Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 308 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 302
Uživatelů: 6
Celkem: 308

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.10. 2010
Příspěvků: 23 | Témat: 5

01.05 2018 17:27


Zdravím všechny, nechtěl jsem to dávat na fórum, ale už doopravdy nevím co vyměnit, nebo předělat a řeším to už skoro půl roku.

Mám 2.8 V6 a auto mi neustále dokola "vaří". Teplota mi vyleze na cca 100°C a drží, pokud někde cukám v koloně, občas se stane že to vyleze i k 105°C.
Na autě jsem vyměnil snad vše co šlo, odvzdušnil celý systém oběma odvzdušňováky snad 100x.
Divný mi je, že někdy mi to teplotu udrží na cca 92°C třeba půl hodiny a nic a jindy mi to zase začne lézt nahoru třeba po 5ti min. jízdy. Jedna z dalších podivných věcí je, že někdy vařím a hadice jsou na zmáčknutí měkké a jindy nevařím a jsou tvrdé a naopak. Někdy mi teplota na budíku spadne třeba na 50°C a pak se zase vrátí. Nezáleží na stylu jízdy, vaří/nevaří když jedu jako šnek i když auto točím. Topení mi jde, ale přijde mi teda že moc netopí (oproti B3 kde to topilo jako prase) a když ho pustím, tak je z výdechů cítit jakoby vařená voda, ale v autě nikde voda není.

Seznam věcí, které jsem na rady "odborníků udělal a nepomohli:
- nová vodní pumpa
- nový termostat (dokonce 2x vyměněný za nový)
- kompletně zkontrolované a udělané hlavy včetně těsnění
- nové teplotní čidlo na spolujezdcově straně
- nový chladič
- nová hadice s odvzd. vent. co vede do topení (za tu bych předchozímu majiteli zlámal obě ruce)
- nová nádržka na vodu
- nové víčko (ale to jsem vyhodil, protože nešlo dotáhnout a chcalo přes něj pořád ven - staré víčko drží vodu i tlak)
- nesčetněkrát odvzdušňováno přes oba ventily, foukáno pusou do nádržky a povolování obou atd. atd.
- kontrola vody v oleji (žádná emulze na víčku)
- kontrola oleje ve vodě (voda nesmrdí a nemá film od oleje)
- kontrola spínání větráků sahary (větráky spínají nad cca 94°C)
- olej mi podle budíku nevaří (má cca 80°C)

Není na V6kách nějaký fígl co udělat, nebo třeba něco blbě dělám já? Už vážně nevím co kde udělat. Všechny rady co jsem slyšel vždy vyvrátím, ale pořád to hřeje.

Díky za každou radu.
Naposledy upravil Taz dne 01.07 2018 15:09, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





01.05 2018 17:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

01.05 2018 17:48


To obcasne padanie teploty k 50tke - to sa mi stavalo na 80tkovych budikoch. Nie je to zavada motora ani snimaca, ale kontaktov v pristrojovke. Niekedy sa to prejavuje takto, inokedy teplota klesa len trocha, trebars tesne pod 80. Ak mas v tom aute Climatronic*, tak kontroluj na diagnostike kanal 51, to je teplota chladiacej kvapaliny podla snimaca na hadici co ide do kurenia.

Ze sa na tomto type auta v teple drzi teplota cez 90 stupnov, kludne aj k 100vke by som nepovazoval za nieco uplne brutalne zavazne. Budik teploty proste ukazuje skutocnost.

O zavade na agregate by som asi uvazoval az ak by si mal natlakovane hadice aj po kompletnom vychladnuti motora, zaroven s poklesom teploty na budiku by auto aj prestavalo kurit, alebo by sa stracala voda.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

01.05 2018 17:49


Nemůže být někde přicpaný vedení vody? Třeba kanály atd... Zkoušel jsi to propláchnout?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.10. 2010
Příspěvků: 23 | Témat: 5

01.05 2018 17:54


Cadaverous (Út, 01.05, 2018 17:49) orig :
Nemůže být někde přicpaný vedení vody? Třeba kanály atd... Zkoušel jsi to propláchnout?


