Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 21 listopadu 2018
Celkem je zde 10 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: sirthomas
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 6
Uživatelů celkem: 42 140
Online návštěvníků
Návštěvníků: 4
Uživatelů: 6
Celkem: 10

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: A7 / A5 / S5
AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.11. 2018
Příspěvků: 8 | Témat: 1

07.11 2018 1:27


Zdravím,

mám asi velmi zvláštní dotaz, ale rozhoduji se mezi A7 / A5 / S5 a rád bych znal názory ostatních.

Vždy se jedná o rok 2015++, nájezd do 60 000 km, silnější motor (180 kW+) a nadstandardní výbava. Rozpočet mám do 1 mil. Kč včetně daně (850 000 Kč bez daně).

Ročně najedu zhruba 15 000 km a jezdím skoro výhradně Prahu a okolí (1 nastartování = min. 35-100 km) - nicméně standard je silnice 70-100 km/h (Blanka, spojka/okruh atd..). Každý by tedy zavrhl diesel, nicméně až na S5 sehnat A7/A5 v benzínu + 6 válec je asi nemožné. Jde mi o to mít pohodlné, dobře vypadající (ano - "head turner car") a v případě nutnosti i rychlé auto, které mě bude pokaždé bavit řídit. Auta se budu nejpozději za 4-5 let zbavovat = bude mít najeto 120-135 000 km.

A7 - dle mého názoru skvěle vypadající auto, 200 kW motor, nadstandardní výbava - bojím se možná trošku o "nemotornost" tohoto kousku. V Praze jsem tento ročník nikde nenašel, takže zatím nevyzkoušeno - pokud někdo může napsat srování s A5, budu rád. Dle mého názoru velmi zastaralý interiér na typ tohoto vozu (rok 2015+), ale to je asi jediné minus, dle technických parametrů.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


A5 - zde se koukám po A5 2015+ 3.0 TDI (180 kW). Několik A5 3.0 TDI jsem řídil a naprosto mi vyhovuje - uvítal bych pouze o něco větší kufr (proto zamyšlení nad A7), nadruhou stranu A5 může nabídnout sportovnější chování (vs. A7??). Jelikož rozpočtově bych měl i na úplně novou A5 (ale odmítám už kupovat nové), zvolil bych dá se říci plnou výbavu ("plnou" pro mé účely), kde se dostávám na nějakých 650 000 Kč bez daně a nevyčerpal bych ani svůj limit (možnost investic do budoucích úprav / servisu)
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


S5 - v ČR bazarech snad ani 1 ks, takže opět nevyzkoušeno. Budu opět rád, pokud by někdo napsal poznatky vs. standardní A5 3.0 TDI. Samozřejmě očekávám sportovnější projev. Cena srovnatelná s A7. Nadruhou stranu 245 kW motor (spolehlivost 3.0 TFSI - taky není dle dostupných informací nejlepší) už bude pravděpodobně na moje trasy přestřel - spíše tedy zajímavost, než reálná koupě.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Díky !
nahoru

sponzor





07.11 2018 1:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 7475 | Témat: 79

07.11 2018 5:54


Ja bych vybral co tam nemas, a to A7 3.0 bitdi. Jede straslive (na tu spotrebu), myslim ze rok 2015 je 240kw a vybava tam muze byt opravdu vse.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.11. 2018
Příspěvků: 8 | Témat: 1

07.11 2018 9:10


Díky za odpověď. Ta 235 kW biTurbo verze už je možná trošku přes cenu, když vezmu v potaz dovoz + pojištění pro 1 rok (beru vždy i havarijní).

Chci adaptivní světla, Head up display, příplatkový audio a ideálně auto s puncem "nebourané" (nárazník mi nevadí), to už se dostáváme na nějakých 870 000 Kč bez daně + dovoz/pojištění a dostanu navíc "pouze" 35 kW.

A7 bych bral více méně pouze na větší kufr, protože A5 po stránce prostornosti (185 cm, 100 kg) vyhovovala. Předpokládám tedy, že v A7 bude prostoru o dost více - jak jsem psal, bohužel jsem v Praze ještě ročník 2015 nenašel a čas podívat se dál zatím bohužel nebyl.

