Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 24 ledna 2019
Celkem je zde 8 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: VladimírS
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 11
Uživatelů celkem: 42 557
Online návštěvníků
Návštěvníků: 3
Uživatelů: 5
Celkem: 8

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.3. 2015
Příspěvků: 23 | Témat: 0

29.05 2018 12:32


Ahoj, chlape, prosím dej mi kontakt na toho chlápka z Prostějova, jsem měl defekt a borec v pneuservisu mi zadní kolo nadzvedl na heveru bez aretace. a od té doby mám auto na pravou stranu o 4 cm níže.
Děkuji jara 603 575 621
sponzor





29.05 2018 12:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

07.06 2018 14:30


Jupíííí

01772 - Signalove vedeni od tlakového spinace regulace svetle vysky (G291)
27-10 - nesmyslný signal - Sporadicky


...to slovo "sporadicky" mi říká, že je možná jen přerušený kabel někde ?
AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.3. 2015
Příspěvků: 83 | Témat: 9

07.06 2018 15:19


G291 je kostka. Může být, spíše sporadická funkce. Pokud máš C5tku, částá věc.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

07.06 2018 16:33


Co to dělá za chyby v reálu ?

Mě teď padalo pravé přední když sem to nechal v noci na 2ce, ráno přijdu a bylo dole, ale to sem myslel že je ten snímač výšky podvozku, psala mi to i diagnostika.

tak teď sem z toho jelen
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

07.06 2018 17:10


to JENCEK

chlape, narazil sem na něco při pročítání manuálu.
Air supply strategy
At driving speeds of <36> 36 km/h the air supply
is primarily from the compressor.
This supply strategy ensures virtually
noiseless system operation and reduces the
current consumption.


víc blabla bla řečí zde:
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_243.pdf

Doporučuji přečíst.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2014
Příspěvků: 24 | Témat: 0

08.06 2018 6:22


pipex:
Díky za manuál, to se hodí... Dnes jedu k elektrikářovi udělat základní nastavení a zkontrolovat čidla. Říkal, že přes diagnostiku by měl zjistit, jestli je nějaký špatný, i když žádnou chybu nepíše. Objednal jsem se před dvěma týdny, od té doby mám vytáhlou pojistku na regulaci a auto je stále nahoře, takže únik jsem vyloučil. Mám pocit, že auto pořád chodí nahoru a dolů ( nemyslím automatickou změnu výšky), to by vysvětlovalo, proč se pořád při vyšších rychlostech spouští Kompresor*, i když má dostatek tlaku.. Dám vědět, jak jsem dopadl.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2014
Příspěvků: 24 | Témat: 0

08.06 2018 13:22


Tak jsem byl u elektrikáře, udělali jsme základní nastavení a auto se chová pořád stejně. Vrtal se v tom 3 hodiny, byli jsme se projet, hodnoty se mu zdají být v pořádku. Prý kdyby nevěděl, co jsem mu o autě řekl, řekl by, že to je v pořádku. Kompresor* tlačí na 16 barů a pak vypne.Když budu pokračovat v jízdě, Kompresor* se pak spustí jen občas na pár vteřin. Ale když zastavím a zaparkuju, tak jde čumák většinou o kousek dolů. Za 10 minut přijdu, chci odjet a předek jede o kousek dolů, pak zase hned zpátky. Říkal jsem mu to, ale myslí si, že to je normální. Mě to normální nepřijde, už jsem z toho v prde... Pokud na to nepřijdu, asi auto prodám, protože na to už nemám nervy. Prostě si myslím, že něco tomu podvozku říká, aby se hýbal, tím pádem spotřebuje vzduch a je třeba ho doplňovat. Co jinýho by to mohlo být? Může být špatná řj? PřECI* musí existovat způsob, co to dělá.
AK senior
AK senior


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2121 | Témat: 30

08.06 2018 17:25


Je to dost zvláštní, samozřejmě auto s výško hýbe, i když stojí, především se snaží nivelovat, aby stálo co nejrovněji. To by pak ale znamenalo nesmyslný signál z předního čidla nebo obou předních čidel. Ale to by se divně chovalo i za jízdy.
Další možnost je únik z měchu nebo pokud někdo neumí měnit měchy, tak mohl zkurvit to napojení na vzduch a pak by to prostě ucházelo (vlastní zkušenost). Ale pak to uchází i za jízdy.
sponzor





08.06 2018 17:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2014
Příspěvků: 24 | Témat: 0

08.06 2018 19:12


Únik jsem vyloučil, teď jsem jezdil 2 týdny s vytaženou pojistkou, systém vyřazenej, svítila oranžová kontrolka a zelené diody vůbec. Auto bylo pořád nahoře a to jsem jezdil schválně na křivých cestách, aby se kola pořádně houpaly. Zásobník jsem odpojil, natlakoval a únik žádnej. Všechno jsem prolezl s jarem a nic. Během těch dvou týdnů by to určitě padlo. Test akčních členů v pořádku, dělali jsme 2x adaptaci a rozdíly jsou 1-2 mm.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 5331 | Témat: 63

