Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 541 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 539
Uživatelů: 2
Celkem: 541

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.6. 2009
Příspěvků: 2 | Témat: 1

04.07 2018 15:33


Zdravím, dovolím si poprosit zkušenější o pomoc, protože i po přečtení spousty vašich příspěvků a vyzkoušení různých věcí se mi moje A6 2.5 TDI* V6 132kW AKE Tiptronic* quattro* r.v. 2001 (model 2002) loučí čím dál víc. Po více než 9 letech bezproblémového provozu se mi cca před měsícem (zrovna po překročení 300t km) začaly prodlužovat studené starty – po několikahodinovém stání to točilo 3–5s něž to chytlo, ale potom hned krásně kultivovaný chod, žádné škubání atd, i za jízdy vše OK (teplý start na drc). Měl jsem podezření na padající naftu, vyměnil jsem přepadové hadičky – bez efektu, bublinky v naftě téměř nejsou, nebo alespoň ne takový bublifuk jako je k vidění na různých videích na Youtube, já tam vidím max 1 bublinku velikosti špendlíkové hlavičky téměř vždy když přijdu k autu, za běhu nic. Pak jsem připojil přes kabely k druhému autu a chytlo to na drc několikrát po sobě, po odpojení opět dlouze, tak jsem si byl jistý, že to je baterkou, která měla už 8let, sice stříbrná Varta, ale i tak. Koupil jsem novou 100Ah stejnou, ale stále špatně. Vyměnil jsem palivový filtr a po jeho výměně mi to 3 dny startovalo hned!?! (= cca 6 startů po dlouhém stání), ale další den opět zlobilo!, navíc interval se prodloužil na nějakých 7-10s a od té doby zlobí i teplé starty. Všiml jsem si i bílého dýmu při startu ale ne vždy! Zkoušel jsem odpojovat čidlo teploty, váhu vzduchu, bez nějaké změny. VAG nehlásil žádnou chybu a předstřik také OK. Situace se pak tak zhoršila, že už jsem točil pokaždé 3x deset sekund a někdy jsem musel pomoci startovacím sprejem. Poslední pokus pro vyloučení padání nafty byl - sání nafty přímo z kanystru položeným na baterce, jak tu někdo radil. Já teda z obav před nasátím nečistot, jsem hadičku z kanystru napojil už před filtr a i vratku do nádrže nahradil průhlednou hadičkou do kanystru, ale bublinky se nekonaly a starty stále špatné! Jo a po tom zhoršení to už i po zhasnutí motoru a okamžitém startování prostě také nechytlo, takže to padání jsem trochu vyloučil i předtím. Poslední neznámou, na kterou jste doporučovali se zaměřit byl startér, který ovšem dle několika lidí co ho slyšeli, točí krásně a i dle VAGu točí motorem při startu 350ot/min, což by prý mělo stačit, navíc po poslední jízdě, po které jsem auto raději odstavil, jsem ho už také vyloučil (pokud tedy není více závad současně). Poslední ranní start (i se sprejem) už totiž začalo auto kuckat i po nastartování, za mnou mlha z bílého dýmu, po chvíli se vše umoudřilo (prý se ŘJ učila, protože jsem měl předtím několik dní odpojenou baterku), během jízdy vše v pořádku, ale po příjezdu jsem nechal motor běžet, že to píchnu na VAG a auto zakuckalo a chcíplo a pak už zase nešlo nastartovat. Nechal jsem ho dobít a večer nešlo už vůbec nastartovat, ani se sprejem, vždy jen naskočilo a hned chcíplo. S přestávkami jsem vyplácal celý sprej a nakonec se podařilo nastartovat s plným plynem a musely se držet určité otáčky (na volnoběh to zdechlo), pak už to zlobilo (nekultivovaný chod) celou cestu domů (15km), nesměl jsem nikde na křižovatce úplně zastavit, aby to nezdechlo a dojel jsem tak tak před dům, kde mi to u brány zdechlo, pak už jsem chudinku rač jen dotlačil do garáže, kde čeká na vaše rady. Jak už jsem psal, na VAGu nebyly žádné chyby, až když jsem začal pomáhat sprejem, se objevila chyba „00550 - Start of Injection Regulation; 17-10 - Control Difference - Intermittent“, což prý s tím může souviset a teď ty poslední 2 jízdy, je tam i chyba „17583 - Pre-Injection Turned Off; P1175 - 35-00 -“, která nejde za běhu smazat.
Omlouvám se za dlouhý úvod, chtěl jsem jen co nejlépe popsat, jak se vše vyvíjelo a teď otázka: Loučí se čerpadlo nebo vstřik(y), nebo něco jiného? Napadá vás něco, co zkusit, abych vyloučil to či ono, protože bych nechtěl jít cestou nákupu čerpadla, vstřiků, čidel apod za nemalý peníz a výsledek třeba 0. Sice morální cena tohoto auta je pro mě nevyčíslitelná , ale reálná cena je už tak nízká, že bych nechtěl, aby cena opravy tuto cenu překonala… předem díky
nahoru

sponzor





04.07 2018 15:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 120 | Témat: 0

05.07 2018 8:16


Takhle se mi loučilo čerpadlo. Vypadalo to, že padá nafta a špatně startovalo za studena. Byla vyjetá podávačka v čerpadle a naftu si to napsalo vždy pozdě. Jinak čerpadlo po repasi mi vydrželo cca 90tis, hodně velká bída, zřejmě špatný repas. Nyní mám nový repas a auto jede jak střela. Takhle nikdy netáhlo. Na čerpadle přímo na motoru moc nezmeris, jedině na stanici.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

