Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 523 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 518
Uživatelů: 5
Celkem: 523

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2012
Příspěvků: 196 | Témat: 10

04.11 2018 7:22


To se měří se studenýmn motorem ?
Tepolota oleje 27stupnu a 14 mi prijde na trápení auta na brzdě hovadina..
nahoru

sponzor





04.11 2018 7:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

04.11 2018 8:29


to bude externi cidlo, ktery je nezapojeny a zobrazuje aktualni teplotu v mistnosti. kazdy graf od mahy tam tuto teplotu ma.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10996 | Témat: 89

04.11 2018 17:37


Prd tomu rozumim. Je to dobre nebo spatne? Je parik beloch a ted uz na to ma i papir?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.3. 2007
Příspěvků: 87 | Témat: 5

04.11 2018 18:39


tomko222 (04.11 2018 17:37) orig :
Prd tomu rozumim. Je to dobre nebo spatne? Je parik beloch a ted uz na to ma i papir?

Úpravy vypadají jako od bělocha, ale zatím nabídky využil pouze jeden člen, druhý se zde doufám přihlásí/ graf jsem neuložil a auto bylo z druhé ruky/, a třetí záhadně akci odvolal/ někdo ze Zlína/. Takže zatím mám jeden graf před sebou a musím k němu dodat, že je průběhově dobrý, výkon též, ale jedná se o auto bez DPF.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

04.11 2018 18:50


Vybratie dpf zvysi kolko asi vykon?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.3. 2007
Příspěvků: 87 | Témat: 5

04.11 2018 19:00


Bez kouře cca 15PS.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

04.11 2018 19:12


Oki. Predpokladam, ze po navyseni vykonu motor viac čoudí, ale dpf to este zvlada cistit
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.3. 2007
Příspěvků: 87 | Témat: 5

04.11 2018 19:24


LukasNajman (04.11 2018 7:22) orig :
To se měří se studenýmn motorem ?
Tepolota oleje 27stupnu a 14 mi prijde na trápení auta na brzdě hovadina..

Myslíš, že to snad nevím? Čidlo nevyužívám asi ze tří důvodů, nejdříve bylo mimo funkci, poté jsem zjistil , že na měření má malý vliv a bez něj jsem blíže k přesnému měření na hřídeli, a hlavní důvod je ten, že už nikomu nezapomenu vrátit měrku tam kam patří. Jen ho nemám z měřených hodnot vyškrtnuto, protože u přesnějšího doměření slabších benzinových motorů je potřeba. Pro někoho dalšího odpovídám, že ztrátový výkon se liší, často celkem výrazně, valivé odpory pneu a čtyřkolka, či dvoukolka /ztráty v převodovém ústrojí..
Nevím proč se neozval Aleš?? Nejdříve dvoje ujištění, zda s ním počítám a poté se neozval a ani nevzal telefon. Hold jiný kraj jiný mrav. Je to škoda protože u něj nešlo o výkon ale pocit, že něco neodpovídá dodanému grafu. Což je právě to o čem se vás zde snažím přesvědčit. Každé auto má takový výkon jaký má a ne na základě nějakých tabulek či certifikátů. Už dvě úplně nová auta mívají rozdíl, který se časem může zásadně zvětšovat.
nahoru

sponzor





04.11 2018 19:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.3. 2007
Příspěvků: 87 | Témat: 5

04.11 2018 19:31


lubomt (04.11 2018 19:12) orig :
Oki. Predpokladam, ze po navyseni vykonu motor viac čoudí, ale dpf to este zvlada cistit

3.0 moc nekouří, je to dáno vstřiky, a filtr klade odpor, takže tak 185PS s DPF a je limitních. Bavím se průměru a o modelech 176kW. Pochopitelně nějaké auto občas ustřelí nad, ale spíš za cenu životnosti DPF. Auto A5 které bylo u mě bych naopak přikrmil, už jen kvůli snížení NOX.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

04.11 2018 19:44


Nemyslim tak, ze nevies. Ja sa pytam, ako to funguje. Lebo niekto ma vyfuky, ze z nich moze jest a ja mam trochu vzdy cierne. Tak preto sa pytam, ci je to cipom. Vsetko mam samozrejme ok. Vsimol som si to odvtedy, ako mamnavyseny vykon (od 2011)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.3. 2007
Příspěvků: 87 | Témat: 5

04.11 2018 20:07


Neviem bylo pro najman. K výfukům. Pokud ztmavnou u piezo Audin, většinou už je vadné DPF, někdy toto způsobí i nevhodné palivo. Pokud funguje vše OK, nijak bych se tím netrápil. Yeti mi s orig sw po týdnu ježdění ostřejším způsobem výrazně ztmavnul také. U něj však šlo o solenoidy.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

04.11 2018 20:35


Mne stmavli po uprave softu aj na benzíne. S tym stratovam vykonom mas pravdu, väčší je u hydromeničových prevodoviek ako mam ja A6 3.0tdi r.2009 6.kv tiptronic ako u S-tronic dvojspojky 180kw.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

05.11 2018 14:20


DPF off samo od sebe nezvysuje vykon, jen lepsi nabeh kroutaku, ale po uprave pri stejnem EGT dovoli vice paliva a tim i vetsi vykon.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.3. 2007
Příspěvků: 87 | Témat: 5

05.11 2018 14:51


parik (05.11 2018 14:20) orig :
DPF off samo od sebe nezvysuje vykon, jen lepsi nabeh kroutaku, ale po uprave pri stejnem EGT dovoli vice paliva a tim i vetsi vykon.