Celý motor jsem vyčistil čistidlem na chladící okruh od Liqui Moly, poctivě povařil jak radil návod a pak jsem ještě celý motor propláchl normálně hadicí. Vždy jsem někde jednu hadici oddělal a do druhé narazil zahradní s vodou a nastartoval, nechal chvíli běžet a nestačil se divit co za sračky vyteklo z motoru a chladiče.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.10. 2010
Příspěvků: 23 | Témat: 5

01.05 2018 18:00


ventYl (Út, 01.05, 2018 17:48) orig :
To obcasne padanie teploty k 50tke - to sa mi stavalo na 80tkovych budikoch. Nie je to zavada motora ani snimaca, ale kontaktov v pristrojovke. Niekedy sa to prejavuje takto, inokedy teplota klesa len trocha, trebars tesne pod 80. Ak mas v tom aute Climatronic*, tak kontroluj na diagnostike kanal 51, to je teplota chladiacej kvapaliny podla snimaca na hadici co ide do kurenia.

Ze sa na tomto type auta v teple drzi teplota cez 90 stupnov, kludne aj k 100vke by som nepovazoval za nieco uplne brutalne zavazne. Budik teploty proste ukazuje skutocnost.

O zavade na agregate by som asi uvazoval az ak by si mal natlakovane hadice aj po kompletnom vychladnuti motora, zaroven s poklesom teploty na budiku by auto aj prestavalo kurit, alebo by sa stracala voda.


Klimu tam mám, ale ne tu digitální (tu se dvěma tlačítkama pod ovladačema topení). Zkusím to zkontrolovat, o tomhle jsem nevěděl - DOBRÝ TIP!!

S budíky byl problém už v minulosti, pořád mi vyhazovali pojistky, tak bych věřil tomu že to padání teploty může být jak píšeš.
Chápu že V6 se asi bude hřát víc jak obyčejný řaďák, ale s tou 100°C teplotou nemám dobrý pocit. Když takhle koukáš po videích na YT tak všem ty motory drží 90°C a přez to vlak nejede.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

01.05 2018 20:39


Ked sa na tie budiky budes pozerat, tak sprav test teplomera. Teplomer a palivomer su (pokial sa pamatam) identicke, len maju inu potlac. A palivomer mozno nastavit, tak ide asi nastavit (rozladit) aj teplomer. Je mozne, ze ma len posunutu teplotu, ktoru ukazuje.

Na stupnici mas 2x dve bodky vedla seba. Na nete sa da dohladat, aky odpor sa ma strcit namiesto teplotneho cidla, aby sa rucicka dostala medzi tie bodky. Ak sa nedostane, tak sa to tusim da zostelovat.

Aby si neodcital blbu teplotu.

Inac z mojej skusenosti aj s termostatom Wahler to v zime drzi tak 84 stupnov, v lete tesne pod 90, ale len kym sa nepostrkujes v zapche. To staci, ze je vonku okolo 30 a razom si s teplotou cez 95 aj bez zapnutej klimy. Ked sa stveras niekam do svahu, staci ze je vonku 20 a mas to iste.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2011
Příspěvků: 113 | Témat: 12

06.05 2018 7:21


..když máš auto po opravě,není vyhráno.Výčet výměn ano.Tam nemá už co být zle.Duležitý je termostat,musí být ten nejdražžší a nejlepší.Pokud nemáš zanesené chl.kanály od mazutu,přičítal bych to hlavě.Bud blbě nasazený těsnění,špatně dotažený,prasklina v hlavě.Vždy se hlavy musejí dávat na srovnání a kontrolu celistvosti materiálu,následně podle toho těsněni na zachování kompresního poměru.Prostě někde se stala chyba.V neposlední řadě tě čeká vyměnik topení.Ten už nevydrží..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

06.05 2018 10:11


Troufnu si nesouhlasit s tím že nejdražší termostat je nejlepší a s tím že hlavy musí vždy na srovnání. No topí to? Jsou průchozí hadice do výměníku a zpět? Co chladič není zarostlý? Je to častý jev že pruchod chladičem je jen na malou část. Máš čisto mezi chladiči? Už jsem několikrát řešil že mezi chladiči bylo blato prach a listí k žebrům mohlo malo vzduchu.
nahoru

sponzor





06.05 2018 10:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.10. 2010
Příspěvků: 23 | Témat: 5

07.05 2018 11:44


hansdob (Ne, 06.05, 2018 10:11) orig :
Troufnu si nesouhlasit s tím že nejdražší termostat je nejlepší a s tím že hlavy musí vždy na srovnání. No topí to? Jsou průchozí hadice do výměníku a zpět? Co chladič není zarostlý? Je to častý jev že pruchod chladičem je jen na malou část. Máš čisto mezi chladiči? Už jsem několikrát řešil že mezi chladiči bylo blato prach a listí k žebrům mohlo malo vzduchu.


