Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 178 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 171
Uživatelů: 7
Celkem: 178

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

16.12 2018 14:38


Zdravím všechny,

řeším velké dilema. V dubnu rozšíříme naši Audi rodinu o další kus - A6 Avant 3.0BiTDI facelift. To auto nebude moje. Momentálně mám B7 2.7TDI od prosince 2017, kterou jsem si po vlastní ose přivezl. Funguje skvěle, nemůžu si stěžovat. Jen pár drobností jako zaseklej stěrač a nedávno přestalo svítít jedno světýlko na spz což se mi zatím nechtělo rozdělávat
Moje dilema spočívá v tom, že ona C7 nahradí u táty B8 3.0TDI (viz garáž) a já mám možnost vyměnit svou B7 za jeho B8 (s tou B7 by jezdila jeho přítelkyně). To auto tedy znám moc dobře, vím jaký mělo servis vlastně skoro po celou dobu jeho životnosti a vím jak s ním bylo zacházeno. Rád bych slyšel váš názor...

Pro B8:
výkonnější motor
hezčí design
lepší MMI (barevné)
znám celou historii tohoto kusu
výměna je zdarma
Bang & Olufsen (v B7 je Bose, ale B&O je přeci jen o něco lěpší) - není rozhodující

Pro B7:
sám jsem si ji našel a mám k ní specifický vztah
kultivovanější a tišší motor (s oběma jsem najel desítky tisíc km a rozdíl ve výkonu mě moc netankuje)
Alcantara
Technicky jednodušší a o něco levnější servis
Standardní podvozek (B8 má sportovní)
4-ramenný multifunkční volat oproti 3-ramennýmu v B8 (mě se líp drží)

Rozdílů ve výbavě zase tolik není. B7 má komplet el zrcátka, B8 nemá sklápění, B7 nemá dešťovej senzor a automatiku pro světla, B8 má. Největším rozdílem je MMI (B7 má monochrom displej B8 má plnohodnotnej). Co se týče servisu obě auta mění olej nejčastěji kolem 13tkm, rozvody původní, podvozek taky. Na obou vše funguje bez problému. Na B7 jsou vyměněný komplet kladky a rozvody na přední straně motoru před pár tkm, u B8 je to asi 150tkm zpět. Obě auta po technické stránce fungují na výbornou a nevypadá, že by se muselo něco zásadního opravovat. U B8 je novej kompresor klimy a servočerpadlo. Co se týče stáří auta jsou od sebe asi jen rok a půl.
nahoru

sponzor





16.12 2018 14:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11011 | Témat: 89

16.12 2018 16:42


Cece, me se b8 proste silenen nelibi. Je to cely takovy nejaky odjebany.
Ale je to vec vkusu kazdeho soudruha, mam spoustu kamosu co pichaji osklive holky.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

16.12 2018 18:37


tomko222: Já mám také B7 a je to takové auto, které má prostě nějaký „šmrnc" a nějak mě neláká to měnit na B8. B7 by se mi líbíla, to je cenově zase jinde. B7 mám také v 3.0 TDI a pořídíl jsem ji se 100tkm před 5lety. Nyní mám 235tkm, svezla mě po celé Evropě, hrozný porce kilometrů a nikde nenechala. Občas mě zlobí vibrace (od kardanu.. ikdyž byl repasovanej), v zimě trochu víc vibruje motor (silentbloky jsem zkusil z USA a ne origo za ten ranec u nás) ale jinak naprosto bomba.. mám na ni vše udělané a asi bych neměnil. Mám ji v plný výbavě, včetně barevnýho maxidotu, RNS-E atd., kromě dešťáku. Neividím důvod upgradu na B8, která mi přijde taková nijaká.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

