Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 21 června 2018
Celkem je zde 7 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Cimanka
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 41 268
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1
Uživatelů: 6
Celkem: 7

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 306 | Témat: 6

07.04 2017 17:54


Děkuji za rychlou odpověď. U té původní antény se oddělila ta gumová část na vrchu od plastové, dostala se tam vlhkost a plošný spoj uvnitř kompletně vyoxidoval. V reakci na toto jsem novou anténu v místě spoje mezi gumou a plastem oblemstal silikonem, určitě jsem i prostříkl sprejem na kontakty konektor. Jak je vidět, vydrželo to jen cca rok a půl, už mě to pěkně se*e.
U mého auta nejde nastavovat přes VAG interval synchronizace nebo aspoň nikde jsem tuto možnost nenalezl.
Na základě získaných informací to typuji na ten konektor, snad to bude on, jenže to je zas shodit z auta zadní nárazník, jinak se k tomu nedostanu
nahoru

sponzor





07.04 2017 17:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.1. 2010
Příspěvků: 377 | Témat: 9

08.04 2017 19:15


Ja keď som dal dole nárazník, tak som ten prijímač nedal na pôvodné miesto, ale som ho dal tak, že sa k nemu dostanem odspodu auta. Vyrobil som si primitívny držiak a priskrutkoval som ho naň. Je ďaleko od výfuku a nemusím dávať dole nárazník
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 306 | Témat: 6

08.04 2017 23:25


Jj to je dobrý nápad nenapadlo mě, že to přes všechna ostatní opatření vydrží tak krátce nechápu proč to vymysleli, takle komplikovaně. Rádiem řízené běžné hodiny nemají žádnou extra anténu a chytnou se i uvnitř budovy, takže když už extra anténa, proč jí nenechali v interiéru, kde by byla v suchu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 306 | Témat: 6

09.04 2017 14:51


Podlesny: tak jsem shodil naraznik. Promeruji to jako ty. Mam tam 5.16 a 5.28 V. Diagnostika pise stale, ze to neni ok.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 12623 | Témat: 38

09.04 2017 22:32


Při troše šikovnosti to jde i bez sundání nárazníku.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 306 | Témat: 6

09.04 2017 23:30


Tak to bych chtel videt, to bych musel mit rucicky jak detatko, nesmel by tam byt vyfuk a tazny rozdelal jsem tu antenu (byla tam oxidace), opravil a hodiny se "chytly". To napeti 5V je zrejme v poradku. Ted jsem bez pc, rozepisu to s fotkami az pres pocitac.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 12623 | Témat: 38

10.04 2017 9:39


Povolis vyfuky a by sly dolu a krasne se tam da dostat a to mam vcelku velky ruce. A je jedno zda je tam tazny nebo jen vyztuha porad je to na stejnym miste.Delal jsem to jak u sebe tak jeste na jedny B7 a celkem s prehledem. Akorat ta druha mela sezranej i konektor. Tak jsem se musel dostat za zesik na svazek.
Naposledy upravil áček dne 10.04 2017 20:13, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 306 | Témat: 6

10.04 2017 19:12


Tak to si sikula predpokladam, ze to chce jeste auto ma zdviz, v poloze lezet nebo stat pod tim je take rozdil. Zvazoval jsem jine umisteni, testoval jsem to uvnitr auta, ale hodiny se nechytily, nakonec jsem se rozhodl, ze tomu DAM* jeste sanci, konektor (ve kterem dochazi k problemu v podobe oxidace) jsem uvnitr naplnil vazelinou na kontakty a zvenku jej peclive objel silikonem, to uz musi neco vydrzet.
nahoru

sponzor





10.04 2017 19:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 306 | Témat: 6

12.04 2017 21:47


Už mám PC, tak sesumíruji mé poznatky.
Do antény vedou tři vodiče, nejpravděpodobněji: krajní jsou +UB (napájení), DCF (signál s informací o čase) a prostřední je kostra. Na prvních dvou uvedených je stále napětí okolo 5V (slabě přes).
Největší slabina antény je konektor, přes piny se dovnitř k plošnému spoji dostává vlhkost, která tam posléze způsobí oxidaci.
Když jsem auto koupil, rádiové štelování hodin nefungovalo, plošný spoj v anténě byl totálně vyoxidovaný, že nebylo co zachraňovat. Sehnal jsem za pětikilo použitou, vypadala „pěkně“, preventivně jsem jí po obvodu v místě spoje horní gumové části s dolní plastovou objel silikonem. Nyní cca po roce a půl přestala fungovat. Když jsem odpojil konektor, spatřil jsem zelenkavou oxidaci na pinech uvnitř antény, kam přijde zapojit konektor, po vykuchání antény (jde to docela obtížně oddělit to z té zalité gumy) jsem zjistil, že pin napájení v místě připojení na plošňák uhnil.
Pokusil jsem se o opravu, piny jsem nechal zasunuté v plastovém těle, na konce (které byly před tím v plošném spoji) připájel drátky, jejichž druhé konce přišly připájet k plošnému spoji. Bohužel při dolování z gumové části jsem poškodil cívku, která nejspíš slouží jako anténa. Drátek cívky jsem od jádra odmotal, pospojoval a namotal zpět (myslel jsem, že to nejspíš nebudě fungovat, ale za zkoušku…), konce připájel na příslušné plošky na plošňáku.
Pak jsem to připojil na auto. Je lepší ještě odpojit baterii. Co jsem tak pochopil a někde vyčetl, tak hodiny se synchronizují každý den ve 3 hodiny, když nechytnou signál, tak ještě ve 4 a také logicky hledají signál po připojení baterky (proto to odpojení), u A6 jde snad ve Vagu nastavit interval synchronizace, ale u A4 B7, jsem nic takového nenašel. No a do 15 min nejdéle se hodiny nastavily. Takže úspěšně opraveno! Když jsem to odzkoušel, tak jsem to celé zalil do silikonu, který nyní nahrazuje tu gumu. Konektor jsem uvnitř naplnil vazelínou na el. kontakty a zvenku jej objel silikonem, aby se tam pokud možno nedostala žádná vlhkost. Snad už to něco vydrží.
Ještě jsem na to opět „koukal“ přes VAG, stále to píše, že to není OK, nicméně to funguje, nevím, kde je chyba, zda mám špatný kabel, ale hodiny fungují, tak je mi to fuk.
Naposledy upravil Ladin dne 12.04 2017 21:50, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10892 | Témat: 69

