Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 314 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Janys_9
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 412
Online návštěvníků
Návštěvníků: 306
Uživatelů: 8
Celkem: 314

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.3. 2018
Příspěvků: 13 | Témat: 5

15.08 2018 12:22


Zajímalo by mě jak to je s životností vstřikovačů, co dělat aby vydržely co nejdéle, jaký je jejich interval pro výměnu. Jaké palivo tankovat..

Příklad:

Audi A5 2009, 3.0 TDI* - 165tkm

Tankovat jedině s aditivy nebo bez aditiv ? (jakou benzínku doporučujete)
Jaký je interval pro výměnu a jaké jsou možnosti ? Repas / nové / čistit ?
nahoru

sponzor





15.08 2018 12:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

15.08 2018 12:27


životnost je různá někomu vydrží 300 nebo 200 tankovat kvalitní naftu
kdy jsem měl 3.0 TDI* tak jsem Aditiva* nikdy nelil a teď auto má 360 a furt původní
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.3. 2018
Příspěvků: 13 | Témat: 5

15.08 2018 12:31


Roubic (15.08 2018 12:27) orig :
životnost je různá někomu vydrží 300 nebo 200 tankovat kvalitní naftu
kdy jsem měl 3.0 TDI* tak jsem Aditiva* nikdy nelil a teď auto má 360 a furt původní


Takže tankovat palivo bez aditiv ? nebo jak to myslíš ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

15.08 2018 12:35


neříkám s a neříkám ani bez já je nikdy nelil co jsem to zkoumal tak třeba Verva Diesel už je má v sobě takže prej je nesmysl to tam dávat externě
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

15.08 2018 13:37


Ja mam 3.0 TDI* a nejsem sam, kdo to proliva aditivy horem a dolem a nic tim rozhodne nezkazi. Predavkovat to nemuzes. Kup si 5l kanistr Aditiva*, vzdycky do nadrze splejchni, mas davat 20ml na 20l nafty, davam treba 100ml na tech 20l a nemam strach, ze natankuju nekde spatne. Davam si pozor, neberu naftu od JZD, ONO a nebo male cerpacky. Do 1.9 jsem strach nemel, tady uz trochu mam.. Beru efectu, v polsku stejne, nebo treba u globusu a vzdycky s aditivem ktere doleju a nemel jsem nikdy problem.

Jo jednou jsem musel vzit u ONO, pred 14dny na ceste z Berlina. Dojezd 0 a nic nebylo jinde. Vzal sem jejich Aditiv+ nalil jeste svoje aditivum a to jak ten motor sel, spotreba.. Jsem rad ze jsem to preckal bez uhon a ONO uz proste ne.

Ty bestie jsou zhejckany na naftu, je dobry si davat pozor a tim aditivem to jistit. V zime poznas rozdil za studena, v lete zase na spotrebe a ty nafte to jen prospeje vzhledem ke srackam co tam lijou.

EuroOil a jejich nafta bez bioslozky je vubec aai to nej co muzes vzit a tim aditivem.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

15.08 2018 13:50


to taky ale není dobře toho dávat víc ten výrobce nemá v hlavě kraviny on ví proč to dávkovat tak jak to píše
si to přečti
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

15.08 2018 14:01


Na baleni pisou, ze predavkovani neuskodi. Na zimnim dokonce dopŕorucuji davku 3x nebo 4x znasobit, kdyz maji byt vetsi mrazy. Celej baleni 0,5l neliju, to dela jen Áček:, ale misto 3 odmerek na nadrz 60l DAM* 12 nebo 8, jak kdy. Kdyz vidim co z tech pistoli kolikrat tece..

Nicmene zajimavy ze tohle pisou na webu, kdyz DAS* 0,5l ale na flasce pisou at klidne nasobis, ze to neni na skodu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.3. 2018
Příspěvků: 13 | Témat: 5

15.08 2018 14:04


Fan1s (15.08 2018 13:37) orig :
Ja mam 3.0 TDI* a nejsem sam, kdo to proliva aditivy horem a dolem a nic tim rozhodne nezkazi. Predavkovat to nemuzes. Kup si 5l kanistr Aditiva*, vzdycky do nadrze splejchni, mas davat 20ml na 20l nafty, davam treba 100ml na tech 20l a nemam strach, ze natankuju nekde spatne. Davam si pozor, neberu naftu od JZD, ONO a nebo male cerpacky. Do 1.9 jsem strach nemel, tady uz trochu mam.. Beru efectu, v polsku stejne, nebo treba u globusu a vzdycky s aditivem ktere doleju a nemel jsem nikdy problem.

Jo jednou jsem musel vzit u ONO, pred 14dny na ceste z Berlina. Dojezd 0 a nic nebylo jinde. Vzal sem jejich Aditiv+ nalil jeste svoje aditivum a to jak ten motor sel, spotreba.. Jsem rad ze jsem to preckal bez uhon a ONO uz proste ne.

