Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 327 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 321
Uživatelů: 6
Celkem: 327

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.3. 2007
Příspěvků: 87 | Témat: 5

23.02 2018 10:53


Nabízím v příštím týdnu měření pro čtyřkolky i předokolky. Dle úrovně úprav i měření jsem dospěl k závěru, že tuto nabídku učiním.Cena za měření bude pro tento týden a AClub 1500,-. Jsem jediný v CR kdo ověřuje výsledky měření na válcové zkušebně porovnáním s měřením na hřídeli, z důvodu vyloučení nepřesnosti a hausnumer, tak jak se nyní děje komplet, a to i včetně Jarova.
Případně auta i přeupravím tak, aby jste byli spokojeni a jezdili bez cukanců.
Zdravím mot.
nahoru

sponzor





23.02 2018 10:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.3. 2007
Příspěvků: 87 | Témat: 5

29.10 2018 21:48


Vidím, že se zde čipuje o sto šest, ale měříte buď vůbec nic, nebo bůhví kde. Prvním třem změřím výkon i zdarma, zajímají mne hlavně výtvory ala Parik na 320PS. Poslední Audi s takto udávaným výkonem neměla ani 275, ale zase nemohu úplně s jistotou potvrdit, že šlo o jeho sw. Navíc nejsou vždy důležité hodnoty, ale projev v celém rozsahu otáček a přechodové stavy. Pochopitelně každý upravujeme nějak jinak, ale parik se tváří, že pochopil vznik světa, takže rád uvítám i jeho. Nebojte se zjistit, kolik máte doopravdy koní a zda to nejsou oslové. mot
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

29.10 2018 21:58


Tak to jsem zvedavej kdo se prihlasi a jsem fakt zvedavej na vysledky
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

29.10 2018 22:02


Mě by zajímal výkon, jaký mám na své seriové Audi, ale nejsem oběť parik:, jak píšeš xD. Kupa lidí ho zde chválí
Naposledy upravil Fan1s dne 29.10 2018 22:08, celkově upraveno 1 krát. (34% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.12. 2008
Příspěvků: 538 | Témat: 62

29.10 2018 22:07


Do toho bych sel, ale ty jsi urcite nekde v cechach a ja na morave.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

29.10 2018 22:08


Fan1s: tak vem 1500 a jeď přeměřit to není žádná věda
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

29.10 2018 22:09


Roubic: budu muset vyrazit úúúúdajne 150kw série.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

29.10 2018 22:13


já už bohužel 3.0tdi s jeho chipem nemam takže mi to teď sere
nahoru

sponzor





29.10 2018 22:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.3. 2007
Příspěvků: 87 | Témat: 5

29.10 2018 23:21


Roubic (29.10 2018 22:08) orig :
Fan1s: tak vem 1500 a jeď přeměřit to není žádná věda

Psal jsem první tři zdarma, takže to vychází i s cestou do 1000,- max.
Brzdu každých 6 měsíců konfrontuji s měřením na hřídeli, a mám celkem slušnou shodu.
Navíc už mi delší dobu vadí brzdy kde není uveden ztrátový výkon, a podmínky měření, např. barometrické údaje, o absenci zátěže ani nemluvě. Nechci tvrdit, že jedinný měřím přesně, ale moc nás nebude ani napříč Evropou.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

29.10 2018 23:25


motorpower: ok já myslel že že jde vyložene o soft co dělal pařik ty 3 to maj zadáčo zajímalo by mě co má moje audi za výkon
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.3. 2007
Příspěvků: 87 | Témat: 5

29.10 2018 23:30


Pokud máš už někde změřeno, či upraveno a změřeno, klidně přijeď. Nejde jen o parika, jde o kompletní pohled na úroveň úprav, ale především měření. Nikomu nehodlám stahovat sw, na kontrolu , jak to některé firmy nabízí.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

29.10 2018 23:31


Kdo tu tvrdil nekdy 320ps na 3.0tdi? jinak u tebe s 3.0tdi nikdo nebyl, jinak bych to asi vedel, ze to stoji zaprd.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

29.10 2018 23:34


motorpower: ee ja ji mam v original stavu i zak to zustane nechci do toho auta zasahovat oo na tom v10 stejne moc vymyslet neda
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.3. 2007
Příspěvků: 87 | Témat: 5

29.10 2018 23:50


parik (29.10 2018 23:31) orig :
Kdo tu tvrdil nekdy 320ps na 3.0tdi? jinak u tebe s 3.0tdi nikdo nebyl, jinak bych to asi vedel, ze to stoji zaprd.