08.06 2018 20:50


Asi vadny rozvadzač
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2014
Příspěvků: 24 | Témat: 0

08.06 2018 22:17


Kostku jsem měnil jako první...
AK senior
AK senior


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2121 | Témat: 30

09.06 2018 10:45


Po dvou týdnech to spolehlivě neuniká, na to stačí dva dny.
Nemůžeš si někde pučit jinou kostku nebo tam dat původní? Ta nová by mohla být vadná. Pak už zbývá ŘJ, není náhodou v podlaze, že by byla utopená?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2014
Příspěvků: 24 | Témat: 0

09.06 2018 16:40


Když jsem vyměnil kostku, je to beze změny. Ta moje původní je asi v pohodě, byla to výměna pro jistotu. Řídící jednotka pokud vím, tak je v kufru vlevo nahoře za tapecem. Napadlo mě ji vyměnit, ale zase to je jen pokus omyl. Nevím, jestli může být ko, systém funguje a chyby žádný.
AK senior
AK senior


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2121 | Témat: 30

11.06 2018 9:41


Ve své podstatě jsi vyměnil všechny díly, který můžou vykazovat chybu. Pokud by byl nějak porušený el. svazek, tak to by nejspíš hlásila diagnostika, takže mě napadá právě ta ŘJ. Co zkusit nějakou jetou?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2014
Příspěvků: 24 | Témat: 0

11.06 2018 10:09


A auto vezme jekoukoliv se stejným číslem? Musím potom dělat nějaký nastavení? Někde jsem tu četl, že po výměně řj. Auto psalo, že není kompatibilní. Včera jsem zkusil po zaparkování změřit rozteče. Když jsem nastartoval, předek šel cca o 1 cm dolu. Odjel jsem, zaparkoval a změřil. Po nastartování zase předek dolů. Je možnost, aby se čidlo na diagnostice tvářilo, že je v pořádku (i v testu), ale stejně dávalo nějaký signály, který nutí podvozek regulovat? Co řídí vyrovnání auta např. při zaparkování na obrubníku? Auto se potom snaží pravou stranu upustit a levou připustit, aby bylo co nejnověji. To přece ty snímače na podvozku nedělají. Není tam nějaký gravitační čidlo, nebo to je všechno v ŘJ?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2014
Příspěvků: 24 | Témat: 0

11.06 2018 14:04


Tak jsem udělal další test. Vždycky jsem odpojil jeden snímač a jel jsem to projet a vždycky to dělalo to samý. Když jsem pod tím vzadu ležel, tak jsem slyšel, jak to někam připustilo vzduch, za chvíli znova. Trvalo to vteřinu, jen to cvaklo. Auto se při tom nehýbalo. Nevím, jestli to je normalni, nebo ne. Každopádně vždycky, jak najedu na 50 km/h, spustí se Kompresor* a běží až do maxima. Vypnu motor, za deset minut jedu a zase to běží. Myslel jsem, že když odpojím čidlo a bude některý špatný, že se to ukáže, ale bohužel nic.
sponzor





11.06 2018 14:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 5331 | Témat: 63

11.06 2018 15:03


Vpredu su dve cidla pretazenia (teda gravitacie), vzadu jedno
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.12. 2014
Příspěvků: 24 | Témat: 0

11.06 2018 16:22


lubomt: A kde je najdu? může to s tím mít spojitost, nebo to nemá vliv? Nějakej obrázek by asi nebyl, co?
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 5331 | Témat: 63

11.06 2018 19:59


Zadny je zospodku Karoserie* v strede tusim a predne su na karoserii pri kolesach. Ci to ma spojitost netusim, niekedy si ten podvozok robi co chce
AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1449 | Témat: 26

12.06 2018 17:20


Zdar mám jeden dotaz, který jsem v tomto tématu nenašel ani přes lupu. Chtěl jsem se zeptat, proč se musí zajistit vzduchový podvozek, když se zvedá na heveru nebo na zvedáku a co by se stalo, kdyby se nezajistíl a zvedlo se to. Dík za vyjasnění
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 5331 | Témat: 63

12.06 2018 19:21


Moze a nemusi sa rozladit, auto na krivo, v horsom pripade praskne vankus
AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1449 | Témat: 26

12.06 2018 19:48


Díky za odpověď já to vždy zajišťují jen jsem chtěl vědět následky kdybych to zapomněl a ještě jedna otázka když zajistím podvozek zamknu auto, tak zůstane zamceny podvozek celou dobu dokud to neresetuji nebo se to resetuje samo, když se vytáhnou klíče ze zapalování. Momentálně nemůžu vyzkoušet s autem jela přítelkyně pryč.
AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1449 | Témat: 26

13.06 2018 8:02


Tak odpovím si sám podvozek je zamceny i poté co zamknu a odemknu auto
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

