Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 184 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 176
Uživatelů: 8
Celkem: 184

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.7. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 3

30.12 2018 16:44


Zdravím Vás Audi přátelé..
Poradíte mi z vlastních zkušeností či znalostí do jaké benzinové motorizace jít v případě A4 Avant..B6 až B8?Jak si na tom jsou 2.0tfsi..? Načetl jsem si spoustu recenzí,článků,rozdílných názorů,že z toho mám hlavu v pejru a už se bojím koupit snad cokoliv.. Moc děkuji za doporučení a rady.. Hezký Nový rok přeji..Martin
nahoru

sponzor





30.12 2018 16:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1577 | Témat: 15

30.12 2018 18:57


u B8 2.0 TDI* 125kw Q nebo 2,7 a 3.0 TDI*, TFSI* až po faceliftu
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

30.12 2018 20:26


B6 a B7 by som odporucal klasicku 1.8T. Vsetko na to stoji par penazi, netrpi vaznejsimi problemami a v konecnom dosledku je to velmi spolalivy motor.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.2. 2011
Příspěvků: 355 | Témat: 11

30.12 2018 21:33


Taky bych volil 1,8T. Švára ho má v autě a naprosto bez chyb!!!!!!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

30.12 2018 23:33


1.8T pokud je v dobrém stavu a není tam LPG*.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 296 | Témat: 14

31.12 2018 8:13


1.8T bych taky zvolil. Mam 132kw + chip, najel jsem s ním cca 150tis (celkem má 280tis. Sice v A3, ale to je hodně podobné) a zatím dobrý. Po vyřešení problému po koupi je to skoro bez problémů. Můžeš mrknout na mojí garáž. A jak říkají nade mnou, tak všechno se sežene za dobré peníze.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.7. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 3

31.12 2018 8:26


1.8T jakou vykonostní řadu?Předpokládám že správně,že motor bude stejný,jen jiné koně? Když se podíváme už na tu B8,tak s kapitálem cca.200k asi moc nepořídím 1.8,2.0 TFSI* co už neměli problémy s olejem..to je až od roku 2013 že? Nějaké špatné zkušenosti s LPG*?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

31.12 2018 10:16


TFSI* bych se vyhnul, pokud je to možné a dokud to bude možné. U B6 máš možnosti 110, 120 a 140kW. Ale ta posledně jmenovaná asi bude kumšt sehnat. Všechno to jede slušně a je tam možnost to ještě poladit.

A co se LPG* týče - zážehový turbomotor sám o sobě je hodně tepelně zatížený a chodem na LPG* tu teplotu ještě zvedneš. Není to vhodné. Neříkám že to nejde, ale tady je třeba to vyladit na 110% - a to každý neumí. Prostě obecně radím, vyhnout se koupi auta už s osazeným LPG*. Nevíš pořádně co tam je za systém, kdo to montoval, jak tomu byl dělaný servis a jestli se dělala pravidelná údržba.
nahoru

sponzor





31.12 2018 10:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.7. 2011
Příspěvků: 12 | Témat: 3

31.12 2018 13:02


S největší pravděpodobností bych si nechal auto dovézt z DE..Tak tam pokoukám ty 120 a 140kW..Nějaká rada ještě ohledně dovozu,rspt co na autě doma zkontrolovat? Děkuji Vám za odpovědi pánove..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

31.12 2018 15:41


fulda23 (31.12 2018 8:26) orig :
1.8T jakou vykonostní řadu?Předpokládám že správně,že motor bude stejný,jen jiné koně?


110kw (AWT, AVJ) vstreky 282cc, Turbo* K03 a 1 intercooler.
120kw (BFB) vstreky 282cc, Turbo* k03s a 1 intercooler.
140kw (BEX) 315cc vstreky, Turbo* k03-073 a 2 intercoolery, takisto 6kvalt a spojka ako ma S3.