Díky.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 7475 | Témat: 79

07.11 2018 10:50


Azurex: v zasade ti na podivani staci klidne starsi A7, kufr, interier (krom radicky) je stejny. A5 je podvozek A4, a zase A7 je podvozek A6, takze 7ma je rozhodne komfortnejsi, vybavenejsi (masaze...) nez A5. Za me je jasna A7.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.11. 2018
Příspěvků: 8 | Témat: 1

07.11 2018 14:53


Díky - nějaká vada na kráse v přiložených odkazech, kterých si všimneš nebo tyto kousky můžes dle papírového stavu doporučit, případně co bys hledal (pokud nepočítám to biturbo )

Něčeho čeho se mám u těchto aut v tomto ročníku / nájezdu obávat nebo se jedná o celkem spolehlivá auta? Standardně jsem měl zatím velké štěstí a liju pouze palivo/olej. Nicméně tohle bude první za vyšší pořizovací cenu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 7475 | Témat: 79

07.11 2018 15:53


Azurex: ma to prd najeto a budes to s prdem prodavat. Nebal bych se.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 3738 | Témat: 28

07.11 2018 15:59


Ta a7 stoji takove penize a nema to el zidle to je sileny
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.6. 2011
Příspěvků: 329 | Témat: 29

07.11 2018 16:05


Za me jedine s-line
nahoru

sponzor





07.11 2018 16:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 7475 | Témat: 79

07.11 2018 16:17


V A6/A7 to chce masaze a vetrani samosebou. Vybavy sem nekoukal.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.11. 2018
Příspěvků: 8 | Témat: 1

07.11 2018 17:13


Auto budu řídit jen já, takže el. nastavení sedadel nebo paměť je pro mě nepotřebná - stejně jako masážní sedačky, protože toho nenajedu fakt tak moc. Samozřejmě auto za min. 2 mega by tohle mělo mít snad i v základu . Odvětrávání dává smysl a určitě se podívám po nějakém kuse.

Jak jsem psal - pro mě je hlavní mít adaptivní světlomety, head up display a příplatkový audio.

JeŠtě co mi není 100% jasný - Audi Drive Select má každej model v A5/A7 nebo je to příplatková výbava / případně je jen softwarově vypnutá a má ji opravdu každá a poté ji může nějaký "znalec" dodatečně zapnout?

Raději přiložím video, ať je jasné, o co mi jde - vzduchový podvozek bude mít předpokládám jen některá, jde mi hlavně o tuhost řízení/reakci na plyn, převodovka a v neposlední řadě ta změna zvuku výfuku (ACTIVE SOUND SYSTEM DRIVE SELECT):
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Díky.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 7475 | Témat: 79

07.11 2018 17:46


Azurex: zvuk nedokodujes, musi tam byt “reprak”. Nicmene ten muzes koupit z maxhaust.de
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.11. 2018
Příspěvků: 8 | Témat: 1

07.11 2018 17:59


tomko222 (07.11 2018 17:46) orig :
Azurex: zvuk nedokodujes, musi tam byt “reprak”. Nicmene ten muzes koupit z maxhaust.de


Šlo mi o Audi Drive Select - zdali je v základu nebo se jedná o příplatkovou výbavu, kterou je ale možné i odkódovat, pokud by předchozí majítel nezakoupil. Pokud by Drive Select nešel odkódovat, tak bych hledal vozy pouze s tímto.

Reprák je mi jasný - pokud tam není, tak to nebude dělat tohle. Spíše mi jde o to, zdali jej má A7 v základu a například A5 za příplatek..

Díky.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 7475 | Témat: 79

07.11 2018 18:35


Azurex: v zakladumaj “reprak” myslim pouze bitdi, alespon pred FL.
Drive select pokud neni dokodovat jde, urcite na A5, a myslim ze i na A7, pokud neni zakladem. To fakt nevim.
Vyber dobre
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1675 | Témat: 39

08.11 2018 15:04


A5 je malá. V A7 je jiný svezení. Za mě bych se spíš koukal klidně i po A6 Avant - V S-linu vypadá taky moc dobře a 3.0TSI, by se dala taky už najít.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.11. 2018
Příspěvků: 8 | Témat: 1

08.11 2018 15:52


Hledám sportovněji vypadající/chovající se náhradu za moji Octavii 3 (2014), která je rozměrově skoro totožná s A5, když ale sedím v A5, tak se citím jako o třídě větším autě . Ročně nenajezdím 40 000 km a prostorný kočář úplně nevyžaduji.

Vím, že A5/A7 není zrovna sportovní auto, ale designem splňuje moje představy. Combíka nebo standardní hatchback si v životě nekoupím (design zadní částí - rakev), ale potřebuji celkem prostorný kufr + sklápěcí zadní sedačky, kde A7/A5 splňuje požadavek (liftback).

