Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 21 června 2018
Celkem je zde 9 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Cimanka
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 41 268
Online návštěvníků
Návštěvníků: 3
Uživatelů: 6
Celkem: 9

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.11. 2008
Příspěvků: 94 | Témat: 10

28.07 2009 16:48


Prosim o pomoc s mou audinkou 3.0TDi (171KW) Vcera mi to na displeji vyhodilo oranzovou kontrolku a napis particle filtr.Pokusil jsem se regenerovat filtr pevnych castic (DPF*) hodinovou jizdou ,otacky 3-4tis.....kontrolka zhasla , ale dnes rano o5 stejna zavada. Sel jsem na diagnostiku a vyjelo mi toto
3-pocet zavad

04120 P1018 001
Klapka 2 rizeni proudu vzduchu v sacim potrubi,nebylo dosazeno spodniho dorazu
sporadicka
Cetnost chyb 5
Namerene hodnoty
Hodnota 1 750/min
Hodnota 2 74Nm
Hodnota 3 0km/h
Hodnota 4 13.8V
Hodnota 5-7 vse 80%

09263 P242F 001
casticovy filtr maximalni nalozeni prekroceno
sporadicka
cetnost chyb 2
Hodnota 1 900/min
Hodnota 2 47
Hodnota 3 23
Hodnota 4 43
Hodnota 5 35.4 C
Hodnota 6 40mbar
Hodnota 7 0mbar

09299 P2453 001

casticovy filtr,snimac rozdilu tlaku
neplatny signal
priorita 0
cetnost chyb 1
Hodnota 1 0/min
Hodnota 2 0/min
Hodnota 3 7bar
Hodnota 4 0
Hodnota 5 218.3 C
Hodnota 6 20mbar
Hodnota 7 24.3 C

Ted bych poprosil o Vas nazor, co to vlastne je za problem , jestli vubec s tim autem mohu nekam dojet na opravu a popripade jestli je nekdo tady z fora schopen to opravit
Diky moc za prispevky
nahoru

sponzor





28.07 2009 16:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1042 | Témat: 37

28.07 2009 20:40


koukni na audiclub.cz, tam sem ti odpovedel
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.11. 2008
Příspěvků: 94 | Témat: 10

28.07 2009 20:41


parik:
koukni na audiclub.cz, tam sem ti odpovedel

koukal jsem se a hned tam mas dalsi otazku pls diky
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7064 | Témat: 200

28.07 2009 21:02


co to je za klauni? hoši tak to napište i sem ne
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3248 | Témat: 119

28.07 2009 22:04


Chce to zavolat kominíka a vymést saze.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7372 | Témat: 56

29.07 2009 8:39


zaklad: smazat chybove hlaseni, pomoci diagnostickeho nastroje udelat "regeneraci filtru pevnych castic, projet(nejlepe po dalnici) tak 20-30 km, znovu nacist pamet chyb a pak to resit. 2 filtry jsem tu uz menil...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.11. 2008
Příspěvků: 94 | Témat: 10

29.07 2009 20:50


vlasta:
zaklad: smazat chybove hlaseni, pomoci diagnostickeho nastroje udelat "regeneraci filtru pevnych castic, projet(nejlepe po dalnici) tak 20-30 km, znovu nacist pamet chyb a pak to resit. 2 filtry jsem tu uz menil...

To jsem dnes udelal,dokonce udaje na tom filtru jsou uz 0 ,ale kdyz jedu par km ,hodi se to do nejakeho spec.rezimu(vubec to netahne)a o5 kontrolka particle filtr.Podle servisaka ze skodovky tam bude problem s tim snimacem rozdilu tlaku . Neni to nekdo z Ostravy a okoli,ktery to dokaze opravit respektive vymenit ten snimac? Jinak diky za rady kluciii Snad to nejak DAM* do kupy
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2008
Příspěvků: 198 | Témat: 2

