Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 15 prosince 2018
Celkem jsou zde 4 lidé (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Nellow88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 6
Uživatelů celkem: 42 296
Online návštěvníků
Návštěvníků: 2
Uživatelů: 2
Celkem: 4

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 3770 | Témat: 29

12.11 2018 23:06


Jako ekonomicke to muze bejt dobre ale ja stim zkusenost nemam ale i problem stim muze bejt kdyz to dela nejakej koren v garazi ale to spis ti musi rict nekdo kdo plyn uziva
nahoru

sponzor





12.11 2018 23:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 250 | Témat: 8

12.11 2018 23:33


Ano ono to s tím platákem vychází myslim cca 2koruny dvacet za kilometr na LPG* možná o dvacetník víc ,,, no a s naftou žerou auta typu transporter 9 až 10 litrů a Iveco odtahovka stará co mám žere deset furt i trochu víc ..
Montáž LPG* těch sekvencí asi moc kutilů nedělá ,, no to opravdu nevím ,, jsem většinou jezdil TDI* v posledních letech ..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 3770 | Témat: 29

12.11 2018 23:39


to zní hezky ale stejně bych to nechtěl mě kára pápne start 20l do toho chceš ještě 100octan ale zase já tolik nejezdím
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 250 | Témat: 8

12.11 2018 23:53


Šrouby na Hlavě jsou POLYDRIVE !!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 3770 | Témat: 29

13.11 2018 0:02


kup káru na baterky budeš jezdit za 550kč na mesíc
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 250 | Témat: 8

13.11 2018 22:39


Já mám známý co už maj káry na baterky , jeden má Volta druhej nějakýho Pežota , třetí Mazdu RX8 - Vankla vyhodil a swapoval do eletriky ..
Jo jezděj za cca dvojku měsíc ))
A ten s tou Mazdou jezdí denně z Kolína do práce v Praze !!!
A tohle je dobrá spotřeba !!
Nicméně já odpojim na svem passatu na díly ten plyn a zkusím vyměnit ten červenej zbytek fridexu za modrej a na benzín to nechám bežet ,, výměník voda olej pro převodovku nemám , bo mám manuál ..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 250 | Témat: 8

13.11 2018 22:55


Ještě k tomu motoru 2.8i V6 vstřikování je opravdovej Digifant II ...
Má šest vstřiků a ty vstřikujou každej seqvenčně zvlášt svou dávku , když se otevřou příslušné ventily .. Narazil jsem i na jiné šestiválce které vstřikovali všechny najednou ! Vstřiky s dvouma nabo čtyřma dírkama , eletrická cívka to otvírá .. no různý jsou no
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 250 | Témat: 8

21.11 2018 1:18


Dobrý den , stále bych potřeboval nějaké názory na ty šestiválce ,, já již vím toto , při provozu na LPG* máte skoro dvě stě koní a žere to o trochu víc než TDI* ..
Nicméně LPG* směšovač (seqvenční) , není až tak směšovač jako spíš redukčák , a v něm je gumová membrána ( sem to rozebral , odvrtal držení membrány ) a z vnitřní strany je popraskaná již po pár letech ...neni to vidět bez rozebrání ..
Ale , že by to mělo vliv na to že auto vaří si nemyslím ..
S vodou to tam nepřichází do styku .Voda to jen hřeje v obalu . Mám ty auta dvě , obě v depozitu ,, tak mám čas to štourat ...Z jednoho sundavám pomalu hlavy ,, no docela pakárna ,
nahoru

sponzor





21.11 2018 1:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 1828 | Témat: 54

21.11 2018 6:53


Cože jsi to udělal s LPG* reduktorem???
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2138 | Témat: 25

22.11 2018 7:57


Nakadah: )

mickey: LPG* je v podstate to iste co plyn u teba doma. pred meracom spotreby je reduktor (splynovac). na nom prechadza plyn z kvapalnej fazy do plynnej. to je principialne endotermicka reakcia, preto sa reduktory napajaju na okruh chladiacej vody.

