Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 24 září 2018
Celkem je zde 13 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: mikyfran
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 7
Uživatelů celkem: 41 794
Online návštěvníků
Návštěvníků: 6
Uživatelů: 7
Celkem: 13

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.12. 2013
Příspěvků: 79 | Témat: 13

23.05 2017 6:42


Ahojte, chcel by som sa spytat na realne skusenosti ci sa niekomu realne pretocil sesthran na 2.0TDI CR motor CAGA. Mam 3/2009 podla vsetkeho tam bude este povodny nemodifikovany sesthran. Planujem to dat spravit no zaujima ma ci sa to niekomu naozaj aj pretocilo na tomto motore pripadne pri akych kilometroch.
Nasiel som tu niekolko tem o tomto probleme, ale nikde realnu skusenost (mozno som zle hladal).

Dakujem vopred za odpovede.
nahoru

sponzor





23.05 2017 6:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.1. 2010
Příspěvků: 1204 | Témat: 9

23.05 2017 8:56


U prvních CR je podle všeho hranice smrti kolem 250 tísíc km.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 106 | Témat: 3

23.05 2017 9:54


Ak som teda spravne pochopil, niekedy neskor tam zacali davat upraveny sesthran. Len zo zvedavosti, vedel by niekto povedat od kedy sa zacali robit tie upravene ? Zaujimalo by ma to preto, lebo ja mam 2.0TDI CAGA z roku 2011, takze som pochopitelne zvedavy .
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2015
Příspěvků: 51 | Témat: 3

23.05 2017 10:00


Mám 10/2008 najeto 263tis. šesti hran původní.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 1471 | Témat: 127

23.05 2017 10:50


Upravený 6hran na náhon olejovej pumpy 100mm namiesto 77mm tam začali dávať po 09/2009

a v Auguste 2007 aj s celne sukolie namiesto retaze
Naposledy upravil urgi dne 24.05 2017 12:23, celkově upraveno 2 krát. (24% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 106 | Témat: 3

23.05 2017 11:16


Znamena to teda, ze po Auguste 2007 sa uz tohto problemu nemusim obavat ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.1. 2010
Příspěvků: 1204 | Témat: 9

23.05 2017 11:23


urgi: Já myslím, že po tomto datu se jen změnil pohon vyvažováku z řetězu na ozubená kola, ale šestihran je pořád menší, větší je až od 2011 - někde tady určitě bylo i téma, kde bylo nějaký info o úpravách/opravách
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.12. 2013
Příspěvků: 79 | Témat: 13

23.05 2017 15:10


Pokial viem tak na vyvazovaky.cz je presne napísané od kedy to bolo teraz neviem presne ale tuším od 10/2009 to je nový upravený sesthran.
Mna by ale zaujimalo či sa niekomu do tohto dátumu pretočil samozrejme CR motor.
Snažím sa o tom naštudovať čo najviac ale všade som našiel že sa to pretočilo chalanom ale na Audi B7 PD motoroch a na CR motoroch Passatu. Nikde som ale nenašiel či aj na Audi A4 B8.
nahoru

sponzor





23.05 2017 15:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1116 | Témat: 11

23.05 2017 18:06


rudas (23.05 2017 10:00) orig :
Mám 10/2008 najeto 263tis. šesti hran původní.


..díval jsi se na něj?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.11. 2015
Příspěvků: 51 | Témat: 3

23.05 2017 18:36


Ty se divas na věci v aute(ne jen v autě) který fungujou?? Až se to posere budu řešit vše mě přijde jak nafouknuta bublina každá věc se časem opotrebi a kazi, ale žít ve strachu ze se něco podela??? Kup me si trikolky a budem v klidu i když bachana řetěz, slapky atd... to se taky muze potento
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 106 | Témat: 3

23.05 2017 18:50


rudas, bez urazky, ale ty si naozaj vobec nic nepochopil. Ked nemozes potvrdit, ze ten tvoj hriadel je v dobrom stave, tak potom tvoje vyjadrenie, ze jazdis stale s povodnym, nema vobec ziadnu hodnotu. Obzvlast za predpokladu, ze tie hriadele vydrzia v priemere 250tis. (ako tu bolo spomenute vyssie). Tvoje vyjadrenie budi dojem, ze tvoj hriadel je uplne v poriadku. Ale ako mame vediet, ze neni tesne pred smrtou ?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1116 | Témat: 11

23.05 2017 19:54


rudas (23.05 2017 18:36) orig :
Ty se divas na věci v aute(ne jen v autě) který fungujou?? Až se to posere budu řešit vše mě přijde jak nafouknuta bublina každá věc se časem opotrebi a kazi, ale žít ve strachu ze se něco podela??? Kup me si trikolky a budem v klidu i když bachana řetěz, slapky atd... to se taky muze potento

