Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 341 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 338
Uživatelů: 3
Celkem: 341

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.10. 2017
Příspěvků: 20 | Témat: 2

27.02 2018 18:41


Když sem mluvil se mechanikem co to dával dohromady,tak říkal,že jsou tam ty nové písty se silnějšími pístními kroužky,kde už nebylo nutno měnit i ojnice jak se tu pár v diskuzích psalo.Ze se na to dělali údajně dva opravné kity s tím,že ten kde se měnily i ojnice byl o to dražší.Cenu nevím ,ale je mi jasný ,že to auto v Německu koupil v uvozovkách za pakatel ,takže mu nedělalo problém do toho něco zainvestovat,že tohle řešení by mělo být údajně trvale .Jen mě upozorňoval na zmiňované rozvody,že ten řetěz zkrátka vydrží +- 60 000 km a jde do háje.Ze tohle mám opravdu sledovat,kdyby to auto začalo nějak rachtat,tak mám okamžitě přijet.Jinak je pravda,že prvních 2000 km sem ještě dolil cca půllitru oleje,než se motor zajel a od té doby nic.Nafta pro mě by byla opravdu špatná volba..protože ty nájezdy opravdu nemám a mam to prakticky jako vyletove vozidlo.Olej plánuju měnit po 10 000 km , které s tím autem za rok ani nenajdu stejně.
nahoru

sponzor





27.02 2018 18:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

27.02 2018 20:38


majstre:D Opak je pravdou, člověk by se z těch motorů nejen udělal ale spíš posr.l ... Ano a rozvody jsou nutnost při těch 71 tis km... V těch letech to byly pěkný srágory ty motory...včetně 1.8 Tsi..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1356 | Témat: 10

27.02 2018 20:45


Tak to potom sry, a jak je libo..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.3. 2015
Příspěvků: 10 | Témat: 1

27.02 2018 23:02


Ještě jsem prověřoval spotřebu oleje a radost z toho úplně nemám... Jako při nájezdu cca těch 8 tis. by mi ten litr na 10kkm až tak nevadil, jenže tady člověk neví co čekat.

Měl jsem BMW E46 v třílitru benzin a to si vzalo tak litr, litr a půl, dalo se s tím žít, navíc tam to nebyla vyloženě konstrukční chyba...

A spolíhat se u ojetýho auta který neznám na to, že byl ten problém případně vyřešenej se mi úplně nechce, stejnětak jako to případně řešit.

To vůbec není jednoduchý koupit si nějaký pěkný a spolehlivý auto v benzínu, ikdyž už jsem ochotnej akceptovat i turbobenzín.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1356 | Témat: 10

27.02 2018 23:18


Co Japonci - Subaru, Mitsubishi atd.?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

27.02 2018 23:19


Nejhorší na tom je, že automobilky to vědí a nechají to majitele pěkně vyžrat, teda alespoň u nás nebyly svolávačky, proč asi, že...

Naše 1.8 Tsi když byla v záruce, jezdilo se pouze do autorizáku a servisní technik tvrdil, jak to je bezproblémový a o vadným napínáku z výroby nechtěl ani slyšet ani diskutovat.
Říkám mu, na forech se to několika lidem potkalo a to klidně při 45-60 tis. km odpověděl že to jsou jen bláboly

Při dalším dotazu, když má naše auto najeto 40 tis a nechceme čekat až se nám to jednoho dne potká(při nedopnutí řetězu vlivem vadnýho napínáku), co máme dělat nebo co stím uděláme, padla odpověď nic, čekat až se to potká a doufejte, že se to potká pořádně, aby Vám vyměnily zrovna celý motor na záruku, ne jen třeba samotnou hlavu

No, zrovna čekat, až se nám to potká měsíc po prodloužený záruce(4roky), jsme nechaly rozvody komplet vyměnit i s novým inovovaným napínákem na vlastní náklady (haha bezudržbove rozvody haha))...

Super pokrok, 1.8 Tsi motor vyroben v Audi
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.3. 2015
Příspěvků: 10 | Témat: 1

27.02 2018 23:52


Meister (27.02 2018 23:18) orig :
Co Japonci - Subaru, Mitsubishi atd.?


Tak u těchto dvou je (z mýho pohledu) problém v tom "pěkný", líbilo by se mi STI / EVO, ale to je blbost kupovat na to moje popojíždění po městě.

Pokukoval jsem po 350z, ale narodilo se mi dítě a potřebuju aspoň trestaneckou lavici vzadu.

BRZ / GT86 jsou pěkný auta, ale tam mám problém s RWD (to jsem měl i u 350z), čímž padá i BMW a Mercedes a proto jsem přemýšlel o A5

Nicméně na Japonsko jsem nezanevřel a v záloze mám nějakej lehce jetej Avensis 2015+

Je to složitý.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1356 | Témat: 10

28.02 2018 0:17


Tak kazdy mame jiny vkus, ja spis nez do Avensise bych sel do Accorda.. Kazdopadne o "modernich" japonskych benzinech vim prd. 2x jsem mel staryho boxera v Impreze - obyc. Driv meli hlavne ty interiery desny, dneska uz se celkem polepsili..
nahoru

sponzor





28.02 2018 0:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.10. 2017
Příspěvků: 20 | Témat: 2

28.02 2018 0:31


Co sem tak koukal po bazarech tak většinou tam stojí TFSI co mají cca 150 000 naběhaných.To auto co jsi ukazoval má najeto relativně málo,ale co jsem četl,tak to některým začalo brát olej už klidně při těch 70 000. Takže je to loterie a ty opravy jsou vážně drahé. Člověk musí počítat asi +- s 60 000 Kč a to je opravdu hodně peněz. Ale já do toho nechci moc kecat,protože o autech vím kulový jen sem si toho teď hodně pročetl a mluvil s tím mechanikem co to auto dovezl a spravil než je do bazaru dal. Vím, že je to mistr ve svým oboru a koncernový motory umí rozdělat do šroubku,spolupracuje s tím bazarem léta a má dobrou pověst. Spíš jsem chtěl jen přihodit svoji zkušenost s koupí auta a co mi k tomu bylo vše řečeno.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1356 | Témat: 10

28.02 2018 0:45


Tak pokud je mu jedno, jestli da pri koupi 200 nebo 400, tak dat pak tech 60k navic za "jistotu" bych nevidel na velky dilema..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.3. 2015
Příspěvků: 10 | Témat: 1

28.02 2018 9:42


Tak úplně jedno to není, když budu počítat průměrnou cenu auta 300 tis., tak 60 tis. je cca 20% hodnoty, což není málo bavíme-li se o takové jednorázové akci.

Další věc je, že pokud jde o koncern, tak narozdíl třeba od BMW nemám žádnej prověřenej servis kterýmu bych takovou věc případně svěřil.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1356 | Témat: 10

28.02 2018 11:38


Tak zase za tři roky ahoj..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.3. 2015
Příspěvků: 10 | Témat: 1

28.02 2018 12:51


Vyberu si pár kusů který by stály za prohlídnutí a pokusím se v jejich případě zjistit, jestli byla tahle oprava už provedena v autorizáku.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email