Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 319 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 318
Uživatelů: 1
Celkem: 319

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.2. 2017
Příspěvků: 35 | Témat: 4

01.07 2017 22:20


Mě přes soukromé zprávy se často ptají: co dělat?, kde opravovat?, kolik stojí? a td. Já s radostí odpovídám, ale rozhodl jsem se vytvořit takovy malý FAQ pro opravu zvýšene spotřeby oleje u motorů VAG řady EA888 - 1,8/2,0 TFSI*.

Citace:
kolik ti auto bralo oleje

Spotřeba oleje - < 1L/1000 km. + saze při startu motoru
stav tachometru - 115 tis. km.
kod motoru - CDN, 2.0, 2008 r.v. = gen 1.


Citace:
a co vse je treba udelat

Inženýrům Audi trvalo 5 let, aby pochopili svou chybu. Takže pokud jste majitelem vozu s motorem řady EA888 2008-2013+ r.v., pak je nutné:

1. Prodat auto.

2. Pokud jste velmi rádi sve auto a nechcete se s ním rozloučit, nebo nechcete, aby o vás špatně si mysleli lidé , pak je nutné vyměnit písty na "Kolbenschmidt". Nedoporučuji brousit staré písty a měnit pístní kroužky, protože cena sady kroužků "Mahle" a vyvrtávání starých pístů bude stát přibližně stejně jako nové písty "Kolbenschmidt". Cena sady pístů cca 10 tic za 4 kus. V České republice jsou skladem zřídka, ale je možné koupit v Německu na e-bay.
(je nutné ověřit podle VIN* ale ve většině případů)
číslo pro 1,8 TFSI* - 40251600
číslo pro 2,0 TFSI* - 40247600
Kroužky jsou v sadě!


2. Z toho důvodu, že hlava válců je zcela v karbonu, je potřeba ji opravit. V mém případě ještě trvalo nahradit všechny výfukové ventily. Cena od 4.5 tis. To místo, kde opravovali mi, já doporučit nemůžu. Ale zkuste například "Auto Pejšek".

3. Nepovinné, ale výhodou udělat honování a rovnání bloku válců. Dělal jsem v "Brusírne Pokorný" v Hovorčovicích. Pravděpodobně hlavu bloku jsou také schopni opravit. Cena honování a rovnání 1900 kc.

4. Spotřební materiály: těsnění, kapaliny, olej, filtry, řemeny, svíčky a tak dále.
Potřeboval jsem ještě vyměnit rozvodový řetěz, takže celková částka na spotřební materiály v mém případě stala cca 20 tis.

Citace:
Sbiram rady a doporuceni i na servisy, dekuji predem.


Autoservis pro demontáž a montáž motoru, bohužel, žádný nemůžu doporučit, protože delali mne to v BestDrivu a třikrát zvýšili mi odhadovanou cenu.


Podle možností budu doplňovat informace, jak s minimálními ztrátami opravit motor.
nahoru

sponzor





01.07 2017 22:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.2. 2017
Příspěvků: 17 | Témat: 2

02.07 2017 21:21


Taktiez som tym presiel Mam vlakno v Q5...
Umna cena cca 3000 Eur vsetko (aj piesty aj ojnice a kooopec bizuterie).
Ale od vtedy je vyfuk krasne suchy a cisty a olej uz mam len na paradu na dolievanie
Takze ak mate radi svoje vozitko inej cesty niet...
Akurat neviem ci honovanie tohto povrchu je vhodne(co viem nemoze sa to honovat)
Ja som mal valce nastastie krasne hladke
PS: Cena je preto taka lebo ja som daval vsetko orginal z Audi (cena je uz po 20 percentnej zlave)

D.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.2. 2017
Příspěvků: 35 | Témat: 4

02.07 2017 22:05


dancoo (02.07 2017 21:21) orig:
je

dancoo, gratuluji!

Ale s vaším dovolením pár poznámek.

Ojnicí nemusíte měnit, pokud je průměr otvoru v pístů = 21 mm.
S největší pravděpodobností vam nainstalovali original písty (výrobce je stejný - "Kolbenschmidt", ale v krabici s nápisem "Audi"), které mají průměr otvoru = 23mm, proto se museli koupit k nim i ojnicí. Cena sady cca 700 eur.

dancoo (02.07 2017 21:21) orig:
Akurat neviem ci honovanie tohto povrchu je vhodne(co viem nemoze sa to honovat)
Ja som mal valce nastastie krasne hladke

Dobře, ale honování je proces, během kterého naopak, z "zrcadla" vytvářejí "mřížku škrábance", na které se musí držet olej.