Fajn, pak dej vedět, při jakym najezdu jsi to zadřel.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.12. 2013
Příspěvků: 79 | Témat: 13

23.05 2017 21:14


z casti suhlasim s rudas v tom, ze mi to pripada ako nafuknuta bublina. Preto som zalozil aj tuto temu ci tu ma niekto realnu skusenost s tym, ze sa pretocil sesthran na A4 B8 2.0TDI, alebo ste to vsetci dali spravit? Urcite nechcem riskovat pretocenie a preto som sa spytal
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 919 | Témat: 16

24.05 2017 9:45


Já to viděl dvakrát.Obě rok 2008.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 1471 | Témat: 127

24.05 2017 10:07


vajkooo (23.05 2017 20:14) orig:
v tom, ze mi to pripada ako nafuknuta bublina. Preto som zalozil aj tuto temu ci tu ma niekto realnu skusenost s tym, ze sa pretocil sesthran na A4 B8 2.0


no mne sa to stalo a stalo to pekny balik (30K cca) od vtedy su pre mna 2.0TDI sroty a kupujem len 6 Valce - tie maju tiez muchy ale....
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


ale u teba 2.0TDI CR motor CAGA. 3/2009 je to uz vyriesene mas celne sukolie a nahon olejoveho cerpadla je 77mm - takze vymenit!

Moje doporucenie ak budes menit olej daj dole vanu a vymen aj 6hran za novy je to halierova zaleztost a predydes zbytocnym problemom - daj si filter na odvetravanie klukovej skrine ako prevenciu pred zabitim turba.

najvacsi problem bol ze 2005-2007

-nahon na vyvazovaky a olejove cerpadlo bol hnany cez retaz s ratio 2:1 ( debil konstrukter) a retiazka bola ako z bycikla
- potom ked a to vytahalo ako stare gajdy tak pocas pridavania a uberania plynu ak nezodralo ozubene koliesko dole tak boly sponujuce razi na olejovy nahon ktory bol zasunutu vo vyvazovaku len 1.5 cm take ze ho presmyklo
- co malo za nasledok strhnutie hran 6 hranu a presmykovaniu olejovej pumpy a tym dalsim znizenie mazania a olej sa nedostaval do hlavy kde sa po troske pridierali vacky na hlave ( trasenie motora okolo 1800o t/min)
viz moj problem
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


- keby nebolo malo odvetravanie klukovej skrine je vyriesene idilicky a ide z horneho krytu hlavy tesne pred Turbo* a kedze vacka sa pridiera tak pilivy sa prisavaju a idu krasne do turba a to zabije Turbo* pocas 5000km (tiez vlasna skusenost) ak ovsem Turbo* neskolabuje hned pri strate oleja ked sa 66mm nahon zoderie ako tuzka


Je to na tebe Vela zdaru
Naposledy upravil urgi dne 24.05 2017 12:25, celkově upraveno 1 krát. (3% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.9. 2016
Příspěvků: 36 | Témat: 2

24.05 2017 10:48


Urgi - ted to resim take. Pri vymene oleje budu davat novy sestihran jako prevenci.
Nicmene, je to uz u me nejak updatovane? Mam A6 C6 3/2009, 2.0 TDI* 125kw , Motor CAHA
Co jsem objednaval sestihran z origo dilu, tak udajne mam ten mensi.
Predem dekuji za odpoved.
nahoru

sponzor





24.05 2017 10:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 1471 | Témat: 127

24.05 2017 11:55


Ako so pisal vysie od roku 2007 by tam malo byt uz celne sukolie a dlhsi nahon od 19.10.2009

V audi ti objednaju spravny podla VIN* hlavne vymenit!

podla etky mas celne sukolie a 100mm ak je vyrobene po 19.10.2009


Náhled, klikni pro zvětšení.


ak je pred tak 77mm


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.9. 2016
Příspěvků: 36 | Témat: 2

24.05 2017 13:21


Tzn. Ze je to horsi a neni to nijak inovovane? A ze mam ocekavat ze se to kazi? Mam najeto 165k a je tam puvodni. Az ted ho budu menit.
A kdyz vymenim jen 6hran staci to k prevenci? Pripadne to hnizdo neni inovovane?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 1471 | Témat: 127

24.05 2017 14:31


Celne sukolie je v pohode nie su tam tie razi ako u retaze a uvidis sam ako je vytlaceny ked ho vymenis.
Hniezdo (Igor Hnizdo ) je rovnake niektory ludia si to davaju kalit a neviem co ale ja si myslim ze to vydrzi OK ak to vydrzalo 165000km doteraz ak su realne...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.9. 2016
Příspěvků: 36 | Témat: 2

