Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 25 dubna 2024
Celkem je zde 278 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JPokorny1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 424
Online návštěvníků
Návštěvníků: 276
Uživatelů: 2
Celkem: 278

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

31.05 2018 22:08


A kolik už s ním máš najeto? Kouřivost ti změřili a dobrá?

Nevím jak DPF*, možná máš štěstí, ale s uni katalyzátory od JMJ se nedá normálně projít emisema. Za málo peněz, málo muziky.
nahoru

sponzor





31.05 2018 22:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.8. 2008
Příspěvků: 209 | Témat: 2

01.06 2018 8:17


Tady jsem při řešení svého DPF* narazil na tuto stránku. Vypadá to ze repasují origo filtry, moc jsem to neprocital. Třeba někomu pomůže a případné zkušenosti s nimi uvítám. Sám jsem zatím DPF* neměnil i když házel chyby a auto padalo do nouzaku, jen jsem vyvicistil všechna čidla a zatím se to vrátilo do normálu.
Co se tyce čištění DPF*, našel jsem nějaké čištění tlakem vody což semi moc nezamlouvá, ale spíše čištění ultrazvukem mi zní lépe. Má někdo zkušenosti?

https://www.turboservice24.de/original-DPF*-katalys [zkrácená url]
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

01.06 2018 11:28


S cistenim DPF* zatial osobnu skusenost nemam, ale coskoro budem mat. S filtrom zatial nemam problem. Regeneracie prebiehaju vzdy uspesne, katalyzator funguje OK (podla diagnostiky). Kontrolka mi zatial este nikdy nezasvietila. Rozhodol som sa to vsak dat vycistit preventivne, pretoze to regeneruje priblizne kazdych 100km, co sa mi zda uz prilis. Ma to najazdene vyse 210-tisic km. Nechce sa mi cakat do poslednej chvile, aby ma to neprekvapilo, ked to budem najmenej cakat.

Na to cistenie tlakom vody mam rovnaky nazor ako ty. Preto som hladal ine metody. Nakoniec som sa rozhodol, ze to necham vycistit metodou CLEANTAXX. V pondelok auto idem zavies do servisu, kde sa o to postaraju, tak potom bude aj nejaka osobna skusenost.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1328 | Témat: 1

01.06 2018 21:23


Nakadah (Čt, 31.05, 2018 22:08) orig :
A kolik už s ním máš najeto? Kouřivost ti změřili a dobrá?

Nevím jak DPF*, možná máš štěstí, ale s uni katalyzátory od JMJ se nedá normálně projít emisema. Za málo peněz, málo muziky.


No na nějaké 100% závěry je myslím ještě brzo.... mám na něm najeto od výměny 3tkm (Vyměnu jsem si dělal sám - všechno si dělám na autě sám)....koukal jsem po 1tkm na hodnoty a pohoda, koeficient 0%. Záleží taky na stylu jízdy jak kdo jezdí (delší tratě, nepodtáčí to atd.)

S měřením kouřívosti si myslel co? - jestli jsem s tím zajel na Emise? Tak to jsem nebyl.
Ale jak ji dám čočku tak nezakouří jak koukám v zrcátku. Taky koukám na koncovky výfuku (dával jsem je nové - org. OOOO po výměně DPF*) a jsou zatím pořád jak zrcadlo.

Tak že tolik mé postřehy ohledně výměny DPF* od JMJ (v žádným případě jim nedělám reklamu!!!) Je na každým ať si tam dá od kohokoliv Filtr DPF*.
Jak už jsem psál - když vydrží 100tkm tak budu spokojený....pač dávat 50 tis. Kč za org. díl je podle mě nesmysl.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2016
Příspěvků: 82 | Témat: 8

06.06 2018 11:40


Zdravím, tak aby jste věděli jak jsem zatím vyřešil svůj problém
Byl jsem u autotronika co dělá chipy opravuje ř.j. atd.
a ten se mi na to díval a říkal prvně že to nechápe že mám před filtrem tlak asi 1 atmosferu což by bejt rozhodně nemělo a když se podíval na filtr tak byl prý úplně zacpaný což nechapal jak se může stát po asi 200KM tak se podíval na jednotku a zjistil že v jednotce je zakázaná regenerace filtru to znamená že kdo to auto měl v itálii předemnou se v tom vrtal (asi nechtěl dávat tolik peněz za filtr) nevím. Toť vše..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

