Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 530 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 526
Uživatelů: 4
Celkem: 530

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.9. 2018
Příspěvků: 5 | Témat: 1

10.09 2018 22:01


Prosim mam dotaz ohledne vyse uvedeneho audi. Chtel bych koupit tento model ale chci se vyhnout vzduchovemu podvozku. Chtel bych se zeptat zda se tento model obesel i bez nej a pokud jo, jakej je to presne konkretne typ motoru nebo tak neco...chtel bych jen 4 valec 2.0 TDI* bez automatu a bez quattra a pokud mozno i bez toho vzduchoveho podvozku. Dekuji za odpovedi
nahoru

sponzor





10.09 2018 22:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 478 | Témat: 17

11.09 2018 7:47


nevieš o čo všetko prichádzas pri 3.0 TDI*... vzduchove podvozky tam sú veľmi dobre a osobne som zatiaľ nepocul o nejakých problémoch s nimi. A malo 2.0tdi ma taku výbavu ako 3.0 TDI* a pokiaľ ti stačí také auto trebárs v nejakej strednej výbave tak ok ale stsle prichádzas o to čo všetko to auto moze mat + 3.0 TDI* motor alebo 3.0bitdi:-) ale rozhodni sa ako chceš len najskôr by som ti povedal ze skús sa previest 2.0tdi a potom 3.0tdi veľa zdaru pri vyberani
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 287 | Témat: 41

11.09 2018 8:11


u 2.0 TDI* ( z roku jaké píšeš) budeš řešit náhon olejového čerpadla, kdy se dost často ohobluje šestihran, doporučuji měnit každou 2 výměnu oleje, nebo koupit upravené vyvažováky, jinak tyto motory vůbec na nic netrpí, pozdejší verze již mají vyvažováky v bloku motoru a na tuto neduhu netrpí a ot tuším od konce roku 2015 výš. DPF* fungují dlouhodobě, převodovky na předohrabu v manuálu trpí občas na hlučnost, vlivem únavy ložisek - povětšinou postačí nový olej a Aditiva* od Winns , stejně jako dvouhmota již okolo 200 tis. km, odcházející dvouhmota se kromě vybrací začíná již projevovat při startování za chladna studeného motoru , dost často to sice spoíše vypadá na volnoběžku alternátoru, ale po výměně volnoběžky a napínáku každý stejně zjistí že ho dvouhmota nemine. Jako další již na cca 160 tis. odchází zadní tlumiče, které se projevují jízdní nestabilitou hlavně při prudkém brždění, kdy má auto tendenci předbíhat zadní část vozidla, toto je způsobeno přepracovanou přední nápravou s velice přesným řízením, neúměrně komfortnímu nastavení zadní nápravy, která je též velice robustní. další nevýhodou " pro někoho" je že tato motorizace nemá el. posilovač řízení, kdy na př. oproti OCt. 2 jde řízení tíže. Nicméně celé auto lze hodnotit jako velice povedené. Je to sice jizndími vlastnostmi dědkovský vůz, kufr má také oct. 2 mnohem větší, ale chceš li oooo mohu tento model vřele doporučit, v případě allroadu A4 už je el. řízení
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

11.09 2018 9:58


Mam 4F 3.0TDi a nevidim naprosto zadny duvod kupovat nasledujici A6 (at uz C7 ci C8) bez vzduchoveho podvozku... ...se ctyrvalcem... ...a non-quattro*
To uz za tu cenu kup radeji Superb. Bude to vetsi, levnejsi a nezkazi ti to pohled na Audi tak, jako porizeni "socialni" A6
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 478 | Témat: 17

11.09 2018 12:48


presne ako píše ak nemáš kúpiť a6 v 3.0tdi a v nejakej lepšej výbave tak za tu cenu kúpis superb skoro vo full ak nie v (L&K) a budeš na tom čo sa týka servisu omnoho lacnejšie ako na a6 2.0 TDI* ... a predohrab je dobry akurát tak do mesta hneď ako naprsi alebo nasnaží na cestu to quattro* je poznať
ale moj nazor ak nemáš kúpiť a6 v 3.0 TDI* tak fakt si radšej kúp superba:-) lebo si skazis dojem o audi:-)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.9. 2018
Příspěvků: 5 | Témat: 1

