Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 212 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 211
Uživatelů: 1
Celkem: 212

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.7. 2018
Příspěvků: 24 | Témat: 8

06.08 2018 12:32


Ahoj,
Na mé 80 2.3NG jsme si všimnul, že ve vyšších otáčkách (cca přes 3000) se začíná ozývat slabé pískání, které nabývá na intenzitě. Něco jako kdyby auto bylo vybaveno nízkotlakým turbem. Je to slyšet nejvíce u 2. a 3. převodového stupně. U dalších ho přehluší proudění vzduchu kolem střechy. Mám NG krátce a nevím, jestli je to na závadu a případně čeho by se ta závada měla týkat. Netušíte někdo? nestalo se to někomu podobně?

díky
Richard
nahoru

sponzor





06.08 2018 12:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

09.08 2018 9:49


no treba rozlisit ci sa jedna o mechanicke piskanie z drivetrainu (prevodovka diferak poloosy loziska) alebo o piskanie od motora (a opat ci je to mechanicke skripanie, alebo nie).

deje sa to len ked je auto v pohybe?

v prvom pripade si viem predstavit problem s loziskami alebo nieco podobne. v druhom pripade to moze byt netesnost niekde okolo sania - mne osobne z casu na cas piska ventil regulacie volnobehu pri nizkych teplotach. akekolvek mechanicke piskanie z motora, pokial sa nejedna o skripanie remena by asi bolo na totalumfall a motor by uz skoncil.

ale to by nemalo piskat tak silno, ze je to pocut za jazdy. prakticky ani s otvorenymi oknami. ak nieco piska za jazdy "slabo" tak v skutocnosti to musi piskat dost silno.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.7. 2018
Příspěvků: 24 | Témat: 8

10.08 2018 10:10


Je to dle mého z motoru. Děje se to jen ve vyšších otáčkách cca přes 3000. Na místě, když přidam plyn, tak to neslyším. Slyším to jen se střechou a zataženými okýnky. Ale není to proudění vzduchu. Osobně bych tipoval netěsnosti v sání. Ale nevím, kde začít hledat a také nevím jak.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

10.08 2018 11:53


No, ak to naozaj nie je strechou, tak sa bude dost blbo zistovat odkial presne ta netesnost saje falosny vzduch. Ale ak je tam problem ze motor saje falosny vzduch, tak bude najlepsie skontrolovat proste cele sanie a cely vyfuk, aby bol clovek velmi rychlo vyvedeny z omylu v akom dobrom stave to auto je

Nejake info je napisane v clanku linknutom v mojom podpise.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.7. 2018
Příspěvků: 24 | Témat: 8

10.08 2018 14:57


Díky. Na ten odkaz jsem koukal. Chystám se celý ten Jettronic projít. Doufám, že to bude jen ta "želva". Výfuk mě nenapadl. Tohle fakt zní jak kdyby tam bylo nízkotlaké Turbo*. Škoda, že tam není pak bych měl Quatro.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

10.08 2018 22:14


Inac zvuk podobny pomerne vysokemu piskaniu alebo hukaniu vedia robit aj reproduktory radia, ak je k nemu zla elektroinstalacia, alebo je to smejdovy model.

Zalezi od modelu, ale niektore to dokazu robit aj vtedy, ak je radio vypnute (hoc je aj vybraty panel radia).
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.7. 2018
Příspěvků: 24 | Témat: 8

13.08 2018 7:54


Audio a repráky mám v šíleném stavu zatím. To pískání je ale závislé na otáčkách motoru. Při přeřazení je slyšet cosi jako pokles tlaku. Psal jsem několikrát, že ten zvuk je nejpodobnější nízkotlakému turbu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

13.08 2018 12:40


Ano a presne piskanie z reprakov v tomto pripade je zavisle na otackach a vyska tonu sa meni umerne vyske otacok motora. Urob jednoduchy test a vypoj konektor autoradia. Mala by to byt operacia, co sa da spravit a vratit nazad za menej ako dve minity. Mozno si usetris kopec casu hladanim neexistujucej zavady.
nahoru

sponzor





13.08 2018 12:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.7. 2018
Příspěvků: 24 | Témat: 8

14.08 2018 7:09


Tak moc děkuju. Hned dneska to zkusím. Je pravda, že mi zadní repráky nehrají. Chystám se je předělat (spíše nechat předělat, protože jsem to nikdy neviděl) až po tom, co dodělám mechaniku. Tedy proto se zabývám tím pískáním. Kdyby to bylo tím, hodně by mi to usnadnilo práci. KE budu ale kontrolovat podle toho návodu také. Minimálně by mě zajímalo, jak to funguje. Neměl bys k tomu KE nějakou dokumentaci? klidně originál.
moc děkuji
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

14.08 2018 8:10


taky zakladny popis toho ako funguje KE-jetronic sa vala na internete na velkej spuste miest. Vacsinou v anglictine. Ale googlovat ho za teba nebudem.
Ak budes googlovat Bosch KE-Jetronic description tak na teba ta kniha oskenovana vypadne ako jeden z prvych vysledkov.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 121 | Témat: 23

14.08 2018 14:21


Zdravim. Tady je nějaký obecný čtivo o KE-Jetronic
https://uloz.to/hledej?q=KE+jetronic
Uloz.to má teď nějaký problemy s připojením tak to nemusí fungovat
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.7. 2018
Příspěvků: 24 | Témat: 8

15.08 2018 9:47


Moc ti děkuji Housko, něco takového jsem hledal. Nečekal jsem to ani v češtině.
Děkuji také moc Ventylovi, Chyba byla v audiu. Při mém původním priorizování prací na autě bych na to nikdy nepřišel.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

15.08 2018 21:44


Tieto auta povodne v elektrike nemali do koncovky autoradia vyvedeny spinany plus, pretoze autoradia s ktorymi tie auta vychadzali zo showroomov mali vypinanie pevne na tlacidle hlasitosti.

Preto ho ma 100% aut priprasenych, k comu sa nezriedka pridruzi aj lajdacky zasah do pevneho + a je z toho problem a pazvuky.

Samotne piskanie ale nesposobuje radio, to len nevie vyfiltrovat vlnenie, ktore do palubnej siete dodava alternator. Neviem ale ci je to problem, ktory sa na strane alternatora oplati riesit, vyhodnejsie bude asi zaradit pred radio nejaky rozumne velky filtracny kondenzator. Nemusi to byt zasa audiofilsky 1 Faradovy kapacitator.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.7. 2018
Příspěvků: 24 | Témat: 8

20.08 2018 15:33


Mám také vypínání rádia na kolečku hlasitosti. Vypne se uplným ztlumením. dodnes třeba ani nevím, jak vyndat kazetu bez vypnutí rádia.
1 Farradový kondenzátor by asi nebyl nejlepším řešením, neboť by zcela jistě vypálil pojistku při nabíjení.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email