Že by kontrola sw.? O čem jsem psal?
A co 1000Nm ve Q7, pokud nejsi sralbotka a stojíš si za tím, tak se zastav, samotného by mě to zajímalo. Zatím vidím, že všechny pomlouváš včetně mě, ale nikde nevidím firmu, stránky, grafy. Spokojenost zákazníků je pěkná věc, ale oni to píší i o firmách na Kladně, či v Praze přesto, že se občas ukáže , že mají sérii. placebo a levná cena hold udělají své. Mám telefon klidně i zavolej/te.

Už jsem u něj byl, auto je načipováno dle jeho slov na 300 PS a cca 650 Nm. Musím uznat, že nárůst výkonu je


A zahlédl jsem i 320 proto mě to zaujalo. Prý jsi to tvrdil. Pokud na tom budeš trvat najdu to , je to zde na fóru.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

30.10 2018 0:06


Hele, ja tebe nikdy nepomlouval, protoze je videt, ze tomu rozumis, to plati taky o tdifanovi. Tady mam jen jednu q5 3.0tdi bez dpf a bez vahy vzduchu na 320ps. Upravy v cr uz skoro nedelam, az se nekdy zas nekdo ozve, tak ho k tobe schvalne poslu.

PS: mam tu jednu x5 m50d na zmereni, tak s ni tam muzu dorazit
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.1. 2012
Příspěvků: 288 | Témat: 18

30.10 2018 0:18


Mohu přijet ve středu po 17h ? Nabízím se s 3.0 176kw dpf off,..
nahoru

sponzor





30.10 2018 0:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

30.10 2018 1:54


No dufam, ze ja mam na jednoturbovom 3,0tdi 349PS poctivých. Ale vždy ms to zarážalo, kolko úprav som musel porobit len na 313PS a poniektorí to dosahovali zlahka cipom. O 336PS už ani nehovorím
Merané som mal vzdy na MAHA 3000 4x4. Tento príspevok sa mi začína líbit
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

30.10 2018 7:27


Az na to, ze ten kto vie co robi nepotrebuje ziadnu brzdu na to aby odladil motor. Vykon motora po uprave sa da vyratat z nalogovanych hodnot. Takze tolko k tomu vytvorenemu mytu, ze len s brzdou sa da odladit chip. Ale chapem, ze tie rozpravky vam potom vasi zakaznici lepsie zeru, kedze vo vacsine pripadov absolutne nerozumeju technike.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

30.10 2018 8:00



Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.3. 2007
Příspěvků: 87 | Témat: 5

30.10 2018 9:20


snuff (30.10 2018 7:27) orig :
Az na to, ze ten kto vie co robi nepotrebuje ziadnu brzdu na to aby odladil motor. Vykon motora po uprave sa da vyratat z nalogovanych hodnot. Takze tolko k tomu vytvorenemu mytu, ze len s brzdou sa da odladit chip. Ale chapem, ze tie rozpravky vam potom vasi zakaznici lepsie zeru, kedze vo vacsine pripadov absolutne nerozumeju technike.

Máš hezkou fotku na sněhu, takže by mě zajímalo jak testuješ třeba večer, na ledu, při dešti, při mlze a jak vůbec zjistíš základní sériové parametry. Ty jsou odrazovým můstkem pro úpravu. Brzda je dobrá pro rychlost ověření a konzistenci dat. To venku nikdy nedocílíš, navíc je to příliš náročné na čas a riskantní/ pokud nemáš dílnu na letišti/.Projet načíst flashovat. Při pěti testech je rozdíl hodina. To byl také důvod proč jsem brzdu pořídil, ano zákazník vidí průběh a to skutečný, pokud sedí např. točivý moment s jednotkou je to jen dobře. Ale i jednotka přepočítává dle čidel, která nikdo nikdy nekalibroval. Takže zpátky na strom.

Měření...nepište, zavolejte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

03.11 2018 16:12


Tak jak tahle sranda dopadla ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

03.11 2018 18:54


Aj mňa to zaujímajú tie zľahka urobené 300ps a viac 3,0tdi
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

03.11 2018 19:27


nevim s vysledkem prijdu pristi tyden po vzajemne dohode.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

03.11 2018 21:08


To je z čoho graf, z Fabie? mna skor zaujimalo, čo pomeral motorpower
nahoru

sponzor





03.11 2018 21:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

03.11 2018 21:20


to je moje uprava s4 a a5 zmerena u motorpoweru.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

03.11 2018 21:27


Pôvodný výkon a motorizácia? Ta A5 asi je 3,0tdi, ta S4 4.2b či 2,7b?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

03.11 2018 21:32


je to ccwa a caka - obe DSG
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.3. 2017
Příspěvků: 53 | Témat: 2

03.11 2018 21:56


100kW ztráta v pohonném ústrojí je normální?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

03.11 2018 21:59


ano to je naprosto normalni, znamena to rozdil mezi vykonem motoru a na kole
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

03.11 2018 22:17


Aha, takze to druhe 3,0tfsi. Pekne
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email