13.06 2018 8:53




samo se to tedy odemyká jakmile překročíš rychlost á30km/HOD*
sponzor





13.06 2018 8:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1449 | Témat: 26

13.06 2018 13:32


To ano to vím mě šlo o to zda to při stání zůstane zamčené, když auto zamknes.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 5331 | Témat: 63

14.06 2018 18:39


Zostane ked stojis. Ale to len “blokne” kompresor”, ak su derave mechy, tak sfucia
Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22004 | Témat: 578

21.06 2018 22:50


jencek (08.06 2018 19:12) orig :
Únik jsem vyloučil, teď jsem jezdil 2 týdny s vytaženou pojistkou, systém vyřazenej, svítila oranžová kontrolka a zelené diody vůbec. Auto bylo pořád nahoře a to jsem jezdil schválně na křivých cestách, aby se kola pořádně houpaly. Zásobník jsem odpojil, natlakoval a únik žádnej. Všechno jsem prolezl s jarem a nic. Během těch dvou týdnů by to určitě padlo. Test akčních členů v pořádku, dělali jsme 2x adaptaci a rozdíly jsou 1-2 mm.


unik jsi nevyloucil, jar je uplne na kosoctverec
zrovna jsem dal novej mech jelikoz se jeden na zadku rozerval v miste, ktery bez demontaze nemas sanci ani videt. Sice mas c5tku, ale hadam ze to nebude o moc velkej rozdil.

paradoxne to byl mech, kterej byl menenej, koupenej zde.
pouceni zni: nekupovat nic nez novy
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

25.06 2018 11:07


Měchy měchy měchy...koupit starej abys ušetřil se nevyplácí aneb nejsme tak bohatí, abychom kupovali levné věci.
Ja koupil novej a teď, po 7 letech, asi odešel. Diagnostika říká že je špatná kostka, ale tohle bude tím měchem. Ještě budu zkoušet o víkendu a pak diskutovat s mechošem. Jóóó po 15ti letech provozu už je potřeba nějaká ta výměna.
Pro mě teď hlavní otázka, jestli to vzít i s tím plynovým tlumičem, dalších já nevím 4tis navíc, nebo jen měch a prodat celý auto. Chci něco jinýho, mladšího, ale stále AUDI "LOVE"
AK senior
AK senior


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2121 | Témat: 30

25.06 2018 11:19


Jen pro info, po padesáti tisících má nový měch jednu ochrannou vrstvu gumy dole, ani se mně tomu nechtělo věřit, když jsem to viděl. Konstrukčně je to fakt blbě vymyšlený.
Každopádně jetý měch bych taky nikdy nekoupil. Člověk na tom ušetří tři tisíce, který následně vysype v servisu za další opravy a zjišťování.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

25.06 2018 16:08


z kolikati ochranných vrstev se to skládá ?

Ten můj tam mám od 130tis a mám najeto 220tis. za 7 let (já vím, já vím, je to málo na diesel, ale když mě to lákalo...a motor je úplně super, měním oleje pravidelně po roce nebo 15tis a šlape jak hodinky..klep klep na dřevo)
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6i 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 103 kw 140kw 2.0 tdi 2.0 tfsi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 2.8 benzin 2din 3.0tdi 3.3tdi 4 16v 4.2 4.2tdi 4b 4f 4g 75kw 80 100 2005 2009 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a6 vstřiky podložky rachtání a7 a8 a8 d2 4.2 1996 a8 d3 abs aditiva ael afs agu airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad allroad 4g rozvody servis alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audi a3 8l audi a3 8p audi a4 audi a4 b6 audi a4 b7 2005 audi a6 audi a6 4f 3.0 tdi a pre všetky vozidlá vw audia4b6 audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio autorádio hudba b2 b3 b4 b4 80 razeni klb b5 b6 b7 b8 baterie bazar benzin bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bns bose bov bpp 2.7tdi 132 kw brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy brzy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrál centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fiscon fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hadice hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree heandsfree hid hlasi nizkou hladinu vody hodiny homelink hp2 hučení hydroměnič hydroštel ignition lock defective imobilizér insp intercooler interier ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepani klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kodovaní řidici jednotku motoru kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kroužek pod volant kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 nakodovanie kuca bez vagu napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje nesvítí netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náhradní díly náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek podřazování pojistka pojistky pojištění poloha pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku priprava pružiny pylový filtr párování klíče pískanie hukot náprava prevodovka přední nárazník přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro retrofit rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód sahary vrtule pořád se točí bkd audi a3 8p 2.0 tdi schéma sd karta sds seat sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu skubani za studena a4 2.0 fi snímač teploty spojka sportback sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka spínač sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér sterače stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tazne tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trhani trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo ukazatel usb v55 v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa voice control volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zhaveni zimní pneu značka zpátečka zpětné zrcátka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšená spotřeba zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidla pdc čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škoda je proces rovnaký. - common rail systems škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavíc svíčka žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email