06.06 2018 12:24


Tak to vysvetluje vsetko.
Ten tvoj stary filter bol ocividne vykuchany, preto to s nim fungovalo (teda az na tie emisie). Lenze DPF* sa obvykle nevykuchava len tak bezdovodne. Obvykle sa tym len maskuje iny problem v motore, ktory sa prejavuje zvysenou dymivostou.
Tiez mi pride zvlastne, ze uplne novy filter (podla tvojich slov) sa dokazal uplne upchat len po 200km. Myslim si, ze uplne novy cisty filter by mal bez regeneracia vydrzat podstatne viac (ale mozno sa mylim). A to by naznacovalo, ze ta dymivost je naozaj vyrazne zvysena. Alebo druha moznost, ze ten novy filter je naozaj taky smejd (s vyrazne mensim jadrom filtra oproti originalu, ako sa spominalo v tom clanku). Pripadne kombinacia obidvoch moznosti .
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

13.06 2018 6:51


Tak ako som spominal o par prispevkov vyssie. Nechal som vycistit moj DPF* filter a tu je zatial predbezny vysledok. Mozno to bude niekoho zaujimat.
Podla diagnostiky (VCDS) filter pred cistenim vykazoval diferencny tlak priblizne 9mbar pri volnobeznych otackach (asi 850rpm) a tesne po skonceni poslednej regeneracie.
Po vycisteni klesol diferencny tlak na 4mbar (za rovnakych podmienok).
Ako sa zmeni dlzka intervalu medzi jednotlivymi regeneraciami, to zatial neviem, to ukaze cas. Koncovku vyfuku som mal az doteraz cistu ako zrkadlo (211tis.km) , tak dufam, ze to tak aj zostane .


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 890 | Témat: 32

11.07 2018 23:45


Tahle firma vypadá docela seriózně (těch 12 metod je trošku "tajemných"...), sice taky ne nejlevnější, ale snad se vyplatí (u origo ) ... Taky bych preferoval čištění na sucho, s ním tam snad často zůstane i "větší část zbytku" drahých kovů...
Roubic: Nesouhlas s těma hodnotama vstřiků, když víš, co to znamená ... Tj. de facto kompenzace úhlovýho zrychlení, resp. zpomalení, i když příčinu to chce pak stejně dohledat "příměji", ale může to aspoň napovědět při jejím hledání
nahoru

sponzor





11.07 2018 23:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.1. 2017
Příspěvků: 14 | Témat: 0

29.08 2018 9:40


Jediní kdo umí čistit DPF* na profi úrovni a nemusíte mít strach o funkčnost je tady
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

29.08 2018 10:30


dumak (29.08 2018 9:40) orig :
Jediní kdo umí čistit DPF* na profi úrovni a nemusíte mít strach o funkčnost je tady
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Pred nejakym casom, ked som este len hladal, kde si DAM* vycistit moj filter, tiez som si myslel rovnako ako ty, ze toto je jedina spolahliva cesta. Bol som na 100% rozhodnuty, ze nikde inde ho vycistit nedam. A ako mozes vidiet, nakoniec som tam cistit nedal. Stratili moju doveru.
A vies preco ? Z uplne jednoduche dovodu. Nestoja si za tym, cim sa chvalili, cim sa odlisovali a cim si povodne ziskali moju doveru. Dovod, preco som chcel cistit u nich, bol ten, ze sa chvalili, ze cistia suchou metodou, presne ako je to v tom videu. A potom som sa na ich webovej stranke docital, ze predstavuju uzasnu "novu technologiu cistenia". A cuduj sa svete, je to preplachovanie nejakymi tekutinami. Teda to, co ine firmy robia uz davno.

A druhy dovod, preco som nakoniec nenechal cistit u nich, bol ten, ze nerozrezavaju filter. Podovne som si tiez myslel, ze aka je to uzasna vyhoda. Ale potom som sa lepsie zamyslel. Ak mas DPF* filter spojeny s katalyzatorom v jednom nerozoberatelnom puzdre, tak je to "nerozrezanie" velmi nestastne riesenie. Ak by to robili tou suchou metodou, tak ten bordel z filtra uviazne v prietore medzi filtrom a katalyzatorom a dost pochybujem, ze ho odtial vsetok dostanu von.

