Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 447 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 446
Uživatelů: 1
Celkem: 447

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.5. 2017
Příspěvků: 16 | Témat: 3

09.09 2018 20:41


Zdravím Vás,

potřeboval bych poradit protože jsem opravdu ztracen a nevím co dál. Mám Audi A6 4f 2007 S-line a při cestě po dálnici mi auto rozblikalo kontrolku žhavení a kontrolka motoru .. odešlo mi Turbo*, EGR* ventil a při rozebrání v servise mi řekli že je v háji i chladič a olejová pumpa ... všechno vyměněno za origo díly a zaplatil jsem cca 75 000. Auto 3 týdny jelo naprosto bez problémů a teď když auto nastartuji zahřáté tak z 80% má auto hlubší zvuk, nemá výkon a při vytočení do otáček začne blikat kontrolka žhavení ... stačí někdy zastavit na pumpě a jít si pro kafe vrátit se a auto nastartuje jakoby se nic nedělo a můžu ujet třeba 700 km (vyzkoušeno) a dokud nevypnu motor tak už to auto neudělá. Ráno při studeném motoru se mi to stalo jen jednou ale jinak to auto nastartuje a jede úplně normálně jak kdyby se nic nedělo ale stačí po 20 km zastavit, vypnout motor a znovu nastartovat a už mám opět stejný problém výše popisovány. Zdálo se mi že to auto dělá jen když je v nádrži málo nafty ale o víkendu jsem natankoval plnou a stejně to dělalo. V servise jsem byl na diagnostice a řekli mi že to ukazuje jen něco s jednotkou ABS* (nepamatuji se přesně co, ale řekli mi že to nezpůsobuje) ale že to tam bylo i předtím než dělali celé Turbo*, že by to údajně měla být asi chyba elektriky a to že oni nedělají že bych to musel odvézt ke kolegům ale že to bude tak na 14 dní (a déle) že toho teď mají moc ... v autech se vyznám opravdu jen okrajově a co kde pochytím takže prosím kdyby stejný problém někdo vyřešil a mohl mi dát typ tak bych Vám byl zavázán, děkuji moc.
nahoru

sponzor





09.09 2018 20:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

09.09 2018 21:12


a to opravoval origo audi servis ? tohle ti nikdo neřekne jen tak tam toho je tolik od čidla až pod drátek , ale nějak mi je divný že to nic nenapíše DPF* v pořádku ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

09.09 2018 21:15


Za 75 tisíc dělám pomalu celou Go tohohle motoru proboha.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

09.09 2018 21:19


Satas: asi byl měl podražit
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.5. 2017
Příspěvků: 16 | Témat: 3

09.09 2018 21:32


motor je ASB verze bez DPF*, nebylo to v audi servisu, přišlo mi to taky celkem dost ale dlouhá léta do toho servisu jezdím a vždycky se mi ceny zdáli normální i přístup super .. no co se dá dělat, už jsem tu jednou na chlup stejně popsaný problém viděl ale nebyl pod ním už komentář tak jsem to aspoň zkusil jestli někdo náhodou nemá tip co by to mohlo být, protože nemůžu už být další 2 týdny bez auta .. hold to asi jinak nepůjde, zítra mi má přijít VAG tak zkusím načíst chyby sám pro jistotu a když tak bych je sem vypsal .. díky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

09.09 2018 21:35


ono když se mení Turbo* mělo by to jet totiž na kalibraci do audi proto jsem se na to ptal
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.5. 2017
Příspěvků: 16 | Témat: 3

09.09 2018 21:41


Popravdě nikdy jsem v Audi servisu nebyl, takže myslíte že než to dávat někam jinam tak to radši dát přímo tam ? .. nemám představu na kolik taková kalibrace turba vyjde, pochybuji že to převáželi do audi servisu aby dělali kalibraci ..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2012
Příspěvků: 196 | Témat: 10

09.09 2018 21:46


Proč kalibrace v audi? Proč nemuze delat kalibraci nekdo kdo ma V.A.S pripravek na tu klapku? Kdyby to neudelali tak to nejede vubec..Tím to není.
Majitel auta ktery zalozil toto téma by neměl psát na audiklub cim to muze byt ale mel by zajet do servisu kde nechal nesmyslnych 75tisíc a řešit to jako reklamaci..Aspon tak mi to pripada logicke. Nechali si zaplatit, ato to pravi kdyz to neudelali za penize..Tecka
nahoru

sponzor





09.09 2018 21:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.5. 2017
Příspěvků: 16 | Témat: 3

09.09 2018 21:50


Já jsem tam s tím samozřejmě byl to si nemyslete, ale řekli mi že to s turbem nemá co společného a navíc když to jezdilo skoro 3 týdny každý den bez vady tak si dovedete představit jak se tvářily na to když jsem jim řekl že to je tím turbem co měnili po skoro měsíci.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

09.09 2018 21:51


LukasNajman: neznam nikoho kdo ma tu kalibracni jednotku na to snad jenom satas ji ma
Ale stim ze by to nejelo nemas pravdu ono to pojede ale obas to padalo pri zatizeni do nouzaku
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.9. 2017
Příspěvků: 64 | Témat: 7

