Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 381 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 376
Uživatelů: 5
Celkem: 381

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.9. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 3

19.11 2018 12:19


Zdravím všechny,
Pořídil jsem si 6.10.2018 A4 B5 1,8T 132kW quattro*, sedan.
označení motoru AJL

VŠECHNO ORIGINÁLNÍ STAV


Co se týče technický stránky auto bez větších problémů,

Někdy po novým roce bych chtěl pořídit nový větší Turbo* a popřípadě vstřikování.

Je tu někdo, kdo by doporučil či poradil jaký Turbo* a vstřiky mám vybrat?
Přiznávám že benzínovým dílům co se týče turba a dalších věcí, se moc nevyznám, jezdil jsem dlouho s naftou. Tak jsem se dlouho rozmýšlel jak já to udělám ale nejrozumnější řešení bylo napsat sem.
nahoru

sponzor





19.11 2018 12:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

19.11 2018 13:55


Tak to velká gratulace k pořízení skvělého modelu.
7 let mě sloužila bez nejměnších problémů.
POchlub se nějakou fotkou.
Je ti výkonu málo ,že chceš měnit za větší Turbo* ?
To stávající se dá docela dobře ještě poladit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.9. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 3

19.11 2018 15:24


Díky díky, No já když byl menší tak jsme jí měli to byla ještě dá se říct nóbl kára A říkám si teď že se po tom kouknu a koupím si jí já
1.6 74kW sedan a spokojenost Teď jsem volil 1,8T jak jsem se mínil v příspěvku a stále mě to okouzluje


No, zvyknul jsem si na jízdu a myslím že by to jet ještě líp
Jo? Poladit co? konkrétněji.

Jojo fotku nějakou pěknou vyberu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.9. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 3

19.11 2018 16:11



Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

19.11 2018 16:27


moc pěkná ..
no poštelovat mapy přece..
S větším turbe by jsi začal rešit i další jiný věci a že by se jich tam dalo nastrkat
začal bych s timhl a uvidíš.
Jestli to není tajný prozradíš za koliks koupil ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

19.11 2018 17:51


Podla info ma Tvoj motor AJL Turbo* K03, ale pre istotu si to over. S tymto turbom nedas viac ako 195PS aj to na hrane cize ak chces ist vyssie, potrebujes vymenit Turbo* za k03s. (Mozno aj vstreky, neviem ake velke ma tvoj motor).

Takze ked chces vacsi vykon potrebujes Turbo* k03s, zohnat vacsie vstreky (Prehodit to ide plug and play), a potom doladit chip. Ak si pocitacovo zdatny napis poradim Ti ako to chipnut Takcitak na 200-210PS je rozumna hranica aj s novym turbom atd, ak chces viac treba kupit silnejsie auto
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.9. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 3

19.11 2018 17:52


Díky díky.
Cena tajná není za 46k
Čidla ABS* pravá strana, plynový lanko a to kopnutí od kardanu jsou naše jediný chyby


Jo dobře díky za rady
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.9. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 3

19.11 2018 17:54


Snuffe Díky moc.
nahoru

sponzor





19.11 2018 17:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

19.11 2018 18:44


Nemá náhodou 132kW už v serii tu K03s a větší vstřiky ? Jinak než tohle radši bych dal K04 nebo ještě lépe hybrid, potom už zaleží jenom na financích . Z 1.8T se dá dostat přes 400hp ale zadarmo to nebude
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

19.11 2018 19:47


A tak končí další B5 ve dnes už vzácné verzi 132kW...dávám tomu autu max rok. Snad se ale pletu, snad.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.9. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 3

19.11 2018 20:53


Nechci z toho udělat raketu, to nemám rád.

