Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 525 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 521
Uživatelů: 4
Celkem: 525

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.9. 2018
Příspěvků: 36 | Témat: 11

28.09 2018 12:48


Dobrý den,

Pročítám již řešená témata, avšak i přesto mám několik různorodých dotazů, které bych rád shrnul do jednoho příspěvku.

Koupil jsem A3 2.0 TDI* rok 2012, vše ve velmi dobrém stavu, jen si dávám pozor na styl jízdy vzhledem k DPF*..

S autem jezdím denně do práce - 28 km tam, odpoledně zpět. Cesta převážně po okreskách, poslední 4 km v městě.

Přes víkendy delší trasy, dálnice. Obecně jezdím svižněji, snažím se to držet kolem 1,8 - 2.tis. otáček, ve městě 50km/h na 3. rchlostní stupeň..



Otázky :

1.) Statická regenerace DPF* - Ano / Ne - popř. v jakém intervalu, četnosti.

2.) Zahřátí motoru v zimě na volnoběh - Ano / Ne

3.) Vychladnutí motoru po dojezdu na volnoběh - jak dlouho ?

4.) Zobrazení teploty oleje na displeji - jak na to ?

5.) Existuje nějaký free software do Mac os na diagnostiku ? Zaplnění DPF*, regenerace..


Věřím, že jsem nakousl témata, která mohou být zajímavá pro více čtenářů.

Děkuji za vaše rady a tipy
nahoru

sponzor





28.09 2018 12:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

28.09 2018 13:40


Ja ti odpoviem len na cast dotazov.

Zahrievanie motora na volnobeh - NIE. Max nastartovat, 30 sekund na volnobeh a kludnejsia jazda. Motor sa ma zahrievat za jazdy.

Dochladzovanie ani nie motora, ako turba. Len ak nakladas, popripade ked zides z dialnice priamo na benzinku, tak nechat povrcat na volnobeh 2-5 min az potom vypnut. Bezne jazdenie nie je nutne dochladzovat..

Nutena regeneracia len v pripade zaplnenia DPF* a nefunkcnosti automatickeho vypalovania.. Aj ked vtedy uz tomu DPF* pomoze len vymena a mozno vycistenie. Ake to je vec nazoru kazdeho, ze co spravi..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

28.09 2018 16:02


1- nucená regenrace se nedá jenom při nějaky zásahu nebo při nedokončených regenrací kdy to auto to samo neudělá protože se tim ničí DPF*
2- jak píše vejš nesmysl natočit zaponout pás a tradá jizda
3-zase jak píše vejš
4-netušim
5- ne na mac os jsem zatim nenašel proto jsem si virtual windows na diag
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

28.09 2018 16:44


Nevidim duvod proc si auto v zime nenastartovat a nechat ho rozmrznout. Delam to celej zivot co jezdim a vse ok. Alespon vidim nenicim sterace od zmrazku a nemam doskrabany sklo od skrabek. Lezu do tepla a ne do mrazaku lip se radi kdyz se tim rozhejbe i prevodovka.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.9. 2018
Příspěvků: 36 | Témat: 11

05.10 2018 21:23


Pánové, ještě bych měl dotaz k teplotě oleje.

Jde přes VAG nastavit zobrazení teploty oleje na displeji ?

Případně jaká je zhruba odchylka mezi teplotou vody a oleje ? Jde to paušalizovat ?

Děkuji
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

06.10 2018 9:17


áček - na volnoběh je malej mazací tlak a dlouhodoběji/pravidelně chrochtákům nesvědčí volnoběh ani u zahřátýho motoru (někteří drožkaři by mohli vyprávět ). Navíc ropáci se v mrazu často ani neohřejou, i když je fakt, že čím novější (=čím víc ku*vítek), tím menší účinnost, takže novej motor "napěchovanej" DPF*, všemožnejma katíkama, popř. LPEGR už má tak sníženou účinnost (tj. zvýšenou spotřebu), že tepelný ztráty už ten motor na volnoběh jsou schopný zahřát i v mrazu...
Jinak obecně souhlas s Fuxxo.

Vitto1 - S tím nastavením zobrazení přes VAG si nejsem jistej, ale obecně by měl být olej o něco teplejší než voda. Úplně paušalizovat asi nelze, ale pokud je v zátěži rozdíl víc jak pár desítek stupňů, není to ideální (samozřejmě záleží na "setrvačnosti" rozdílu těch teplot, od který se odvíjí účinnost chlazení...)
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

06.10 2018 13:30


FandaTDI: za 10 let co mam oktu 2.0 TDI* 16V neni sebemensi problem maze naprosto bezproblemove. Kazdou zimu blafe kazdy rano i odpoledne min 15 minut nez se rozehrejou okna. A to uz celkem paradne topi.
To sami audina. Kdyby to nebylo schopny mazat na volnobeh asi by vetsina aut davno nejezdila. A ty kecy z prirucek-navodu k obsluze ignoruju. Navic jen jednou jsem byl donucenej vyjet se zmrzlym autem a prasklo mi sklo. Tak ze zasadne rozmrazim a teprv potom jedu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.9. 2018
Příspěvků: 36 | Témat: 11

06.10 2018 16:18


FandaTDI (06.10 2018 9:17) orig :
áček - na volnoběh je malej mazací tlak a dlouhodoběji/pravidelně chrochtákům nesvědčí volnoběh ani u zahřátýho motoru (někteří drožkaři by mohli vyprávět ). Navíc ropáci se v mrazu často ani neohřejou, i když je fakt, že čím novější (=čím víc ku*vítek), tím menší účinnost, takže novej motor "napěchovanej" DPF*, všemožnejma katíkama, popř. LPEGR už má tak sníženou účinnost (tj. zvýšenou spotřebu), že tepelný ztráty už ten motor na volnoběh jsou schopný zahřát i v mrazu...
Jinak obecně souhlas s Fuxxo.

Vitto1 - S tím nastavením zobrazení přes VAG si nejsem jistej, ale obecně by měl být olej o něco teplejší než voda. Úplně paušalizovat asi nelze, ale pokud je v zátěži rozdíl víc jak pár desítek stupňů, není to ideální (samozřejmě záleží na "setrvačnosti" rozdílu těch teplot, od který se odvíjí účinnost chlazení...)


Teplejší asi ano, ale do ideální teploty se bude zahřívat déle než voda. A samotná teplota vody není až tak moc vypodívající jako teplota oleje. Narážím tím na zimu, kdy člověk sleduje teplotu kvůli zahřátí motoru.
nahoru

sponzor





06.10 2018 16:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email