28.08 2010 19:22


kámoš má ten samý problém na 2.7tdi.. píše stejnou chybu.. jak jste to vyřešili? byl to ten snímač odchylky tlaku?
nahoru

sponzor





28.08 2010 19:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.5. 2010
Příspěvků: 62 | Témat: 11

29.08 2010 0:24


Je mozne spalit ten popol aj bez toho, aby zasvietila kontrolka? Minule sa mi totiz stalo, ze som isiel po dialnici asi 10-15 minut vo vysokych otackach (3000-4000) a zrazu sa mi zacalo dymit z vyfukov - husty biely dym. po par minutach to prestalo, ked dal otacky na 2500. Najskor som sa zlakol, ze som natankoval nejaky sajrajt (bolo to v Madarsku na MOL nejaky euroDiesel), ale to by mi asi dymilo stale?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2655 | Témat: 35

29.08 2010 21:34


vlasta:
zaklad: smazat chybove hlaseni, pomoci diagnostickeho nastroje udelat "regeneraci filtru pevnych castic, projet(nejlepe po dalnici) tak 20-30 km, znovu nacist pamet chyb a pak to resit. 2 filtry jsem tu uz menil...

kolik ta sranda stála?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1239 | Témat: 1

31.08 2010 8:43


vaanja:
Je mozne spalit ten popol aj bez toho, aby zasvietila kontrolka? Minule sa mi totiz stalo, ze som isiel po dialnici asi 10-15 minut vo vysokych otackach (3000-4000) a zrazu sa mi zacalo dymit z vyfukov - husty biely dym. po par minutach to prestalo, ked dal otacky na 2500. Najskor som sa zlakol, ze som natankoval nejaky sajrajt (bolo to v Madarsku na MOL nejaky euroDiesel), ale to by mi asi dymilo stale?

Jo, aktivuješ si to sám (kontrolka se rozsvítí) - a uděláš regeneraci.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.12. 2009
Příspěvků: 208 | Témat: 12

02.06 2016 1:46


Dnes se mi na přístrojovce rozsvítil symbol filtru pevných a následně zase zhasnul. Ve výpisu z diagnostiky žádná chyba není.

Dá se nějakým způsobem (jakým?) pomocí VAGu zjistit hodnota zanesení filtru? Pro regeneraci filtru stačí, když pojedu určitou dobu se zvýšenými otáčkami, nebo se musí regenerace „odstartovat“ pomocí diagnostiky?

Díky za info.

A6 C6 4F
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

03.06 2016 15:09


Poslouchaj, zda Voni nemaji ta auta stoceny ! To je pak tezke porizeni. ECU* se domniva, ze ma filtr se 130tkm a ono to ma 230tkm to pak nejde do tabulky a regeneruje a regeneruje a regeneruje az umre...

Uz jsem to tu jednou psal. DPF* odchazi primarne u stocenych aut. U nestocenych je nalet 250 a vic. K tomu prispiva i kvalita oleje a paliva.

Zdarec
Naposledy upravil krysimlade dne 03.06 2016 15:12, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

03.06 2016 15:12


JTcko (02.06 2016 1:46) orig :
Dnes se mi na přístrojovce rozsvítil symbol filtru pevných a následně zase zhasnul. Ve výpisu z diagnostiky žádná chyba není.

Dá se nějakým způsobem (jakým?) pomocí VAGu zjistit hodnota zanesení filtru? Pro regeneraci filtru stačí, když pojedu určitou dobu se zvýšenými otáčkami, nebo se musí regenerace „odstartovat“ pomocí diagnostiky?

Díky za info.

A6 C6 4F


Ano da se zjistit mira zaneseni z rozdilu tlaku.
Dale mira nespalitelnych zbytku z najezdu vozu.
Merime na nautral a volnej by mel mit cca 4Hpa rozdilovku.

