Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 366 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 366
Uživatelů: 0
Celkem: 366

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

19.03 2018 19:39


dlouhý je klasika snímač teploty, pro ŘJ, nebo budík. Podle odporu je okolní teplota asi 25 oC. Takže asi OK. Ponořil bych ho do horké vody a změřil a pak chvíli za okno, nebo do lednice a vidělo by se.
Pro budíky a ŘJ bývá barva modro/hnědá, nebo hnědo/fialová.

Krátký vypadá na spínač, ale je jich více druhů. Změřil bych kontakty mezi sebou. Rozpínací na předehřev je za studena sepnutý, rozpíná někde od 30 -65 oC podle typu. Tedy studený mezi kontakty odpor 0 ohm. Při zahřívání se rozepnou.

Stejně vypadá spínací na přehřátou vodu 120 oC, jsou ale i jiné hodnoty. Tady předesílám, že je na vývodu hlavy a je napojen přímo na kontrolku vody (ukostřuje ji), a to na vodič od snímače hladiny v expanzce. Proto může kontrolka svítit, i když je vody dost a snímač hladiny je OK. Najde se snadno, když se vodič od spínače ukostří a kontrolka se rozsvítí. Bývá modro/žlutý, druhý kostřící hnědý.

Stejně tak ale může jít o klasický NTC snímač teploty vody, také existuje v tomto provedení.
Na motoru jsem si všiml dalšího snímače teploty vody namontovaném na hadici. Má nějaký konektor?
nahoru

sponzor





19.03 2018 19:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

19.03 2018 21:15


No ty snímače mají všechny konektor, ty tři u sebe. Dva zezhora a jeden zespoda. Ostatní takhle z hlavy nevím,musím to okouknu u auta. A mrknout i na ten snímač v expanzce. Byl tam nějaký našroubovaný zespoda. To se mi moc nelíbí, asi bude muset chladivo ven. Možná zkusit zalít roztokem kyseliny citronové. Ale samozřejmě nejdřív zkusit připojit kontakty jestli kontrolka nepřestane blikat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

20.03 2018 13:43


No, z kyselinou do chlazení bych si moc nehrál. Aby někde nerozežrala hliníkový chladič, nebo topení.
Kontrolka vody může blikat z vícero důvodů, jednou z příčin může být napojení kablíku na jiné čidlo (u hlavy), nebo jeho vada. Další příčinou může být vadný snímač v expanzce a také vada v samotném systému v palubce.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

20.03 2018 15:07


To s tou kyselinou jsem samozřejmě myslel, na vymontované expanzce. Pak vypláchnout a vrátit zpět. No budu muset zkoušet.J ještě musím dolít ten posilovač, ale nevím co tam patří. Někde jsem četl, že tam má být něco spesl a ne ten klasický ATF*. Musím hlavně kouknout, jak vypadá to, co tam je?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

21.03 2018 10:51


Mineralna servokvapalina, mineralny hydraulicky olej alebo ATF* olej. Skor toho, nez ze tam nieco nemozno naliat by som sa bal tie kvapaliny medzi sebou miesat. Takze za vychodzie ber to, aku farbu ma kvapalina co tam je. Povodny mineralny servoolej bol tusim zeleny. ATF* kvapalina je zvacsa cervena. Co viem, tak sa ATF* do starych servosystemov leje uplne bezne bez zasadneho negativneho vplyvu na funkcnost. Sam mam v serve uz roky rokuce cervenu ATF* kvapalinu. Horsie nez to, ze tam je asi bude, ak bude kvapalina obsahovat vela vody (vsetky tieto veci su hygroskopicke a spinia sa) alebo ked bude nizka hladina a system sa zavzdusni a kavitacia znici cerpadlo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

