Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 429 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 428
Uživatelů: 1
Celkem: 429

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.2. 2013
Příspěvků: 26 | Témat: 1

14.02 2018 23:47


Ahoj
Prosím o radu, lebo som už zúfalý. Auto mi kúri len kým sa nezohreje motor. Kúri totiž len nezávisle kúrenie - to sa spustí automaticky pri studenom motore a potom sa motor zohreje cca na 80 st. a nezávisle kúr. sa vypne. Motor sa normálne zohreje na 90 st. ale hadice z kúrenia sú studené alebo max. vlažne. Ventil kúrenia/klímy funguje, diagnostika nevypisujem žiadnu chybu. Robil som taký test, že som vložil za ventil kúrenia kus priehľadnej hadice aby som videl či voda koluje. Všetko vyzeralo poriadku - voda cyrkulovala; keď som kúrenie vypol tak sa voda zastavila, len jednoducho auto nekúri. Bolo vidno v hadici bublinky tak som sa snažil systém odvzdusniť ale nepomohlo. Možno je stále zavzdusneny lebo počuť žblnkotanie ale už neviem ako to odvzdusniť. Motor som zohrial, vytáčal a znova odvzdusnoval cez tie odvzdusnovaky ale vždy počuť nejaké bublinky. Prosím poraďte čo s tým. Dik
nahoru

sponzor





14.02 2018 23:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

15.02 2018 14:08


Ahoj,
mě to taky netopilo, podle návodu tady na foru, jsem vyčistil i čerpadlo (V50), protože mi to vypsalo i chybu, ale ani tak se to nezlepšilo. Vysledoval jsem, že když motor točím kolem 2000/min, tak topení začne topit. Prý je to způsobeno, že otáčkama se zvedne tlak v čerpadle a líp cirkuluje ohřátá voda. Ale na volnoběh to bylo pořád mizerné. Nakonec jsem zkusil dolít do nádržky s chladíci kapalinou destilovanou vodu. Množství v nádobce mi ukazovalo tesně nad ryskou MIN. Stačilo asi 0,5 l destilované vody. Od té doby mi auto krasně topí i na volnoběh. Zkus jestli ti to nepomůže.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.2. 2013
Příspěvků: 26 | Témat: 1

15.02 2018 19:05


Presne takto sa to prejavuje aj mne. Keď ho vytočím tak začne kúriť ale len veľmi veľmi slabo. Nechápem aký môže mat vplyv tá destilovana voda, ale vyskúšať to môžem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.8. 2015
Příspěvků: 220 | Témat: 2

16.02 2018 7:44


kkkkkd1 (15.02 2018 19:05) orig :
Presne takto sa to prejavuje aj mne. Keď ho vytočím tak začne kúriť ale len veľmi veľmi slabo. Nechápem aký môže mat vplyv tá destilovana voda, ale vyskúšať to môžem.


Ono to není tím, že že tam musíš dát jenom destilovanou vodu, samozžřejmě tam můžeš dolít i přímo nemrznoucí směs, vypadá to, že důležité je, aby bylo kapaliny dostatek.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.2. 2013
Příspěvků: 26 | Témat: 1

17.02 2018 16:40


Tak skúsil som doliať, ale nepomohlo to. Kúri len pri vyšších otáčkach - nad 2000 a aj to len slabo. Už som skúsil fakt všetko. Nechápem to že motor je horúci, aj všetky hadice chladenia, len hadice do a z kúrenia sú vlažné alebo úplne studené. Pripadá mi to ako sci-fi. A keď pustím webasto tak kúri ako blázon.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

17.02 2018 18:27


A netlakuje ti ? Kdyz po jizde otevres expanzku,tak jde vzuch (bubliny)?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.10. 2006
Příspěvků: 35 | Témat: 1

17.02 2018 19:21


Nádobka na vodu musí být plná,jinak netopí. Zkus povolit odvzdušnění na hadici k topení a přidat plyn dokud nebude stříkat voda.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.2. 2013
Příspěvků: 26 | Témat: 1

17.02 2018 22:00


Nádobka na vodu je na max. Po povoleni odvzdušňovaka na hadici kúrenia ide voda. A po jazde keď otvorím nadobku tak ide vzduch a voda stupne nad maximum, ale myslím že to je normálne. To robí predsa každé auto.
nahoru

sponzor





17.02 2018 22:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.11. 2015
Příspěvků: 625 | Témat: 36

17.02 2018 22:26


nejsou tam po cestě nějaké solenoidy/el.ventily?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.2. 2013
Příspěvků: 26 | Témat: 1

17.02 2018 22:53


Sú, ale všetko funguje. V elektrike problém nie je. Všetky el. ventily aj pomocné čerpadlo funguje - skúšané cez vag v akčných členoch aj manuálne odsledované. Jedine vysvetlenie je že je to zavzdušnené, lebo som menil termostat asi pred 2 mesiacmi. Čím viac to odvzdušňujem tým je to lepšie: najprv išiel len studený vzduch, teraz (asi po 2 týždňoch babrania sa z odvzdušňovakmi) ide vlažný vzduch nad 2000 otáčok. Ale tento motor odvzdusniť je asi nemožné.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2673 | Témat: 171