Pokud se pletu nekdo me opravi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2018
Příspěvků: 2 | Témat: 0

12.06 2018 16:53


A není lepší si to nechat profesionálně vyčistit? Stav nového filtru, nemusíš kupovat problémovou druhovýrobu a záruka 100 000 km... Finančně za pár korun v porovnání s nákupem nového originálu. Ze zkušenosti vím, že spoléhat se na regeneraci pouze ve vozidle nejde.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 557 | Témat: 29

12.06 2018 17:25


Čištění dle mého názoru nepomáhá, vyčistit to pořádně nejde, teda pokud to člověk nerozřízne a nesvaří a stejně to není tak úplně ono. Taková práce pak vyjde na kupa peněz, protože pokud to někdo dělá poctivě, tak si to nechá taky zaplatit. Nějaké lití vodiček apod. to stejně nikdy nevyčistí. A při ceně filtru, kde například teď Škodovka nabízí originál za 12 000,- mi přijde jako vhodné koupit originál a mít zase 300 000km+ absolutní klid za dodržení určitých podmínek.
nahoru

sponzor





12.06 2018 17:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 12623 | Témat: 38

12.06 2018 18:52


Nejlepsi a nejsetrnejsi cisteni je vyfoukat to proti srsti stlacenym vzduchem. Dostal jsem z toho jak popilek tak saze. Byla to poradna kupka sajrajtu. Chemie a vyplachovani je naprd nici to drahe kovy uvnitr a zustatek vody po vyplachu postupne devastuje keramicke sterbiny tim ze se to jizdou odreje a voda to roztrha.Saze se pak nemaji kde chytat a lita to ven.
Po roce jsem to zkousel foukat znova a moc tam toho nebylo. Tak ze nejvic osvedceny zpusob je pro me vyfoukani veskeryho svinstva ven.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 557 | Témat: 29

12.06 2018 19:11


A kdyz to vyfucis, pak chvili jezdis aby se diag nastavila, po vycisteni davas ze si dal novy filtr aby se to cele postupne nacetl, tak se dostanes na nizsi zaneseni popilku nez predtim? Mam najeto treba 220tkm a mam cca 39g popilku. Kdyz bych vyfoukal, dostanu se na min? Mas cerne koncovky? Ja totiz trochu jo a nemam je nalesteny jak treba u 2.0 TDI*.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1239 | Témat: 1

12.06 2018 19:54


áček (Út, 12.06, 2018 18:52) orig:
Nejlepsi a nejsetrnejsi cisteni je vyfoukat to proti srsti stlacenym vzduchem.

Jak to myslíš tím stlačeným vzduchem - Co si na to použil? (hadici s kompresoru nebo nějakou vychytávku)
Vážil jsi ho před vyfoukáním a po vyfoukání ?
Po roce ti to zase házelo chybu, že si to musel zase vyfoukávat?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 12623 | Témat: 38

12.06 2018 20:34


Tehdy jsem mel problem s castyma regeneracema tak jsem to vytahnul ven a nejprve to zkusil tim vyfoukanim. A nestacil se divit co tam toho bylo. K tomu jsem pouzil Kompresor* hadici a ofukovaci pistoli s dlouhou trubickou. Vyfoukaval jsem to pekne proti srsti a kdyz uz skoro nic neslo tak to vzal po smeru aby se to uvolnilo v tech komurkach a zase proti srsti takhle nekolikrat dokud z toho neco slo.
Kontrolni vyndani a vyfoukani jsem delal jen ze zvedavosti kolik tam toho za ten cca rok pribylo a jak to funguje.
Samozrejme udelalo se zakladni nastaveni v ECU* vymena DPF* a nastaveni snimace rozdilu tlaku. Udelala se i nucena regenerace a ukazovalo to 2g zaneseni popilkem.
Koncovky mam zevnitr taky ocouzeny ale to je po celou dobu co to mam. A u euro 4 je to asi v norme,emisema ofiko prochazim bez problemu s dostatecnou rezervou.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1239 | Témat: 1