PS když budu mít čas, napíšu doplněk k seznamu, na jaké a proč je třeba vyměnit olejové vstřikovače, které ochlazují písty. To je ještě jeden důvod zvýšené spotřeby oleje u motoru Audi EA888.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.2. 2017
Příspěvků: 17 | Témat: 2

02.07 2017 22:31


Samozrejme ojnicu menit nemusite poikial mate 21 mm piesty po ruke
Tie vsak uz v Audi nemaju (tie moje nove 23 mm boli made in Hungary). Viem to kedze som to menil osobne. K valcom - hladke samozrejme = bez zadretia .
Trysku som nemenil ale novy piest mal kusok iny tvar zospodu + o dost hrubsie kruzky - stieraci uz z jedneho kusu. (To bude asi aj v pripade 21 mm).
Honovanie by som neodporucal prave pre vrstvu na stene valcov (neviem teraz co presne tam je). No co som pocuj ono to to chvilokovo bude super a nasledne pojde do...

D.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.10. 2016
Příspěvků: 26 | Témat: 4

03.07 2017 16:05


Někde jsem to psal dole...tjest že na mé B7 1,6 mám spotřebu oleje neskutečnou. Ale jak tak koukám tak soudruzi z NDR udělali chyb asi víc a u víc modelů. Je teda fakt že mám oproti Vám triviální motor, ale pořád je to Audi.

Vypadá to že tato Audi je moje první i poslední.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

03.07 2017 19:04


Zlata nafta
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.2. 2017
Příspěvků: 35 | Témat: 4

07.07 2017 10:23


áček (03.07 2017 19:04) orig :
Zlata nafta


mohu se zeptat,
kolik stojí vstřikovače?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

07.07 2017 10:27


Kolem 6 tis/ks.
nahoru

sponzor





07.07 2017 10:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

07.07 2017 12:54


A kolik stojí vysokotlaké čerpadlo?které je příčinou smrti vstriku
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

08.07 2017 8:22


Tady je pricina u provozovatele ale u toho benzinu je konstrukcni. A kdyz se o naftu clovek stara tak ty naklady nejsou tak strasny. Staci tankovat dobrou naftu a pouzivat vif. Ja ho davam mnohonasobne vic a mam svatej klid. Ono udelaji svoje i ty radoby cipy a pak kazdej breci jak to nic nevydrzi. Kazdej je chytrej ze to snese srasne moc ale pritom to vsemu krati zivotnost. A mnoho dalsich negativ by se tu o tom naslo o kterejch by se tu dalo diskutovat. Ale to uz jsme mimo tema.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.2. 2017
Příspěvků: 35 | Témat: 4

12.12 2017 13:48


Poslal jsem vánoční balíček do výrobny Audi v Německu. Do zásilky jsem dal vadný píst a dopis.

V textu jsem napsal, že jsem velmi zklamán, že na rozdíl od trhu USA, kde vadné písty nahrazují bez problémů, v Evropě němečtí inženýři doposud pokračují provádět experimenty na slovanech.

Dostal jsem odpověď. Ale už od českého zástupce Audi.

(pdf v příloze)


PS Oficiální prodejce již více než jeden rok prostě mlčí.

To je taková "péče" o zákazníky podle verze Audi.

*facepalm*
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

12.12 2017 14:23


Krásné, to si uložím. Až budu někoho potřebovat květnatě poslat do prdele
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1357 | Témat: 10

12.12 2017 15:12


CDNC: Tím tě možná ten "tým Péče o zákazníky" nabádá k úplatku servisního/prodejního partnera, aby tě mohli "řešit individuálně"..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

14.12 2017 1:50


Tohle mi něco říká, takhle jsem řešil ložisko v dvouhmotě také individuelně, protože to měli měnit v německu při garančce a neudělali to. Tak se mi také omluvili a i když jsem to měl po záruce ale platila mi záruka mobility tak ,že mi dají slevu 50% na práci i materiál a poslali mě do ISR.Tam mi napálili takovou cenu už po slevě ,že se mi protočily panenky a vzal jsem to od megyho a ve finále to vyšlo na třetinu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.8. 2018
Příspěvků: 2 | Témat: 0

01.08 2018 8:36


Ahoj, opět k tomu oleji tady. Mám podobný problém, baští mi to každých 500km litřík 5W-30...., auto má dle německé servisky 78tis najeto, což není moc. Někdo mi říkal i o špatném turbu, prý může jít lej přes něj ven, když špatně těsní a chtělo by to repas, emise mám perfektní, ale v koncovkách výfuku jsou černé , řekl bych mastné saze. A co možnost tzv výplachu motoru??? Dělal to tu někdo? Přinese to něco? Povolí to třeba ty zakarbonované kroužky???? Díky...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.4. 2009
Příspěvků: 9 | Témat: 0

01.08 2018 9:04


Průplach mi markantně pomohl u BMW 330ci.U 1,8 TFSI* nikoliv
nahoru

sponzor





01.08 2018 9:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.8. 2018
Příspěvků: 2 | Témat: 0

03.08 2018 19:24


Ted uz jsem najel 700km a musel sem dolit...auto stalo necele 3 roky v garazi, tak se to treba casem upravi...odkarbonizaci i tak vyzkousim..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.8. 2023
Příspěvků: 5 | Témat: 1

03.09 2023 16:16


CDNC: CDNC: CDNC:
Ahoj, opravoval jsi ty pistni kruhy? U koho a na kolik to vyšlo? Mám sice motor kde už by měli být tlustší, ale stejně to žere jak prokopnute
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email