Vše kromě 5 a 7 je tedy mimo, z tohoto důvodu také vypadlo BMW 5/7, ale díky za koment.

Čím dál tím více se přikláním k A5, protože to bude opravdu plná výbava + 3x SLINE. Na moje kratší trasy a občasnou delší trasu na profouknutí by měla být prostorově A5 snad dostatečná. U A7 bych se musel trošku ochudit ve výbavě nebo 3 měsíce počkat na další peníze (cca 200 navíc, než mám teď rozpočet) a to nechci z hlediska možnosti odpočtu nákladů ješte v 2018 zase protahovat. To pak případně prodám zde v ČR ještě s tučným výdělkem (pokud se podívám na české ceny A5 dokonce 2.0 2015+ s nulovou výbavou) a koupím A7.

Máte ještě někdo prosím zkušenosti, zdali se v Německu na konec roku ceny v bazarech zvyšují nebo spíše snižují, protože si dost lidí kupuje opravdu fungl nová auta? Abych to případně nenechával na poslední chvilku.

Díky.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 7475 | Témat: 79

08.11 2018 17:32


Azurex: tak dobrej kup a pak posli cos koupil
nahoru

sponzor





08.11 2018 17:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.11. 2018
Příspěvků: 8 | Témat: 1

před 3 dny (7:05)


Zdravím ještě jednou ,

rozhodl jsem se jít finálně do A5. Nicméně ta mnou vybraná nemá Drive Select

Má Sport Edition Plus, takže Sline design tam je, navíc 19" kola, atd... Nicméně tam chybí sportovní podvozek/packet (má jen sportovní sedačky) a tím pádem tedy chybějící Drive Select..

1) Jde Drive Select potom dokódovat? Min. na reakci plynu/brzdy, tuhost volantu (každá 3.0 TDI má servotronic dle internetu, takže to tam půjde pocítít potom 100% (?)). Podvozek samozřejmě chápu, že nepůjde upravovat (bod č. 2?). Zvuk motoru - pouze přes reproduktor? Případně budu dokupovat.

2) V textu pod inzerátem je Dynamikfahrwerk - což by mělo znamenat dynamický podvozek, takže půjde měnit? Tomu trošku nerozumím

3) Doporučujete se tomuhle kousku vyhnout nebo klidně do něj jít - myslím tím, zdali je žádoucí mít na A5 sportovní podvozek nebo spíše ne? Za tu cenu je bezkonkurenční, pokud srovnám motor, výbavu, nebourané, kilometry + ofiko AUDI prodejce. Podobné kusy jdou za cca 650 000 Kč bez daně - tento 600 000 Kč (má tam i napsané 2000€ slevu).

Díky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.12. 2017
Příspěvků: 9 | Témat: 1

před 3 dny (9:43)


Ta s5 vypada famozne vty sedy a ten vnitrek stema sedackama a sedejma budikama nicmene vybava pokulhava neni bezklic , chybi 3 zon.klima ,bengac music. Ale fakt design petelice.ale ta cerna nafta asi lepsi.vybava a cena asi nemuzes koupit spatne
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.11. 2018
Příspěvků: 8 | Témat: 1

před 3h (2:54)


Dnes koupeno
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Přímo v AUDI Leipzig, auto po servisu 2000 km, s plnou historií AUDI servisu.

3.0 V6 Tiptronic, 2015, 60 000 km, 1 majitel, Sport Edition Plus, nebourané, dá se říct skoro plná výbava - chybí sline volant , ale ten někde seženu - adaptivní tempomat, automatické brždění před střetem, mrtvej úhel, udržování v pruhu, sline sedačky, 2 zónová klima, bezklíč vstup/start, el. sedačky atd..

Tak to snad bude jezdit.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 103 kw 2.0 tfsi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4 16v 4.2 100 2009 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a6 vstřiky podložky rachtání a7 a8 abs aditiva afs agu airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audi a3 8l audi a3 8p audi a4 b7 2005 audi a6 audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bazar bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bns bose bov bpp 2.7tdi 132 kw brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hlasi nizkou hladinu vody hodiny homelink hp2 hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náhradní díly náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek podřazování pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče pískanie hukot náprava prevodovka přední nárazník přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sds sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu skubani za studena a4 2.0 fi snímač teploty spojka sportback sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo ukazatel usb v55 v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa voice control volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšená spotřeba zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidla pdc čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email