21.03 2018 12:23


Tak se dneska udělalo trochu líp, tak jsem znovu se proměřovat a zkoušet. Dopadlo to timto výsledkem. Za teplého motoru jsem na snímači 2 viz foto (očísloval jsem je tam). Naměřil něco mezi 0.0 přes 0.1 do 0.2 ohmů. Jednotlivé kontakty a kostra nic. Po odpojení a následném nastartování, žádná změna a kontrolka blikala dál. Snímač 1 mezi kontakty nic, jednotlivé kontakty a kostra taky nic. Po odpojení při nastartovaném motoru nešel ukazatel teploty. Kontrolka taky blikala bez ohledu na odpojení. Na snímači 3 jsem naměřil za teploty mezi 50-70stupni zhruba 0.796kohmu. Po odpojení a následném nastartování motoru motor běžel velice zvláštně a soused rikal, že má zvuk, jako když jede wehrmacht Pak to chcíplo nebo jsem to zhasnul a konektor opět připojil. Nechtělo to chytnout. Musel jsem docela dlouho točit. Pak to chytlo chvilku běželo stylem, jako při tom odpojeném konektoru ale pak se otáčky stabilizovaly a běžely zas jako předtím než jsem to zkusil odpojit. Kontrolka teploty opět pořád blikala. Takže blikala i kdyz jsem měl odpojené každé z čidel. Ale ne dohromady, vždy jen jedno odpojené. No a ještě jsem objevil další nějaký konektor vedoucí zezadu motoru a byl pomalu plný oleje. To asi není dobře. Opět jsem to vyfotil a přidal do fotek. Stejně jako pokus, zachytit barvu hydraulického oleje. Dole vypadá něco mezi zelenou a černou, ale na víčku byl olej do světle žluta. Ryskou jsem označil, kde mám asi hladinu v nádobce.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

21.03 2018 12:23


Tak se dneska udělalo trochu líp, tak jsem znovu se proměřovat a zkoušet. Dopadlo to timto výsledkem. Za teplého motoru jsem na snímači 2 viz foto (očísloval jsem je tam). Naměřil něco mezi 0.0 přes 0.1 do 0.2 ohmů. Jednotlivé kontakty a kostra nic. Po odpojení a následném nastartování, žádná změna a kontrolka blikala dál. Snímač 1 mezi kontakty nic, jednotlivé kontakty a kostra taky nic. Po odpojení při nastartovaném motoru nešel ukazatel teploty. Kontrolka taky blikala bez ohledu na odpojení. Na snímači 3 jsem naměřil za teploty mezi 50-70stupni zhruba 0.796kohmu. Po odpojení a následném nastartování motoru motor běžel velice zvláštně a soused rikal, že má zvuk, jako když jede wehrmacht Pak to chcíplo nebo jsem to zhasnul a konektor opět připojil. Nechtělo to chytnout. Musel jsem docela dlouho točit. Pak to chytlo chvilku běželo stylem, jako při tom odpojeném konektoru ale pak se otáčky stabilizovaly a běžely zas jako předtím než jsem to zkusil odpojit. Kontrolka teploty opět pořád blikala. Takže blikala i kdyz jsem měl odpojené každé z čidel. Ale ne dohromady, vždy jen jedno odpojené. No a ještě jsem objevil další nějaký konektor vedoucí zezadu motoru a byl pomalu plný oleje. To asi není dobře. Opět jsem to vyfotil a přidal do fotek. Stejně jako pokus, zachytit barvu hydraulického oleje. Dole vypadá něco mezi zelenou a černou, ale na víčku byl olej do světle žluta. Ryskou jsem označil, kde mám asi hladinu v nádobce.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

21.03 2018 17:04


olej - například
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





21.03 2018 17:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

21.03 2018 20:19


A mám ten zbytek nějak vysát? Přemýšlím, že bych rovnou vyměnil tu hadici, protože nejspíš tudy ten olej uniká a nebo to jen dolít a pozorovat. Nevíte, co je ten konektor, co byl plný oleje?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

