Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 422 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 420
Uživatelů: 2
Celkem: 422

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.11. 2013
Příspěvků: 15 | Témat: 7

29.03 2015 0:16


Dnes se mi dostala do ruky jedna A6 4F 3,0 TDI* quattro*... na předku a zadku měla rozdílné velikosti disků, pneumatiky stejné...

Rozdíl disku byl 0,5 palce na šířku a +5mm ET

Já tvrdím že je to špatně, majitel že je to jedno, pokud jsou pneu stejné...
Jak to je a čemu to vadí?

Díky!
nahoru

sponzor





29.03 2015 0:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.8. 2008
Příspěvků: 562 | Témat: 19

29.03 2015 0:52


mam taky rozdilne rozmery na predku a zadku sirku si z hlavy nepamatuji,ale et je vpredu 31 a vzadu 47 a je to origo sada kol
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.9. 2009
Příspěvků: 780 | Témat: 14

29.03 2015 1:00


Wheelman: logicky by to melo zmenit pomer sil ktere budou pusobit na diffy pri zataceni. Vzhledem k tomu, ze ale prave od toho (rozdil drah) tam ty diffy jsou by to nemuselo u mechanicky zalozenych veci delat az tak velky problem. Spis bych tipoval, ze v extremnich situacich (maly radius=velky rozdil drah) se to nebude libit elektronice (mysleno mohla by reportovat velky [vetsi nez definovany na zaklade natoceni volantu] rozdil mezi otackami kol a tak false-positive detekovat krizovou situaci a reagovat na to ESP*/ASR*), nejsem schopny odhadnout, jestli je ET +5 a 0.5" dostatecny rozdil, aby to delalo problemy. Oficialne u Audi je jenom par aut/modelu (R8 a ... ted me nenapada nic dalsiho) kde to takhle vyjizdelo z vyroby a u kterych s tim tedy bylo pocitano.

jan333: zajimave... zatim jsem nic takoveho nevidel. imho u aut s otevrenymi diffy muze tak maximalne blbnout ta elektronika, samotny diferencial by mel pustit vlastne vsechno. je to pro nej vetsi zatez nez na co byl asi projektovan, ale pri lidskem pouzivani by to nemelo vadit. otazkou potom je proc takovou konfiguraci vubec nekdo chce. u takoveho (4F TDI*) auta by davalo smysl rozsirovat predek, ale pokazde, kdyz jsem takove auto videl, tak... se mi to moc nelibilo... subjektivne.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.8. 2008
Příspěvků: 562 | Témat: 19

29.03 2015 10:12


je to merc w124 ce
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.12. 2013
Příspěvků: 54 | Témat: 0

31.03 2015 14:59


Nevadí to, jediné čo by robilo problém by bolo ak by mali disky s pneu rozdielne priemery, vtedy by hrozilo eventuálne poškodenie diferenciálov a tiež by blbo ABS* či ESP* a pod. Ale pokiaľ bolo zachovaný priemer a teda predná náprava spraví za X km rovnaký počet otáčok ako zadná náprava, tak je to v poriadku. ET a šírka disku totižto nemá veľký vplyv, iné by to už bolo v prípade pneu s napr. rozdielnym pomerovým číslom bočnice.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

31.03 2015 15:19


jan333:

No jo, ale mergla je to vždycky tak, nebo to tak bejt může, ten má náhon na zadek a to je jiná kapitola než quattro*..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

31.03 2015 22:05


Rozdielny priemer prednych a zadnych kolies vytvara jemne vibrácie (drnenie) v zábere. Mam to teraz nasvojom, vpredu fungel nove Michelin 255/35 R20 a vzadu dojazdovky tie iste. Obvod pri nich je uz tak velky rozdiel, ze rozvodovke sato nepaci a strpa to. Zadne cim skorej letia von
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

01.04 2015 10:40


neni to jedno, casto to zpusobuje vibrace jak pise lubo, navic namahas Q soustavu mechanicky...
nahoru

sponzor





01.04 2015 10:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.12. 2013
Příspěvků: 54 | Témat: 0

01.04 2015 14:04


chalan však píše, že má disky rovnakých priemerov, takže pokiaľ na ne hodí aj pneu rovnakého priemeru, tak ET a šírka disku nebude mať vplyv, takže tie disky môže bezproblémov použiť, len musí dávať pozor aké na ne dá pneu... etofsio...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.9. 2009
Příspěvků: 780 | Témat: 14

