Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 19 července 2018
Celkem je zde 15 lidí (13 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Mewe
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 41 441
Online návštěvníků
Návštěvníků: 2
Uživatelů: 13
Celkem: 15

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 1750 | Témat: 53

31.05 2018 22:08


A kolik už s ním máš najeto? Kouřivost ti změřili a dobrá?

Nevím jak DPF*, možná máš štěstí, ale s uni katalyzátory od JMJ se nedá normálně projít emisema. Za málo peněz, málo muziky.
nahoru

sponzor





31.05 2018 22:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.8. 2008
Příspěvků: 202 | Témat: 2

01.06 2018 8:17


Tady jsem při řešení svého DPF* narazil na tuto stránku. Vypadá to ze repasují origo filtry, moc jsem to neprocital. Třeba někomu pomůže a případné zkušenosti s nimi uvítám. Sám jsem zatím DPF* neměnil i když házel chyby a auto padalo do nouzaku, jen jsem vyvicistil všechna čidla a zatím se to vrátilo do normálu.
Co se tyce čištění DPF*, našel jsem nějaké čištění tlakem vody což semi moc nezamlouvá, ale spíše čištění ultrazvukem mi zní lépe. Má někdo zkušenosti?

https://www.turboservice24.de/original-DPF*-katalys [zkrácená url]
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 98 | Témat: 3

01.06 2018 11:28


S cistenim DPF* zatial osobnu skusenost nemam, ale coskoro budem mat. S filtrom zatial nemam problem. Regeneracie prebiehaju vzdy uspesne, katalyzator funguje OK (podla diagnostiky). Kontrolka mi zatial este nikdy nezasvietila. Rozhodol som sa to vsak dat vycistit preventivne, pretoze to regeneruje priblizne kazdych 100km, co sa mi zda uz prilis. Ma to najazdene vyse 210-tisic km. Nechce sa mi cakat do poslednej chvile, aby ma to neprekvapilo, ked to budem najmenej cakat.

Na to cistenie tlakom vody mam rovnaky nazor ako ty. Preto som hladal ine metody. Nakoniec som sa rozhodol, ze to necham vycistit metodou CLEANTAXX. V pondelok auto idem zavies do servisu, kde sa o to postaraju, tak potom bude aj nejaka osobna skusenost.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1254 | Témat: 1

01.06 2018 21:23


Nakadah (Čt, 31.05, 2018 22:08) orig :
A kolik už s ním máš najeto? Kouřivost ti změřili a dobrá?

Nevím jak DPF*, možná máš štěstí, ale s uni katalyzátory od JMJ se nedá normálně projít emisema. Za málo peněz, málo muziky.


No na nějaké 100% závěry je myslím ještě brzo.... mám na něm najeto od výměny 3tkm (Vyměnu jsem si dělal sám - všechno si dělám na autě sám)....koukal jsem po 1tkm na hodnoty a pohoda, koeficient 0%. Záleží taky na stylu jízdy jak kdo jezdí (delší tratě, nepodtáčí to atd.)

S měřením kouřívosti si myslel co? - jestli jsem s tím zajel na Emise? Tak to jsem nebyl.
Ale jak ji dám čočku tak nezakouří jak koukám v zrcátku. Taky koukám na koncovky výfuku (dával jsem je nové - org. OOOO po výměně DPF*) a jsou zatím pořád jak zrcadlo.

Tak že tolik mé postřehy ohledně výměny DPF* od JMJ (v žádným případě jim nedělám reklamu!!!) Je na každým ať si tam dá od kohokoliv Filtr DPF*.
Jak už jsem psál - když vydrží 100tkm tak budu spokojený....pač dávat 50 tis. Kč za org. díl je podle mě nesmysl.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.5. 2016
Příspěvků: 46 | Témat: 4

06.06 2018 11:40


Zdravím, tak aby jste věděli jak jsem zatím vyřešil svůj problém
Byl jsem u autotronika co dělá chipy opravuje ř.j. atd.
a ten se mi na to díval a říkal prvně že to nechápe že mám před filtrem tlak asi 1 atmosferu což by bejt rozhodně nemělo a když se podíval na filtr tak byl prý úplně zacpaný což nechapal jak se může stát po asi 200KM tak se podíval na jednotku a zjistil že v jednotce je zakázaná regenerace filtru to znamená že kdo to auto měl v itálii předemnou se v tom vrtal (asi nechtěl dávat tolik peněz za filtr) nevím. Toť vše..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 98 | Témat: 3

06.06 2018 12:24


Tak to vysvetluje vsetko.
Ten tvoj stary filter bol ocividne vykuchany, preto to s nim fungovalo (teda az na tie emisie). Lenze DPF* sa obvykle nevykuchava len tak bezdovodne. Obvykle sa tym len maskuje iny problem v motore, ktory sa prejavuje zvysenou dymivostou.
Tiez mi pride zvlastne, ze uplne novy filter (podla tvojich slov) sa dokazal uplne upchat len po 200km. Myslim si, ze uplne novy cisty filter by mal bez regeneracia vydrzat podstatne viac (ale mozno sa mylim). A to by naznacovalo, ze ta dymivost je naozaj vyrazne zvysena. Alebo druha moznost, ze ten novy filter je naozaj taky smejd (s vyrazne mensim jadrom filtra oproti originalu, ako sa spominalo v tom clanku). Pripadne kombinacia obidvoch moznosti .
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 98 | Témat: 3

13.06 2018 6:51


Tak ako som spominal o par prispevkov vyssie. Nechal som vycistit moj DPF* filter a tu je zatial predbezny vysledok. Mozno to bude niekoho zaujimat.
Podla diagnostiky (VCDS) filter pred cistenim vykazoval diferencny tlak priblizne 9mbar pri volnobeznych otackach (asi 850rpm) a tesne po skonceni poslednej regeneracie.
Po vycisteni klesol diferencny tlak na 4mbar (za rovnakych podmienok).
Ako sa zmeni dlzka intervalu medzi jednotlivymi regeneraciami, to zatial neviem, to ukaze cas. Koncovku vyfuku som mal az doteraz cistu ako zrkadlo (211tis.km) , tak dufam, ze to tak aj zostane .


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 592 | Témat: 16

11.07 2018 23:45


Tahle firma vypadá docela seriózně (těch 12 metod je trošku "tajemných"...), sice taky ne nejlevnější, ale snad se vyplatí (u origo ) ... Taky bych preferoval čištění na sucho, s ním tam snad často zůstane i "větší část zbytku" drahých kovů...
Roubic: Nesouhlas s těma hodnotama vstřiků, když víš, co to znamená ... Tj. de facto kompenzace úhlovýho zrychlení, resp. zpomalení, i když příčinu to chce pak stejně dohledat "příměji", ale může to aspoň napovědět při jejím hledání
nahoru

sponzor





11.07 2018 23:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] #spojka #cg #motorsport #a3 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 2.0 tdi 140 kw 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5 tdi 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4e0 907 282 a 4f 80 100 2014 8e 8l 8p a2 a3 a3 olej tdi 74kw longlife ll záměna a4 a5 a6 a6 tfsi volnoběh chyba houpání a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audi a6 kapota zamok audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 b9 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrál centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dtc dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfort komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin natáčení svetel navigace naviplus nechce sa im nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel ojetina okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přední náprava přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regenarace regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio rádio signal s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sds sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu skuska snímač teploty spojka sportovní podvozek spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svazek svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo upgrade usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa voice control volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zaseklý klíček zapalování audi a3 8p zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidla pdc čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email