Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 24 ledna 2019
Celkem je zde 5 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: VladimírS
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 11
Uživatelů celkem: 42 557
Online návštěvníků
Návštěvníků: 5
Uživatelů: 0
Celkem: 5

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 55 | Témat: 13

08.11 2018 15:51


Zdravím, zde na videu je zazanemnaná vule v unačeši na me Audi A4 b8 105kw 2.0 TDI*, najezd 250tis. Je to normální? Díky


Přímý odkaz na youtube video
nahoru

sponzor





08.11 2018 15:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 55 | Témat: 13

10.11 2018 16:26


Nikdo se s tim nesetkal?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 3867 | Témat: 29

10.11 2018 16:32


Zkus uzivatele lubomt ten dela prevodovky mohl by vedet
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 1543 | Témat: 131

10.11 2018 17:17


Ale ano aj v audi o tom vedia
Obavam sa ze to nebude lozisko ale vonkajsie ulozenie skrine a lozisko sa pretaca tam


Přímý odkaz na youtube video



dokonca som videl video z RU a j u 0B5 to robi skusim pohladat


Přímý odkaz na youtube video


ale zaujmave ze to robi len lava strana tam to soudruzi z NDR nejako nedomysleli

a tu mas postup opravi

Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 55 | Témat: 13

10.11 2018 22:19


Delaji to obe strany cca stejne to jsem puvodne nepsal, bylo mi zatim teceno ze je to castej problem automatu ale u manualu to nebejva, mozna za to muze chip
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 712 | Témat: 42

11.11 2018 6:08


No pamatuju si ze vždy trpěla “delší” poloosa tak to asi pokračuje.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 55 | Témat: 13

11.11 2018 9:47


Jeste me zajima co by takovadle vule mohla v praxi delat vsechno za jizdy i s ostatnima soucastkama auta?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2012
Příspěvků: 190 | Témat: 8

11.11 2018 10:30


Sallvator (11.11 2018 9:47) orig :
Jeste me zajima co by takovadle vule mohla v praxi delat vsechno za jizdy i s ostatnima soucastkama auta?


No podle mě se to vymele, a ten unašeč se ti prosti protočí a utrhne.
nahoru

sponzor





11.11 2018 10:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 12887 | Témat: 41

11.11 2018 10:35


Takovyhle vrklani obou unasecu jsem mel uz od koupi auta cca 100tk jsem s tim odjezdil nez jsem sehnal jinou prevodovku a vymenil ji. Vliv to na nic nemelo. Jen se mi to uz nelibilo. Az budu mit chut tak tu starou prevodovku rozeberu a podivam se tam co zpusobilo to vrklani.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 55 | Témat: 13

11.11 2018 12:59


Dlouhodobe s autem resim vibrace ve vysich rychlostech hlavne na dalnici. Nejvic v tahu. + mi odchazi hrozne rychle silentbloky motoru a poloosy tak zda to celou dobu muzou zpusobovat tyto vule unasecu. Ted sem dal za 30tis km uz druhe nove poloosy a silentbloky motoru vzdy origo. + se mi deje npr stale to ze mi ulitavaj svorky manzet poloos uz to zkouseli 3 mechanici a vzdy po case paska odleti a manzeta se vykyda ven tak to asi rozkmitava cele poloosy ty unasece, ikdyz jsou uplne nove poloosy a bez vuli auto nad 100km v tahu cele duni a vibruje. Kdyz pustim plyn tak to pochvilce odezni. Ted si konecne jeden mechanik vsiml ze se hejbe poloosa cela i z unasecem a doporucil zamerit se na to ale tehle vule sem si ja vsiml uz pred 50tis... prevodovka ma najeto 280.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 5331 | Témat: 63

11.11 2018 14:55


Ne to casty problém 8.st Multitronic* prevodoviek, zacne sa pretácat zalisovane lozisko a to vyvakla väcsiu dieru v obale.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 55 | Témat: 13

11.11 2018 23:02


Moje je manual 6st, už jste to zažil u manualu? Případně umíte opravit i u manualu npř ten postup co sem někdo posílal na vieích a co taková sranda stojí, díky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 5331 | Témat: 63