09.09 2018 23:06


Ja mel teda taky motor ASB a DPF* jsem tam mel, to jen takovy maly upresneni,ktery ti asi stejne nepomuze..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.5. 2017
Příspěvků: 16 | Témat: 3

09.09 2018 23:29


myslím že se dělali i s DPF* i bez, já ho tam nemám prostě
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

10.09 2018 6:41


mareckin (09.09 2018 23:29) <a href="/forum/prispevek/1397518-ztrata-vykonu-audi-a6#1397518">orig</a> :
myslím že se dělali i s DPF* i bez, já ho tam nemám prostě

Pošli mi do sz fakturu či položky co tam ti mistři dělali a nejakej výpis z diag. Kouknu ti NATO.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.5. 2017
Příspěvků: 16 | Témat: 3

11.09 2018 13:24


Dnes jsem byl na diagnostice v jiném servise a jsou tam následující chyby :

P0235 Rizeni plniciho tlaku - regulacni mez nedosazena
P3348 Obvod regulace plniciho tlaku, elektricka závada

Mrkli se i na motor a řekli mi že se jim zdá, že místo aby v hadicích od cooleru do turba byla při sešlápnutí plynu tlak a hadice se zvětšila tak je tam podtlak ... takže nevím jestli to bude tím ale asi tam bude někde díra.
Za případné postřehy, díky.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

11.09 2018 13:27


Nemas nastavenou regulaci turba tutovka
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.5. 2017
Příspěvků: 16 | Témat: 3

11.09 2018 13:39


Jestli to bude jen tohle tak by to bylo super, zkusím se domluvit někde v Audi teda.
nahoru

sponzor





11.09 2018 13:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

11.09 2018 13:43


Az zjistis cenu toho nastaveni tak tam omdlis zkusil bych spis satase ten to umi
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.5. 2017
Příspěvků: 16 | Témat: 3

11.09 2018 13:44


O jaké částce se cca bavíme?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

11.09 2018 13:47


4500 cca
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.5. 2017
Příspěvků: 16 | Témat: 3

11.09 2018 14:31


No je to celkem dost ale v poměru co jsem do toho už vrazil bych to překousl když to normálně pojede a nebudu se muset pořád bát že teď auto nepojede, teď jo apod.. je to vysilující a jelikož ho mám i jako pracovní tak je to docela dost na obtíž.
Teď jsem si uvědomil že jsem nenapsal že od začátku se mi zdá že od nižších otáček tolik auto netáhne jak před výměnou, že musím více sešlápnout plyn aby auto trochu jelo ... měl jsem za to že jsem to napsal do první příspěvku ale ne ..¨
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

11.09 2018 14:37


To Turbo* je original new nebo nejaky repas nebo co to je zac ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.5. 2017
Příspěvků: 16 | Témat: 3

11.09 2018 14:41


Všechno je originální nový.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

11.09 2018 14:45


Zacal bych nastaveni te regulace nebo u nich over jestli se to delalo pak by to melo bejt v pohode
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.1. 2015
Příspěvků: 68 | Témat: 8

25.09 2018 23:04


Nevím jestli Ti to pomůže, ale měl jsem s turbem stejný problém (jaksi mi nikdo neřekl, že když se mění/repasuje Turbo*, chce to myslet právě i na regulaci), vykrvil jsem se do toho taky nesmyslně, protože všechny testy a všichni "odborníci" přísahali, že vše je ok včetně regulace...dokonce regulace samotná na stolici s turbem fungovala 100%, jen prostě auto neustále nepravidelně padalo do nouzáku. A dávám za pravdu tady klukům - opravdu to bylo regulací. S jednou vyjímkou...v Audi Jarov mi řekli, že regulace programovatelná není, pouze ji umí zkalibrovat a to ještě pouze jednou pokud je zcela nová. Naštěstí jsou lidé co regulaci s turbem sladit umí za pár kaček (například firma REMA Strakonice), případně seženou novou a nastaví ji např. pan Homoláč z Velvar (cena kolem 4500,-) a nejspíš i tady pár místních z fóra to jistě zvládne. Zkus tedy zaměřit pozornost tímto směrem. Nicméně platil-li jsi někomu takovej nesmysl a měnili Ti Turbo*, dovolil bych si považovat za samozřejmost, že by toto mělo být v ceně, zejména pokud se v tom vyznají...jak já jsem to pochopil, je to v 90% nedílná součást výměny/repase turba...
nahoru

sponzor





25.09 2018 23:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2011
Příspěvků: 113 | Témat: 12

09.10 2018 22:37


Promin,,,je mi jasne ze jsi znechucen..Bohuzel tato auta musis umet koupit,jinak jsou z 90%zdevastovana,vykurvena,olitana,smotana,rozmrdama,a navonena..Nejhorsi na tom je ze 99%mechaniku neumi skoro nic,nez zakladni ukony a to je pruser a tvrda realita.Mantaci se zakladkou...Bohuzel.....proto vše delam sam a co neumim,,takove auto si proste nekoupim,,,jedine nové,,..Hypotezy tohoto foroveho typu nevedou nikam..Budes jen chytračit a dozvidat se to,čemu stejně nerozumíš...Promin jeste jednou,,ale musis tam kde to vědi.Jestli mohu poradit,,pan Petrik..Mechanik v Praze,,audi vw uz od devadesatych let..Neni to sice technicka rada,ale treba pomuze....
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email