Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 344 lidí (10 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 334
Uživatelů: 10
Celkem: 344

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

21.07 2018 10:31


Ahoj borci,

může mi prosím někdo poradit, zda vůle (viz. video) může mít vliv na to, že Turbo* nenaplní do nějaký 2300-2500 otáček (pak už jede dle požadavku).
Je tam podtlakový mechanický EGR*. Zaslepit u kolena sání jsem zkoušel, ale jelikož je nějaká netěsnost už tady na té klapce, tak to dle mě nemá smysl.


Přímý odkaz na youtube video


Při nastartovaném motoru je okolo té klapky cítit smrad z výfuku a občas i nepatrný kouř, takže únik tam bude, ale nevím, zda to může mít takový vliv na výkon.[/youtube]
nahoru

sponzor





21.07 2018 10:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

21.07 2018 11:50


Běžná věc u 3.0 TDI*. Koupit novou tu kostku s klapkou.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

21.07 2018 12:07


Satas:
Myslíš, že to může mít vliv na ten náběh turba? Váhu už jsem měnil.
Výměna té klapky bude asi pěknej porod, co jsem koukal. Celý EGR* chladič a možná i Turbo* ven.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

21.07 2018 13:56


Spis budes mit plny DPF* kvuli tomu debilnimu EGR*.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

21.07 2018 13:57


Výmena tý klapky je neco příšernýho to řikam rovnou.Novou tu reglační kostku tady mam original novou skladem za 4800 s DPH.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

21.07 2018 14:11


parik: Pokud si dobře pamatuji, tak DPF* mělo zaplnění kolem 20. Ani o něm nevím, žádný problém nebo kontrolku jsem nezaznamenal. Jezdím delší trasy.

Satas: Zkusím ještě dát záslepku na trubku, který jde do té kostky od turba, jestli se to odspodu trochu probere. Pokud ano, tak seberu odvahu a pustím se do toho.
Jinak to asi nechám až se bude dělat řetěz.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

21.07 2018 14:36


Ale 20g je celkem dost zaplneni. Proto mas pomalej nabeh,no vidis, ze o DPF* vis!
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

21.07 2018 15:10


parik: Někde jsem četl, že 68g je hraniční, kdy se ani nemá provádět vynucená regenerace. Dá se to nějak ověřit, zda za to může DPF* či nikoliv? Jinak než mechanicky odstranit asi ne že?
nahoru

sponzor





21.07 2018 15:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

21.07 2018 16:26


Staci vynucena regenerace pres diag ale nejdriv udelej to EGR*
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

21.07 2018 17:59


Vynucenou regeneraci se stav zaneseni nesniží ne? Tedy těch 20g. To už je nespalitelnej popel přece.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

21.07 2018 23:00


Hele nastuduj si radsi rozdil mezi popelem a sazema.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

22.07 2018 8:38


Samozřejmě vím jaký je mezi nimi rozdíl. Myslel jsem, že ta hodnota je stav popelu. Pokud jsou to saze, tak dle mě není potřeba nucená regenerace. Vypálí se to provozem.
Auto netáhne před i po regeneraci.
Asi nezbyde nic jiného než z toho dostat i popel a pak bude hned jasné zda to brzdí DPF* nebo ne.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

22.07 2018 15:12


Pokial mas chybu v RJ, tak DPF* nevypaluje. Takze najprv opravit chybu, potom dat vypalit. Ked je moc zaplnene, velakrat uz ani nevypali, musi sa diagnostikou nútene
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

22.07 2018 15:30


Žádná chyba není. S DPF* si myslím, že žádný problém není. Jen parik nastínil, že by to mohla být příčina že to netáhne.
Teď je zaplnění 26g a ujeté km od poslední regenerace 720.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

22.07 2018 22:28


26g uz mas peknej spunt. regeneraci za jizdy se nidky na 0-2g nedostanes. a pokud is to prisava kolem EGR*, tak je jasny ze to mas pak takhle domrdany.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.3. 2018
Příspěvků: 13 | Témat: 5

14.08 2018 14:52


arlie (21.07 2018 12:07) orig :
Satas:
Myslíš, že to může mít vliv na ten náběh turba? Váhu už jsem měnil.
Výměna té klapky bude asi pěknej porod, co jsem koukal. Celý EGR* chladič a možná i Turbo* ven.