Podla mna je ta technologia, ktoru prezentuju na tom videu, vhodna jedine pre filtre, ktore sa daju oddelit od katalyzatora a mozu sa tak cistit samostatne. Pre uzavrete filtre s katalyzatorom by som to nepouzival. Ale to je len moj sukromny nazor. Kazdy sa moze rozhodnut podla vlastneho rozumu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 481 | Témat: 17

29.08 2018 12:09


mravecm1 (29.08 2018 10:30) orig :

Pred nejakym casom, ked som este len hladal, kde si DAM* vycistit moj filter, tiez som si myslel rovnako ako ty, ze toto je jedina spolahliva cesta. Bol som na 100% rozhodnuty, ze nikde inde ho vycistit nedam. A ako mozes vidiet, nakoniec som tam cistit nedal. Stratili moju doveru.
A vies preco ? Z uplne jednoduche dovodu. Nestoja si za tym, cim sa chvalili, cim sa odlisovali a cim si povodne ziskali moju doveru. Dovod, preco som chcel cistit u nich, bol ten, ze sa chvalili, ze cistia suchou metodou, presne ako je to v tom videu. A potom som sa na ich webovej stranke docital, ze predstavuju uzasnu "novu technologiu cistenia". A cuduj sa svete, je to preplachovanie nejakymi tekutinami. Teda to, co ine firmy robia uz davno.

A druhy dovod, preco som nakoniec nenechal cistit u nich, bol ten, ze nerozrezavaju filter. Podovne som si tiez myslel, ze aka je to uzasna vyhoda. Ale potom som sa lepsie zamyslel. Ak mas DPF* filter spojeny s katalyzatorom v jednom nerozoberatelnom puzdre, tak je to "nerozrezanie" velmi nestastne riesenie. Ak by to robili tou suchou metodou, tak ten bordel z filtra uviazne v prietore medzi filtrom a katalyzatorom a dost pochybujem, ze ho odtial vsetok dostanu von.

Podla mna je ta technologia, ktoru prezentuju na tom videu, vhodna jedine pre filtre, ktore sa daju oddelit od katalyzatora a mozu sa tak cistit samostatne. Pre uzavrete filtre s katalyzatorom by som to nepouzival. Ale to je len moj sukromny nazor. Kazdy sa moze rozhodnut podla vlastneho rozumu


čiže to aj tak čistia chemikaliami? škoda no viem dobry kontakt do pl kde sa to dá čistiť a za dobry peniaz a suchá metoda
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.1. 2017
Příspěvků: 14 | Témat: 0

29.08 2018 13:40


To byl první dotaz na co jsem se zeptal, jak to dostanou ven, když je tam kat... Odpověď, když se to přes kat dostane dovnitř, tak to musí jít i ven... Jinak díky za upozornění, tak jak je to na videu, tak se to čistí jen na centrále v Německu u nás to čistí mokrou cestou a pokud po čištění není protitlak v normě, tak to posílají do Německa na vytrasani.. Tady je odkaz jak to dělají v cesku
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Chcou za to 10tis s dph
Jen mi jde o to, že spousta lidí do toho cpe chemii, pak to nefunguje a pak DPF* off a dychame na cestě sračky..
Přecetl jsem toho celkem dost, ale nikdo tady nedal nějaký ověřený recept na čištění, co se týče dlouhodobého hlediska a více než jednoho auta..
Sehnal jsem starší DPF* a teď uvažuji, co dělat, jestli jenom vyměnit a sledovat co bude, nebo vycistit a zapsat jako nové DPF*....
Celkem dost uvažuji, že ho proplachnu horkým wapem a vysusim horkovzduskou a bude...
Kdyby zde někdo hodil nějakou ověřenou recepturu, tak by to bylo fajm...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

29.08 2018 14:26


dumak: Jestli ho chces popravit tak to tou vapkou vem a DPF* taky muzes vzit a vyhodit. Dalsi vec je ze se to musi vysusit ale horkovzduskou to nedas. Zustane to v komurkach a kdyz se to zahreje tak to ty komurky roztrha.
Osobne cistim dpfko pouze stlacenym vzduchem tak dlouho dokud z toho neco lita ven. A svete div se jde to naprosto snadne a vsechno jak popilek tak i saze. Jen to chce foukat na stridacku jednim a pak druhym smerem aby se to z tech komurek vyfoukalo. Je to nejlevnejsi a nejsetrnejsi k dpfku.
Vapkou to roztrha keramickou mrizku co je pred DPF*. Je tenka a krehka. Chemie navic znici drahe kovy uvnitr.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1495 | Témat: 38

29.08 2018 14:27


advanpure jsou pekny smejdi, zaplatis, dostanes krasnej protokol jak DPF* funguje a jak je cisty, akorat, kdyz bylo plny oleje (2.0bitdi), tak ti tam ten popel nehcaji a v aute nic nefunguje )
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.1. 2017
Příspěvků: 14 | Témat: 0

29.08 2018 16:11


Tak ten vzduch byla moje druhá varianta, ale nechtěl jsem být hned za vola 2x
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.1. 2017
Příspěvků: 14 | Témat: 0

29.08 2018 16:16


Acek dá se stebou domluvit, že by jsi mi to komplet udělal i co se diagnostiky týká?? Tady v moravskoslezkem kraji to je Španělska vesnice...