11.11 2018 23:09


U 6.st odchadzaju tiez loziska. My sa specializujeme na automaty, na manual nemam ani skrutku. Viem zabezpecit
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 55 | Témat: 13

11.11 2018 23:17


V jakem rozmezí cenove se muže pohybovat oprava, alespon hrubej odhad zda se tu bavíme o tisísích nebo desetitisících...díky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 5331 | Témat: 63

11.11 2018 23:27


Nerobim to, neviem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 148 | Témat: 0

11.12 2018 6:55


pokial viem audi ma na to nejake riesenie,mmeraju vole a davaju tam nejake podlozky ale pokial je to uz velke tak druhy obal prevodovky, robi to multak aj manualy, to je jedno, naposledy som to videl na 2,7 TDI* 180.000 km, tuto genialnu prevodovku neviem co za idiot vymyslel
nahoru

sponzor





11.12 2018 6:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 55 | Témat: 13

30.12 2018 21:03


Tak jsem vymenil celou prevodovku za jinou pouzitou ale bez vuli. Rovnou sem dal i novou spojkovou sadu se setrvakem LUK.

Bohuzel nic moc se nezmenilo a stale me trapi vibrace hlavne ve vysich rychlostech. Kola vyvazena, na predku uplne nove naboje, loziska, kotouce i brzdive hlavy. Novejsi prevodovka bez vule v u naseci, nova spojka i setrvak.

Uz fakt nevim co to muze delat. Maximalne uz jen naprava (puvodni najeto skoro 300k), tlumice a ulozeni je take puvodní, a u poloos se delaly jen vnejsi klouby, vnitrni puvodni a vytrpeli si asi dost stema volnejma unasecema ale podle servisu jsou poloosy v pohode i ty vnitrni ze sou chycene jen minimalne. Pak me napada jeste geometrie se nedelala dlouho.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 5331 | Témat: 63

30.12 2018 21:07


Podla mna vnutorny klb
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 55 | Témat: 13

30.12 2018 21:41


Dva mechanici rekli ze jsou ty vnitrni klouby ok, a kdyz sem je chtel preventivne menit tak sem zjistil ze se samostatne nedaj nikde moc sehnat.

Kevsemu ty vibrace nejsou jen v tahu ale i kdyz vyhodim (v tahu jsou ale znat vic)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 148 | Témat: 0

31.12 2018 16:17


daju sa zohnat, gsp ich robi
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 55 | Témat: 13

31.12 2018 18:53


Ty sem nasel ale kazdej mi rika ze gsp nebrat a i ta cena (asi 900kc za kloub) je dost divna
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 12887 | Témat: 41

31.12 2018 21:36


Nech klouby prohodit mezi sebou (budou se tocit obracene) a pokud bude klid vis ze uz jsou nacaty.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 708 | Témat: 34

01.01 2019 10:16


Sallvator: GSP jsem dal, najeto 30tkm a pořád funugujou . Myslím si, že jestli si klouby vyměniš sám doma, tak 1800,- za pokus o přijití vibrací je prd. Tak to zkus. Já jsem řešil to stejné, mám jen automat, komplet udělaný od lubomt:, udělal jsem komplet podvozek, brzdy, silentbloky motoru, převodovky, poloosy jsem koupil nové druhé (teď mi tu celý jen tak ležej, protože to jima nebylo...) a skončil jsem u kardanu, který byl celý kámen úrazu a už to zase dělá a není to ono.. ty repasy vdržej kulový.

To, kolikrát jsem vyvažoval, nechával rovnat a kolik peněz to sežralo ani radši nepočítat, protože částky za kola byly hrozný a ve finále to pomohlo maličko, ale až v konečné fázi. Ta nejhorší věc byl ten Kardan*..

Nikde tu nevidím zmínku, nemáš quattro*?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 55 | Témat: 13

01.01 2019 13:09


mam jen predokolku ne quattro*...