21.03 2018 20:37


čidlo tlaku oleje, rozpínací. Možná prolíná olej kolem závitu, anebo kolem plastu.
snímač 3 je teplotní čidlo pro ŘJ a asi ok.
čidlo, kde přestal jít budík, je logicky čidlo teploty pro budík. To zbývající je buďto spínač pro výhřev sání, nebo spínač přehřátí motoru.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

22.03 2018 10:00


Dobře. Říkal jsem si, tě to asi bude nějak souviset s tlakem oleje. Teď momentálně přemýšlím, že kdybych chtěl vyměnit tu hadici od servo nádobky, tak jakou použít. Mám v kufru klasickou palivovou semperit, ale předpokládám, že na oleje bude nějaká jiná s ohledem na teplotu. A ten olej z toho odkazů tam tedy lze použít i když nevím, co tam bylo teď, nebo to mám nejak vypustit? A taky si říkám si ještě, kdybych zkusil vyměnit ten spinač 2 (nevím jestli je tedy podle mých měření vadný), jak poznám n který kontakt připojit který konektor, když vypadají stejně a nejsou popsány. Kdybych to utahl o třeba o půl otáčky jinak, tak se prohodí kontakty raz dva. No asi bych to poznal tak, že by to nefungovalo? Jinak podle nabídky těch teplotních čidel a spínačů. Ten 2. bude asi spínač předehřevu sání, to mi našlo na jednom e-shopu s náhradními díly. Ale u autokelly mi to vyhledalo ještě nějaký spínač komtrolniho světla chl. kapaliny. Vypadá dost podobně, jen má tenčí tu spodní matku. Ale pod číslem toho samého mi to vyhledá i ten spinač předehřevu, tak jestli ten nemá třeba dvě funkce ( otevřít, zavřít při dosažení určité teploty+ sepnout varovnou kontrolku přehřátí.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

22.03 2018 20:06


ta hadica bude mat vysoko pravdepodobne na jednom, alebo druhom konci zalisovany spoj s okom, takze tu hadicu len tak nevymenis. najistejsie je ist do predajne, kde sa zaoberaju vyrobou hadic, staru hadicu im doniest a povedat im, ze potrebujes taku istu hadicu na servosystem do auta a ze je to nizkotlaka strana (teda ak sa jedna o hadicu, co ide do nadobky). ak by oko nemala, tak v tej istej predajni kupis hadicu presne na to, co potrebujes. palivova hadica sa mi mari, ze je na hydraulicky olej nedostacujuca (ale mozem sa mylit).
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

22.03 2018 21:02


U těch čidel a spínačú je celkem jedno, jak na ně nasadíš kontakty. Čidlo teploty je odpor, který je defakto vložený seriově do okruhu, takže jeho činnost bude stejná. U spínače je to podobně, protože uvnitř je defakto kontakt, který sepne - rozepne okruh. Musí se ale na každý příslušný spínač, čidlo připojit ty správné vodiče.
Čidlo teploty pro budík jsi našel (1), kdy po odpojení budík nešel. Ale je divné, žes na tomto čidle (1) nenaměřil odpovídající hodnoty odporu. Znovu změřit za studena, za tepla. Několikrát a pořádně. Není logické, abys na čidle nenaměřil příslušný odpor a při tom budík ukazoval. Hodnoty odporu na obou čidlech (1) a (3) by měly být víceméně stejné.

Pokud si na (2) naměřil 0 - 0,2 ohm, tak je logické, že jím prochází proud a je seplý. Otázkou je, jestli funguje jak má. Měřit za studena, ohřívat motor a sledovat, jestli a při jaké teplotě vypne, tedy až bude odpor nekonečný. Jestli máš na měřáku měření spojitosti okruhu, tak zkus při zapnutém zapalování, jestli mezi vodiči patřícími k (2) je vůbec nějaký okruh.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