vstrekovace potom robia len to, ze na kratku dobu pustaju plyn do sania...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 250 | Témat: 8

03.12 2018 23:52


Děkuji za přízpěvek ohledně plynu , to s tím splynováním sem nevěděl , respektivě mě to nenapadlo ,, ano asi ano , on se ten tekutej plyn ohřeje a pak splynuje ? Má to v sobě tlustou gumovou blánu a takový šoupě , to bude regulátor tlaku skoro určitě .. Nicméně tak jednoduché s těmi vstřikovačema to asi nebude , budou asi schopné podle délky sepnutí také něco regulovat ..
No mě trápí vaření vody , myslím že u obou co mám je něco s hlavou nebo těsněním na řidičově straně ..pozoruju vejfuky a ten levej studenej trochu víc kouří u obou ..
Vždycky levá ??
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 250 | Témat: 8

04.12 2018 23:56


Ještě přemýšlím nad tím slovem reduktor a splynovač ... Reduktor - bude určitě mít funkci redukování tzn. omezování plynu .. A možná , že to jak se tomu říká stříkanej plyn ,, tak třeba to jde v kapalné formě až k těm vstřikům ???
Někdo ví ??
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 1828 | Témat: 54

05.12 2018 6:50


Je to zplyňovač a reduktor zároveň. Ohřívá kapalný plyn, aby se bez problému dostal do plynného stavu a zároveň redukuje tlak. Z nějakých 6-10bar (podle okolní teploty) to redukuje řízeně podle podtlaku v sání. Je to diferenční regulátor a záleží jaký pracovní tlak plynu máš pro LPG* systém nastaven. Někdo jezdí na 1,0bar, jiný na 1,3bar. Kdo má Turbo* motor tak dává ještě víc. Ten údaj znamená, že o tolik je vyšší tlak plyn než je absolutní tlak v sání.

Podtlak v sání co změříš běžným manometrem je třeba -0,6bar, ale to znamená že absolutní hodnota tlaku je 0,4bar (absolutně znamená měřeno od vakua). Takže s pracovním tlakem 1,0bar budeš v reálném tlaku mínus 0,4bar - na výstupu z reduktoru bude 0,6bar tlak plynu. Ale pokud šlápneš naplno na plyn, tak podtlak v sání klesne řekněme na -0,02bar. Reduktor při menším podtlaku upraví tlak plynu na 0,98bar. Prostě se pořád snaží držet rozdíl mezi podtlakem v sání a výstupem plynu na těch nastavených 1,0bar. A tohle se nastavuje na reduktoru seřizovacím šroubem.

V klasickém sekvenčním LPG* systému se plyn používá v plynné formě. Jsou systémy na vstřik kapalného LPG* od výrobců jako jsou Prins nebo Viale. Ale jsou oproti klasice o hodně dražší a nejsou tak rozšířené. Ale mají jednu velkou výhodu - když vstřikuješ kapalnou fázi LPG* do sání tak se odpařuje až tam a potřebuje teplo. Takže chlazuje vzduch nasávaný do válců a chladný vzduch má co Kefalín? No větší hustotu přece! Takže tam kde ti u motoru plynný LPG* lechce sníží výkon motoru, tak kapalný LPG* ti ji naopak trochu zvýší.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 250 | Témat: 8

před 7 dní (22:05)


To Nakadah , omlouvám se za pozdní reakci ,, Děkuji za vysvětlení toho LPG* , já měl před patnácti lety Avanta doutníka s NG 2.3i motorem na LPG* , a tam byl jen reduktor a fungovalo to super asi dvacet let bez udržby ..
A ted mám tohle tak to študuju ...No Prins nebo Viale nejspíš nemám ..
Já nevim co vlastně mám ? ten reduktor každopádně mám tři kusy všechny jsou stejný , asi vyrobeno v číně , vekoobchod 1200 maloobchod 2400 ... A blána gumová venvnitř je na nejtku v středu přidělaná , před rozebráním odvrtáním nejdku vypadá nezpuchřelá , no z druhý strany po vyndání je rozpraskaná vypadá na vyhození .. po pár letech kaput ..
A na Počitači LPG* bude ta firma, výrobce ??
Terazky som z toho jelen ))
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 250 | Témat: 8

před 7 dní (22:44)


