Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 353 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 352
Uživatelů: 1
Celkem: 353

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

01.06 2013 22:32


Jsem takřka před dokončením tohoto vejmyslu a již brzy to naostro vyzkouším.Pokud se zadaří vyřeší tato nová služba myslim si dosti problémů do budoucna bez nutnosti koupě celé sady vaček staré koncepce,ale koupě pouze vaček a to jen v případě velkého sedření a posadit je na rolny a míti klidné spaní.
Jakmile to bude hotové dodám fota.
Naposledy upravil Satas dne 06.06 2013 22:01, celkově upraveno 1 krát. (9% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





01.06 2013 22:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 20.2. 2008
Příspěvků: 2948 | Témat: 48

02.06 2013 9:33


Satas: ...drzim palce at to vyjde.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

04.06 2013 9:17


Hehe, uz dlouho nad tim premyslim take, ale jeste nebyl cas se do toho pustit...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.12. 2011
Příspěvků: 596 | Témat: 4

04.06 2013 14:38


Satas: Tak jak na tom jsi? Takový věci mě zajímají, kdyby jsi měl chuť i čas, tak by jsi sem mohl naházet více věcí co třeba tvoříš
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

06.06 2013 21:45


Takže skoro hotovo funguje to,necham udělat halvy komplet a strčim to do mojeho testwagen A6.
Podotýkám že testované vačky byly vydřené nekteré skorem o milimetr a i přesto to naprosto normálně ventily otvírá a u zavřeneho ventilu je krasna vule na hyrdoštelu a rolna se krásně protáčí na vačce..Síla kterou sem musel vyvinout na otočení pohonem je na rolně fantasticky minimální tudíž jsem si naprosto jist velkým ubytkem hluku na ventilovém pohonu.
Dále tímto v případě bechybného chodu tohoto systému můžete upustit od koupí nových vačkových sad staré koncepce protože to bude myslim stát +- stejně...
S temito defakto skoro ko vačkami to dám do vozu a pak vám udělam video za chodu s otevřenými víky.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

06.06 2013 22:49


Satas: vim, ze bych si toho tady nacetl asi hodne...ale muzes pro me v kostce priblizit...co jsou to ty rolna? a jaky je v tom rozdil oproti nerolna hlavam?
jestli se ptam jako debil, predem se omlouvam...

a za dalsi, co zpusobi takove vydreni vacek? ty motory prestavaji mazat, spatny olej, malo oleje, vysoky najezd? ptam se, pac kdyz vezmu treba petival benzin, najeto 600000km a vacka zdaleka nevypadala takhle hrozne a to ta vacka je relativne sucha ze startu.

dik
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

06.06 2013 23:04


maczaCZ:
Satas: vim, ze bych si toho tady nacetl asi hodne...ale muzes pro me v kostce priblizit...co jsou to ty rolna? a jaky je v tom rozdil oproti nerolna hlavam?
jestli se ptam jako debil, predem se omlouvam...

a za dalsi, co zpusobi takove vydreni vacek? ty motory prestavaji mazat, spatny olej, malo oleje, vysoky najezd? ptam se, pac kdyz vezmu treba petival benzin, najeto 600000km a vacka zdaleka nevypadala takhle hrozne a to ta vacka je relativne sucha ze startu.