24.03 2018 15:27


Tak ta hadice od servo nádobky je zakončena tím oken a vmontovaná šroubem. Tak hadí ce je i v půlce omotaná nějakým hadrem. Takže únik bude asi tou hadici. Když pohnu s volantem na obě strany, tak mi servo zabzuci. To bude asi nízkým stavem oleje v čerpadle. A pak jsem troškp "pitval" tu vstřikovací jednotku a čistil od černoty. A lámu si hlavu, jak se dá vyndat ten vstřik. Nenašel jsem nic na čem by to mělo držet. A zkoušel jsem vstřik opatrně vytlačit ale.moc to nešlo. Tak se radši zeptám tady, jestli to někdo nezkoušel už. Nebo můžu vyměnit celou tu horní část jednotky se vstřikem a snímačem teploty nasávaného vzduchu. Ale.nez to tam naroubuju, tak bych vstřik zkusil prostriknout nějakým čističem. Co na to použít? Potřebuju sprej, abych to i trošku natlakoval.A pak oteviral a zapínal vstřik net bude pěkně rozprašovat.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

24.03 2018 15:27


Tak ta hadice od servo nádobky je zakončena tím oken a vmontovaná šroubem. Tak hadí ce je i v půlce omotaná nějakým hadrem. Takže únik bude asi tou hadici. Když pohnu s volantem na obě strany, tak mi servo zabzuci. To bude asi nízkým stavem oleje v čerpadle. A pak jsem troškp "pitval" tu vstřikovací jednotku a čistil od černoty. A lámu si hlavu, jak se dá vyndat ten vstřik. Nenašel jsem nic na čem by to mělo držet. A zkoušel jsem vstřik opatrně vytlačit ale.moc to nešlo. Tak se radši zeptám tady, jestli to někdo nezkoušel už. Nebo můžu vyměnit celou tu horní část jednotky se vstřikem a snímačem teploty nasávaného vzduchu. Ale než to tam naroubuju, tak bych vstřik zkusil pročistit nějakým čističem. Asi to to servo zatím jen doleju a nebudu to řešit.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

24.03 2018 15:49


Skor by som povedal, ze servo huka kvoli tomu ze ten zvysok servokvapaliny, ktory este nevytiekol je strasne stary. Nerobi to tomu cerpadlu dobre. Pred tym, nez kvapalinu dolejes odsaj striekackou a vhodnou hadicou zvysok starej kvapaliny. Idealne by bolo vytlacit aj zvysok kvapaliny z okruhu von a vymenit ju vsetku. Ale to je dost zdlhavy proces a budes po nom mat ruky ako Rambo. A po doliati kvapaliny bude treba servo system odvzdusnit. Ale to by som asi spravil tak ci tak, ak mas uz teraz hladinu pod ryskou minima.
sponzor





24.03 2018 15:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

24.03 2018 17:40


Ruce Johna Ramba jsou žádoucí. Jen nevím jestli bych dokázal ten zdlouhavý proces. Předpokládám vysát z nádobky, co se dá. Pak povolit hadici u čerpadla. Zatočit volantem při vyplem motoru, aby vylezlo co nejvíc oleje. Potom doleju. Zase točím doprava doleva, než vyleze vzduch. Zase dolít a opakovat. To by už ale kdybych to dělal nebylo marné vyměnit i tu hadici.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

25.03 2018 20:53


Nie je treba ani nic povolovat. Ked budes s vypnutym motorom tocit volantom dolava doprava, tak sa vypumpuje takmer vsetok olej do nadrzky a staci ho odsat. Potom olej dolejes a cely proces opakujes znova, tentokrat si to olej nasaje. Potom to nastartujes a budes tocit od rejdu k rejdu aby sa to odvzdusnilo.