18.02 2018 8:41


Skus to odvzusnit ala skoda 120

Najdi kopec ale poriadny cumak hore a nech gravitácia spravi svoje...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.2. 2013
Příspěvků: 26 | Témat: 1

18.02 2018 16:21


Tak po včerajšej a dnešnej jazde badať nejaké zlepšenie. Dolial som viac chladiacej a poriadne som motor vytočil až do max. otáčok. Dnes už trochu kurilo, ale zaujímavé je že keď počas jazdy motor vytočím hneď začne fúkať horúci vzduch. Ale keď potom idem na bežných otáčkach (automat to drží 1500-2000ot.) tak zase ide len vlažný vzduch. Ale aspoň nie studený. Neviete prečo to tak je?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2673 | Témat: 171

18.02 2018 16:29


Písal si ze si menil termostat nie je chyba tam?
Je to Origos? Alebo nejaká China?

Co bolo stým starým? Ak ho máš skus ho vyvariť v octe a daj ho späť.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.2. 2013
Příspěvků: 26 | Témat: 1

20.02 2018 18:38


Termostat funguje dobre - motor sa zohrieva rýchlo a teplota neklesá ako to bolo pred tým. Ale kúrenie si žije svoj život. Ešte som uvažoval či nie je bublina v radiátore alebo je nejaká jeho časť upchatá. Ale to si nechávam ako poslednú možnosť vzhľadom na obtiažnosť výmeny. Jasne je že po niekoľkých umornych pokusoch o odvzdusnenie sa to trochu zlepšilo. Možno by pomohla dlhšia jazda po diaľnici ale na to sa zatiaľ nechystám.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

20.02 2018 19:23


pumpa vodní ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

20.02 2018 19:28


Aky rok mas?
nahoru

sponzor





20.02 2018 19:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.2. 2013
Příspěvků: 26 | Témat: 1

20.02 2018 21:28


2005. Motor BMK.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2673 | Témat: 171

20.02 2018 22:12


Ma napadlo daj kartón pred chladič a chod sa previesť ci sa to zlepší
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.2. 2013
Příspěvků: 26 | Témat: 1

24.02 2018 16:51


Ako zistím či je zlá vodná pumpa? Inak asi sa mo to podarilo odvzdusniť a začalo to ako tak kúriť, ale viac ako na 20st. to nedekaže. Takže mi z toho logicky vyplýva len vodná pumpa alebo radiátor. Mám v pláne sa nejako dostať k radiátoru cez peľový filter aby som zistil či je teplý cely alebo len časť. Ale ako otestovať vodnú pumpu? Napáda vás niečo?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

24.02 2018 17:06


Ak je zla vodna pumpa, tak by sa ti prehrieval motor, pretoze by slabo cirkulovala chladiaca kvapalina. Na vodnej pumpe by si videl kvapky z kvapaliny. Slabe kurenie moze byt zanesenym pelovym filtrom, ale u teba by to problem nemal byt, kedze pises o studenej hadici.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.2. 2013
Příspěvků: 26 | Témat: 1

24.02 2018 18:09


Chladenie funguje perfektne. Motor sa zahreje na cca 90st. a ručička sa viac nepohne ani o mm. Peľový filter som menil pred cca 3 mesiacmi. Po nekonečnom odvzdušňovani sa kúrenie trochu prebralo, aj hadice do kúrenie sú už teplé ale stále je to slabé. Ani hadice ani vzduch z fukarov nie je horúci a nestačí to na dostatočne vykúpenie kabíny. A to ešte nebol poriadny mráz.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

24.02 2018 18:14


A elektr. cerpadlo vody kurenia mas funkcne?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.2. 2013
Příspěvků: 26 | Témat: 1

24.02 2018 18:33


Áno. Tým som to odvzdušňoval - zapol som ho cez diagnostiku a dal som hadičku do odvzdušňovaka a druhý koniec do fľaše s chladiacou kvapalinou a dolieval som do nádobky. Odvtedy to ako tak kúri, ak sa to dá tak nazvať.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

24.02 2018 18:38


A co to zkusit odvezt na servis ?
nahoru

sponzor





24.02 2018 18:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

24.02 2018 19:13


Ked pridrzis tlacidlo econ na par sekund pri vypnutom zapalovani,tak sa motorcek zapne?
Inak zapni si v MMI* prihrievanie spiralou,aspon trochu Ti to pomoze.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.2. 2013
Příspěvků: 26 | Témat: 1

24.02 2018 20:45


O tom prihrievani špirálou nič neviem. Ako sa to zapína?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.9. 2015
Příspěvků: 136 | Témat: 11

24.02 2018 22:00


Spirálu nemáš, pokud máš webasto.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email