V principe je uplne jedno co kupis, tie motory su ako skladacka. 110kw dostanes na 140kw bezpecnych iba chipom. 120kw tych je celkom dost a 140kw DAS* chipom. Inak 110 a 120Kw su okrem turba a softveru uplne indenticke.
BEX motor DAS* chipom aj na 170kw. Ked sa rozhodnes ze chces zo 110kw motora 170kw, aj to sa da ale uz musis menit aj hardware.. O tych motoroch je pisane na mraky, je to jeden z najuspesnejsich motorov od VW group, da sa krasne ladit a informacii je plno. Ja jazdim na 1.8T uz 5ty rok a som spokojny.
Naposledy upravil snuff dne 15.03 2020 20:58, celkově upraveno 2 krát. (14% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.1. 2013
Příspěvků: 147 | Témat: 14

05.01 2019 23:14


Nebudu zakládat nové téma. Jaký motor by jste doporučili do b8 2010+ chci naftu a nepotřebuju Q, přecházím z b6 1.9 bez Q a vůbec nevím co za motor vybrat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

12.01 2019 8:22


kardamsa (05.01 2019 23:14) orig :
Nebudu zakládat nové téma. Jaký motor by jste doporučili do b8 2010+ chci naftu a nepotřebuju Q, přecházím z b6 1.9 bez Q a vůbec nevím co za motor vybrat.


Pokud B8 a bez Q hledal bych buď 2.0TDI 105kW / 125kW / 130kW (facelift) nebo kultivovanější a mnohem příjemnější 2.7TDI 140kW případně 3.0TDI 150kW. U 2.7 a 3.0 i díky rozložení výkonu a točivého momentu je svezení někde jinde. Rozdíl ve v praxi mezi nimi moc není a 2.7 mi přijde trochu tišší, ale možná záleží na kusu. Doporučuju se ale vyhnout automatu a hledat fofrklacek.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 6 | Témat: 1

11.12 2019 15:27


Ahoj, taky nebudu zakládat nové téma, tak svůj dotaz šoupnu sem (snad nebude vadit). Mám A4 B7 1.8t BFB quattro* a vzhledem k věku auta a hlavně dennímu nájezdu 100km uvažuji o pořízení B8čky v naftě (nikdy bych neřekl, že to udělám ).
Nicméně začínám koukat po MR 2013-2015, určitě chci opět quattro* a kilowatáž by měla být cca stejná, jako ta 1.8T, což je 120kw v základu (stačí mi to).
Pokukuju po 2.0 TDI* s kódem motoru CGLC 130kw a nebo CNHA 140kw. Spíš bych bral manuál, ale automatu bych se asi taky nebránil.
Hlavně mě zajímá, jestli má někdo zkušenosti s výše uvedenými motory. Mnou prohlížené auta mají nájezdy kolem 200tkm, čoz s sebou časem ponese nějaké investice a s tím je třeba tak či tak počítat. I tak by mě ale zajímal názor majitelů těchto motorizací / spokojenost, na co dát pozor atd..
- případně by mě ještě zajímal váš názor na aut.převodovky, které se do těchto vozů dávaly (mám v tom trošku zmatek)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.8. 2012
Příspěvků: 226 | Témat: 34

15.03 2020 20:16


Nakadah (31.12 2018 10:16) orig :
TFSI* bych se vyhnul, pokud je to možné a dokud to bude možné. U B6 máš možnosti 110, 120 a 140kW. Ale ta posledně jmenovaná asi bude kumšt sehnat. Všechno to jede slušně a je tam možnost to ještě poladit.

A co se LPG* týče - zážehový turbomotor sám o sobě je hodně tepelně zatížený a chodem na LPG* tu teplotu ještě zvedneš. Není to vhodné. Neříkám že to nejde, ale tady je třeba to vyladit na 110% - a to každý neumí. Prostě obecně radím, vyhnout se koupi auta už s osazeným LPG*. Nevíš pořádně co tam je za systém, kdo to montoval, jak tomu byl dělaný servis a jestli se dělala pravidelná údržba.


S tim LPG* bych to tak dramaticky neviděl, mám 1.8T BFB (dle logu zřejmě už z DE chip na BEX). LPG* je tam BRC s domazáváním od 200k km, teď mám 300k a vše OK, olej doleju od výměny do výměny cca 7dcl, což teda je už od začátku stejný. V čem ale pravdu rozhodně máš je, že to LPG* musí být dobře seřízený a lambdy musí být v pořádku! Nakonec jsem si udělal k BRC kabel a seřídil si to sám do stavu, kdy mezi benzínem a LPG* je v korekcích rozdíl +-1%. Po mechanické stránce to dle mého udělali dobře a to jsem docela puntičkář .
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.5. 2019
Příspěvků: 19 | Témat: 4

21.03 2020 15:55


B8 2011 - 2.0 TDI* 125kw CAHA, spokojenost... 188k najeto
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email