12.04 2017 21:49


jj, paráda. Ovšem přijímač přímo v budících je přece jen jiná káva
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 306 | Témat: 6

12.04 2017 21:53


Souhlasím s tebou, njn když mi ho soudruzi z Ingolstadtu dali pod nárazník vzadu také nevidím v tomto provedení příliš šťastnou volbu.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10892 | Témat: 69

12.04 2017 22:11


Hlavně žes to zmáknul
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 12623 | Témat: 38

13.04 2017 15:53


Silikon se casem seschne a neni vhodny na takovehle tesneni. Nejlepsi volba je tavne lepidlo a to tam nalejt a horkovzduskou ohrat aby se pekne zalilo vsude. A ver ze voda se tam nedostane.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 306 | Témat: 6

15.04 2017 10:20


Ja jsem si to tavkou pouze zafixoval (rychle zatuhne) a zbytek silikon. Ted si me tedy trochu postrasil no dokud to pujde, rozebirat to zas nebudu. Ja mam spatne zkušenosti s tavkou, ze v letnich vedrech povoli a stece. Takze asi idealni je, zalejt to do tavky a objet asi tim silikomem, aby to i za tepla drzelo tvar a nesteklo.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 12623 | Témat: 38

15.04 2017 19:46


Ta transparetni pruhledna je svina ale cerna je mnohem odolnejsi.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 306 | Témat: 6

17.06 2017 10:32


Asi po měsíci a půl přestala "opravená" anténa fungovat a hodiny se nenaštelovaly rádiovým signálem. Už jsem toho měl dost a byl jsem rozhonutej koupit novou. No jasně na to to nejezdí a hodiny se dají naštelovat ještě manuálně, ale s*r* mě, když na autě něco, byť taková "prkotina", nefunguje. Klobouk dolu před Áčkem, protože i kdybych se po*ral, tak bez demontáže nárazníku jsem se k tomu prostě nedostal. Pro všechny případy jsem už předělal uchycení antény na spodní (místo horní) hranu vzpěry, kam se bez demontáže nárazníku dostanu.
Ze zvědavosti jsem anténu zalitou v silikonu rozdělal, abych se přesvědčil, co se tam pokazilo, nepřišel jsem na nic, proto jsem udělal ještě malý pokus. Problém by mohl být v cívce, při prvotním rozebírání (viz. výše) došlo k jejímu poškození (přetržení vinutí), proto jsem jí musel celou rozmotat, poškozené místo spojit a namotat zpět, při ručním namotání zpět jsem nemusel docílit stejné impedance cívky, jakou měla před tím. Domnívám se, že cívka slouží jako anténa pro příjem signálu a svou impedancí je s obvodem "naladěná" na kmitočet rádiového signálu hodin. Impedance cívky mohla být "na hraně" a nyní když se oteplilo, je již mimo a signál prostě nepřijme. Zkusil jsem poslední možnost a pár závitů z cívky ubral a ejhle ono se to chytlo. Takže jsem to zalil, tentokráte celé do tavky a dal zpět už na spodní hranu vzpěry, uvidíme, zda a jak dlouho to vydrží, pokud to zas přestane fungovat, jdu rovnou do Audi pro novou anténu.
nahoru

sponzor





17.06 2017 10:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 306 | Témat: 6

13.03 2018 14:56


Už mi to zas přestalo fungovat už mi s tím došla trpělivost tak že pořídím nový díl přímo v Audi (přijímač pro rozhlasové hodiny 4B0919145A, 8K0919145A), čekal jsem cenu okolo 1.200,- Kč a ejhle 1.780,- Kč. Tak mám dilema, zda dát osmnáct stovek za fungl nový s tím, že to minimálně 10 let vydrží (pak to nejspíš zase vyoxiduje) nebo jetej za pěťo (s nejistou dobou fungování) nebo štelovat růčo
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 557 | Témat: 29

13.03 2018 15:06


Nemít anténku by mě sralo, kup nový a je to . Doufám, že mě to nepotká, protože přístup bude peklo, že?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 306 | Témat: 6

13.03 2018 16:41


Však mě to s*re áček to umí bez sundání nárazníku, já jsem to vzdal, měl jsem nárazník dole několikrát, nakonec jsem předělal umístění, tak abych to demontoval bez obtíží z "podauta".
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 557 | Témat: 29

13.03 2018 18:00


áček: je kouzelník, jeho ruce bych chtěl vidět, já i posra* senzor doluju půl dne..
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 12623 | Témat: 38

13.03 2018 19:31


Jooo kdyz ma nekdo obe ruce levy

Chce to trpelivost vhodny naradi a pak to jde.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] .. 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5 tdi 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 100 8e 8l 8p a2 a3 a4 a5 a6 a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 b9 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera gzw převodovka h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hkg hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless kjc klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku prrevodovka pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regenarace regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sds sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa voice control volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email