Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 23 září 2018
Celkem je zde 17 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Fishboune
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 6
Uživatelů celkem: 41 788
Online návštěvníků
Návštěvníků: 8
Uživatelů: 9
Celkem: 17

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.10. 2012
Příspěvků: 4 | Témat: 0

21.10 2012 10:56


nevšimnul jsem si jakej má rok výroby ... na 4B do 2004 je klasika řemen ..tu mám já .. kolega má taky 4.2 ale už model 2004 vejš .. a ten je otočenej s řetězem ..
sponzor





21.10 2012 10:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.10. 2013
Příspěvků: 3 | Témat: 0

15.10 2013 22:58


Satas:
Dej mi VIN* rozvody seženu výměna možná po 10 září.


Ahoj četl jsem tady vaši diskuzi že umíš sehnat komplet řetězovou sadu já bych také jedny potřeboval. Je to ještě možné? Vozidlo Audi A6 2,7 TDI* VIN*:WAUZZZ4F86N037709
Děkuji moc.
AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1507 | Témat: 32

16.10 2013 0:04


Moc mi nejde do hlavy, jak by A6 3.0tdi mohla být srovnatelně rychlá s A6 4.2... Když to vezmu čistě fakticky, tak:

- přítelčin Chrysler Crossfire v manuálu, zadokolka, má po decentní úpravě motoru cca 170kW (série 160kW) a zrychlení za cca 6.7s, hmotnost cca 1400kg, Vmax omezena na 250, jinak cca 260.

- Audi A6 3.0TDI Q (avant, ale 1) myslím, že sedan bude podobný a 2) bavili jme se o avantech) je stejně výkonná, tedy 171W, váží 1900kg, zrychlení za 7.1s, Vmax je 242.

- Audi A6 4.2 Q má 246kW, váží 1750kg, zrychlení za 6.1s, Vmax omezena na 250, jinak cca 280.

Prostě o půl tuny těžší auto s 4x4 místo zadku a automatu místo manuálu nemůže být se stejným výkonem stejně rychlé. A crossfire je objektivně pomalejší než A6 4.2, i když kvůli hluku a manuálu to tak nepůsobí. Chápu, že samotný chip může s 3.0TDI udělat hodně, ale zlepšit zrychlení o vteřinu a zvýšit Vmax o 40kmh asi ne... Nebo?
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

16.10 2013 12:09


freddy:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

U nafty jde v pohodě zvednout výkon až o 30% ovšem ne pouze chipem, běžně se chipuje až o 30kW což není taky málo, údaje jsou v tabulce série, na vteřinu je asi chip málo ale o půl to zvedne stopro. Jinak co koukám na tabulku tak 4.2FSi je dokonce o 5kg těžší jak 3.0tdi.
AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1507 | Témat: 32

16.10 2013 13:45


Jo, půl vteřina mi na těch 30kW docela sedí, ale pořád zbyde druhá půlvteřina a nejsem s jist, jestli udělá jen metr, jak bylo řečeno výše.. Nicméně poměr rychlost / spotřeba bude mít bezkonkurenční, to je bez debat.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

16.10 2013 14:34


freddy: připadá ti slabý ten 3.0tdi? Natankuj tam MaxxMotion a uvidíš co se v něm skrývá...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 407 | Témat: 24

05.04 2014 11:19


Ozivim starsi téma, třeba nekoho pobavi

Oceneni vymeny rozvodu u 4.2 MPI* na me A6 4F:
Audi Teplice - 45.000 Kc
Audi Dresden - 5.500 euro

Takze v pondělí volam Vaclavickum
AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

07.04 2014 9:42


Za 5.500,- pořídíš další A6 a ještě ti zbyde spousta náhradních dílů
sponzor





07.04 2014 9:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 407 | Témat: 24

07.04 2014 9:45


No prave
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6681 | Témat: 172

07.04 2014 10:02


freddy:
Moc mi nejde do hlavy, jak by A6 3.0tdi mohla být srovnatelně rychlá s A6 4.2... Když to vezmu čistě fakticky, tak:

- přítelčin Chrysler Crossfire v manuálu, zadokolka, má po decentní úpravě motoru cca 170kW (série 160kW) a zrychlení za cca 6.7s, hmotnost cca 1400kg, Vmax omezena na 250, jinak cca 260.

- Audi A6 3.0TDI Q (avant, ale 1) myslím, že sedan bude podobný a 2) bavili jme se o avantech) je stejně výkonná, tedy 171W, váží 1900kg, zrychlení za 7.1s, Vmax je 242.

- Audi A6 4.2 Q má 246kW, váží 1750kg, zrychlení za 6.1s, Vmax omezena na 250, jinak cca 280.

