Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 22 kvě 2018
Celkem je zde 21 lidí (16 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MalaLamicka
Uživatelů dnes: 11
Uživatelů včera: 6
Uživatelů celkem: 41 161
Online návštěvníků
Návštěvníků: 5
Uživatelů: 16
Celkem: 21

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Audi S3 8l
tagy:
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.11. 2017
Příspěvků: 6 | Témat: 2

před 7 dní (0:48)


Zdravim, mám audi s3 8l s APY motorem a chtěl bych mít výkon nějakých 500 koní. Pořadí mi někdo z vas co bych mel pro to udělat ? Co vyměnit ba naopak přidat atd.? Předem děkuji za rady.
nahoru

sponzor





před 7 dní (0:48)


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 7304 | Témat: 79

před 7 dní (6:41)


Toto vlakno budu sledovat.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 1657 | Témat: 20

před 7 dní (7:02)


500koni? keramicka spojka, druhy zotrvacnik, velke Turbo*, ine vstreky, novy komplet vyfuk od downpipu az po koniec, velky intercooler, kovane piesty a ojnice, zrejme aj vacsie brzdy no a custom remap.. suma sumarum ak nie si mechanik a nevies si to spravit sam tak si priprav aspon 10 000euro. Takze radsej to asi predaj a kup si rs4. Mas to bez roboty v original baleni. Nehovoriac o tom, ze tu S3 uz budes tazko predavat potom.

A co sa tyka jazdenia nemyslim, ze to ma nejaky velky vyznam S3 je dost dobra uz v serii s chipom. Staci sa naucit jazdit a budes mat zabavu za volantom. Toto nekonecne nahananie vykonu nikam nevedie. Ja som si rovnako dobre vedel zajazdit s M3kou a 300 konami, S3kou a 250konami a aj s MX5kou co mala 110PS. Jazdenie je o technike a podvozku hlavne. Ale ked to chces a neriesis prachy (tym myslim, ze fakt neriesis nejakych 10 litrov) tak do toho
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.11. 2017
Příspěvků: 6 | Témat: 2

před 7 dní (10:43)


A muzes mi poradit co za Turbo* ? Jde o to ze s3ku prodávat nechci proto bych se nebál do ni dat 500koniku jinak bych to nedělal. Ale ještě teda uvidim. Když už si na kousl podvozek tak vis o nějakém?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.11. 2017
Příspěvků: 6 | Témat: 2

před 7 dní (10:44)


nebo spis poradis který opravdu sedí ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2012
Příspěvků: 453 | Témat: 2

před 7 dní (11:29)


Houmič16: ty mas takove prvni nadseni, odhaduji, ze S3 je tvoje prvni auto ze? takove megalomanske reci,ale asi o tom vsem vis. . .
Spis ti poradim jdi cestou udzby, repase a uvidis ze uzijes dost zabavy i vykonu. Dekarbonuj motor, repas turba, cisteni vstriku. Udelej podvozek KW, ohlins a brzdy...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 3226 | Témat: 27

před 7 dní (11:53)


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

koukni sem ono tě to pak přejde pouštět do toho takovou sumu
ono právě o turbu uplně není
Turbo* které bude umět 500 koní bude nějaká paradička z USA za 150tis u nás to ani nekoupiš
pak k tomu musíš udělat motor co se týče ojnik pisty kované chladiče ojele intercooler atd
pak musíš taky uměto dopravit benzín takže nějakou silnější pumpu jiné vstřiky atd
další je brzdy aby si to taky ubrzdil nějaké zakázky pak ještě vejfuk k tomu dodělat a to ještě nemluvim o tom aby si taky neutrhnul poloosy nebo Kardan* atd to se k tomu musí vše udělat
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 1657 | Témat: 20

před 7 dní (12:07)


500 koni je masaker z toho motora.. 350PS som videl a aj sedel ako spolujazdec a bolo to porno, to auto davalo dole vsetko rad radom od corvetty az po m3 a rs4. Zbytocne riesit nieco viac.Uz aj to vyslo na fajne prachy.

Treba zvazit ci to stoji za to..
250PS - 400 euro (staci chip), casom budes robit spojku, zotrvacnik, Turbo* lebo ked tomu budes nakladat a to budes tak to pojde papa
300PS - do 4ky to spravis (staci ti Turbo* z novsej S3, vstreky, organika HDS57, zotrvacnik, mozno downpipe)
350PS - aspon 8 000 euro a pol auta vymenit
500PS - ? xy tisic.

Tzn. kazdych 50 koni na rozdiel od serie uz ide nechutne do penazi.
Naposledy upravil snuff dne 16.05 2018 12:12, celkově upraveno 2 krát. (50% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





před 7 dní (12:07)


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 3226 | Témat: 27

před 7 dní (12:10)


Za ty penize co to vyjde muze mit hlavne ofiko auto z vykonem
Problem bude ze to nepude ani zapsat do tp takze stim jezdit po ulici neni to prave orechove
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.11. 2017
Příspěvků: 6 | Témat: 2

před 7 dní (15:43)


Ano první auto. Vůbec si nestezuju ze by to melo mali výkon nebo tak to vůbec i v sériovém autě to jede vážně super. Spis me to zajímalo co pro to musím udělat když někde vidím např. 700konove s3. Což v motoru jsme už udelali hodně prace co se týče oprav a repase, např. Nová spojka, Turbo* po repasy a mohl bych pokračovat dal a dal. A porad je na tom co dělat. Jinak díky za rady, určité jsou užitečné.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 3226 | Témat: 27

před 7 dní (15:50)


mě by zajímalo kde u nás potkáš 700hp s3 já jí teda ještě nikde nikdy neviděl
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1027 | Témat: 30

před 7 dní (17:17)


Tiez chcem ist do upravy cca 300-320hp.. Zvazujem kit tte360, co je cca 1500 eur, dat spravit hlavu a soft.. Ale to musim mat viac casu ako teraz..

Alebo mate iny napad s nejakym inym hybridom?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 3226 | Témat: 27

před 7 dní (18:45)


Si kupte takhle celej set a mate to
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Je tam vse co je k tomu potreba co se tyce motoru
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2018
Příspěvků: 5 | Témat: 0

před 2 dny (16:43)


Na 300 koní bych viděl pouze pořádnej průchozí výfuk, rovnou 3" i pro budou koníky navíc a soft. Takovej výkon přece série unese.... nebo se pletu? Anebo jinak... 100% to ustojí vstřiky, pumpa, regulátor tlaku paliva. Turbo* a mezichladiče budou na maxu. Jedinný, co bych přidal, je chladič oleje.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 12v 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 500hp 80 8e 8l 8p a2 a3 a4 a5 a6 a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audi a6 2.8 fsi audi a6 quattro 3.0 diesel bmk turbo klapka audiklub audio autobaterie automat automat porucha automaticka prevodovka autopotahy autorádio autoservis a6 b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 b9 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dynamic lights dynamické světla dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektrina elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nouzák nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regenarace regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sds sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu sline snímač teploty spojka sportebič sportovní podvozek spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa voice control volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypnute auto vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2011 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email