Ale ještě trošku výkonu by neuškodilo.
Ale zase výkon aby to bylo znát..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

19.11 2018 21:19


Taky si tim turbem nejsem jisty , dlouho jsem zil v domeni, ze je to K03s, ale co si vzpominam, nakonec se tady uvadelo, ze je tam to stejne jako ve verzi 110kw cili K03 ... ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

20.11 2018 7:04


Podla info co som nasiel je tam K03. Ano vacsinou verzie 132kw mali k03s, ale AJL ocividne nie.. No a zo skusenosti ked som si chipoval svoje auto viem, ze rozumny limit k03 je prave tych 180 koni. Tento vykon dosiahmes pri tlaku 0.85baru a relativne plochou charakteristikou (tak ako to robia v tovarni). Ked chces ist vyssie musis pri 3000 otackach vymaxovat Turbo* na 1.3 bar, aby drzalo co najdlhsie tlak az k obmedzovacu (aj tak ho neudrzi, pretoze k03 je proste male).. A ked toto spravis tak Turbo* pojde velmi rychlo do kytek (tak isto aj spojka).


Najjednoduchsia uprava je proste buchnut tam k03s, vacsie vstreky a mas cca 210koni. Ak si chip spravis sam tak ta to vyjde do 400 euro. Ked ti to bude chipovat niekto iny tak mozno 800. Takcitak ta ale casom bude cakat spojka (ta nie je draha 150 euro aj s organikou HDS57) ale robota.. Ja byt tebou radsej si uzivam auto v takej forme v akej je.. Casom kupis nieco silnejsie a novsie Teraz mas quattro* a 180 koni to bohate staci na zabavu za volantom
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

20.11 2018 10:51


A nechtělo by se to prvně zamyslet na pořádným servisem pro to auto? Bouchá ti něco od kardanu, kdo ví jak je na tom podvozek. Olejovou vanu dolů, obhlídnout stav průchodnosti sítka olejového čerpadla. 1.8T motory mají sklon k medovatění oleje ("oil sludge"), dělá to úsady a ucpává sání oleje. Tak samo trubka tlakového oleje pro mazání turba - vede to zadem kolem motoru pod svody, je to tam tepelně zatížené a taky se umí přicpat. Turbo* udělá pápá během chvilky.

Turbáč má celkem složitý systém PCV odvětrání bloku motoru - rozhodně neškodí obhlídnout komponenty toho systému. Nevydrží věčně a když se to posere tak to umí pozlobit.

A v neposlední řadě třeba chybějící spodní lišty dveří...taky se ještě dají sehnat. Dát tomu autu co potřebuje, aby vydrželo co nejdýl. Pak teprve řešit tunění. Utratíš mrtě peněz za zvýšení výkonu a pak budeš řešit rozpadlý Kardan* nebo vysypaný podvozek.

Ale pokud to auto bereš jako spotřebku k pobavení, pak si mého příspěvku nevšímej.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.9. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 3

20.11 2018 11:47


Nakadahu, Ano já vím, to je jasný že bych udělal servis apod.

Proto píšu že bych výkon řešil až po novým roce ale to by bylo někdy únor/březen.

Co se týče nedostatků na karosérii to vím.


A jinak vám všem moc děkuju za rady tipy.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

20.11 2018 16:11


Kolik máš na to peněz?
Já jen, že servis 20-ti leté B5 nestojí o mnoho méně,než servis Audi z roku 2015.
Takže těch 49 000 Kč co jsi dal za auto vysypeš během 2 měsíců do nutné údržby, rozvodů a pod.radostí.
Jen ty 4 lišty na dveře (pokud je seženeš) stojí skoro 4000 Kč.
Věř že vím o čem píšu - dávám do "youngtimerového" stavu "suchou" B5 1.8.
nahoru

sponzor





20.11 2018 16:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

21.11 2018 9:00


Inak este na doplnenie, K04-015 je Turbo* k04, ktore pasuje na AEB/ANB/APU/AWT/AVJ/BEX bez prerabok a zvlada v klude 240PS. Samozrejme k tomu treba doladit mapu potom. Ja do neho tiez asi casom pojdem.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email