Prostě o půl tuny těžší auto s 4x4 místo zadku a automatu místo manuálu nemůže být se stejným výkonem stejně rychlé. A crossfire je objektivně pomalejší než A6 4.2, i když kvůli hluku a manuálu to tak nepůsobí. Chápu, že samotný chip může s 3.0TDI udělat hodně, ale zlepšit zrychlení o vteřinu a zvýšit Vmax o 40kmh asi ne... Nebo?
Koně prodávají auta a krouták vyhrává závody
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 15 | Témat: 5

11.07 2014 2:56


zdravim, videl som v topicu ze je tam ze ses menil rozvody na a6 4f 2.4, mozem sa opitat jaka bola cena za vymenu ?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.9. 2010
Příspěvků: 186 | Témat: 37

11.07 2014 17:30


Ahoj takže ti DAM* moji skušenost a rad a zajed do Kovox Staškov je to hned za Čadcou podle mě asi nej servis i cenově co existuje a borci co tam dělaj auta tak jen audi a už 15let.A dnes jsem tam byl s převodovkou ktera mi škubala a ted je jak nova a stalo mě to jen pakatel.A bavil jsem se snim o rozvodech a řekl mi že se neměni že pokud rachotí tak se sunda hlava napnou se napinaky daji se nove parametry a jedeš dal.řÍKAL MI ŽE TAM JEZDI JEDNA a6 3.2 FSI* KTERA MA NALITANO 600 000KM A nebyl měněny žadny olej v tiptroniku ani rozvody pouze napinaky a auto jede.Tvrdil mi že rozvody nemuže dělat jen tak někdo kdo tomu nerozumi a děla v prachu maji nadupanou dilnu a tolik věcí co mi řekl o audi jsem ani nečekal.prostě na dlouhé vypravěni prostě bych jinde už nejel jenom tam.A vše je o oleji ukazoval mi olej ktery kupuje v berlině castrol magnatec profi a nechapal jsem když jsem ho porovnal s tim co jsem koupil v kelly ten stejny ten z berlina byl husty a až skoro zeleny a ten kelly byl jak voda oproti tomu a žluty.prostě na dlouhe vypravěni.Ale moje rada je zajed tam a ušetříš prachy a auto bude jak v hotelu.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.9. 2010
Příspěvků: 186 | Témat: 37

11.07 2014 17:52


A jestli benzion nebo TDI*..je asi jedno každy ma sve libo ale mam svuj nazor nafta jen čmoudí a benzin hoří prostě TDI* zn-ten dýýýýým ignoruj:D
AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.10. 2014
Příspěvků: 1 | Témat: 0

15.10 2014 17:08


Ahoj,shanim retezovou sadu na audy A6 4.2,V8,r.v. 2004 az 2005...poradi nekdo..diky
AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 27 | Témat: 0

16.04 2018 16:16


Dobry den, pozeram inzeraty na A6 C6 4.2 246kW a viaceri predavajuci po otazke na rozvody hovoria, ze boli nedavno vymenene, ale ze po starte ich 1-2 sekundy pocut hrkat.

je to normalne alebo ta vymena bola nejak zle urobena a riesenie je znova ich vymenit poriadne za 1500 eur?

> Steuerketten wurden gerade alle neu gemacht auf die Schienen nur leider ist beim Kaltstart ganz kurzes klackern von 1 bis 2 Sekunden da
AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2010
Příspěvků: 66 | Témat: 5

16.04 2018 16:59


Pokud byly dobre udelany, tak nesmi byt slyset nic. Ja rozvody menil kdyz byly 1-2s slyset. Takze max at da relevantni slevicku..
sponzor





16.04 2018 16:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 5334 | Témat: 21

16.04 2018 20:02


denial (16.04 2018 16:16) <a href="/forum/prispevek/1386140-audi-a6-4-2i-rozvody#1386140">orig</a> :
Dobry den, pozeram inzeraty na A6 C6 4.2 246kW a viaceri predavajuci po otazke na rozvody hovoria, ze boli nedavno vymenene, ale ze po starte ich 1-2 sekundy pocut hrkat.

je to normalne alebo ta vymena bola nejak zle urobena a riesenie je znova ich vymenit poriadne za 1500 eur?

> Steuerketten wurden gerade alle neu gemacht auf die Schienen nur leider ist beim Kaltstart ganz kurzes klackern von 1 bis 2 Sekunden da

No ono je rozdíl vyměnit poradně komplet rozvody a vše stim související zkontrolovat a pak vyměnit rozvody tak ze se koupi půl sada s dvěma nápinakama a 4 retezama. A hlavně to rachoteni u motoru BBK BAS* a BAT není jen o tech retezech a napinacich.tyhle motory dělám měsíčně min dva.
Naposledy upravil Satas dne 17.04 2018 11:02, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 27 | Témat: 0

16.04 2018 23:39


Satas (16.04 2018 20:02) orig :

rachoteni není jen o tech retezech a napinacich


a co to este zvykne robit, co sa opomina?
musi potom ist zase kvoli tomu motor von?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 135 | Témat: 0

17.04 2018 5:52


podla mna variatory a ozubene kolesa nemenia vsetci
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0 tfsi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5 tdi 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 2006 2009 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p 9 tdi a2 a3 a3 8p a4 a4 centrál a5 a6 a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 b9 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrál centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight defekt demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ea113 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel ilm fahrer imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless kilometry klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfort komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nefunkční nejede nepravidelny chod neradi nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku prevodovka problem pružiny pylový filtr párování klíče pípák přední náprava přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radenie radio ramena redukce regenarace regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro repráček rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sds sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu skvrny smrad snímač teploty spaliny spojka sportovní podvozek spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svazek svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo ukazatel usb v kabině v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor a4 b5 ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa voice control volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidla pdc čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email