Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 19 března 2024
Celkem je zde 117 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Janolle5462
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 370
Online návštěvníků
Návštěvníků: 115
Uživatelů: 2
Celkem: 117

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 13 | Témat: 4

23.11 2012 13:39


Zdravím, potřeboval bych prosím poradit...mám A4 B6 1.9 TDI*, 74kw a přestala topit. Hledal jsem rady a většina jich byla, že to můžou být klapky přehazující teplej a studenej vzduch a určitě začít diagnostikou - nějkýho odborníka napadlo vyměnit termostat ještě předtím, což nepomohlo. Auto je zahřátý relativně rychle na 90stupňů, v tom problém nevidím. Zajel jsem teda na diagnostiku a borec projel všechno možný a bez chyb. Teploty mu to ukazovalo různě - nohy u řidiče mu to psalo 12 stupňu a nezvedalo se to, nastavený bylo HI...z levýho výduchu u řidiče šel hodně lehce vlažnej vzduch (stejně tak levej střed a levá část pod čelním sklem lehce vlažno, ale rozhodně ne teplej), spolujezdec jde celou dobu studenej (pravej výduch, střednovej pravej i pravej pod čelním sklem), bez ohledu na jakýkoliv měnění teploty. Když diagnostika nic, nevíte co zkusit ještě prosím?
nahoru

sponzor





23.11 2012 13:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

23.11 2012 13:56


Pamet zavad nemusi nutne ukazat na problem. Staci kdyz klapka nedojede k dorazu. Pricinou muze byt mechanicka zavada. Oddeklovat a pri testu akcnich clenu kontrolovat, zda vse chodi jak ma. Na vinemuze byt klidne spatne pruchozi topne telesov klimaboxu. Zacal bych tim testem akcnich clenu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.5. 2013
Příspěvků: 99 | Témat: 11

06.01 2016 9:06


Ahoj, mám podobný problém, A4B6 2.5 TDI* AKE netopí, fridex byl vždycky dáván s destilkou, vyměnil jsem snímač teploty vody na motoru za nový. Jedna z hadic jdoucí do palubovky od motoru je studená a jedna teplá, občas se stane že jsou najednou obě teplé. Odvzdušněne to mám.

Můj dotaz zní: je tam někde u motoru nějaký solenoid, který pouští teplou vodu do výměníku v kabině?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2016
Příspěvků: 1 | Témat: 0

02.09 2016 12:48


zdravím, možná mám pro vás řešení s topením u audi A4 B5. jednoho dne mi přestalo topit z ničeho nic a nikdo nic nevěděl, už jsem byl smířený s výměnou což znamená palubovka dolů... tak dlouho jsem to odkládal a hledal nejjednodušší způsob třeba vyčištění topení proudem vody z kohoutku nepomohlo. dneska jsem zkoumal přímo ovládání topení a mechanický části a přišel jsem na to že se mi ulomil zoubek který držel lanovod (u nohou spolujezdce) takže při točení s ovládacím prvkem dělalo zvuk jako že se něco otvírá, ale nebylo tomu tak lanovod si tam poletoval jak se mu zachtělo tudiž klapkou to ani nehlo jsem strašně rád že jsem po měsíci připravený na zimu snad to někomu pomůže (palubovka dolů nemusela ale přístup jak k penězům)

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.11. 2016
Příspěvků: 12 | Témat: 0

21.12 2016 21:59


Ahoj,
Četl jsem tvůj problém s topením
Mám a4 b7 a k řidiči jde studenej a
ke spolujezdci vlažnej.
Podařila se ti oprava?
Nevím co mam dělat
Dík
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.10. 2012
Příspěvků: 228 | Témat: 57

29.01 2017 17:45


Klidně to může být přicpaný/zarostlý radiátor v kabině. I když jde teplá dovnitř a studená ven, tak to nemusí nutně topit. Protože tam je v podstatě minimální průtok, ne-li žádný. Ale můžou to být třeba i klapky....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.11. 2016
Příspěvků: 12 | Témat: 0