Jinak otec má 2.0 bitdi 100tkm a zaclo to brát 0.5l na 1000km... Podle manuálu je 1l na 1000km v pořádku
nahoru

sponzor





29.08 2018 16:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

29.08 2018 20:04


dumak: Ja uz servis nedelam nemam na to cas. Chodim do prace a po praci se stridame s manzelkou v hlidani deti aby mohla na brigadu. Navic jsem dal notebook do servisu tak nevim kdy bude hotovej tak nemam ani diagnostiku po ruce.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 481 | Témat: 17

29.08 2018 20:30


mravecm1 (13.06 2018 6:51) orig :
Tak ako som spominal o par prispevkov vyssie. Nechal som vycistit moj DPF* filter a tu je zatial predbezny vysledok. Mozno to bude niekoho zaujimat.
Podla diagnostiky (VCDS) filter pred cistenim vykazoval diferencny tlak priblizne 9mbar pri volnobeznych otackach (asi 850rpm) a tesne po skonceni poslednej regeneracie.
Po vycisteni klesol diferencny tlak na 4mbar (za rovnakych podmienok).
Ako sa zmeni dlzka intervalu medzi jednotlivymi regeneraciami, to zatial neviem, to ukaze cas. Koncovku vyfuku som mal az doteraz cistu ako zrkadlo (211tis.km) , tak dufam, ze to tak aj zostane .


Náhled, klikni pro zvětšení.


chcem sa spýtať ako si spokojný zatiaľ? ako často prebiehajú regenerácie? (cca km ) ,spotreba klesla ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

29.08 2018 22:18


kingz (29.08 2018 20:30) orig :

chcem sa spýtať ako si spokojný zatiaľ? ako často prebiehajú regenerácie? (cca km ) ,spotreba klesla ?

Zatial som spokojny, s filtrom nemam ziadny problem. Koncovka vyfuku je stale cista.
Co sa tyka spotreby, nedokazem povedat, ci sa zmenila, pretoze pred cistenim som spotrebu vobec nesledoval, takze netusim aka bola. Ale ak ti to pomoze, tak asi pred tyzdnom som bol v nemecku. Celkovo som dal tam a spat asi 1770km a spotreba bola 6litrov /100km podla palubneho PC alebo 6,1litra podla tankovania. Samozrejme v nemecku sa rychlost pobybovala casto okolo 160-170km/h podla okolnosti a viezli sa 3 dospele osoby a plny kufor batoziny.

Zial zatial sa mi nepodarilo odsledovat, ako casto prebiehaju regeneracie, pretoze interval medzi nimi je taky dlhy, ze sa mi tomu nechce venovat pozornost . A mam dojem, ze diagnostika ukazuje akesi nezmyselne udaje (kilometre od poslednej regeneracie), tym cislam moc neverim. Ked som dorazil do nemecka, diagnostika tvrdila, ze od poslednej regeneracie som presiel vyse 1200km, ale podla hodnot tlaku a stavu zanesenia sa mi zdalo, ze regeneracia musela prebehnut relativne nedavno. Potom po navrate z nemecka na slovensko tvrdila, ze od poslednej regeneracie som presiel asi 660km, ale to sa mi tiez akosi nezdalo. Neviem, ci sa tym udajom da verit.

S istotou viem povedat iba to, ze regeneracie prebiehaju, pretoze kratko po cisteni som preventivne spustil regeneraciu cez VCDS, to len aby som si overil, ze je katalyzator v poriadku. Prebehla bez problemov.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.1. 2017
Příspěvků: 14 | Témat: 0

30.08 2018 9:15


Mám dotaz na místní diagnostiky, zažili jste už někdy, že nešla spustit regenerace DPF* z důvodu, že to prostě jednotka nedovolí a napíše, že není důvod k regeneraci male zaplnění. Diagnostik z audi řekl, že takových jednotek je málo a že už to zažil.. Jde o a4 3.0tdi ccwa
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 890 | Témat: 32

30.08 2018 10:10


Dumak: Bez hodnot těžko posuzovat, je to min.zvláštní(když spustit regeneraci lze většinou i s novým DPF*), ale rozhodně běžnější je nesplnění podmínek pro spuštění regenerace, tj.např. teplota ve výfuku,apod.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.1. 2017
Příspěvků: 14 | Témat: 0

30.08 2018 14:17


Díky za reakci. No připadá mi to divné a myslím si, že není upe blbý když je to hlavní diagnostik v audi... Viděl jsem to na vlastní oči tu hlášku, že není důvod ke spuštění servisní regeneraci. Spíše to cele odvaril vadný senzor diferencniho tlaku...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email