Tak držím palce a přeju pevné nervy při výměně EGR* s chladičem, já to sice dělal u A5 3.0 TDI* ale byla to dobrá prasárna, nejjednoduší cesta je vyndat Turbo* a jít na to z té strany. My zvolili cestu, že jsme vše nechali, jen oddělali klapky nalevo napravo, kabeláž, trubky, po 7 hodinách byl chladič venku, protože u chladiče z jedné strany je ohnutá trubka která vede někde do výfuku pod Turbo* a tam se člověk s rukou nemá jak dostat. No a další 2 hodiny jsme to dávali dohromady... už nikdy víc!
nahoru

sponzor





14.08 2018 14:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

14.08 2018 20:51


parik: tak za jízdy se zregenerovalo na 5g

PatrikP: to jsi mě uklidnil. Měl jsem v plánu sundat Turbo*, aby byl lepší přístup. Zatím se mi do toho ale moc nechce.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

27.08 2018 18:51


Tak jsem se pustil do repase klapky a je hotovo. Teď to jen hodit na auto.
Vyměnil jsem vymletý futra a doplnil ložiskem, které vydrží větší teploty.
Uvidíme jak to bude chodit.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

20.09 2018 17:05


Chladič jsem vydoloval. No větší kokotinu nemohli vymyslet. Hadice chlazení v bloku totálně přirezlý a k nim žádný přístup. Nakonec to ale povolilo. Teď to dát dokupy.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

20.09 2018 19:07


Satasi pomoc. Nemáš nějaký fígl, jak zapojit tu krátkou hadičku zespodu kostky, co jde na takovou trubičku v bloku. Hadička ohnutá do L. Tu trubičku nemohu dostat ven a sesponkovat hadici při namontovaným chladiči je nemožný.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

20.09 2018 20:28


To je mrdat co? Vyhod tu origo sponku a dej tam tu sroubovaci od normy tak těsně aby nespadla z ty hadicky naolejuj trubičku i hadici a pomožtomu sroubovakem ji nasadit. A pak to utahni tu sponku.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

21.09 2018 6:11


Ruce mám sedřený a tu ohnutou hadici prasklou, jak jsem to tam rval. Takže shánět novou a dát to tam jak říkáš. Jen doufám, že to tam nepochčije, protože jsem se snažil tu trubku vyndat, ale zatím se jen protáčí.
Docela tě lituju jestli tohle po tobě někdo chce.

Ještě jsem zvědavej, jak nasadím ten dutej šroub hned vedle. Kvůlu klapkám se to musí až pak.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

21.09 2018 7:11


Tvl kapky mas mít dole sundany a Turbo* taky. A pak se najde chytrák a řekne ti vy ste se zbláznil tolik peněz za výměnu EGR*?? Dyt je to hned... jasne hned za půl dne ty vemeno to bohužel jednickova okena už není.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

21.09 2018 7:22


Klapky a Turbo* dole mám samozřejmě. Jen říkám, že na ten dutej šroub se dá blbě dostat.
Kolik si účtujes za výměnu? Abych měl argument pro ženu, že nedělám nic jinýho než se hrabu v autě
nahoru

sponzor





21.09 2018 7:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

21.09 2018 7:38


Když jsem byl ještě dosti naivní a neostrileny fintama ostatních tak asi před 12lety sem to někomu dělal za 1000 korun. To sem si nasral do bot poprvé a podruhé sem si řekl ze nejsem debil a řek sem si trojku a to se prave ten pan tak zacertil. Dneska stim nikdo nejezdi a měsíčně tu mám cca 3-7 trilitru venku z auta na rozvody či go takže tam pak vyměnit celou tu kostku když jsou hlavy dole je pak sranda.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