dik

Hlavy jsou furt stejný mezi sebou až na naký drobnosti.
Vlečný vadadlo je oprený o hydro a ventil a na vahadlo tlačí vačka kov na kov proto vlečný.
U rolna vahadla je to stejnej system s tim rozdílem že to vahadlo má v sobě ložisko a to se opírá o vačku tudíž se to protáčí a dochází k minimálnímu oděru.
Mazaní tohoto pohonu je ze olej z hlavy je tlačen do hydroštelu ten se naplní a na vrchu jeho hlavičky o kterou se opírá vahadlo je díra a ve vahadlu je taky díra ale mini tudíž olej se tam natlakuje a zkrze patku vahadla to silnym čurkem stříka na každý palec vačky.
Proč se to začne vydírat??? Když ty V6 tky byly nový tak byl int výmeny oleje stanoven na 30 35 tis km což je šílenost.Soudruzi to ale meli spočítaný tak že to prostě na ten long tech 220 250 při dodržovaní toho int najede a pak to hanz dá do hajzlu a kouí si novou káru.Proto to staršné zděšení ježiš auto z nemecka má 150 najeto a má vydřený vačky to možná ale hlavně ta kára sem dotažená byla o 2kila stočená.
Každopádně u nas si najel 30 na olej což bylo hodně a ještě te v autorizáku v roce 2000 ojebali a budto to nevymenili nebo jen napul takže 60 na jeden olej.ale tj jedno.
Tim jak ten olej už moc nemaže po 30ti tak pravě to vahadlo začlo zdírat tu hlavičku toho hydra a prestal tam byt tlak oleje či to shoblovalo a přicpalo tu dírku a čurek zmenil zmenil smer mimo vačku ba i přestal čurat a smrt vačky byla jasná.
Petivál má hrníčkový hydra a tam prave se tře jen ta vačka o ten hrnej a leje na to mraky oleje.
Nechapu jednu vec proč ty rolny do ty V6 nedali hned.Nissan primera z roku 94 to třeba takhle přesně má a U v6 tdi to začli v roce 03
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 20.2. 2008
Příspěvků: 2948 | Témat: 48

07.06 2013 20:51


Satas: .... to rikam.Jsi proste V6 King.
nahoru

sponzor





07.06 2013 20:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

08.06 2013 3:00


vlasta:
Hehe, uz dlouho nad tim premyslim take, ale jeste nebyl cas se do toho pustit...

Dlouho je spatne ....ja to mam hotovy...-))))
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 20.2. 2008
Příspěvků: 2948 | Témat: 48

08.06 2013 9:13


Satas: ....hlavne dej vedet jak to jezdi a tak...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

08.06 2013 9:50


Říkám furt,zlatý český ručičky.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

08.06 2013 20:30


Satas: diky moc za vysvetleni
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

02.07 2013 19:07


Sákryš,tak co funguje to?Já sem nervozní jak prvnička.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

09.07 2013 13:05


Nestíham to zatim nak doladit mam tolik prace že se zastavim v listopadu možná.....
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

09.07 2013 13:56


To je škoda.Já že bych překopl tu moji.AKF to má taky tak,nebo se pletu?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 57 | Témat: 5

15.07 2013 21:05


Vau to je úžasný nápad. Obdivuji Satase, co pro nás majitele 2.5TDI dělá. Těším se na další výsledky a možná na zabudování i do mojí A8.
nahoru

sponzor





15.07 2013 21:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 17

21.10 2013 11:44


cauky chci se zeptat to tedy staci koupit vahadlo s rolnou dat to tam a ono to funguje???Tam uz snad jine upravy nejsou pokud jsem dobre studoval FOTO
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 39 | Témat: 15

01.12 2013 20:45


Taky by mě zajimalo jak si tu upravu udělal, co vše si změnil odkud z jakeho typu atd...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.5. 2015
Příspěvků: 69 | Témat: 2

05.08 2015 14:12


ahoj... jak tu tak pročítám fórum, tak tohle mě docela zaujalo... jak se to osvědčilo ? překopání tedy obnáší pouze prohození vahadel za rolny ? nebo tam jsou i jiné modifikace ? co by to popřípadě koštovalo bez vaček a s vačkama. ještě jsem nenašel odvahu na ty svoje kouknout, tak ani nevím jak na tom jsou. ale moc si nefandím, že budou OK.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

05.08 2015 15:06


Bohužel to skončilo na tlouštce rolnových vahadel a na nekteré ventily se nevejdou,mam ale možné řešení a jakmile to bude dokončené dám vědet.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.5. 2015
Příspěvků: 69 | Témat: 2

05.08 2015 15:09


paráda... už se těším až pod víkama budou zvonit rolničky.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

05.08 2015 15:13


Tomas23 (05.08 2015 15:09) <a href="/forum/prispevek/1269394-uprava-hlav-v6-2-5-tdi-afb-akn-ake-aym-na-rolny-s-pouzitim-puvod-litinovych-v#1269394">orig</a> :
paráda... už se těším až pod víkama budou zvonit rolničky.

