Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 505 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 499
Uživatelů: 6
Celkem: 505

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.1. 2013
Příspěvků: 147 | Témat: 14

17.12 2018 5:53


Zdravím pánové a dámy,
jelikož mi jeden pár roztřelil mojí A4 B6, tak pokukuju po novém autě.Koukám po A4 B8 nebo A6 C6, musí to bejt Avant ( hlavní auto ), manuál, a asi 2.0 TDi 125 kw. Koukám na rv. 2. půlka 2009 a vejš, quatro nepotřebuju, přežil jsem to bez něj do teď. Tak si jdu k vám pro radu, co by mi kdo doporučil z vašich zkušeností, jestli je ten motor už v pohodě nebo koukat po něčem jiným.
Díky všem
nahoru

sponzor





17.12 2018 5:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

17.12 2018 8:43


Motor by měl být teoreticky v pohodě. V praxi v Superbu 2011 ale stál za hovno. Problémy s dpf (výměna), turbem (2x výměna)a při prodeji i se vstřikem (najeto těsně pod 300tkm). Já bych si nikdy 2.0tdi nekoupil. Jednak se nedá charakterem, kultivovaností ani ničím jiným s V6 srovnat a taky z vlastní zkušenosti mi přijde, že tolik prostě nevydrží. Určitě ale bude i spousta spokojených majitelů.
Mezi b8 a c6 bude dost rozdíl ve vnitřním prostoru a podle toho by ses měl rozhodnout. Záleží jak je to pro tebe důležitý. Pokud chceš naftu manuál je dobrá volba a motorizace bych se snažil hledat 2.7 nebo 3.0TDI. Jezdím s oběma (ale staršími typy motorů) takže pokud bys chtěl vědět rozdíly klidně se ptej.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

17.12 2018 9:18


Je potřeba najet pár km v obou autech, vyhlídni si je v nějakým bazaru a nezávazně si je projeď, ať si uděláš svůj názor. Jakmile jednou sedneš do A6, nebude se ti chtít zpět do A4, na to pohodlí si rychle zvykneš, je to znát...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.1. 2013
Příspěvků: 147 | Témat: 14

17.12 2018 9:49


Mě právě rozmlouvali ty 3.0TDi kvůli rozvodum a že vstřiky atd., mě by ani nevadila pokud by byla v pohodě, spotřebu mezi těma moc neřešil. Se svojí 1.9 PD jsem jezdil kolem 7,5.
Takže klidně do mě i se zkušenostma i s jinejma motorama. Rád si nechám poradit. A jako ta A6 se mi asi i víc líbí
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

17.12 2018 10:51


Mr. Death (17.12 2018 9:18) orig :
JJakmile jednou sedneš do A6, nebude se ti chtít zpět do A4, na to pohodlí si rychle zvykneš, je to znát...


Toto ale nie je tak uplne pravda.A6 je pohodlna ale na soferovanie vyslovene nudna. A4ka je omnoho sportovejsia a da sa s nou zajazdit celkom pekne. Takze ak sa rad zvezies rychlejsie (hlavne v zatackach) tak skor A4..Ak chces pohodlie tak jasne, ze A6. Ja by som si z tejto dvojice vybral asi B8.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.1. 2013
Příspěvků: 147 | Témat: 14

17.12 2018 11:44


jako líbí se mi tahle
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2014
Příspěvků: 106 | Témat: 25

17.12 2018 15:32


Jestli nepotřebuješ quattro tak bych vzal alespoň 2.7 tdi.ten dvoulitr je hroznej a osobně znám opravdu jednoho z cca 8 majitelů na který si vzpomenu co by s tím byl spokojenej.2.7 možná časem trpi na rozvody a klapky ale dvoulitr na všechno okolo.Turba,vstřiky a každou druhou co znám tak má dělanou hlavu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

17.12 2018 16:24


mafioso91 (17.12 2018 15:32) orig :
Jestli nepotřebuješ quattro tak bych vzal alespoň 2.7 tdi.ten dvoulitr je hroznej a osobně znám opravdu jednoho z cca 8 majitelů na který si vzpomenu co by s tím byl spokojenej.2.7 možná časem trpi na rozvody a klapky ale dvoulitr na všechno okolo.Turba,vstřiky a každou druhou co znám tak má dělanou hlavu


Naprostej souhlas. Rozvody a klapky jsou u 2.7 a 3.0 řešený stejně. Navíc u B8 a C6 facelift od roku 2010 co hledá jsou klapky zjednodušený a modernizovaný. Stejně tak rozvody. Nebál bych se ani jednoho.

No jestli jezdíš s 1.9 za 7.5l/100km tak seš dobrej drak u 2.7 mám 6.7l/100km dle dotankování
nahoru

sponzor





17.12 2018 16:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

17.12 2018 16:45


snuff (17.12 2018 10:51) orig :


Toto ale nie je tak uplne pravda.A6 je pohodlna ale na soferovanie vyslovene nudna. A4ka je omnoho sportovejsia a da sa s nou zajazdit celkom pekne. Takze ak sa rad zvezies rychlejsie (hlavne v zatackach) tak skor A4..Ak chces pohodlie tak jasne, ze A6. Ja by som si z tejto dvojice vybral asi B8.


Souhlas já měl asi 2 roky současně obě auta A6 c6 a A4 B6 a s A4 se mi jezdilo teda podstatně lepe, nebyl to takovej dálniční bagr a byla celá taková agilnější. A6 byla 171kw a A4 1.8T 140kw+ chip. Každýmu se bude líbít něco jinýho. osobně bych ti rozmlouval jak 2.0 sám to mám v superbu a je to mrtvice , tak bych ti rozmlouval i 2.7 protože budeš řešit to samý co s 3.0 a ještě ti to nepojede kouil bych si B8 v 3.0 a když už by to měl být dvoulitr tak raději v benzínu... jo a když Audi tak jedině quattro!
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

17.12 2018 18:54


Nedávno jsem řešil podobné dilema. Jen jsem věděl, že nechci A4, ale A6 C6.
2.0 tdi mi rozmlouvali, protože je to slabé na tak těžké auto a nebývají v quattru (což tobě nevadí), pak jsem koukal po 2.0tfsi, ale tam dávali slabší než do a4, tak tu jsem taky zavrhl.
Pak zbyly 2.7 a 3.0 tdi. Jelikož jsem chtěl quattro tak padla volba na 3.0 tdi 171kw, 2.7 quattro se dělaly více do allroada a to už bylo mimo rozpočet.
Asi bych být tebou zajel do bazaru a vyzkoušel si, zda ti budou slabší motory v a6 vyhovovat (třeba jo).
Jinak a6 c6 v slinu je hezká, ale v porovnání a4 b8 a obyč a6, tak určitě a4 - je to prostě moderní design.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email