11.09 2018 21:02


No dekuji vsem za nazory. Nicmene abych to upresnil....Audi A6 4f 3.0 TDI* quattro* 176 kw (facelift) automat mam ted uz skoro rok a pul doma a doted s ni jezdim. Nicmene jsem si uvedomil ze je to je sice opravdu raketa jak blazen, ale na moje jezdeni 1000 km / mes a same roviny, zadne kopce se mi to moc nevyplati a ddo dalsiho modelu uz bych radsi neco uspornejsiho co zere 5-6 litru na 100. pohon quattro* na tyhle rovinky opravdu nevyuziji a predokolka bohate bude stacit. automat je super ale opet je to dalsi potencionalni riziko co me na aute muze potkat stejne jako ten drahej vzduchovej podvozek kde vymena mechu ktere uz budou po tolika letech jiste sterele, a pak jenom platis neskutecne penize. proto chci audinu pokudd mozno co nejmene osekat o tyle potencionalni drahe hrozby a proto jsem se tady chtel zeptat jestli tyhle nove 6ky je maji i ve standardu nebo ne.
BTW na superby jsem se opravdu dival take ale ten me tak nerajcuje jako ta nova A6 c7! ta je opravdu luxusne krasna a proto chci zustat u ni ale jen odbourat mozne drahe opravy na vecech ktere vlastne ani nepotrebuji.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 478 | Témat: 17

11.09 2018 22:30


každý musí vedieť sam čo potrebuje najlepšie veľa zdaru pri výbere:-) a nemajú všetky a6 vzduchový podvozok
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

12.09 2018 9:53


Zajimava uvaha V aute vahy A6 bude ta uspora 2.0TDi oproti 3.0TDi tak 1.5l/100km. Takze jestli pri svem najezdu resis usporu max 2l/100km u auta typu A6, pak je neco spatne. Vychazi mi to na maximalni usporu ~8000Kc/rok, pricemz kdyz koupis spatnej kousek, jen do servisu nasypes za ten rok 15x vic
Je to jen na tobe, ale menit 4F za "socialni" 4G mi nedava vubec smysl a to auto se pak bude tezko prodavat. Pokud ta 4F fungune, jezdil bych s ni a mezi tim bych jeste neco posetril na "dospelou" A6

A ano, prakticky vsechny 2.0TDi budou bez vzduchu. Tezko by nekdo, kdo vezme prakticky zakladni motor platil za vzduchovy podvozek
nahoru

sponzor





12.09 2018 9:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

12.09 2018 10:03


Ano 2.0tdi bude tazsie predavat, ale zaroven ju moze aj lacno kupit kedze o a6tku v 2.0tdi nie je moc velky zaujem tak moze pritlacit na cenu. A oproti c6tke s 6valcom, automatom a Q ziska novsie, nezodrate, krajsie a servisne jednoduchsie auto.. Takze urcitu logiku to dava a ked mu staci 2.0tdi s prednym nahonom tak preco nie.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.9. 2018
Příspěvků: 5 | Témat: 1

12.09 2018 10:06


Co myslíš tím "sociální" a "dospelá"?? A jinak nebude to 1.5 l ale spis 3l
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.9. 2018
Příspěvků: 5 | Témat: 1

12.09 2018 10:12


Tak určitě to dává smysl kdyz se mi 3 litr pomalu ani nezahreje na provozní teplotu. Nehlede na to ze kdyz se ti např vysere mechatronika na automatu tak to bude sakra pecka narozdil v manualu kde se nemuze stat v podstane nic. To same u rozvodu kde ses ve 2 litru cca do 15k kdezto u 3 litru 5x viv ze...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 478 | Témat: 17

12.09 2018 10:39


u 3 litru komplet vojdes do 30000 a na to len praca
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

12.09 2018 11:08


Akatroy (12.09 2018 10:06) orig:
Co myslíš tím "sociální" a "dospelá"?? A jinak nebude to 1.5 l ale spis 3l

Tim myslim A6 v naprosto zakladni vybave, kdy nema ani palubni PC, navigaci, jednobarevne MMI*, strasne audio a vzadu se okna stahuji klickou (priklad 4F). Nez koupit tohle, to bych radeji ja osobne vzal za stejnou cenu Superba, kterej bude vetsi a levnejsi na udrzbu. Tedy to je pro me rozdil "socialni" a "dospela" verze. Pak tu budeme cist serii vlaken, jak dodelat palubni PC, BT, navigaci, MMI* High, normalni klimu misto "sporaku" (opet priklady pro 4F)...