Samozrejme vymenit tu hadicu je dobry napad, pokial je ale hadica vadna. Uz som ti napisal, ze pokial na nej nie je viditelne poskodenie, tak si myslim, ze olej bude unikat od spaskovaneho spoja na strane zasobnej hadice, pretoze sa hadica casom vytlacila a paska povolila. Teply hydraulicky olej je mrcha, ktora lahko vzlina cez netesnosti. Je teda mozne, ze hadicu menit netreba, staci za 10 korun nakupit nove pasky
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

25.03 2018 23:38


No to by bylo super. Jen mě trošku straší ten hadr, kterým je asi v půlce omotaná ta hadice. Tak doufám, že tím někdo "neopravil" ten únik. Kolik tam tak může být toho oleje, kdyby se mi ho podařilo všechen odsát? Jestli by stačila ta litrovka. Už jsem olej objednal. Originál zelený. Taky jsem zkusil pohledat vstřikovací ventil na feldu (favorita) s jednobodem BMM, protože vypadá úplně stejně jako ten, co mám já v BMJ, ale na feldu se dá sehnat za 750kc a na moje přes 3 tis
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

25.03 2018 23:54


Vsetko je mozne, co je pod tou hadicou nezistis, kym ju nedas dole. Musis ratat s tym, ze ak si budes davat vyrabat repliku tej hadice tak budes asi nejaky ten den bez auta.

Vstrekovaci ventil na Feldu moze byt kludne vo vnutri mensi, pretoze potrebuje vstrekovat mensie mnozstvo paliva do 1.3jky ako v Audi do 1.8cky. Ak nesedia cisla dielov, neplytvaj peniazmi na nieco, co ti bude zbytocne.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

26.03 2018 17:41


Jo jo. Dneska jsem si vyzvedl balíček na poště a zjistil, že mi přišel místo vstřikovací jednotky, co byla na fotce , nějaký karburátor, ale prý to vyřešíme. Tak snad jo.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

09.04 2018 18:28


Tak jsem dneska "vyměnil" ten olej v servu. Vysál jsem co šlo stříkačkou s hadicí. Pak zběsile točil volantem z rejdu do rejdu, ale skoro nic tam nepřibylo. Pak jsem dolík cca do třičtvrtě mezi min. a max. Znova točil a točil, ale nic tam nezbylo.Tak jsem nastartoval a točil volantem. Hladina cca pořád stejná. Ty zvuky se ozývají pořád, ale volant jde krásně zlehoučka. Kontrolka teploty bliká pořád. Koupil jsem obě horní čidla a čekám až mi naroste sebevědomí, abych si troufnul na výměnu. Ale myslím, že jsou dobrá a možná to bude opravdu čidlem v expanzce, ale ještě jsem to nezkusil propojit. Protože je čidlo zespodu a nejspíš by vytekl obsah nádobky. Protože jinde není kde to propojit. Možná ani vyndat nepůjde. Jinak olej měl barvu úplně černou (černozelenou). Nebo aspoň ve sklenici od okurek ve vysoké vrstvě. Po namočení klacíku je krásně světle zelený.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

03.05 2018 14:42


Tak se chystám na výměnu čidla tlaku oleje na zadní části bloku motoru. Čidlo jsem vytáhl, abych zjistil, co koupit. Na čidle je uveden spínací rozsah 0,15-0,45 baru. Čidlo je označeno barevně hnědou. Zjistil jsem, že se tohle čidlo poměrně špatně shání. Ale pro můj motor mi to našlo hnědé, které má 0,3 baru. Tak bych se chtěl zeptat, jestli ho třeba toto čidlo nenahradilo a jestli se nemůže náhodou použít. Třeba to někdo z vás už řešil. Díky moc.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