05.07 2018 8:36


Cena dobrého ofiko repasu z bosche je kolem 18-20 bez dane.Sbazar kusy napůl opravené z Polska prodávané zvetsiny hojně na Moravě stojí kolem 15.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 120 | Témat: 0

05.07 2018 19:55


Nic proti Tome, ale první repas stal 24000 od Černíka a druhý dtto. Nic levného jsem nekupoval. Zkus se na lidi dívat i lepšíma očima...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.6. 2009
Příspěvků: 2 | Témat: 1

10.07 2018 12:09


Díky chlapi za odpovědi, přiznám se, že jsem jiné ani moc nečekal, protože to tak celou dobu na to čerpadlo ukazuje... jen jsem chtěl, jestli třeba někoho podle toho průběhu nenapadne, co ještě vyzkoušet, aby se vyloučily ostatní věci, abych nerepasoval čerpadlo zbytečně a pak to bylo něčím jiným. Nad bazarovým jsem neuvažoval, ale je lepší repasovat to moje v Bosch servisu a nebo koupit nové/repasované v obchodě s autodíly?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

10.07 2018 12:34


Repasovat tvoje v bosch
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

10.07 2018 13:15


djcroc (05.07 2018 19:55) <a href="/forum/prispevek/1392380-vadne-cerpadlo-vstriky-132kw-ake#1392380">orig</a> :
Nic proti Tome, ale první repas stal 24000 od Černíka a druhý dtto. Nic levného jsem nekupoval. Zkus se na lidi dívat i lepšíma očima...

Na nikoho se zlýma očima nedívam jsou to jen letité zážitky a na rovinu řikam že firmy na čerpadla okolo Opavy tak tj pro mě něco jako červenej prapor na bejka a mam velkej duvod takový být.Na druhou stranu jsou to moje poznatky které vubec nemusí být totžné se zkušeností někoho jineho.Proto xx let dávam moje čerpadla do Bosch centra v DE a jednoho v CZ kde se nikdy nestalo že by něco umřelo.I ofiko Bosch servis nemusí být vždy zaruka topu...i když by být samosebou měla.

JirkaCBR (10.07 2018 12:09) <a href="/forum/prispevek/1392731-vadne-cerpadlo-vstriky-132kw-ake#1392731">orig</a> :
Díky chlapi za odpovědi, přiznám se, že jsem jiné ani moc nečekal, protože to tak celou dobu na to čerpadlo ukazuje... jen jsem chtěl, jestli třeba někoho podle toho průběhu nenapadne, co ještě vyzkoušet, aby se vyloučily ostatní věci, abych nerepasoval čerpadlo zbytečně a pak to bylo něčím jiným. Nad bazarovým jsem neuvažoval, ale je lepší repasovat to moje v Bosch servisu a nebo koupit nové/repasované v obchodě s autodíly?

Pokus stim chceš efektivě pomoct pošli mi ho a ja ti zařídím dobrou opravu čerpadla.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.7. 2017
Příspěvků: 7 | Témat: 1

14.07 2018 8:41


Jen přidám souhlas se Satasem. Dříve diesel technika dnes autonorma nebo taky ECU* servis a další názvy těchto firem které se prezentují na internetu jsou ve skutečnosti jen jedna jedna firma se sídlem v Opavě, kde se samozřejmě nic nerepasuje ale všechno se dělá někde v Polsku. Co se týká záruky o tom snad ani nebudu mluvit. Ze zkušenosti několika zákazníků vím že jim reklamaci čerpadla neuznali. Čerpadla vypadají hezky jen z venku ale třeba jednotky na VP 44 a VP 30 nechají starý a nějakým stylem je"opravi" A řeknou si za to 15. V boschi to máte sice za 20 ale s jednotkou novou a bez problémů... Takže asi tak
nahoru

sponzor





14.07 2018 8:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

14.07 2018 9:27


K tomuto lze dopsat ještě že mechanický repas je též dost zaostalý nevyměněné obaly čerpadel i v případě již normově překročené vůle ne futru vpředu pro hřídel či opotřebení na podávačce ta samotná taktéž. Čep na kroužku ze zabroušenýho vrtáku. Okroužky který za ty 2-8 měsíců provozu jsou zežraný. Prostě tam se nemění nic tam se to jen nějak opraví.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

15.07 2018 8:25


Arnie (14.07 2018 8:41) <a href="/forum/prispevek/1393056-vadne-cerpadlo-vstriky-132kw-ake#1393056">orig</a> :
Jen přidám souhlas se Satasem. Dříve diesel technika dnes autonorma nebo taky ECU* servis a další názvy těchto firem které se prezentují na internetu jsou ve skutečnosti jen jedna jedna firma se sídlem v Opavě, kde se samozřejmě nic nerepasuje ale všechno se dělá někde v Polsku. Co se týká záruky o tom snad ani nebudu mluvit. Ze zkušenosti několika zákazníků vím že jim reklamaci čerpadla neuznali. Čerpadla vypadají hezky jen z venku ale třeba jednotky na VP 44 a VP 30 nechají starý a nějakým stylem je"opravi" A řeknou si za to 15. V boschi to máte sice za 20 ale s jednotkou novou a bez problémů... Takže asi tak

Názvy tyhle frašky se proste záměrně pravidelně mění jinak základně pořad stejný. Přesně jak je popsáno a ještě si dovolej te trénovat a dělat průzkumy trhu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
2
27.Listopad 2023 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
0
23.říjen 2022 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email