Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 207 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 202
Uživatelů: 5
Celkem: 207

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 12.2. 2008
Příspěvků: 212 | Témat: 39

05.12 2018 17:54


Pánové, jakou cenu má tento veterán?
Audi A6 C5 Avant, 1.9tdi 96kw, r.v.03, najeto 248000km, 5ti kvalt manuál, v ČR první majitel již 9let.
Z výbavy: navigace MMI, DVD, CD changer, interiér černá kůže Recaro, 3ram volant v perforované kůži, webasto, maxidot, tempomat, alu zrcátka z S6, bixenon, zadní led světla, odnímatelné tažné zařízení, Alu 17 chrom + nové pneu, alu 16 zímní + nové pneu, alu lišty dveří z Allroad, atd.
Za poslední měsíce nové: komplet spojka, rozvody, ramena nápravy Febi, přední a zadní tlumiče, brzdy kotouče + desky, pneu letní a zimní, paraboly světel.
Olej a filtry měněny po 10-12.000km.

Nedostatky: v létě mi zlobí displey maxidotu, první řádek hůře čitelný.
Na předku mi něco nepatrně klepe když projedu nerovnost, ale nikdo neví co to je, vše je na podvozku nové. Vše ostatní OK a auto bez problémů.
nahoru

sponzor





05.12 2018 17:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

05.12 2018 18:23


Pokud tomu km sedí a je to ve stavu jakým píšeš tak bych tomu nasadil cenovku klidně 120-130k (chtělo by to vidět ještě interiér). Jenže za to to nikdo v ČR nekoupí. Takže co? Nechat si ji...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

05.12 2018 18:28


Ahoj,
kdysi jsem tento model měl, ale v sedanu a dost špatně se mi prodával. Je pravda, že to byl staší model s rotačkou.
Cca 6 let zpět za 59tis.
Osobně bych dal za cenu 80tis a pak bych viděl, jak se ozývají lidi.

PS: pokud ten zvuk na podvozku je takový cinkavý (kov o kov), tak to dělaly destičky. Zkus při tom zvuku šlápnout na brzdu a pokud zmizí, tak to bude ono. Vnější destičku jsem přilepil silikonem ke třmenu a byl pokoj.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.2. 2008
Příspěvků: 212 | Témat: 39

05.12 2018 19:12


Destičkami to nebude. To drnčení se projeví kdykoliv jedu po zámkové dlažbě nebo želez. přejezd, výmol, apod. Je jedno jestli brzdím/nebrzdím, jedu pod plynem nebo bez plynu, rychlost/neutrál, prostě při jakékoliv nerovnosti. To klepání mi připadá, jako když do PET lahve hodíš něco kovového a PETkou zaklepeš. Prostě jako něco uvolněného-nedotaženého.
Prostě nechápu-(((
Nová celá náprava včetně uložení stabilizátor - Febi od Meggyho, nové tlumiče včetně horního uložení a žádný mechanik a ani technici na STK nevědí co to je. Strašně mě to rozčiluje.
Už mě napadá jen poloosa, ale co by na ní bylo špatně?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

05.12 2018 19:44


Nic v zlom, ale C5ky uz nikdy nebudu stat menej ako teraz. Cas ukazal, ze je to stale kus bytelneho auta. C6tka je servisne uplne inde a je pretechnizovana. C5 facelift s tymto motorom a origo kilometrami by som nepredal ze menej ako 90 000Kc-100 000Kc. NIKDY. Da sa to uservisovat za sranda peniaze a je to proste stale kus dobreho jednoducheho auta (s tymto motorom).

Neurob taku chybu ako ja, ze som kazde moje auto predtym pustil za smiesne peniaze a potom tie auta cenovo vystrelili. C5ky uz nemaju kam spadnut, takze sa nenechaj urobit kecami kupujucich, dobre vedia co kupuju.

PS. moze to byt aj prasknuta pruzina.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

05.12 2018 20:05


Marwin: To co popisuješ mi sedí na ty destičky. Schválně to zkus.
Pružina by to taky mohla být.

Co se týče prodeje, tak je vždy otázka, jak dlouho jsi ochotný čekat na kupce. Za cenu, jak uvádějí chlapci výše, tak to koupí jen člověk, který tomu rozumí a je fanda značky. Jinak passat se stejnou motorizací a výbavou je s cenou daleko níž a nabízí se jich mraky. Audi bohužel oproti passatu nenabízí nic navíc, aby ta cena byla o tolik vyšší, jen 4kroužky.
Prodej tohoto auta ti vůbec nezávidím. Já měl tu svou a6 také vymazlenou a navíc to byla velice spolehlivá motorizace, a nechal jsem ji pod cenou chlápkovi, který měl c6 a vracel se zpět na c5 kvůli cenám za servis.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

05.12 2018 21:05


arlie (05.12 2018 20:05) orig :
Marwin: To co popisuješ mi sedí na ty destičky. Schválně to zkus.
Pružina by to taky mohla být.