13.06 2018 17:00


Ok
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 576 | Témat: 15

13.06 2018 20:34


U toho vyfoukávání bych nechtěl být Ale hlavně, že za jízdy to nehulí ... Njn, legisla-gate-iva, dieselgate je jen důsledek, ke kterýmu jsou tlačený všechny automobilky ... Nevim přesně, jakej tlak vzduchu si to protisměrně nechá líbit "bez újmy" a co na to ty drahý kovy, ale zase u originálních DPF* jsou v těch vrstvách dobře nanesený, tak to snad vydrží ... A jen pro upřesnění, saze se blbě vyfoukávaj, protože jsou mastný (když jsou na tom popílku, tak ještě budiž, ale na povrchu filtru budou jak přilepený...) ...
Je teda fakt, že je to asi účinnější než nějaký vodičky/chemka, ale aby to bylo co nejúčinnější, bylo by nejlepší to předtím vyfoukáním(/popř.vyklepáním) vypálit v peci na 800-900°C, zaprvý se tím zbavíš zbytků sazí a za druhý se ten popílek tím žárem smrskne, takže jde pak líp ven...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 12623 | Témat: 38

13.06 2018 21:22


FandaTDI: Neni to o nic horsi nez cisteni kotle na tuhy paliva
Saze jsou suchy a jdou krasne ven i s popilkem. Vlozka je keramicka ty absouloutne stlacenej vzduch neublizi. Mam to ozkouseny na nekolika DPF* a funguji naprosto bez problemu bez propousteni nebo jakehokoliv koureni behem jizdy.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 576 | Témat: 15

13.06 2018 21:46


No je fakt, že to škodlivější "mikrosvinstvo" (možná až "nanosvinstvo") vyletí ven při běžným provozu i se čpavkem a jinejma sloučeninama, který jsou důsledkem celýho tohohle procesu/bludnýho kruhu NOx vs saze ...
Jo čím víc řepky, tím podobnější s tím čištěním kotle na tuhý paliva ... Ale jo, asi to nebude o tolik horší ... Ale kotel nevyfoukávam osmi barama a i tak mam pak rypák jak uhelnej sklad , když to dělam důkladně
Saze už z podstaty nemůžou bejt úplně suchý/nemastný(a neslaný ), to je pak až ten popílek ...
A keramika je sice pevná, ale záleží i na tloušťce
Věřím, že ta tvoje metoda je účinná u filtrů, který jsou zanešený tak, jak maj bejt (tj. správnej provoz, údržba a funkčnost všech komponentů, který na to maj vliv), ale "zam*danej filtr městskejma cukačkama (nebo s*aním na MIL či jiný závady...) bez toho vypálení se tak dobře "jen" vyfoukat nenechá, když ho před tím nepropečeš (což je lepší i pro to vyfoukávání, když je ten popel "tvrdší/objemově těžší", míň se rozvíří... )
nahoru

sponzor





13.06 2018 21:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 12623 | Témat: 38

13.06 2018 23:07


Ta keramika je slaba pouze vepredu kde na vstupu je cca asi 10cm keramicky cvereckovany pruchod-mrizka a ten kdyz se veme vapkou tak se lame a ucpava mrizku,stacenym vzduchem mu nejde ublizit. Ozkouseno i vzduchovym delem s 12 bary a prilozeno a profouknuto z obou stran. To pak z toho filtru vyleze opravdu vse co tam je nahromadeny. No a profukovani tou ofukovackou je asi neco jako simrani na noze.
Ano saze nejsou suchy to chapu ale jsou tak lehky ze jdou krasne ven.
Pokud je filtr zanesenej nad miru zaplneni a nebo ucpanej po destrukci turba olejem tam uz bude asi potreba dukladny cisteni strojne-chemii.
S tou regeneraci a pak naslednou demontazi je to urcite lepsi. Ja proste vlez pod auto a slo to ven tak jak to bylo no. Mam rychlejsi ruce nez myslenky
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] .. 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5 tdi 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 100 8e 8l 8p a2 a3 a4 a5 a6 a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 b9 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera gzw převodovka h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hkg hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless kjc klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku prrevodovka pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regenarace regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sds sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa voice control volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email