21.09 2018 18:08


Za litra? To bych udělal tak kámošovi k narozeninám (kulatejm).
Je to hrozná práce, že bych to ani za 5tis nedělal.
Každopádně sponku se mi tam podařilo našroubovat, tak snad to bude těsnit.
Nojo, když jsou hlavy dole to je jiná . K tomu si člověk sedne a nebolí ho záda.
Každopádně díky za radu. Nevěřil jsem, že se tam dostanu a zašroubuju tu sponku.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

21.09 2018 22:37


No vidíš a to bys nevěřil co mají lidi za představy co by mělo co stát a diktují ti loik si zato mas brát a to z 80% nemaj sajn otom co vůbec kolikrát co obnáší.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

22.09 2018 9:02


Pokud budeš někdy dělat akci na rozvody za 25tis. Tak se hlásim
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

29.09 2018 20:23


Satas:
Tak jsem včera dal všechno dokupy a jeví se to dobře. Akorát se mi teď občas stane, že to zavibruje na volnoběh jako kdyby byl nějaký vstřik ko (taky to smrdí z výfuku). Může to mít nějakou spojitost s výměnou?
Vstup do railu a trubky jsem měl zalepený, aby se do nich nedostal bordel.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.9. 2021
Příspěvků: 1 | Témat: 0