Hlavy jsou komplet udělané a srovnané, natlakované (prasklé nejsou). Termostat je nový, těsnění pod hlavou + šrouby hlavy nové. Chladič je komplet nový, celý motor ze všech stran vypláchnutý.

Jediná věc, kterou jsem prostě nevyměnil, je topení. Auto mi topí (ale třeba oproti B3 mi přijde že míň) ale když pustím topení, cítím takový divný nasládlý vlhko, jako by vodu z chlazení, ale nikde v autě mi voda neteče, někdo říká, ze by to mohlo být plísní v rozvodech vzduchu kvůli staré klimatizaci. Ve vodě není olejový film, voda nesmrdí motorem/olejem. Hadice mi někdy po vychladnutí zůstanou tvrdé a někdy měkké. Na víčku oleje se mi bílej šlem nedělá.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

07.05 2018 14:56


Odpoj hadice od topení a propoj je trubkou, ať voda může přes malý okruh volně protíkat. Pak vyzkoušej, jestli se to pořád přehřívá nebo ne.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

07.05 2018 14:57


já se kloním k názoru ventYla, vezmi měřák a zapisuj hodnoty odporu teplotního čidla při zahřívání motoru a zároveň i hodnoty na budíku teploty. Při teplotě 90 C by měl odpor čidla ukazovat zhruba od 200 do 300 Ohm. Při odporu 100 - 150 Ohm je teplota vody na 100 C.
Dá se vyzkoušet čidlo teploty i externě v hrnci s vodou. Pokud čidlo ukazuje správné, odpovídající hodnoty vzhledem k teplotě vody, tak je motor OK, ale závada bude v budíku.

Mám na jednom autě budík teploty, který ukazuje podobné kraviny, a někdy neukazuje nic.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

07.05 2018 22:35


Nakadah to napsal přesně jestli ti prolíná topení nemáš tlak v soustavě a je to špatně. Odpoj to propoj to bez radiatoru a zkus to.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

08.05 2018 15:45


Přetlak v systému slouží k tomu, aby se při dosažení její teploty 100 C (bodu varu) nezačala voda vařit. A to doslova jako brambory. Přetlak v soustavě nemá vliv na výšku teploty vody, ale na bod varu, který posouvá výše. V našich podmínkách (nížina) je bod varu 100 C. V Himalájích se začíná vařit kolem 70 C.
Pokud by přetlaku nebylo dosaženo (nětesností), musela by se voda při dosažení 100 C začít klasicky vařit. Začala by bublat a unikat z expanzky, anebo i jinudy. Takový stav ale dle popisu závady nenastává. Voda neuniká, nevaří se doopravdy, ale jen na budíku, což je podstatný rozdíl.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.10. 2010
Příspěvků: 23 | Témat: 5

26.06 2018 21:56


Takže definitivně vyřešeno, bylo prasklé topení. Vzhledem k tomu, že to byl podle čísla ještě původní originální díl, nebudu se snad ani zlobit a tuhle bolest mu prominu

Rozebral jsem plaubku a výýměník byl vylitý vodou, ale do auta se to nedostalo...Vzhledem k tomu jaké bylo v posledních týdnech teplo, tak se to asi stačilo vypařovat a nikde jinde mi to neteklo...

Takže děkuji všem za rady, určitě mi to dalo dost informací ikdyž to bylo něčím jiným.

Moderátoři můžou téma zamknout/smazat dle libosti.
Děkuji.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

27.06 2018 9:01


ani zmazat ani zamknut, ale bolo by dobre, keby si ho oznacil ako vyriesene. pomoze to buducim stoparom po galaxii.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email