01.04 2015 14:50


handsome: to je pravda za predpokladu, ze bude jezdit jenom rovne. jinak ty kola budou mit (byt jenom o trochu) jine rozdily drah (jine nez "maji byt"). je mozne, ze je to tak malo, ze se to neprojevi, ale nemyslim, ze je tu nekdo tak fundovany aby to dokazal rict presne. pokud vim, tak rady A,S,RS takhle z fabriky nevyjizdely, takze pak je otazka, jestli to umoznuje zakon (pokud ma oba rozmery disku v TP) a potom jestli se mu chce experimentovat. Osobne si myslim, ze pokud do toho nebude moc kecat elektronika, tak mechanice by to melo byt vicemene jedno (imho u 4F jsou oba diferencialy otevrene s EDS*, Torsen* je jenom mezinapravovy - muzu se plest). pokud se bavime o 4F, myslim ale, ze tam by ta elektronika uz mohla byt dost citliva na to aby se ten rozdil snazila korigovat - to bude namahat tu mechaniku o to vic. nepocitam s tim, ze by to odeslo hned (to tady nakonec ani skeptici netvrdi), ale rozhodne se to necemu dlouhodbe nebude libit.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

13.05 2018 22:27


Mám dotaz, áček: mě nakousnul trochu..

Mám nakupnuté 2 disky s letníma, tak jsem je vyměnil, musím s nima sjet na srovnání a vyvážení. Sundal jsem je ze své Audi, ze zadku. Dal jsem tam zimáky a jel s tím teď cca 150km a ještě kousek pojedu, než se to dá dokupy.

přední letní nové 235/45/17 - 6-7mm vzorek
zadní zimní sjeté 235/45/17 - 3-3,5mm vzorek

- obuto na úplně stejných ALU kolech (sline orig.)
- rozdíl pouze vzorek a hloubka vzorku

Je rozdíl zanedbatelný a nemusím mít strach a nebo si zadělávám na problém? Četl jsem tady těch Xtémat a Xnázorů a tak nějak soudím, že by to vadit nemělo. Rozdíl je fakt jen v tom vzorku, ale na mm přesně to není. Nehodlám s tím jezdit, jen ještě snad max. jízdu na srovnání kol a pak to hned nazuju a budou všechny 4 stejné, takže ujeto 250km se vším všudy snad +-.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2012
Příspěvků: 501 | Témat: 4

13.05 2018 22:56


Fan1s: ty musis mit uz nejakou paranoi no urcite se na tebe audi nazlobi a nebude ti rikat pane myslis ze to auto je tak chytre a pozna par mm na pneu ? Tyyy jo, neblazni prosimte
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

14.05 2018 12:20


Osobne bych to netejral po asfaltu na snehu mozna ale ted uz urcite ne.
Ona hloubka vzorku a obvod kola je neco jinyho.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

14.05 2018 19:08


Iste lepsie zhanat diferencial a Kardan*, nez nove gumy
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

14.05 2018 22:27


lenkaaa: A nebude lepší to quattro* vyndat...
Zdeny.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

15.05 2018 1:08


Jasne, to bude najlepsie. Co tam po gumach
nahoru

sponzor





15.05 2018 1:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

15.05 2018 10:49


Fan1s (13.05 2018 22:27) orig :
Mám dotaz, áček: mě nakousnul trochu..

Mám nakupnuté 2 disky s letníma, tak jsem je vyměnil, musím s nima sjet na srovnání a vyvážení. Sundal jsem je ze své Audi, ze zadku. Dal jsem tam zimáky a jel s tím teď cca 150km a ještě kousek pojedu, než se to dá dokupy.

přední letní nové 235/45/17 - 6-7mm vzorek
zadní zimní sjeté 235/45/17 - 3-3,5mm vzorek

- obuto na úplně stejných ALU kolech (sline orig.)
- rozdíl pouze vzorek a hloubka vzorku

Je rozdíl zanedbatelný a nemusím mít strach a nebo si zadělávám na problém? Četl jsem tady těch Xtémat a Xnázorů a tak nějak soudím, že by to vadit nemělo. Rozdíl je fakt jen v tom vzorku, ale na mm přesně to není. Nehodlám s tím jezdit, jen ještě snad max. jízdu na srovnání kol a pak to hned nazuju a budou všechny 4 stejné, takže ujeto 250km se vším všudy snad +-.

Tohle je uplne v pohode, jak dle logiky, tak dle manualu k autu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2014
Příspěvků: 90 | Témat: 12

16.05 2018 14:02


Tohle říká Elsa.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

16.05 2018 14:36


Bruttus: To je zajimavý, takže max 2mm rozdíl vzorku? Ale můžeš mít vlevo míň než třeba v pravo, ale střední hodnota vždy 2mm.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2014
Příspěvků: 90 | Témat: 12

16.05 2018 21:01


Fans1: průměr hloubky vzorku na jedné nápravě nesmí být větší nebo menší o více jak 2 mm od průměru na druhé nápravě
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email