Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 507 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 501
Uživatelů: 6
Celkem: 507

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 124 | Témat: 22

23.02 2018 10:29


Hledám příčinu následujícího problému - začnu ze široka, byl jsem na STK* s měřením emisí (u měření jsem osobně nebyl), technik emisí mi pak volal, že jsem neprošel, že naměřil vysoké hodnoty, a že si mám pro auto přijít, na rovinu řekl, že by možná stačilo auto pořádně projet a jít hned na opakované měření emisí. To jsem udělal, auto jsem opravdu řádně protáhl (asi 40 km sportovnější jízdy, kopce, dálnice 180 km/h) ... opakované emise byly úspěšné, najednou byly hodnoty úplně v pořádku.

A teď k problému ... asi 14 dní po tom STK*+emise jsem si všiml (před tím to určitě nedělalo, auto celkem pravidelně umývám, a to bych opravdu nepřehlédl), že mám na zadním nárazníku černé saze (nejsou to kapky od oleje). Ne že by byl nárazník celý černý, to ne, ale když se kouknete z blízka, je to prostě úplně vidět. Umýt to jde jen nějakým dobrým přípravkem (např. Milit). Auto jede normálně, nepozoruji žádnou změnu chování při jízdě, ale zdá se mi, že se zvedla spotřeba tak o 0,5 L, ale to může být zimním obdobím, ale když sem porovnal spotřebu s loňským zimním obdobím, je prostě nyní vyšší. Mě zajímá příčina, zatím mi nikdo nebyl schopný poradit Já se v autech moc nevyznám, napadl mě EGR*, tak jsem se ptal místního opraváře, ten zvedl kapotu, řekl jen "Vždyť ty máš EGR* elektronický", zavřel kapotu a víc se nebavil. Když sem si volal přímo do Audi, tak tam mi řekli, že tam jsou vlastně dvě součástky: 1) chladič zpětného vedení zplodin s regulační klapkou (stojí asi 9 litrů) a 2) ventil zpětného vedení zplodin (stojí asi 3 litry). Tak jsem z toho Janek. Můžete mi to někdo objasnit, abych to jako lajk pobral? A poradit čím by to mohlo být, a jak to napravit? Díky.
Naposledy upravil pckarlos dne 02.08 2018 10:50, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





23.02 2018 10:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2013
Příspěvků: 188 | Témat: 6

23.02 2018 12:02


Když se jezdí jen na spotřebu, tak to prostě není ideál z pohledu sazí. Proto je opravdu dobré, to občas (= z mého pohledu 1x za 14 dní) prohnat po dálnici a osobně dávám do nafty Aditiva* VIF a nikdy jsem takový problém neměl: Octavia II 2004 1,9TDI 77kW 240.000km, Passat 2010 2,0TDI 125kW 120.000km = obě auta v pohodě. Takže tak...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 124 | Témat: 22

23.02 2018 12:06


Jezdím 2x týdně po dálnici (jedna jízda zhruba 10 minut rychlostí 140 km/h), takže nejezdím vyloženě na spotřebu. Naftu beru od začátku u EuroOIL, a nikdy nebyl žádný problém s naftou. Ale jakmile se mi objevil problém se sazemi, nejbližší tankování jsem bral na Benzina (Verva Diesel), ale nepomohlo, saze jsou stále.

Doplnění 2.8.2018:
Jen upřesním, že auto mi nijak nekouří. Jen když tomu opravdu osolím (otáčky do červeného), tak to už se z výfuku dere černý kouř, ale to je normální si myslím, při takové zátěži.
Naposledy upravil pckarlos dne 15.08 2018 12:09, celkově upraveno 3 krát. (31% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 124 | Témat: 22

02.08 2018 10:50


Možná to bude souviset s tím, že se mi usazují saze na zadku auta ... asi před 2-mi měsící mi auto v nižších otáčkách (kolem 1500) začalo škubat, je jedno jestli jedu na 2, 3 nebo 4. Co jsem se tak bavil se dvěma auto-opraváři, tak jako pravděpodobné příčiny uvedli tyto dvě:

1) problém se vstřiky
2) znečištěný EGR* a sání, podtlakové hadice

Takže je třeba přijet, napojit na diagnostiku, a podle toho se uvidí co dál. Zrovna je doba dovolených, nikdo nemá čas
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.9. 2015
Příspěvků: 51 | Témat: 16