29.01 2017 18:26


Už jsem s toho venku.
Radiator jsem vyndal spodem od řidiče.
Ale bylo to klapkou u řidiče dole
nehejbala se tak jsem odpojil rameno
od motůrku a pohnul ručně a začla topit jako kráva.
Tak jsem to prozatím přichytil bindr páskou a hotovo.
Koupim moturek a mam klid.
Jinak jsem dělal výplach asi 3krát chemie,odvzdušňoval
diagnostika,kontrola klapek,prostě už jsem prolezl
snad vše,ale zásadní problém byl to,že jsem čuměl
na tu klapku u řidiče a vždy jen cukla tak jsem si
řikal že je ok a tak jsem hledal dál.
No a když jsem postupně odpojoval ramínka a zkoušel
různé kobinace tak jsem se dostal na tu u řidiče no
a byla to vona.
Díky za rady, pročetl jsem fórum a dost to pomohlo.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

29.01 2017 19:12


v diagnostice jde udělat základní nastavení klapek a je tam při tom hezky vidět jak se každá jednotlivá klapka hýbe, jak rychle a jaké má krajní polohy
nahoru

sponzor





29.01 2017 19:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.2. 2018
Příspěvků: 16 | Témat: 0

15.02 2018 20:48


Ahoj. Po výměně teplotního čidla, úniku a následného dolití auto netopí, ani při 90°C. Klapky, krom V107 a G113 , jsou OK, teplotní serva hezky chodí. Motor ALT je zapotřebí nějak odvzdušnit? Dnes jsem sundal hadice z výměníku, z horní neunikala žádná kapalina. Spodní hadice vařící, horní vlažná. Využil jsem dírku v hadici a nechal soustavu odvzdušit, voda šla až po zahřátí a přidání plynu, ale i tak netopím, až po otevření termostatu šel vlažný vzduch na HI. Radiátor jsem při jednom propláchl, byl hezky čistý. Už nevím co s tím…
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.7. 2011
Příspěvků: 292 | Témat: 39

15.02 2018 22:43


chavier (15.02 2018 20:48) orig :
Ahoj. Po výměně teplotního čidla, úniku a následného dolití auto netopí, ani při 90°C. Klapky, krom V107 a G113 , jsou OK, teplotní serva hezky chodí. Motor ALT je zapotřebí nějak odvzdušnit? Dnes jsem sundal hadice z výměníku, z horní neunikala žádná kapalina. Spodní hadice vařící, horní vlažná. Využil jsem dírku v hadici a nechal soustavu odvzdušit, voda šla až po zahřátí a přidání plynu, ale i tak netopím, až po otevření termostatu šel vlažný vzduch na HI. Radiátor jsem při jednom propláchl, byl hezky čistý. Už nevím co s tím…


Správně se má odvzdušnit na šroubu pod plastovým krytem co je nahoře na motoru. Pod ním je plechová trubka a na ní odvzdušňovací šroub. Pak ještě na hadici k topení - pod krytem u baterky. Zatím jsem si vždy vystačil s tím, že jsem odvzdušnil na trubce pod krytem. Odšroubovat šroub, dolít vodu do výše kdy začne vytékat z trubky a pak zašroubovat. Tuším je tam utahovací moment 15Nm. Následně start - projet a mít naplno zapnutý radiátor. Po vychladnutí případně dolít to co se odvzdušnilo případně z radiátoru.

Tento postup jsem dělal při výměně toho 4pinového čidla co je u stěny za motorem, pak při výměně termostatu a vždy pak vše OK. Tu gumovou hadici co je k radiátoru u baterky jsem nechtěl rvát dolů. Správně ji máš jen posunout a objeví se na trubce taky šroub. Ale nechtěl jsem to rvát dolů za každou cenu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.2. 2018
Příspěvků: 16 | Témat: 0

16.02 2018 6:17


Ahoj. Tak jsem to projel, znova odvzdusnil na hadici topeni, je tam jen dirka, nikoliv šroub a světě div se topime !

Diky za tvůj postřeh, příště to udělám jako ty.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email