Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 338 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 332
Uživatelů: 6
Celkem: 338

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.3. 2013
Příspěvků: 28 | Témat: 2

10.11 2017 17:39


Zdravím, rychlej dotaz. Slyšel jsem od kamaráda, že nemohl sehnat čerpadlo se svým kódem a sehnal po repasu za solidní peníz s jiným kódem, má 120kW a čerpadlo použil ze 132kW, proběhlo nakódování a auto jezdí. Jde mi o to, že teď mam AKN 110kW, které se mi do rukou dostalo už bez čerpadla a čerpadlo bylo 106C, které sehnat někde rozumně moc nejde. Ale můžu mít 106L ze 132kw tak se ptám, zda půjde nakódovat immo* a auto normálně povrčí a bude se chovat klasicky, jako 110kW. Díky!
nahoru

sponzor





10.11 2017 17:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2016
Příspěvků: 300 | Témat: 18

10.11 2017 18:54


to urcite nepujde ,normalne to nepojede ale bude hulit a bude to v nouzaku to se vsadim o basu piv,nekde tady v prispevkach byl v jednou komentari rozpis ktere cerpadlo je zamenitelne s jakym kodem ale uz nevim kde musis pohledat je to hledani na dlouho a hodne cteni ale nekde to tu je
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.3. 2013
Příspěvků: 28 | Témat: 2

10.11 2017 21:47


Díky za názor, v ETCE záměnu najdeš, za Cčko je CXko, ale to je uplnej nesmysl sehnat. Chtěl bych právě názor od někoho, kdo s tím má zkušenost a zkoušel to. Právě že ty motory se kilowatově většinou liší v čerpadlu, jednotce, vnitřnostech turba a příslušenství, spodek by měl být stejnej... Teda alespoň se to tak ke mě dostalo... Z čehož vyplývá, když nebereme kvalitu materaálu a nadimenzování vnitřností, mělo by jít udělat ze 110tky pár úpravama, jednotkou a softem 132ka. Ale chtěl bych to slyšet i od někoho, kdo v tom má praxi, né jako doteď, že to mám z ruky "garážmistrů", mezi kterými jsem vlastně i já
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2016
Příspěvků: 300 | Témat: 18

10.11 2017 22:27


no prave ze to x za c je oznaceni repasovaneho cerpadla takze CX,LX, EX atd vse je oznaceni repasovanych cerpadel ,a ktematu kdyz bys chtel dat jine cerpadlo musel bys dat i vstriky ze 132kw a to nemluvim o prehrani nebo uprave ridici jednotky a mnohem vice , ver mi mnohem jednodussi je sehnat stejne cerpadlo a jen klasicka uprava map ,vyjde to mnohem levneji a i prace to zabere mnohem mene igdyz jsem jen / garazista / , pohledej na foru je tu toho mnoho nebo napis satasovy treba ti odepise nebo jinym je tu vice ledi co se vyznaj vic a potvrdi co pisu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2016
Příspěvků: 300 | Témat: 18

10.11 2017 22:29


navic mam s tim zkusenost mel jsem audi 132 kw kde nejaky predeslymatlak namontoval 110kw cerpadlo a vstriky a mi se divyly proc to huli a nejede nakonec jme na to prisly auto doted jezdi
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

11.11 2017 7:36


106C je vždy Akn automat jel Passat tak A4 A6. Pokud je ko cerpadlo vem ho a dej ho spravit do bosche pac jety sehnat ne za prvý nemožný a hlavně max riskantní. Opravu starého mohu zajistit za uplne jinou cenu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.3. 2013
Příspěvků: 28 | Témat: 2

11.11 2017 11:37


Díky kluci za názory, je to 5,5ka Passat manuál... Otázka jestli taky už není měněný... Poznám jaký písmeno bylo z výroby když napíchnu třeba VAG?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.3. 2014
Příspěvků: 196 | Témat: 4

11.11 2017 15:07


passat akn manual je z vyroby 106B
nahoru

sponzor





11.11 2017 15:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.3. 2013
Příspěvků: 28 | Témat: 2

14.11 2017 8:59


Díky kluci, náhodou někde tabulka s typama čerpadel, který písmeno jaká kombinace [např. B -> AKN manual, atp.]. Nikde ji nemůžu najít.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

14.11 2017 9:35


Ani nenajdes... posli mi VIN* auta zjistím přesně.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.3. 2013
Příspěvků: 28 | Témat: 2

23.11 2017 13:01


Kluci všem moc díky, sehnal jsem Bčko který je cca 10tis po repasu (údajně, všichni víme jak to je), dal ho do auta a hotovo. Překvapilo mě, že u passata 2001 rok se nemusí kódovat, auto chytilo. Vyměnilo se ještě čidlo g210 v nádrži. Když běželo, chtěl jsem ohřát a nechat doladit vše podle VAGu, bohužel po přidání plynu cca na 2200ot/min auto zdechlo a už nenastartovalo, vyměněn následně palivák, který byl zasviněnej až hanba, odvdušněno a dále zkoušeno. VyběHLA* chyba "start regulation injection" či tak nějak, z čehož se usoudilo, že čerpadlo je o zub... A opravdu bylo... Auto opět chytilo, stejná situace, zase po 20minutách chcíplo... Zase to vypadá na čerpadlo, z čehož lze dedukovat napínací kladku u řemenu čerpadla... Ale teď už nechce chytit, dělám všechno možný, ale ani nezakouří. Ale jiná otázka, ještě jsem si všiml u čerpadla rozdrolené izolace na těch dvou vodičích, co vedou dolu k "magnetu" a kabely uplně u sebe, že se dotýkaly... Ten magnet dole je přesně co? Nějakej STOP ventil? Protože já už prostě nevim... Ano, řekneme si, jakej jsem jouda, ale nikdy mě neškolilo nic víc, než 2,5ky TDIčka, tam je vždycky něco extra.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

23.11 2017 14:02


Rozdrolena izolace na cerpadle po 10 000km?? Na 2,5 TDI* si nevymenit pro pocatek filtr. Nu coz.

Takze k veci. Cerpadlo tedy nastaveny jak ma?? Zkratovat ti ty kabely nesmi ani na kostru ani na sebe, jsi si jist ze je 100% odvzdusneno?? Jde ti cerpadlo v nadrzi ( resp poustis si ho kabelem??)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.3. 2014
Příspěvků: 196 | Témat: 4

23.11 2017 18:42


Vzadu dole je regulace pocatku vstriku a ten ventil uprostred mezi vystupama je regulace davky paliva.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.3. 2013
Příspěvků: 28 | Témat: 2

23.11 2017 20:31


Díky za odpovědi. Ano, nastavené na přípravky, odvzdušněno několikrát... Teď novej poznatek, dlouho točí a pak naskočí ale je vidět, že jdou bubliny, ale už vážně nevím jak a kudy, odvzdušněno několikrát, nový filtr, nový zpětný ventil, nový čidlo G210, přepadové hadičky, všude nový sponky, nádrž rozdělána asi desetkrát, VAG bez chyby.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

23.11 2017 20:44


Zpetny ventilky?? Funkci podavaci cerpadlo s neprasklym vrskem, prasklina harmonikove hadicce?? Prasklina v tom cernym nasavacim kosicku??
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.11. 2016
Příspěvků: 16 | Témat: 10

09.04 2018 20:47


Moc se omlouvám za tenhle dotaz

Mohu čerpadlo 059 130 106B zaměnit za čerpadlo 059 130 106D
Dík za odpověd´
nahoru

sponzor





09.04 2018 20:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2008
Příspěvků: 319 | Témat: 25

11.04 2018 23:44


Nie.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email