Pokud chceš zvonit rolničkama neni problem na sklade mam motory BAU 2004 a BDG 2007 oba po GO.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.5. 2015
Příspěvků: 69 | Témat: 2

05.08 2015 18:50


na kolik takový skvosty vycházejí ? a kolik cca když tak plánuješ cenu tý přestavby.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.1. 2018
Příspěvků: 3 | Témat: 1

26.02 2018 2:23


Sic to možná bude na odstřel... Ale... Myslím, že tahle věc by se mohla otevřít a ručičky české by zase mohly říci co se dělo dále. Jako majitele "dvaapůly" mne to velice zajímá a obávám se toho, že právě u AKNka mě to bude brzy čekat Takže bych rád věděl zda se nakonec povedlo udělat takové úpravy, aby to fungovalo a motor mohl krásně fungovat dále.
Díky za odpověď! ^^
nahoru

sponzor





26.02 2018 2:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.3. 2014
Příspěvků: 196 | Témat: 4

26.02 2018 8:45


Nejde pokud vim tak to saty nakonec vzdal, imho dneska uz se daji sehnat rolna hlavy za par supu, nechas je udelat a jezdis. Je to plug and play, jina je akorat vakuovka. Taky jsem to tak se satasem resil a to jsem mel na AKN vacky krasny, nechal jsem to delat primarne proto, aby to nebylo tak hlucny a je to fakt znat.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

26.02 2018 9:07


Jako ono to jde ale tech úprav je tam tolik nakonec ze to vyjde na stejný prachy jako koupit dneska už beckovy hlavy.
Jinak Stone ten typek co ti prodal ty hlavy za tu almužnu nebyl při smyslech to si tleskej nohama za co si to koupil. To se jako Berna mince považovat nedá.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.2. 2012
Příspěvků: 16 | Témat: 0

15.06 2019 15:06


Zdravím pánové,
jak Satas psal Dlouho čekat je špatně i já jsem čekal, tři roky, než jsem se k něčemu odhodlal ale myslím, že čekání se vyplatilo.
Postupoval jsem selským rozumem. Načetl jsem si různé informace a názory na toto téma, že jsem i pochyboval jestli to jde a to jsem čel už Satasovo příspěvky, že by to jít mohlo, když s tím začínal.
Sehnal jsem si za pár korun celý blok motoru (BAU), který stačilo jen namontovat, vyměnit vstřiky, seřídit a jet ale to bych nebyl já abych se do toho taky nezačal šťourat. Na začátku jsem byl amatér, který dřív pomáhal opravovat motorky typu Babeta, Pionýr, Mustang, Čezeta atp.
Hlavy jsem sundal jak z koupeného (BAU) tak i z mé opičky (AFB) a začalo porovnávání.
Jak Satas píše, bohužel není možné vyměnit jen vahadla a jet. Měřil jsem to tenkrát posuvkou a zjistil jsem že lůžka pro hydra jsou o pár milimetrů níž a samotné hydro také a to nepočítám šrouby, které drží hlavu pevně na bloku motoru ty mají mimochodem o polovinu menší hlavu šroubu než u hlav s klasickými vahadly.
No nic, teď se dostávám k jádru pudla. Dnes jsem to konečně dal všechno dohromady po tak dlouhé době (zdravotní a rodinný stav mi to nedopřál dřív) a ejhle moje opička je spokojená, dostala čerstvé banány a že jich bylo
Shrnutí co je potřeba:
Havy, vačky, rolny, hydra, gufera, víčko, úprava usazení vakuové pumpy, šrouby
Komplet rozvody včetně všech kladek, napínáku, filtr, olej atp. ať už se k tomu člověk nemusí vracet

Prostě investice tam je a u mě to bylo jasné, že to někdy dodělám ale nebylo jasné kdy a až teď jsem to mohl konečně dokončit.
Celkem práce na 20 hodin plus předchozí čištění hlavy, lapování ventilů a kontrola dříku ventilů, čištění vstřiků a tlakování, měření kompresních tlaků, protažení závitů takže celkem nějakých 34 hodin čisté práce snad jsem něco nezapomněl zmínit, pokud ano Satas mě určitě doplní.

Tak zatím zdar a sílu, buďte dobří.

Doplnění: Motory s rolnama BAU, BCZ, BDG, BDH
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email