Co se týče prodeje, tak je vždy otázka, jak dlouho jsi ochotný čekat na kupce. Za cenu, jak uvádějí chlapci výše, tak to koupí jen člověk, který tomu rozumí a je fanda značky. Jinak passat se stejnou motorizací a výbavou je s cenou daleko níž a nabízí se jich mraky. Audi bohužel oproti passatu nenabízí nic navíc, aby ta cena byla o tolik vyšší, jen 4kroužky.
Prodej tohoto auta ti vůbec nezávidím. Já měl tu svou a6 také vymazlenou a navíc to byla velice spolehlivá motorizace, a nechal jsem ji pod cenou chlápkovi, který měl c6 a vracel se zpět na c5 kvůli cenám za servis.


Dovolím si souhlasit i nesouhlasit. Souhlasím s tím, že za tu "adekvátní" cenu to koupí opravdu jen znalec nebo fanda. Na druhou stranu si dovolím nesouhlasit s tím, že Passat nabídne totéž co A6. To je holý nesmysl. Podobně jako slýchám, že A4 je navoněná Octavia. Kam lidi na tyhle věci chodí to nechápu... pak když se Octávkař sveze v mojí A4 nestačí valit oči. Octavií jsme měli poměrně dost a to auto je prostě bída. Jediný co je plus je velký vnitřní prostor na svou třídu. A když sednu do Passata B7 tak je na první pohled vidět nižší budget toho auta, ale zase větší vnitřní prostor (to stejný i v B5.5).
Problémem našeho trhu je to, že lidi víc než na stav koukají prostě na cenu a na to co jim svítí na budíku za km. Takových je většina a to jsou lidi, kteří takové auto nikdy nedocení. Já osobně bych to prostě neprodával podobně jako radí ostatní. Pokud to funguje a máš to takhle skvěle udržované tak bych o tom ani nepřemýšlel. Ve finále je to ale na tobě.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.2. 2008
Příspěvků: 212 | Témat: 39

05.12 2018 21:09


Já auto prodávat nechci, jen mě zajímá jakou to má cenu.
Tato C5 je nejspolehlivější auto co jsem kdy měl a to jsem těch aut měl mraky-)
Ale u žádného jsem nevydržel 9let, až u této C5!!!
A i když dřív nebo později pořídím A6 4F, tak C5 neprodám.

Jen to klepání mě rozčiluje a rád bych to pořešil, ale už fakt nevím co to může být-(
Pružiny jsou OK, to se kontrolovalo, když jsem nechal pro jistotu znova vyměnit horní uložení.
Normálně bych tipnul rameno, ale to je kravina když je vše nové a od Febi, což si myslím, že je kvalitní výrobce.
No zkusím ty destičky pro jistotu, ale pochybuji.
nahoru

sponzor





05.12 2018 21:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

05.12 2018 21:17


Já bych taky Febi považoval za kvalitního výrobce, ale nejsem na tohle úplně expert. Pokud tě zajímá cena tak já bych si u takhle servisované C5 s výborným a spolehlivým motorem opravdu troufnul odhadnout klidně 120k. Že se to někomu může zdát moc to je jeho problém. Kvalitní ojetinu dnes sehnat je strašně složitá věc. Natoš tuhle kombinaci. Krásné auto tak ať slouží i nadále!
Ještě bych doplnil.. mě podobný způsob klepání způsobovaly tyčky stabilu, ale to jsi říkal, že bylo děláno tak nevím... navíc to bude asi jinej podvozek takže to je zřejme off topic.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.1. 2015
Příspěvků: 76 | Témat: 23

05.12 2018 21:18


Mne na c5 rok neco bouchalo vepredu a zadnej mechanik nevedel co a bylo to servo. Podle mne to bude servo kdyz naprava je nova.)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

05.12 2018 21:54


Passat a A6 je stejný podvozek, tudíž jízdní vlastnosti jsou hodně podobné. I výbava je mnohdy u Passatu lepší. A4 a Octavia samozřejmě není totéž. To jsou dvě úplně odlišné nápravy.
Nechci ale odbočit od tématu. O tomto by se dalo dlouze debatovat.
Prodej to až nebudeš vědět co s penězi nebo ti bude jedno kolik nasypeš do auta.
Vypadá dobře, jen škoda, že to není quattro.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

05.12 2018 22:16


Passat B5.5 patri tiez medzi moje oblubene auta a moj bracho si ho kupil na moju radu takze mam mozno moznost priameho porovnania.A6 c5 co sa tyka plechov je o milovy krok kvalitou pred passatom..
To je krasne, ze passaty dnes stoja polovicu toho co dobra C5, ale ma to svoj racionalny dovod. Ano platforma je rovnaka,auta su dobre obidve, ale na A6tke proste vidno vacsiu preciznost. Mimochodom Passat ma o 200 kil menej ako A6.. Preco asi, ked je vsetko rovnake?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email