10.01 2023 12:38


Mám taky 3.0 TDI* s motorem ASB. Zničeho nic mi začal padat do jakéhosi nouzáku, přičemž na palubce se nic nerozsvítilo a ve VCDS se objevilo párkrát chybové hlášení - nízký prutok zpětného vedení spalin. Hodně jsem pátral, vyměnil kde co, ale bylo to pořád stejné. Az jsem narazil na jednu diskuzi, kde se to jednomu člověku stávalo taky a tvrdil, ž eje to EGR* klapka u chladiče a chladič a ze to musí ven. A klapku novou a chladič vyčistit. No ale, hned tu napíšu, že jsem to dělal 4 dny. A fakt denně asi 10 hodin. Zvolil jsem tento postup: 1) hlavní berany a s hlavní skrtící klapkou ven. 2) Vířivé klapky s motorky ven. 3) Kryt turba sundat, ale Turbo* může zustat na místě. 4) minimální nářadí je: dlouhý šroubovák 30-40 cm s hvězdičkou na konci a také plochý (prodávají v Lidlu v sadě 5 ruzných za 180 Kč), Gola sadu s kardanem, peán (anebo extrémně tenké dlouhé kleštičky asi 20 cm, pomocnou dlouho ruku (tím myslím to pružinové dlouhé pero ohebné na vyndavání spadlých věcí do motoru bez magnetu na konci), silnější vysavač a spoustu hadrů.
Postup:
1) Vyjmout hlavní berany rozdělující zpětné vedení spalin mezi obě řady válců. Jou vpravo uchyceny objímkou se šroubem. Ten povolit. Následuje šroub v kovovém koleni, který drží berany k bloku motoru. Dále dav šrouby, které drží odbočku na pneumatický AGR* ventil. Pozor, je tam těsnění, které má mít zhnuté rohy přes tu odbočku, aby nespadlo do motoru. Pokud takové tesnění není montováno, přichyttě si ho nejprve peánem nebo pinzetou a demontujte šrouby až potom. Jakmile šrouby vyjmete, vytáhněte i tesnění pod nim, které držíte pinzetou. Následuje demontáž 8 šroubů (2 x 4) na klapkách a 2 šroubů uprostřed, kterými jsou berany chyceny k bloku motoru. Zde ještě není nutno sundavat hadičky a rozvodu paliva mezi válci. Nyní se stáhne ta gumová hadice vpravo přivádějící spaliny a opatrně mírných cukáním lze celé berany vysunout mírně ven. Ale pozor. Musíte je naklopit levou stranou nahoru, protože na té pravé straně je elektrický kabelový přívod ke škrtící klapce, který musíte opatrně stáhnout. Až potom mužete berany odsunout z motorové části úplně.
Doporučuji celý takto vyndaný díl rozšroubovat a na 3 hlavní části a kompletně vyčistit (vyškrábat) dlouhým šroubovákem. Zvláštní pozornost věnujte odbočce v té kovové části, kde jsou dvě dírky - a ty se časem zaserou tak, že nejsou ani vidět. A těmi proudí spaliny dále k EGR* ventilu. Toto je kritické místo.
2) Je nutné potom vyjmout palivovou trubičku spojující levou a pravou řadu válců. A také trubičku spojující palivové čerpadlo a pravou řadu válců. Nastříhejte si čistý hařík a do otvorů po těchto hadičkách je opatrně jemně nastrčte, aby se do nich nedostala nečistota. Dále odpojte přepadovou hadičku chladící kapaliny v téčku povolením objímky. Dejte si tam hadr, vyteče trochu zbytku kapaliny. (zapomněl jsem napsat - je nutné vypusit chladící kapalinu, anebo ji komplet odsát z nádoby).
3) Demontujte ovladače vířivých klapek, ta táhla jsou na koubu jen přetažená, stačí je šroubovákem opatrně sejmout - odstrčit.
4) Sejměte přívodní kabely ke svíčkám a otočtě je od klapek.
5) Odšroubujte kryt turba. Ten boční šroub krytu stačí povolit o asi 3 závity, nemusíte ho vyšroubovávat úplně, kryt turba je tam jenom vložený. Odšroubujte vířivé klapky. Levá na řidičově straně se vyjímá přizvednutím a pootočením po délce, dokud nevyklouzne zpod uchytu přepadové trubičky, která je k nim u jednoho šroubu chycená. Pozor opatrně vyndavat. Mě se stalo, že z těchto klapek vypadly 2 kovové příruby původně zalisované do klapek, které vedly šrouby. A spadly přímo do sání motoru. POZOR - kritické místo. Pokud se Vám zdá, že moduly klapek jsou prasklé, nebo jinak poničené, vemte silný vysavač a ještě před vysunutím od motoru z nich odsajte všechno, co by mohlo spadnout pod ně dolů do sání. ... Jakmile se Vám podaří vyjmou klapku, zkontrolujte, jestli je v ní všech 8 válečkových přírub, kterými prochází těch 8 šroubů, které jste demontovali. Já měl 2 ty válečky spadlé do sání a k tomu část nějakého plastového kusu. Naštěstí ty válečky jsou široké zachytí se o ventily, takže nespadnou až do komory. Lze je vyndat peánem, anebo dlouhými tenkými kleštěmi. Případně pomůže velmi silný vysavač, který je dokáže silným tahem vytáhnout. Doporuřuji po vyndání klapek prohlédnout všechny otvory do sání a preventivně je vysát. Potom přes ně dát čistý velký hadr, aby tam nemohlo nic spadnout. A že těch šroubků kolem bude ještě hodně.