Akatroy (12.09 2018 10:06) orig:
A jinak nebude to 1.5 l ale spis 3l

V aute tehle vahy dost pochybuju. S 3.0TDi mam dlouhodobou spotrebu zhruba 7,5l/100 km, tedy s 2.0TDi mit 4,5l/100 km mi u tak tezkeho auta prijde jako z rise snu.

Akatroy (12.09 2018 10:12) orig:
Tak určitě to dává smysl kdyz se mi 3 litr pomalu ani nezahreje na provozní teplotu.

To neni ani tak 3 litrem, ale tim, ze jde o diesel. Ano, 3.0TDi ma vic oleje a zahreje se pomaleji nez 2.0TDi. Ale i ta 2.0TDi se bude zahrivat porad mnohem pomaleji nez benzin. Proc pri sve jizde "kolem kominu" (usuzuju z toho, ze se ti ani nezahreje motor + mas maly najezd) vubec uvazujes o dieselu? Proc ne treba 2.0TFSI? Opet kvuli spotrebe?

Akatroy (12.09 2018 10:12) orig:
Nehlede na to ze kdyz se ti např vysere mechatronika na automatu tak to bude sakra pecka narozdil v manualu kde se nemuze stat v podstane nic.

Pravdepodobnost, ze se ti vysere mechatronika je relativne mala. Kdezto pravdepodobnost, ze budes menit spojku + dvojhmotu je temer 100%. K tomu pripocitej problemy s lozisky a obcasny unik oleje ses v tom za 50kKc ani nevis jak

Akatroy (12.09 2018 10:12) orig:
To same u rozvodu kde ses ve 2 litru cca do 15k kdezto u 3 litru 5x viv ze

Neni to sice 5x vic, ale souhlas Na druhou stranu rozvody udelas tak maximalne jednou za celou zivotnost auta
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.9. 2018
Příspěvků: 5 | Témat: 1

12.09 2018 12:14


No tak ja to beru loe swbe a ja teda rozbodne 7.5 l nemam. Mam 8.8 l a cetl sem ze ty 2 litry dokazou jezdit okolo 5 az 5.5 l tak nvm teda. Jinak jen tak mimochodem za kolik jezdi ty 2litry TFSI*?? O tom sem fakt nepremyslel
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

12.09 2018 12:39


2.0tdi za 5-5.5 je hlupost. s tym budes chodit tak za 6.5 -7.. s 3.0tdi 9-10l. Takze ano uspora tam je. Aj na servise. Automat sa pokazi na 100 pero , je len otazka kedy sa tak stane. Manual - spojka + zotrvacnik vymenis za par susnov a este to vie robit aj hocikto. Nemusis s tym cestovat po republike a hladat niekoho kto ti ten automat opravi za tazke tisice a aj tak to nemusi byt dobre.

2.0tfsi bude zrat to iste co 3.0tdi. Tam si nepomozes ani spotrebou a ani servisom. Posledne dobre benziny boli v C5
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 494 | Témat: 14

12.09 2018 13:23


Dá se hezká i ve 2.0. Moc to nejde ale z A do B tě to doveze.

např.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





12.09 2018 13:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.12. 2018
Příspěvků: 2 | Témat: 0

10.12 2018 20:12


Dobrý den,

mám dotaz na problémy s mechatronikou u A6 4G....