Ty bestie jsou zhejckany na naftu, je dobry si davat pozor a tim aditivem to jistit. V zime poznas rozdil za studena, v lete zase na spotrebe a ty nafte to jen prospeje vzhledem ke srackam co tam lijou.

EuroOil a jejich nafta bez bioslozky je vubec aai to nej co muzes vzit a tim aditivem.


Rozumím tedy že tankovat nejlépe pouze na EuroOil + dolít aditivum, které doporučuješ ?
A co tankování na stanicích Shell, Mol, OMV ??
nahoru

sponzor





15.08 2018 14:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

15.08 2018 14:11


Fan1s: no jasný předávkování nevadí ale záleží co si pod pojmem představit 1ml nebo 5L ?
PatrikP: tankuj tam kde je největší výtoč ( omv shell benzina ) je jedna a ta samá nafta pouze jenom jiná Aditiva*
euroOil moll a takové nevim kdo zaváží
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

15.08 2018 15:23


Jasne ze neliju 0,5l a to mensi mnozstvi navic nebude vadit, schvalne jestli napise nekdo jiny neco jeste.

EuroOil je jediny v CR bez bioslozky a zavazi ho primo Cepro. Nafta je uplne jina nez ty riznuty na Benzine a tak. Jednou jaem si delal vzorky do lahvi a to by clovek neveril jak to
muze vsechno vypadat.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.8. 2016
Příspěvků: 22 | Témat: 6

15.08 2018 16:13


Čaute mám 400t na původních a vše ok tankuji texaco,lukoil,shell,benzina,eurooil prostě ne u těch malích neznámích. A taky záleží kolik má auto reálně najeto a leju vif nějak to nedávkuji jednou začas naleju třeba pul na nádrž.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

15.08 2018 18:47


Kdo se boji sere v sini. Leju to tam radu let v mnohem vetsim mnozstvi nez je predepsany a nic se nedeje vse funguje jak ma. Predchozi majitel byl magor a lil to tam taky bezhlave.Bezne davam 3 odmerky na 10l. Tak ze kdyby to bylo tak skodlivy jak strasej tak uz bych davno nejezdil. A zadny z aut si nestezuje jen si pekne brmla. Tu plnou pulitrovku jsem tam prdnul kdyz bylo nejvic mrazivo a naprosto v klidu to schroupne.
Ono to udela asi nejvetsi zlo kdyz to auto ma najeto hafo km bez aditiv a pak to tam nekdo nacpe tak to zacne rozpoustet vsechno co tam je usazeny a to zpusobi nejvetsi skodu. Ale pravidelny pouzivani tomu jen prospiva.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

15.08 2018 21:24


Eurooil se jen vytahuje že je bez Bio složky. Natankujete si to do flašky a dej do lednice nebo přímé slunko.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.11. 2012
Příspěvků: 69 | Témat: 8

16.08 2018 23:23


Nevim nevim... je to taky spis zrovna o kusu... u a6 3,0tdi jsem Aditiva* dal tak jednou za rok, pac me to tam nebavilo lejt a takoval jsem nejvic u nas u vesnice na silmetu(auta se tam toci) a nebo na hyperalbertu, kde mate 5kc slevu na litr a jsou tam fronty... Kazdopadne auto melo na vstrikach 355tisic a bez problemu... cerpadlo nafotvy taky...

Ted mam opet 3litr, davam tam teda additiva zejmena kvuli lepsimu pocitu.

Totez mam na dodavce Mercedes sprinter 3-litr beru zrovna tak hypku a nebo kde to vyjde a vstriky jsem resil az pri 640 000 ) takze pohoda

Jinak kamos tankoval vyhradne na nejkvalitnejsi stanici porad a porad. Dokonce tu premiovou naftu (nechci jmenovat kvuli poskozovani jmena) a bylo mu to k nicemu celkem... 2vstriky ze 6 pri 148tis km v riti a pri 177 delal cerpadlo. Auto mel od 50tis km. Takze ono je to tezky...

Osobne ted tam Aditiva* DAM* pro pocit a snad to bude ok vsechno Obcas beru shell, omv, hypku, mol.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.5. 2014
Příspěvků: 50 | Témat: 3

16.08 2018 23:53


No ono hlavne dela problem to,ze staci trocha vody a je vyreseno.Mrknete obcas na pruhleditka na stojanu, hlavne v zime kdy se kondenzat objevuje vic... Jsem tim postizeny pac voda v ropnych produktech je tak trochu muj chleba tak to sleduju. Docela casto je videt vodni zakal i u premiovych paliv napříč vsemi znackami. Pak jsou vam vsechny Aditiva* k prdu. Osobne bych sel radeji do te nejlevnejsi ropy + Aditiva* pokud si na to nekdo hraje ,jinak jsou to vyhozene penize. Videl jsem parkrat fyzicky jak se micha premiove palivo a divili by jste se. Je to v podstate jen na soferovi cysteeny
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email