Tak ta blána má na sobě označeni G-flex , prodává se zvlášt za 490 korun i s tim válečkem co za ní tahá ,, a nějakejma okroužkama ... A ted pozor oni tam výslovně píšou , že výměna neodstraní pronikání plynu do vody ! že je vadný výměník ..
Takže se to stává často až tak , že to rovnou píšou .!.!
No mě dvě LPG* auta vařej vodu , tak špekuluju co a jak , jezdim TDI* , tohle jenom študuju ..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 250 | Témat: 8

před 6 dní (22:25)


Nedá se ten reduktor nějak natlakovat vzduchem případně ohřát a potopit do vody a když bude bublat tak je kaput ..
Nějaké info ?
nahoru

sponzor





před 6 dní (22:25)


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 250 | Témat: 8

před 4 dny (0:10)


?? Nějaké LPG* info ,, Děkuji
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 1828 | Témat: 54

před 3 dny (6:35)


No buď si koupíš komplet repas sadu pro reduktor který máš. Ten starý vypucuješ dočista, dáš nové díly ze sady a složíš. A nebo koupíš celý nový reduktor. Někdy jsou ve stavu, když to pořádně už ani vyčistit nejde. Obvyklá doba na repas je udávaná 3-5let a 50-100tkm, podle výrobce. Bráchův reduktor HL Propan MAGIC jsem po 100tkm rovnou hodil do kopřiv a koupil nový za dva litry. Nemělo smysl snažit se to čistit od těch vosků z LPG*.

Ale když tě tak čtu, nech tu práci s LPG* na profíka...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 250 | Témat: 8

před 3 dny (23:39)


Ano děkuju za odpověd , on se ten reduktor dá vyčistit celkem slušně Carlajnem z Kelly na čištění motoru ..
Vevnitř ty hnědý usazeniny ohavný ..šlo to docela dobrovolně ..
Sada koupit neni problém , no když přímo v eshopu píšou , že praskaj tomu vyměníky , tak by chtělo nějakou diagnostiku vymyslet ..
Vyměnovačů a měničů je v každý garáži hafo , no seriozně se k něčemu vyjádřit začíná bejt problém , kamaráda co dělá LPG* ve velkým mám , no oni měněj všechno a furt , neni doba na to něco řešit ..
Já po vánocích se na to podívám , nějaký šroubení zapojim , asi nějakej vařič použiju a nějakou atmosféru do toho pustim a uvidim ...
Jedno auto co mám , mi na plyn jede uplně super , neuvěřitelně jde za plynem reaguje jak japonská motorka ( no za půl hodiny se uvaří ) a tak tam vyměnim ten reduktor pokud projde mojím testem a bude mít vyměněnou sadu a uvidim jestli bude změna v něčem ...
To auto co mám je manuál , takže vyměník olej voda v chladiči nemám ..Tam problem tedy neni pokud by to někoho napadlo ..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 103 kw 140kw 2.0 tdi 2.0 tfsi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 2din 3.0tdi 3.3tdi 4 16v 4.2 2009 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a6 vstřiky podložky rachtání a7 a8 abs aditiva ael afs agu airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audi a3 8l audi a3 8p audi a4 b7 2005 audi a6 audi a6 4f 3.0 tdi a pre všetky vozidlá vw audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio autorádio hudba b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bazar bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bns bose bov bpp 2.7tdi 132 kw brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hlasi nizkou hladinu vody hodiny homelink hp2 hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kroužek pod volant kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 nakodovanie kuca bez vagu napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náhradní díly náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek podřazování pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče pískanie hukot náprava prevodovka přední nárazník přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sds seat sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu skubani za studena a4 2.0 fi snímač teploty spojka sportback sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka spínač sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo ukazatel usb v55 v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa voice control volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšená spotřeba zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidla pdc čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škoda je proces rovnaký. - common rail systems škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavíc svíčka žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email