Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 211 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 209
Uživatelů: 2
Celkem: 211

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.7. 2018
Příspěvků: 8 | Témat: 1

30.11 2018 10:12


Zdravím Vás,chci se zeptat zda ubližuji své a5 tím,že si cca co 2 měsíce vyvolám diagnostikou regeneraci DPF*?Děkuji.
nahoru

sponzor





30.11 2018 10:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2672 | Témat: 171

30.11 2018 10:40


Myslim ze nie - ale naco to robis?

Auto si to spravi samo ked potrebuje.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.7. 2018
Příspěvků: 8 | Témat: 1

30.11 2018 10:56


Někdy musím více jezdit město a vím,že to DPF* zabíjím tak mám takový lepší pocit.Jinak děkuji za odpověď.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2672 | Témat: 171

30.11 2018 11:31


Radim1309 (30.11 2018 9:56) orig :
Někdy musím více jezdit město a vím,že to DPF* zabíjím tak mám takový lepší pocit.Jinak děkuji za odpověď.


Ja jazdim denne 7 km mesto do prace a 7km spat zase na studeno uz 3 roky a ASH sa mi zodvihol z 0.21L and 0.25L cca Samozrejme ze cez vikendy sa vyvencime za mestom.

Kasli na na to. Skor tym vypalovanim navia mozes zabit- vypalit difuzori co su tam.
Si na "nu" OOOO moc upjaty

Daj radsej hodnoty kolko tam mas popolceka (ASH) a aky motor mas ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.6. 2011
Příspěvků: 410 | Témat: 28

30.11 2018 14:47


Ja mam po 60 tis km ASH 0,09L 3.0 TDI*
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.7. 2018
Příspěvků: 8 | Témat: 1

30.11 2018 15:23


Mám 3 litr 176 kw.A o popílku asi nebudu přesný,protože mi to dělá na diagnostice delphi a ta ukazuje do 0,30 mg a při regeneraci sjede skoro na nulu a konec.Tedy na kolik mám DPF* znečištěn asi nevim.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.7. 2018
Příspěvků: 8 | Témat: 1

30.11 2018 15:26


Teď můj mechanik koupil hex can kabel tak to v neděli zkusím změřit a dám vědět. Zatím děkuji.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2672 | Témat: 171

30.11 2018 16:46


DPF* zanesenie filtra poolcekom ja mam 240000km a je tam 0.25L

maximum je u:
3.0TDI 0.375L
2.0 TDI* ma max okolo 0.175L


Address 01: Engine (4G0 907 401 F)

18:19:19
IDE00427 Particle filter: difference pressure 3 hPa
IDE00428 Particle filter: offset for differential press. 2 hPa
IDE00432 Particle filter: time since last regeneration 10134 s
IDE00433 Particle filter: oil ash volume 0.25 l
IDE00434 Particle filter: soot mass calculated 10.97 g
IDE00435 Particle filter: soot mass measured 0.30 g
IDE00436 Particle filter: kilometers since last regeneration 95761 m
IDE01407 Particle filter: fuel consumption since last regeneration 7.88 l
IDE03353 Particle filter differential press. sensor: uncond. voltage 529.8 mV
IDE04650 Particle filter: differential pressure: dynamic offset 0 hPa
IDE04652 Exhaust gas jet volume in particle filter 47.6 m³/h


Náhled, klikni pro zvětšení.





alebo podla elsy :

Filtr pevných částic vznětového motoru: načtení hmotnosti popílku
Upozornění!
Při objemu olejového popelu od 0,375 l pro 6válcové motory nebo objemu olejového popelu od 0,175 l pro 4válcové motory je nutné vyměnit filtr pevných částic a nastavit naměřenou hodnotu na nulu!


Poznámka
t Příslušné motory: viz tabulka údržby
t Načtení objemu olejového popelu není v současné době u motoru CMGB nezbytné!
– Proveďte postupně následující kroky.
t Připojení 50XX/60XX → Kapitola.
t Řízené funkce
t Značka a typ vozidla
t Funkce
t Elektronika motoru
t Načtení naměřených hodnot
t Filtr pevných částic, objem olejového popele
t Mezní hodnota objemu olejového popelu u 6válcových motorů: 0,375 litru
t Mezní hodnota objemu olejového popelu u 4válcových motorů: 0,175 litru

Poznámka
t Při objemu olejového popelu ≤ 0,375 l (6válcové motory) může být vozidlo dalších 30 000 km v provozu.
t Při objemu olejového popelu ≤ 0,175 l (4válcové motory) může být vozidlo dalších 30 000 km v provozu.
Naposledy upravil urgi dne 24.04 2019 16:21, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





30.11 2018 16:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.7. 2018
Příspěvků: 8 | Témat: 1

30.11 2018 17:54


Jakou diagnostikou jsi to měřil?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2672 | Témat: 171

30.11 2018 18:58


VCDS
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 136 | Témat: 3

05.08 2021 14:00


Po kolika kilometrech nějakým běžným způsobem užívání se vám spustí regenerace a při kolika gramech? Trošku mě zaráží, že mně už po nějakých 450 km při zaplnění na cca 20 g. Čekal bych u Euro 5 delší interval, mám najeto 165 tkm a předchozí volvo s 220 tkm šlo až k 900 km. Je to v pořádku a nebo se na něco zaměřit? Na emisích v pohodě. Možná je to vlastnost a zbytečně to řeším... Díky.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 479 | Témat: 17

05.08 2021 22:54


tiež som mal interval 900-1200 km ale auto jazdilo len dlhé trasy,teraz jak auto jazdi iba mesto je to 450-600
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 136 | Témat: 3

06.08 2021 12:23


Podle scanneru jsem vypozoroval, že mi vychází zhruba 3,6 gramů na 100 km a vypalování skončí na 5 gramech podle soot mass calculated. Po městě moc nejezdím, spíš okresky plus nějaká vesnice a poklidný styl. Ještě mrknu na zaplnění DPF* popelem.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 479 | Témat: 17

06.08 2021 14:03


ja mam uz u 3.0tdi 0,35 l a po začína od hodnoty 5g teda níž nevypali
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 136 | Témat: 3

06.08 2021 15:50


Teď jsem se díval a mám zaplnění 0,11 z 0,175 možných pri 165 tkm. Ještě se zaměřím na přesnou gramáž,kdy se spustí regenerace,ale budu muset opatrně s plynem, stačí pár vteřin nad 2 tis.ot. a už to spouští,v tomto ohledu zase super.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 479 | Témat: 17

07.08 2021 7:18


tu gramáž si vieš zistiť v diag je tam presne zadefinované ktorá hodnota spúšťa rege
nahoru

sponzor





07.08 2021 7:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2021
Příspěvků: 136 | Témat: 3

07.08 2021 12:26


U předchozího auta to začínalo od 19g pro dálniční provoz nebo příhodné podmínky jako teplota DPF*,styl jízdy, množství paliva v nádrži atd, až do 24g, kdy už nastal čas pro vynucenou. Jednou jsem regeneroval az ve 28g a to už jsem začinal byt nervózní. Takže hodnoty v diagnostice budou spíš orientační, ovlivňuje to x dalších faktorů.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 479 | Témat: 17

07.08 2021 22:13


nwm mne u 3.0 TDI* to jde od rovnaké hodnoty uz viac krát som si to všimol ....
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email