Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 516 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 511
Uživatelů: 5
Celkem: 516

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 119 | Témat: 17

19.08 2018 22:10


Ahoj , po 4 letech co jsem měl 1999 A4 B5 Avant 1,9TDI 81kw , tak znovu zavítám ke značce Audi.

Mám skoro 2 roky Superba Combi 2,0TDi 125kw v manuálu , ale jinak poměrně vybavenej (parksystem,el. víko kufru,navi atd atd)

Pokukuju po A6 C7 Avant a usmyslel jsem si , že to bude 3,0TDI minimálně , automat a quattro plus samozřejmě výbava jako el. kufr je už neodmyyslitelná.Nájezd zmiňovat nemusím pod 150tkm poctivá bude problém

Ještě mám v hlavně řešení v podobě A4 Avant , spíš se chci zeptat na co si dát u téhle C7 pozor... přece jen to bude auto za půl míče.

Uvítal bych osobní zkušenosti a proč vzít tento kód motoru nebo téhle převodovce se vyhnout děkuju moc.




Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

sponzor





19.08 2018 22:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

10.09 2018 10:11


Ahoj,

možná zkus trochu blíž specifikovat. 3.0TDI je širokej pojem (150kw až 240kW biturbo competition).. C7 facelift nebo před face? Osobní zkušenost nemám, ale mají ji dva lidi v okolí. Jedna 180kW (kód motoru CKVB) druhá novější 200kW (kód motoru CRTD). Obě samozřejmě automat a obě jsou línější než A4 3.0TDI 176kW (manuál, B8 před face). Asi dáno váhou a přávě převodovkou nebo nevím.. jinak obecně nějaký problémy težko říct. To by bylo asi lepší od někoho kdo je servisuje. Na tyto dva kusy se ani nesáhlo. Před face má něco přes 200tkm a face nějakých 80tkm. Na nějakou konstruktivní kritiku ještě brzy
Pokud hledáš ale něco agilnějšího a hbitějšího asi bych volil tu A4 3.0TDI 180kW jako manuál (tedy B8 facelift). Problémem může být, pokud přejdes ze Superbu, výrazně menší vnitřní prostor.
Prostor a komfort = A6.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 119 | Témat: 17

03.03 2019 21:18


Ahoj, jelikož už je to na spadnutí.

Takže moje požadavky jsou 3,0TDi 180kw (teď používám pracovní 2005 Bmw 530d).
Je mi fuk jestli Avant nebo sedan ale rozhodně Quattro a introš černá alcantara , výbava čím víc tím lépe logicky

Cenová relace je 400 - 450 , když by to byla fakt TOPka tak 480 by byla půda.
Rok nejideálněji 2013

Mám několik otázek a to je ohledně převodovky jaká v jaké verzi byla a čemu se radši vyhnout a proč.

Dál mě zajímají tolik omílané rozvody motoru 3,0TDi .... někdo psal že do "zarachocení" u studeného startu neřešit , nebo naopak je v nějaké kilometráži bezpodmínečně udělat.

Je nějaká chronická bolest C7čky?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

03.03 2019 22:02


Paulie TDi (03.03 2019 21:18) orig :
Ahoj, jelikož už je to na spadnutí.

Takže moje požadavky jsou 3,0TDi 180kw (teď používám pracovní 2005 Bmw 530d).
Je mi fuk jestli Avant nebo sedan ale rozhodně Quattro a introš černá alcantara , výbava čím víc tím lépe logicky

Cenová relace je 400 - 450 , když by to byla fakt TOPka tak 480 by byla půda.
Rok nejideálněji 2013

Mám několik otázek a to je ohledně převodovky jaká v jaké verzi byla a čemu se radši vyhnout a proč.

Dál mě zajímají tolik omílané rozvody motoru 3,0TDi .... někdo psal že do "zarachocení" u studeného startu neřešit , nebo naopak je v nějaké kilometráži bezpodmínečně udělat.

Je nějaká chronická bolest C7čky?


Teď se to řešilo v jiným témátu. Já stojím za názorem, že 180kw je v kombinaci s převodovkou s-tronic a quattrem. Koneckonců tohle říkaj i ofiko data Audi. S-Tronic by tady měl mít mokrý spojky a je relativně spolehlivej. Co se týče interiéru tak alcantara je skvělá věc a určitě z toho neslevuj
Rozvody jsou tady jednodušší a zarachocení by se u nich nemělo objevit po startu ani na chvíli. To byl případ starších kde napínáky dopínály řetězy během startu tudíž tam menší zarachocení po čase (cca do 1s) bylo skoro pravidlem. Tady by se měly napnout ještě před startem takže by neměly bejt slyšet nikdy. Taky jsou tu už jednodušší než bývaly. Toho bych se nebál. Případně mě zkušenejší určitě opraví.
Chronický problémy u C7... nevím o žádných co by platili obecně.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email