V audi mi sdělili že moje další cesty jsou bud:

1)nová mechatronika a spojky cca 100 000,-
2)oprava jen přímo druhého ventilu, něco pájkou cca 20 000 + spojky 30 000 takže 50 000
3) vrakoviště
4) druhovýroba

Mohu znát Váš názor? Děkuji za odpověd!!!
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10996 | Témat: 89

10.12 2018 20:27


Ondy666: 1 nebo 3.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 553 | Témat: 25

10.12 2018 21:07


2- existuje opravna sada ale nekdy to nepomuze, ale to se da poznat diagnostikou
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2010
Příspěvků: 63 | Témat: 6

12.12 2018 19:31


Liší se u 3.0 TDI* nějak rozvody u starších variant (150 a 180 kW) od novějších (160 a 200 kW)?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

12.12 2018 21:48


Ondy666 (10.12 2018 20:12) orig :
Dobrý den,

mám dotaz na problémy s mechatronikou u A6 4G....

V audi mi sdělili že moje další cesty jsou bud:

1)nová mechatronika a spojky cca 100 000,-
2)oprava jen přímo druhého ventilu, něco pájkou cca 20 000 + spojky 30 000 takže 50 000
3) vrakoviště
4) druhovýroba

Mohu znát Váš názor? Děkuji za odpověd!!!

Ono záleží, čo tomu je.
1. To je už cena pomaly aj s olejom atď komplet
2. Opravna sada je len kablovačka - vodiaca fólia s 2 senzormi otáčok, ta odide len málo kedy. Žiadna ina opravna sada nie je.
3. Zväčša z blata do kaluže
4. Neexistuje
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.3. 2017
Příspěvků: 53 | Témat: 2

14.12 2018 10:46


Whites (12.12 2018 19:31) orig :
Liší se u 3.0 TDI* nějak rozvody u starších variant (150 a 180 kW) od novějších (160 a 200 kW)?


3.0 TDI* evo má v hlavách pomocný převod ozubenými koly na vačky, s tím spojná menší a níž umístěná řetězová kola. Jeden řetěz pro CR čerpadlo, druhý pro vyvažovák a vačky.
Pohon olejového čerpadla přemístěn od rozvodů na druhou stranu, kde je další řetízek.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.4. 2011
Příspěvků: 63 | Témat: 17

19.12 2018 19:10


ked sa možem zapojit do temy tiež pokukujem po c7 v 2.0 TDI*, kamos ma na predaj je to poctivy majitel. len ma zaujma okrem toho čo už tu bolo všetko zodpovedane. tak ze ako to je z vymenou rozvodov, a aka je realna zivotnost motora (myslim najazd km) mam moznost od neho kupit 2014 s realnymi 200 000 km ..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

19.12 2018 23:11


200 tis km neni nic pro zadny dnesni motor, pokud se o nej majitel dobre stara. Velmi mnoho taxikaru jezdi bez problemu 500 tis km i milion.

Rozvody u 2.0 TDI* nebudou takova raketa, budou se ovsem menit tradicne kolem 100tis km.

AJAX
nahoru

sponzor





19.12 2018 23:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2012
Příspěvků: 148 | Témat: 24

20.12 2018 15:08


Rozvody u 4G 2,0TDI 130kW sa menia pri 200000-210000km takže ten remeň vydrží viac ako u mnoho 3,0tdi reťaz
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2010
Příspěvků: 63 | Témat: 6

22.12 2018 13:42


Rolan (14.12 2018 10:46) orig :


3.0 TDI* evo má v hlavách pomocný převod ozubenými koly na vačky, s tím spojná menší a níž umístěná řetězová kola. Jeden řetěz pro CR čerpadlo, druhý pro vyvažovák a vačky.
Pohon olejového čerpadla přemístěn od rozvodů na druhou stranu, kde je další řetízek.


Což je řešení konstrukčně lepší (odolnější, než měly 150 a 180 kW verze), či nokoli?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

23.12 2018 1:51


Soudruzi z NDR urcite pri navrhu verili ze bude lepsi a odolnejsi. Az cas ukaze jestli meli pravdu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2010
Příspěvků: 63 | Témat: 6

23.12 2018 13:05


Tak uvidíme .

Co 3.0 BITDI - to je ten samý motor se stejnými rozvody, jen s turbem navím?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email