Pravou klapku (na straně spolujezdce) vyjmeme podobným způsobem. z klapek je zapotřebí odšroubovat ty uchyty deklu motoru.
6) Následuje demontáž AGR* pneumatického ventilu od hliníkové klapky. Použijte Kardan* - bez něj se do levého šroubu nedostanete. AGR* ventil odstrante jako celek i s tou přívodní trubkou. Doporuřuji ho vyměnit a dát nový.
7) A ted následuje ta tragedie. Je několik tipů, jak demontovat chladič EGR* i s tou klapkou. Viděl jsem několik videí, ale mě se to jako celek nepodařilo ven dostat. Zvolil jsem demotáž postupnou zleva. Takže demontujeme přívodní hadice k chladiči EGR* i gumovou hadici vzduchu procházející kolem turba. Nad chladičem EGR* musí zůstat volný prostor. Bude do něj zasahovat pouze zleva konec přívodu chladicí kapaliny. Chladič i s tou hliníkovou klapkou jsou na stojanu. Chladič je ke klapce pridělán 6 šrouby. Zleva je chladič přichycen k tomu stojanu dvěma šrouby s půlkulatou hlavou. Nejprve odšroubujeme zleva samotný stojan. Je uchycen k bloku motoru asi 20 cm dole dvěma šrouby. Musíme mít ten dlouhý šroubovák s hvězdičkou. Srouby moc utažené nejsou, lze je snadno povolit. Jakmile je odšroubujete, k jejich vytažení použijte dlouhou pomocnou ruku. Dále je potřeba povolit vlevo ty 2 šrouby, kterými je chladič přichycen ke stojanu. Zde si musíte vyrobit klíč. Za asi 19 Kč v Hornbachu si koupite imbus šestihran a jeho kratší konec zaříznete rozbrušovačkou tak, aby koukalo jen asi 6 mm. A jenom takhle se na ty šrouby dostanete a jste schopni je po ctvrtotáčce pomalu odšroubovávat. Peklo. Pridržujte si je pomocnou rukou, aby nespadly do motoru. Jde to ztuha, ale jde to. Při zpětné montáži jsem si tam dal obyčejné metrické šrouby, které se dají normálním klíčem po čtvrtotáčkách zašroubovat zpět. To samé Vás čeká vpravo. Hliníková klapka je chycená ke stojanu 3 šrouby. My musíme odšroubovat stojan jako takový od motoru, kteý je tam držen 2 šrouby. Opět použijeme dlouhý šroubovák s hvězdičkou. Pozor ! šrouby jsou umístěny opticky na hraně klapky. Mezi nimi je ještě jeden, ale ten drží tu přívodní hadičku kapaliny, ten neodšroubovávat ! Nyní jsme schopni mírně pohnout chladičem. Ale musíme odšroubovat ještě 3. šroubek držící klapku ke stojanu ZEZADU. Odšroubujeme hadici prutoku vzduchu klapkou směrem k turbu. Nevyndaváme, jenom odšroubujeme od klapky. Pozor, je tam těsnění, ale to nedokážeme přidržet, necházme ho prostě spadnout. Pak ho najdeme a vytáhneme. No a zezadu je ten 3. šroubek, který drží klapkuke stojanu. Opět si vememe na pomoc upravený imbus a po četvrtotáčkách ho vyšroubováváme ven. Zpátky už jsem ho nedával. I tak je to předimenzované. Pokud se k tomu šroubku nemůžet dostat, je zapotřebi povolit 5 šroubů, kterými se mezi sebou drží chladič a klapka. S trochou dobré vůle to půjde, ten spodní s kardanem. Zůstane tam 1 spodní, který nelze povolit, protože je blokovaný stojanem. Ale ted uz se Vám podaří odšroubovat ten daní šroub. A tím se uvolní chladiř s klapkou od konstrukce stojanu a lze ho zleva mírně nadzvednout. Pozor - zleva ho brzdí trubička přívodu nemrznoucí směsi. Ale pootočením chladiče po délcese podaří tělo chladiče přizvednout tak, že se odhalí poslední kritický bod - a sice objímka gumového kolínka přivádějící chladící kapalinu do klapky. Takhle už tu objímku lze povolit a vysunout směrem doleva. A pak už sundáte i to gumové kolínko a uvolní se chladič natolik, že můžete odšroubovat poslední spodní šroub držící chladič a klapku. A pak obě části vyjmete.
8) čištění všech věcí je samozřejmost. Pro zpětnou montáž to gumové kolínko chytte šroubovací paskovinou nerez - lze koupit v Hornbachu za 20 Kč. Používejte nová těsnění.
Trvá to 4 dny. 2 dny demontáž, 1 den čistění a kompletace chladiče a nové klapky, 1 den zpětná montáž. Nepouživejte sílu, někdy je to jako ježek v kleci, je potřeba různě natáčet a manévrovat, nežli se podaří díl vyndat, anebo zpětně usadit.
9) Povedlo se mi utrhnout tu plastovou přepadovou trubičku vedoucí chladící kapalinu zpět do nádobky - a to nad úrovní tělesa vířivých klapek. Naštěstí šla plnohodnotně nahradit měděnou trubičkou 8 mm z Hornbachu (1m za 60 Kč). Měd je tvárná. Takže za 20 minut byla trubicka vtrvarovaná a zapasovaná do gumových konců vpravo i vlevo.
Prostě 4 dny. A doporučuji před finálním usazením čehokoliv pro jistotu odšroubované potrubí luxovat. Nikdy nevíte, kam Vám něco spadne. Mě se to stalo. Vysavač mě zachránil. ... Tak at se daří. Martin
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email