15.08 2018 11:58


Ahoj.
Na diagnostice nejspíš nic nevyčteš, leda že by EGR* uplně odešel. A to by i mohlo být, pokud ti auto cuká si myslím. Mně teď začalo auto taky mírně hulit, většinou při rozjezdu a při zahřátém autě. Tankuji většinou u Shell. Včera jsem natankoval u benziny a zdá se mi, že je to o dost lepší. Ale to je možná jen placebo. Uvidíme časem, pokud se to bude zhoršovat, tak pojede k doktorovi. Na nárazníku nic nevidím, ale je fakt že mám tmavý auto a nějak často ho neumývám. Mám s autem najeto pře 35 tis a za tu dobu nejelo bez Aditiva* VIF.
Ty jsi nějak pokročil?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 124 | Témat: 22

15.08 2018 12:06


Ahoj. Díky za reakci. Zatím jsem nijak nepokročil, nemůžu našetřit čas, abych dal auto do servisu. Až se tak stane, určitě sem dám zprávu. Já tankuji u EuroOIL po celou dobu co auto mám, a nikdy problém nebyl (VIF nepoužívám). Sám jsem zvědavý, co to bude za šotka, a jestli spolu oba problémy souvisejí (usazování sazí na zadním nárazníku, cukání/škubání v nízkých otáčkách).

Napadlo mě, že vyzkouším VIF (hned jsem ho objednal), kdo ví, třeba se to tím zlepší.

27.8.2018:
Byl jsem na diagnostice, ta žádnou chybu neukázala. Podezření padlo na vstřiky, s napíchlým notebookem jsme jeli auto projet, a jeden vstřik prý ukazuje špatné hodnoty. Pro zatím vyzkouším aplikovat nějaký čistič/dekarbonizátor palivové soustavy. Pokud nepomůže, zřejmě bude nutné vstřikovač vyměnit.

Edit 3.9.2018:
Před tankováním jsem do nádrže nalil čistič palivové soustavy BG 24532 (946 ml), dotankoval 54 l nafty, zatím jsem ujel cca 90 km, ale cukání motoru stále pokračuje.

Edit 2.10.2018:
Nádrž s BG 24532 jsem už vyjezdil, a rozdíl je opravdu znát, cukání se rapidně snížilo. Pro jistotu plánuji, že bych příští rok na jaře (až budu mít interval výměny oleje) šel na kompletní dekarbonizaci (palivová cesta, olejový prostor, sání) do "www.decarbo.cz" -> pokračování níže
Naposledy upravil pckarlos dne 02.10 2018 7:38, celkově upraveno 2 krát. (20% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.9. 2015
Příspěvků: 51 | Témat: 16

18.09 2018 7:40


Ahoj.
Tak v mém případě odešel EGR*. Z ničeho nic se rožnula kontrolka motoru, tak jsem to odvezl do servisu. Diagnostika psala PŘÍLIŠ MALÝ PRŮTOK ZPĚTNÉHO VEDENÍ SPALIN. Prý špatná membrána. Škrtící klapku jsem měnil cca 2 roky zpět. Překvapila mě cena egru, necelé 2 tisíce prvovýroba. Tak snad bude klid.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.12. 2014
Příspěvků: 124 | Témat: 22

02.10 2018 7:27


Nádrž s BG 24532 jsem už vyjezdil, a rozdíl je opravdu znát, cukání se rapidně snížilo. Pro jistotu plánuji, že bych příští rok na jaře 2019 (to budu mít interval výměny oleje) šel na kompletní dekarbonizaci (palivová cesta, olejový prostor, sání) do "www.decarbo.cz". Nadále budu při tankování vždy přidávat VIF.

Takže to zřejmě znamená, že cukání je/bylo způsobeno pouze "zanesenými" vstřikovači, a snad nebude třeba vstřik měnit, ale to ukáže čas. Pokud je nějaký vstřik opravdu vadný, stejně se to za nějaký čas projeví, uvidíme.

Otázkou nadále zůstává, proč se mi usazují malé černé saze na zadním nárazníku. Tohle by mohla vyřešit ta plánovaná kompletní dekarbonizace (jaro 2019).
nahoru

sponzor





02.10 2018 7:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email