16.12 2018 20:49


Tomko to rozsekal

Máš teda podobnou zkušenost jako my s tou B8. Najeli jsme s ní 200tkm a taky nikdy nikde nenechala. S B7 jsem stihl za ten rok zatím jen necelých 40tkm. A jednou mě nechaala viset kousek od baráku - praskl rozvoďák na railu vpředu. Ne úplně, ale už jsem s tím raději nejel a nechal odtáhnout (upozorňovali mě na to už v servisu a byla moje blbost, že jsem na to zapomněl).
Obě auta jsou taky skoro max výbava (u B7 jsem už monochrom mmi a absenci dešťovýho senzoru zmiňoval - jo a má jen el bederku sedačky ne a chybí šíbr). U té 8 se mi líbí právě full mmi včetně skoro aktuálních map (2017 tuším) a taky to, že to auto působí na pohled dravěji a moderněji (jak říkal tomko to je věc vkusu ) no a pak to, že líp jede, ale jak jsem říkal není to rozhodující.
Jak to tak ale čtu zůstanu asi u té B7... hrozně se mi líbí charakter a “klid” té 2.7
B8 je už taková přetechnizovaná. Sere mě nejvíc, že se musí posunou stěrače přes mmi do “servisní” polohy když je chce člověk zvednout. Když ráno škrábu auto tak je to pěkně debilní
Do dubna je času ještě přeci jen dost. Uvidíme jak to dopadne. Díky za rady a názory
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11011 | Témat: 89

16.12 2018 21:48


inoxxs3: sterace chytni, a pomalu tahni normalne nahoru. Alespon na Q7, a a6 4F to tak normalne fungovalo.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

16.12 2018 22:05


Co brani tomu zapnout sterace pred vypnutim klicku a kdyz dojizdi do horni polohy tak jen vypnout zapalovani?
Lepsi nez skrabani je postrikat sklo rozmrazovacem a potom jen sklo setrit? Kdyz neni rozmrazovac pouzivam neredeny koncentrat -80°C ostrikovace na skla.
A kdyz nespecham necham nejdriv auto rozehrat a nemusim nic takovyho resit jen setru sklo a frcim.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

16.12 2018 22:12


tomko222 (16.12 2018 21:48) orig :
inoxxs3: sterace chytni, a pomalu tahni normalne nahoru. Alespon na Q7, a a6 4F to tak normalne fungovalo.
Nekdy to jde ale pokud si to automaticky pocukavani strecema pohne do uhlu kdy to nejde je to tesne pred pretocenim pakovyho ustroji do pozice 0 a kdyz to uz je kousek vpred tak to zatahnutim posunes ale v pripade ze to je jak jsem psal v ty blby pozici hrozi te se pohne pakovy ustroji v ulozeni na hridelce motoru steracu a tim se rozhodi celej chod steracu. Proto tuhle metodu nedoporucuju.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

17.12 2018 8:25


áček (16.12 2018 22:05) orig :
Co brani tomu zapnout sterace pred vypnutim klicku a kdyz dojizdi do horni polohy tak jen vypnout zapalovani?
Lepsi nez skrabani je postrikat sklo rozmrazovacem a potom jen sklo setrit? Kdyz neni rozmrazovac pouzivam neredeny koncentrat -80°C ostrikovace na skla.
A kdyz nespecham necham nejdriv auto rozehrat a nemusim nic takovyho resit jen setru sklo a frcim.


U nas tomu brani oredevsim zdejsi obyvatele, kteri kdyz vidi na aute neco jinak nez normalne musi tomu venovat svoji peci. Pokud bych nechal sterace na okne v teto poloze pres noc urcite se driv nebo pozdeji najde nekdo kdo si je bud odnese nebo nejak poskodi...
rozmrazovac na okna mam, ale prijde mi, ze se po nem mnohem vic mlzi a pak to chvili zdrzuje kdyz potrebuju jet
Ale neberu to jako velky negativum nebo klicovej duvod proc b8 ne. Jen jsem chtel aspon trochu vysvetlit proc mi prijde pretechnizovana
nahoru

sponzor





17.12 2018 8:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

17.12 2018 8:47


tak to si nekupuj ani octavia 2 ta má podobnou blbost že dole nezvedneš stěrače audi má aspon servisní polohu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 497 | Témat: 14

17.12 2018 13:23


Servisní polohu má i O2. Jen se zapíná nějak podržením páčky stěračů společně se zapalování.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email