Nikdo nepsal, že DPF zvyšuje výkon, prostě má mez přes kterou se nedostane nikdo. Aspoň tedy při zachování funkce. Palivo nepalivo. Zajímaly mě tyto auta s 300PS/série 176 a možná 180kW/ a přesto, že úprava na A5 byla k pochvale, tak 300PS tam není. Zajímají mě spíš auta s filtrem. Nech to až se uvidíme. Proberem. Myslím, že i tebe přesvědčím kde je smysl, a to i pro tebe. Pokud budou další výsledky , dám vědět.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

05.11 2018 16:27


Luis i think...this is the small begin of beautiful friendship...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10996 | Témat: 89

05.11 2018 16:42


Satas:
nahoru

sponzor





05.11 2018 16:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

05.11 2018 18:01


Aka je medz výkonu 3,0tdi 176kW s DPF? Ked teda ma nejake maximum prietoku. Skusal niekto?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

05.11 2018 23:26


ja nasel na maha lps 3000 max toto -
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

06.11 2018 8:13


To je motor bez úprav. Myslel som s úpravami
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.3. 2007
Příspěvků: 87 | Témat: 5

18.12 2018 15:22


snuff (30.10 2018 7:27) orig :
Az na to, ze ten kto vie co robi nepotrebuje ziadnu brzdu na to aby odladil motor. Vykon motora po uprave sa da vyratat z nalogovanych hodnot. Takze tolko k tomu vytvorenemu mytu, ze len s brzdou sa da odladit chip. Ale chapem, ze tie rozpravky vam potom vasi zakaznici lepsie zeru, kedze vo vacsine pripadov absolutne nerozumeju technike.


Takže zde mám jedno konkrétní měření, logované a deklarované na 580 NM a 310PS. Výsledek je zde a autor se může přihlásit, majitel také/budu rád/. Bonzovat nebudu, jen k tomu, že brzda se asi přeci jen hodí. Ne na oblbování zákazníků, ale jako změřená realita. Další dva sw dopadly dobře, ale už je zde nevidím. Nedá se prostě upravovat ve stylu, jednou to vyjde a jednou ne. Graf přikládám
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
a přeji hezké vánoce.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

18.12 2018 16:09


272Hp / 490Nm... krasa... pekny ojeb. Sorry za výraz. Hlavne ze zákazník si myslí, ako to ma perfektne urobené. Ja vo svojich zaciatkoch s upravenym turbom 315Hp s teplotou za fabrickými coolermi 96st na vstupe a tu velakrát cítam, ako niekto hravo nacipuje auto bez uprav na 310Hp...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

19.12 2018 7:47


motorpower (18.12 2018 15:22) orig :


Takže zde mám jedno konkrétní měření, logované a deklarované na 580 NM a 310PS. Výsledek je zde a autor se může přihlásit, majitel také/budu rád/. Bonzovat nebudu, jen k tomu, že brzda se asi přeci jen hodí. Ne na oblbování zákazníků, ale jako změřená realita. Další dva sw dopadly dobře, ale už je zde nevidím. Nedá se prostě upravovat ve stylu, jednou to vyjde a jednou ne. Graf přikládám
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
a přeji hezké vánoce.


Ja Tvoju odbornost nespochybnujem. Ale stale si nepoprel to co tvrdim ja a to to, ze vykon si viem vyratat aj z nalogovanych hodnot a nepotrebujem na to brzdu..

Konieckoncov vysledok brzdy sa da tiez manipulovat. Takisto ako to spravil jeden renomovany "upravca", ktory mojmu kamaratovi tvrdil ze na RS4ke ma o 100 koni menej ako ma mat.. A ze mu to da za 3500 ecok dokopy. Az na to ze moj kamarat nebol padnuty na hlavu, nejake auta uz vlastnil a okrem toho ze pocitovo mu bolo jasne, ze jeho autu 100 koni nechyba tak meranie na dalsej brzde v ten isty den mu toto potvrdilo..Takze typecek sa ho pokusil len natiahnut.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.3. 2007
Příspěvků: 87 | Témat: 5

19.12 2018 8:42


Zde si dotyčný také vyrátal. Ale počítáš to podle sw, a čidel v autě. Obojí může být zkreslené. A také evidentně bylo. Stejně jako měření Insoric, K-power a podobné sra.... Jednou foukne vítr při dopočítávání ztrát a výsledek je úplně jinde. Neodpovídá ani průběh série.
Co se týká zkreslení výsledků na brzdě, ano jsou i nepoctivci, ale pověst je jenom jedna.Myslím, že kdo u mě změří 300, tak jinde také a spíš více. Konečně i tato Audi byla měřena jinde a výsledek byl shodný.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

19.12 2018 17:52


jenom je ještě otázka bylo to auto opravdu v pořádku šlape jak má ? nebo to je softem ?
nahoru

sponzor





19.12 2018 17:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.3. 2007
Příspěvků: 87 | Témat: 5

19.12 2018 18:20


Auto bylo v pohodě. Bylo to softem, nyní auto šlape jak mělo hned cca 306PS.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

19.12 2018 18:29


tak aspoň že se záhada vyřešila
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email