03.05 2018 20:01


Dej ho tam, hodnoty má stejné. Barva je fuk. Čidel jsou všude mraky.
sponzor





03.05 2018 20:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

19.05 2018 15:29


Tak jsem koupil čidlo tlaku oleje a chtěl ho vyměnit a ejhle. Zase zrada. Nové čidlo jsem zamontoval rukou jen cca do půlky délky závitu. Dál to už šlo ztuha nebo spíš vůbec rukou. Tak jsem to tam násilím nerval, abych si neztrhal závit v bloku motoru. A vrátil tam původní. Namontoval jsem ho krásně až do konce a pak jen utáhl ráčnou. Zkoušel jsem to víckrát, takže je to že jsem tam dal čidlo křivě, asi vyloučeno. Koupil jsem ty čidla nové hned dvě, tak ještě můžu zkusit namontovat druhé, jestli se jen nejedná o vadu kusu. Je to čidlo Bosch 0986344082, stoupání závitu 10x1. Což mají i čidla od jiných výrobců. Ten Bosch patří mezi nejdražší kolem 130kč/ks. To staré vypadá úplně stejně jako nějaký maxgear za asi 34kč a jde tam krásně Jinak důvod, proč jsem zakládal toto téma je stále nevyřešen. A začínám trošku podezřívat potenciometr škrtící klapky. Protože při vhodné technice jízdy se dá s autem jezdit bez cukání relativně. Když se pořád pohybuje pedálem, a nebo pedál na okamžik pustím a pak přišlápnu, tak motor začne zas zabírat chvilku. A nedojde k tomu dušení. Prostě nesmím mít pedál plynu v klidu bez pohybu. V servise sice říkali, že to bude vstřikem, ale po jejich zásahu (vyčištění) mi přijde, že se chod na volnoběh ještě zhoršil. Předtím jsem po nastartování a jízdě, než se motor ohřál na 50stupnu, neregistroval, to že se motor začne dusit. Teď to dělá už od nastartování bez ohledu na teplotu motoru a spíše při poloze plynu od 0 do 50 km/h. Ve vyšších rychlostech to tolik nepociťuju a nebo se to nakonec chytne i při stejné poloze plynu. A na LPG* to dělá taky, jen to není škubání, ale spíš pocitově ztráta výkonu než škubnutí. Podařilo se mi sehnat, celou jinou jednotku, komplet se snímači i vstřikem. Tak si říkám, že bych to zkusil celé přehodit, ale mám trochu strach, abych si neznepojizdnil auto jen. No uvidím. Jo a ještě by mě zajímalo, jestli náhodou někdo z vás, nezkoušel připojit přes konektory 2x2, co máme ve starých Audi a vw k vagu atd. Zajímalo by mě jestli by se při propojení vhodnými redukcemi v diagnostice ukázali např. teploty na čidlech, otáčky motoru atd. A nebo by to vůbec nekomunikovalo a jediná spása je blikat a měřit multimetrem.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

23.05 2018 6:56


Tak snímač tlaku oleje už tam je. Nebyl asi jenom začištěný závit. Trošku jsem ho projel a namaznul olejem a je tam. Tedy ten druhý kus. Ten první ještě prověřím.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

18.07 2018 13:14


Nevíte někdo prosím rozměr měděného těsnění, pod hadice palivového čerpadla? Známý mi čerpadlo přetěsnil a teď ještě potřebuji sehnat těsnění, ale auto bohužel nemám u sebe.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

18.07 2018 23:16


pokial myslis medene podlozky pod holendre, tak tie su asi dvoch rozmerov, pre holender M8 a M10. Aspon 2.3jka ma na filtri inu velkost holendra na vstupe a vystupe, aby filter neslo otocit.

ale nepoviem ti, kolko bude ktorych.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

16.09 2018 11:12


Tak jsem nějak zapomněl přispět. Čerpadlo jsem tam vrátil. Nakonec tam byly gumové o-kroužky. A už od toho července vesele jezdím. Sice problém, proč jsem toto téma zakládal stále trvá v nezměněné podobě, ale jezdit se s tím dá. Nejradši bych sehnal stovku 1.8 s motorem DS (karburátor bez katalyzátoru) a bez serva, aby to už jednodušší nemohlo být. O jedné jsem věděl, ale zmínil jsem se o ní jednomu známému, který je na rozdíl ode mě muž činu a vzal ji rovnou
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email