Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 517 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 513
Uživatelů: 4
Celkem: 517

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.8. 2013
Příspěvků: 11 | Témat: 2

27.03 2018 12:10


Zdravim všechny, rozhoduji se pro koupi Audi a4 2.7TDI muzete mi prosim poradit ohledne manualu a automatu- sehnal sem jednu s manualem a druho s Multitronicem. Co myslite.? jedna ma vic najeto , ale je to manual , druha ma mene a je to multitronic. https://auto.bazos.cz/inzerat/87558556/Audi-A4-B8- [zkrácená url] https://auto.bazos.cz/inzerat/86681286/Audi-A4-27-TDI-rv-201112.php

Ahoj, přesunul jsem Ti téma do správné sekce... "Co říkáte na".
nahoru

sponzor





27.03 2018 12:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

27.03 2018 14:36


Osobne ani jednu znich
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.8. 2013
Příspěvků: 11 | Témat: 2

27.03 2018 14:42


A proc prosim? Hlavni duvody.. Rozmyslel sem se mezi 2.0Tdi.. a kdyz sem hkedal co se tam vse kazi... tak si myslím , ze je 2.7 bude o hodne lepsi volba
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

27.03 2018 14:45


Kdyz pominu ze 2.7 je dafakto 3.0 tdi ale jezdi hur tak ten manual nema xenony ma zakladni mmi jeste cervenej
Ta druha je fajnova vybava ale zase multi ja bych se toho bal par lidi stim nema problem ale co jsem si zjistoval pro sebe tehdy tak radci se tomu vyhnout a ani jedna neni Q
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

27.03 2018 14:50


Projel sem se předloni v 2.7TDI s automatem. Jako jelo to, ale oproti čipnuté 2.0TDI na 125kW s manuálem to prostě nemělo ten odpich. Vůbec mě ten motor neoslovil. Variátorový Multitronic nebrat.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

27.03 2018 15:10


To uz mozna si myslim ze 2.0 tdi 125kw je lepsi a urcite min sni na opravach a pomer vaha vykon ty auta budou na stejno
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.8. 2013
Příspěvků: 11 | Témat: 2

27.03 2018 15:11


Jde mi o spolehlivost a potrebuji combi. Mam 1.8T Quattro s chipem na 147kw 280Nm.LPG spolehlive je, ale bohuzel v sedanu.
Rv2007 nyni ji prodavam a nevim, co koupit...Rozhodoval sem se mezi passatem 2.0TDI 103KW A4 105kw 2.0Tdi a touto 2.7Tdi nemam to n Beru to jako rodinny, bezpecny a pro predjeti dostatecne silny kombik.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.8. 2013
Příspěvků: 11 | Témat: 2

27.03 2018 15:14


Je to z nemecka dotazene servisovane do 2017 11 mes v audi.
nahoru

sponzor





27.03 2018 15:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

27.03 2018 15:15


Svez se ve 125kw a v 140kw a zadnej extra rozdil nepoznas je tu o tom hodne psano najdi si clanek
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.8. 2013
Příspěvků: 11 | Témat: 2

27.03 2018 15:16


Koukal sem na chip na tuto 2.7TDI a bylo by 163Kw a 480NM Coz by bylo slusne..?!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

27.03 2018 15:19


Je videt ze to proste chces tak si to porid ja ti to nechci rozmouvat jenom je to motor kterej si radci vemu ve 3.0 nez ve 2.7
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.11. 2014
Příspěvků: 21 | Témat: 4

27.03 2018 17:50


2.7 je hrozný nesmysl. Žere to jak 3.0TDI, stejné servisní náklady, ale jede to o dost hůře. Chápu, ta auta jsou hodně levná, ale ani jedno není kdoví co. Ta žido verze má výhodu ve vyměněných rozvodech, to je cca 30k a více. Nadruhou stranu ta levnější je o dost lépe vybavená a zvenku u uvnitř to vypadá jako Audi.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

29.03 2018 7:35


Taky si myslím, že když už chci investovat do 6 válce, tak radši 3.0TDi. Servis i spotřeba stejná, jen ta 2,7TDi je slabší...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

02.08 2018 14:08


Jak tu tak všichni haní 2.7TDI a vychvalují 3.0TDI rád bych se k tomu vyjádřil neboť máme doma obě dvě. Pro upřesnění 3.0TDI (176kW) v B8 a 2.7TDI B7 (132kW) - vím, že je to téma o 140kW verzi, ale nečekal bych tam zásadní rozdíly. Asi to shrnu do bodů:

1) 2.7TDI používá menší turbo, vstřiky a má o některý komponenty méně (i při srovnání s 3.0TDI B7). Tudíž co se servisních nákladů týče o něco málo teoreticky levnější a jednodušší.

2) 2,7TDI má nižší zdvih což se prý má projevovat o něco kultivovanějším chodem než 3.0TDI. Nevim jestli za to může opravdu tento fakt nebo ne, ale ve skutečnosti tomu tak znatelně je. Auto je s ním tišší.

3) 3.0TDI má asi o 1.5l/100km vyšší spotřebu (toto není moc relevantní, protože srovnávám Q vs FWD) a mírně citelný ústup výkonu při přechodu max krouťáku a výkonu.

4) 2.7TDI má nižší pořizovací cenu a příjemnější nástup výkonu (obě jsou v manuálu)

Z toho vyplývá:
3.0TDI je znatelně výkonnější. Většinou však o dost dražší (při srovnatelné výbavě) a pokud to není pro řidiče závodníka nemá to asi moc smysl. Myslím si, že byť 2.7 vychází ze 3.0 co se týče určení chápu 2.7 jako kultivovanější a tichej dvoulitr se skvěle rozloženým výkonem/krouťákem ve skoro celým spektru otáček.
Co se týče spolehlivosti řekl bych, že jsou na tom obě dobře. S 3.0TDI jsme najeli už skoro 200.000km a na nic zásadního se nesáhlo a nevypadá to, že by mělo, ale stát se může kdykoliv. S 2.7TDI jen nějakých 30.000km zatím, ale podobnej případ. Koneckonců zapisuju všechno poctivě do garáže...
K tomu 2.0TDI - kdysi mi známej z autorizáku, kterej absolvuje pravidelně školení v Audi na nové produkty a servisní postupy říkal, že jsou to celkově ne tak robustně udělaný motory (ale i další části - třeba DPF) jako V6 (nic překvapivého) a že při stejným zacházení vydrží z pravidla prostě míň. Koneckonců spousta věcí dostává zabrat už jen kvůli vyšším vibracím od čtyřválcovýho dieselu a CR to nespasí. Alespoň prozatím. Osobně jsem nikdy 2.0TDI neměl, ale v rodině je jeden v Superbu II (125kW) a o těch problémech se rozepisovat ani nebudu... neznamená to nutně, že to jsou špatný motory! Já bych si ho ale nekoupil.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email