Jinak ja krom toho podvozku taky zkusil vse Tedy u tech poloos je to slozitejsi. Slo to ven a servis rekl ze jsou v haji vnejsaky a vnitrni ok, vymenily vnejsaky a situace se lehce zlepsila, jinej servisak po zkousce vuli rekl ze jsou vnitrni uplne mrtve a dal mi na jednu stranu uplne novou celou polosu od GSP a situace byla jeste horsi, vibrace jak prase a tim jsme zjistily ty vule v unaseci, pri zkousce poloos se totiz celoudobu nehejbala poloosa ale celej unasec. Kdyz uz sem mel tu original poloosu venku a na aute gsp nechal sem zkontrolovat v jinem servise ten vnitrni kliub puvodni, pry je ok chycen jen opravdu minimalne a servisak rekl ze by tam radeji mel lehounce chyceny original nez gsp “blato”...celkove pozoruju ze hodne servisaku ma velkou averzi k gsp a vsem cinam atd...

Pri vymene cele prevodovky kvuli unasecum sem nechal vratit tu puvodni ted mam venku tu gsp...je po mesici co byla na aute uplne zrezla a v obou kloubech docela vule...

Nejvetsi problem je ze kazdej mechanik rika neco ji eho na stejnou poloosu jeden rekl ze je mrtva at DAM* cinu gsp a ji en te je v poho at to neresim. Tak ja uz nevim....

Vibrace jsou znat nejvice ve vysich rychlostech 120+ a vic v tahu ale i kdyz vyradim. V nizsich rychlostech auto vibruje jen v tahu do kopce a jsou to takove jemne vibrace ve volantu a pedalu takove chveni hemne ale neprijemne. Naopak v te rychlosti je to spis takove silnejsi kmytave vibrovani je hlavne ve volantu a sedackach a je narazove i pidle toho jak natacim volant.

Myslim ze v tom kopci a naopak v te rychlosti to kazde ma jinou pricinu.
nahoru

sponzor





01.01 2019 13:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 5331 | Témat: 63

01.01 2019 14:21


V prevodovke Multitronic* nemá čo vibrovat. Skontrolovat vstrekovače?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 55 | Témat: 13

01.01 2019 15:03


Nmam Multitronic* ale manual, uz vymeneny, resim ted co dalsiho muze jemne vibrace zpusobovat. Na kontrolu vstriku se chystam kdyz clovek pridava je z motoru slyset takove prerusovane “csss....csss...csss...” nejdo mi rekl ze by mohly podfukovat vstriky ze to muze i vibrovat...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 5331 | Témat: 63

01.01 2019 15:29


Aha, tak som sa stratil. Zameraj sa teda na ne
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6i 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 103 kw 140kw 2.0 tdi 2.0 tfsi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 2.8 benzin 2din 3.0tdi 3.3tdi 4 16v 4.2 4.2tdi 4b 4f 4g 75kw 80 100 2005 2009 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a6 vstřiky podložky rachtání a7 a8 a8 d2 4.2 1996 a8 d3 abs aditiva ael afs agu airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad allroad 4g rozvody servis alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audi a3 8l audi a3 8p audi a4 audi a4 b6 audi a4 b7 2005 audi a6 audi a6 4f 3.0 tdi a pre všetky vozidlá vw audia4b6 audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio autorádio hudba b2 b3 b4 b4 80 razeni klb b5 b6 b7 b8 baterie bazar benzin bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bns bose bov bpp 2.7tdi 132 kw brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy brzy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrál centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fiscon fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hadice hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree heandsfree hid hlasi nizkou hladinu vody hodiny homelink hp2 hučení hydroměnič hydroštel ignition lock defective imobilizér insp intercooler interier ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepani klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kodovaní řidici jednotku motoru kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kroužek pod volant kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 nakodovanie kuca bez vagu napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje nesvítí netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náhradní díly náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek podřazování pojistka pojistky pojištění poloha pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku priprava pružiny pylový filtr párování klíče pískanie hukot náprava prevodovka přední nárazník přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro retrofit rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód sahary vrtule pořád se točí bkd audi a3 8p 2.0 tdi schéma sd karta sds seat sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu skubani za studena a4 2.0 fi snímač teploty spojka sportback sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka spínač sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér sterače stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tazne tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trhani trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo ukazatel usb v55 v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa voice control volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zhaveni zimní pneu značka zpátečka zpětné zrcátka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšená spotřeba zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidla pdc čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škoda je proces rovnaký. - common rail systems škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavíc svíčka žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email