kupovat 3ltr staci 2.0tdi
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

29.12 2018 16:27


HansA5: nemas uplne pravdu chtel bych videt tdi kord 3.0 na 10 rocne aby se to nesralo
Mam fsi 3 roky bez problemu sani jsem nechaval cistit rucne komplet rozebrat pohled to nebyl peknej muzu dat fotku ale vycistilo se to a jezdi furt
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

30.12 2018 1:07


Roubic: klidne ti takove ukazu a to ma najeto temer 500k
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

30.12 2018 2:37


ano to já neříkám že to nenajede ale 3.0 tdi funguje když to jezdí dálky ne když to 30x za den nadlábneš do toho dpf ani to pořádně neohřeješ
nahoru

sponzor





30.12 2018 2:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

30.12 2018 5:33


Roubic: pak je samosebou 3.0tdi ibecne nesmysl.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

30.12 2018 16:41


Pak je prave nesmysl mu tu psat neco o nejaky 3.0tdi a klapkach pokud nenajede vic jak 20 za rok a ne 20 tis po meste tak ma diesel trosku vyznam ale jinak to je bezpredmetny mit tdi
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2012
Příspěvků: 148 | Témat: 24

30.12 2018 18:22


2,0 tfsi od 2013 a novšie úplne v pohode...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

02.01 2019 10:29


Bengalll (30.12 2018 18:22) orig :
2,0 tfsi od 2013 a novšie úplne v pohode...


Ano, 2.0 TFSI od roku 2013 s výkonem 165kW, by už neměli mít problémy s nadměrnou spotřebou oleje, byli kvůli tomu vyměněné stírací pístní kroužky, které líp odvádějí olej ze stěn válce. A taky je už v těchto motorech přídán i nepřímy vstřik, který pracuje v nízkých otáčkách , aby oplachoval sací potrubí před ventilem od karbonu.
Určitě se vyhnout motoru s výkonem 155 kW. ten se montoval do roku 2013 a mají ho i první faceliftové modely.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

02.01 2019 15:44


Mám 3,0tdi 176kw a 356.000km, klapky mám pôvodné. Rozvody takisto
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email