24.05 2017 14:35


Muzem do zprav? At tady nespamuji
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.12. 2013
Příspěvků: 79 | Témat: 13

24.05 2017 20:35


urgi dakujem za vycerpavajucu odpoved dost mi pomohla a myslim, ze aj inym. Ked sa zhodi vana je to nejako casovo komplikovane to skontrolovat pripadne vymenit? Staci teda vymenit sesthran alebo treba dat spravit celu proceduru co je popisana na vyvazovaky.cz?
Dakujem
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 61 | Témat: 4

24.05 2017 21:33


já mám 2.0 TDI* caha quattro* MY 4/2009 a šestihran jsem dělal u pána ŠERBERY (vyvazovaky.cz) za nějakých cca 10 000 Kč. Už je to ale dva a půl roku. Měl jsem tehdy asi 190 000 km a říkal, že mi že šestihran byl už lehce kousnutý, ale ještě by nějaký čas vydržel. každopádně od té doby absolutní klid. V současné době mám 253 000 km.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.12. 2013
Příspěvků: 79 | Témat: 13

24.05 2017 22:07


urgi mozes este popisat to odvetranie ako to riesit? Aky filter? Nevyznam sa celkom tak aby som vedel mechanikovi pripadne povedat.
Dakujem.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.1. 2016
Příspěvků: 5 | Témat: 2

25.05 2017 11:33


viete mi niekto povedat ci sa to tyka aj mojej b8?
rok 4/2011, cislo motora CAG, 105 kw, variant ACAGAF1
diky za odpovede
nahoru

sponzor





25.05 2017 11:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 1471 | Témat: 127

25.05 2017 12:29


#imi10 je to tu cierne na bledomodrom ''od roku 2007 je tam byt uz celne sukolie a dlhsi nahon od 19.10.2009 ''

#Vajkooo
odvetravanie je tato hadica v cervenom (moj stary BLB ju mal kratsiu a isla od predu)


Náhled, klikni pro zvětšení.


proste treba nejako ju prerezat a dat do cesty fiter a ten menit raz za cas lebo vidis ze to usti priamo pred loatky turba and ked sa tam nieco dostane tak lopatky mozu ist PA-PA
a to sa stalo mne - ale ja som nemal nervy uz na to auto tak som to predal do IE.

ja by som spodok zavrel a dal na hadicu nieco taketo aby vzduch vyreny v hlave nerobil pretlak



a v amerike cosi take aj vyrabaju
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.9. 2016
Příspěvků: 36 | Témat: 2

29.05 2017 16:45


Ahoj,
Sdelim sve dojmy.
Preventivne jsem to rozebral i u sebe - A6 4F avant, 2.0tdi , 125kw , CAHA, najeto 165tis.km. , 3 mesic 2009 rok - FL.
Mirne opotrebeni sestihranu tam bylo. Nicmene vule prakticky zadna. Preventivne jsem vse odmastil cistice. Na brzdy a dal tam lepidlo na kov ( laugher fest ).
Mezitm jsem auto sbiral dokupy. Po cca 3hod jsem nalil olej a jezdim. Sestihranu z originalu byl dutej, ted je tam plnej - take origo.
Opakuji se, vuli prakticky zadna ale preventivne zalepeno. Az najedu dalsich 60tis km tak to rozeberu a kouknu, jak to vypada.
Tot me dojmy.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.12. 2013
Příspěvků: 79 | Témat: 13

29.05 2017 20:14


Needy diky za reakciu. Mna to caka buduci tyzden. Idem k mechanikovi prosil som ho aby to rozobral. Ja mam 235000 tak uvidim ako je na tom sesthran.

Ak sa podari tak pridam potom fotky.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 106 | Témat: 3

14.09 2018 12:18


Nedavno som nahodou narazil na toto video.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Polstina neni zrovna moja silna stranka, ale pochopil som aspon tolko, ze je to z A4 B8 2011, 2.0TDI.
A ked vidim, aku velku volu to ma, tak mam pocit, ze ten 100mm sesthran problem vobec nevyriesil.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0 tfsi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5 tdi 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 2006 2009 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p 9 tdi a2 a3 a3 8p a4 a4 centrál a5 a6 a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 b9 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrál centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight defekt demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ea113 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel ilm fahrer imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless kilometry klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfort komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nefunkční nejede nepravidelny chod neradi nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku prevodovka problem pružiny pylový filtr párování klíče pípák přední náprava přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radenie radio ramena redukce regenarace regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro repráček rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sds sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu skvrny smrad snímač teploty spaliny spojka sportovní podvozek spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svazek svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo ukazatel usb v kabině v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor a4 b5 ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa voice control volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidla pdc čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email