Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 450 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 446
Uživatelů: 4
Celkem: 450

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.11. 2009
Příspěvků: 16 | Témat: 5

04.02 2018 20:58


ahoj resil nekdo brzdy na audi a4 b8 345mm a jake nebo jakou znacku?dik
nahoru

sponzor





04.02 2018 20:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1577 | Témat: 15

04.02 2018 21:18


345 mm má S4, pokud jsi neudělal upgrade, na A4 B8 jsem je z výroby neviděl
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.5. 2013
Příspěvků: 101 | Témat: 1

04.02 2018 21:52


dal bych ATE
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

05.02 2018 6:22


Minuly rok niekedy na jar som daval na moju B8 nove kotuce aj platnicky. Vsetko od znacky ATE. Doteraz uplne bez problemov, takze mozem doporucit. Ja som ale daval originalny rozmer 300mm dozadu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.11. 2009
Příspěvků: 16 | Témat: 5

06.02 2018 18:39


ahoj a pude tam dat brzda z audi s3 nebo leon cupra? 345mm
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1577 | Témat: 15

06.02 2018 19:31


345mm vpředu jde udělat jednoduše. Kup si držáky třmenů z S4 B8 a pokud máš z výroby na svym brzdy 320mm, třmeny jsou stejný a zaměnitelný.. mám tak udělaný i zadní na 330mm, ale ta už je potřeba trochu modifikace
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

10.02 2018 10:46


Nebudu zbytečně zakládat nové téma.
Má smysl dělat swap koučů ze sériových 320 mm na 345 mm. Větší bych nechtěl kvůli tomu, abych mohl na zimu zachovat 17" kola. Jde mi o to, ty brzdy na "normální" jízdu stačí, avšak při druhém dobrzďování třeba ze dvou kil už moc nebrzdí. Je těch 2,5 cm na průměru kotouče nějak znát nebo je to zbytečné? Negativum je asi, že je to přecejenom zase větší váha místo těch původních. Mám tam kotouče Brembo asi necelé dva roky (nájezd mám do 15k ročně) a jsou již zvlněné. Uvažuji o posílení brzdného účinku a předejití zvlnění po tak krátké době (představoval bych si větší výdrž). Má to význam jít do větších brzd nebo je to zbytečné?
Naposledy upravil Ladin dne 10.02 2018 12:31, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1577 | Témat: 15

10.02 2018 11:00


Pokud mluvíme o B8 a OEM swapu, brzdí to +- stejně. To bys musel vyměnit brzdiče za vícepístkové (A4 320mm má stejný desky v brzdiči jako S4 a tim i třecí plochu na kotouči), ale vydrží déle bez vadnutí.. A pochopitelně líp vypadaj
nahoru

sponzor





10.02 2018 11:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.9. 2009
Příspěvků: 780 | Témat: 14

10.02 2018 11:52


Ladin: Zacal bych kontrolou stavajiciho stavu. Jsi si jisty, ze stavajici system je ok? Bylo tu par lidi, kteri jenom zjistili ze brzdovka byla vodka s jarem, desticky byly z kartonu a posilovac neposiloval.
Jestli mas ted vsechno ok a original, tak vyborne.
Nejsem zadny guru, ale obcas se ocitnu mezi lidmi z motorsportu - imho rozumny postup, pokud netrvas na komplet OEM:
Aftermarket desticky (u toho je zase otazka, jestli najdes kompromis mezi daily use a timhle pomerne specifickym pouzitim - idealne lepe specifikuj ceho se snazis dosahnout pri jakem zpusobu pouziti), lepsi brzdova kapalina.
... lepsi brzdice, vetsi kotouce, lepsi chlazeni (to bych mozna zkusil daleko driv), ... sky is the limit. Pokud chces zustat u OEM, tak swap z S (to jde pokud vim relativne lehce).

EDIT: ad vlneni kotoucu - urcite lepsi chlazeni a kvalitni kotouce. A urcite lepsi definice use-case. At se na to divam jak chci, pripada mi to trochu extremni pro normalni provoz.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

10.02 2018 12:26


Hovořím o B7
Jde mi o to aby tak rychle nezvadl brzdný účinek a aby ty kotouče vydržely aspoň 3-5 let (pokud je to reálné). Jako ono to brzdí dobře, ale jak jsem zmínil jedna intenzivní brzda z vysoké rychlosti a po chvíli druhá a už to moc nebrzdí. Chtěl jsem ušetřit rozhodoval jsem se mezi Zimmermann a Brembo, nakonec jsem vzal kotouče Brembo a desky Zimmermann, aspoň tuším, že to mám v této kombinaci. A jak říkám destičky jsou tak ještě na polovině (možná i víc), kotouče jsou tloušťkou také dobré, nicméně zvlněné (pulzuje to do pedálu brzdy). Brzdovku jsem měnil, tu jsem dával ATE. Možná jsem měl vzít i kotouče a desky ATE... také jsou chválené desky Textar.
Nějakej radikální zásah v řádově desetitisících nechci a nemá cenu realizovat, spíš mám na mysli OEM a zda takto zdánlivě malá změna má smysl, na což už jste mi odpověděli, díky.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 115 | Témat: 0

10.02 2018 13:37


Mel jsem desticky Apex, Mintex, Textar,Jurid, Pagid, Zimmerman, EBC a par dalsich ale nejlip brzdi original nebudou sice vhodny na okruh ale na silnici to nej co jsem mel na aute. A takhle vypadaji kotouce 345 na 18" kolech
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

10.02 2018 13:54


No moc místa tam není. Různě po netu jsem četl, že 17" s vhodným ET (nevím, co je vhodné či nevhodné ET) by na 345 mm měly jít. Když už jsme tohle téma nakousli, z výroby mi tam patří vrtané (děrované) a ty tam mám. Má to nějaký smysl nebo se to akorát dřív zkroutí, žere to víc destičky?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 115 | Témat: 0

10.02 2018 14:36


origo vrtany kotouce nejsou. Vrtany kotouce zlepsuji odvod prachu a plynu ktery vznikaji pri brzdeni ale zaroven snizuji treci plochu a zvysuji moznost prasklin. Vetsinou se kotouce nezvlni ale spis se spatne zajedou respektive se na ne nesouvisle nanese brzdovej material z desticky kterej brzdi lip, ucel je aby byl nanesenej souvisle. A kdyz mas mista na kotouci kde je ucinost vyssi a mista kde je nizssi ta pri brzdeni ti to musi proste kopat.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1577 | Témat: 15

10.02 2018 15:54


17" na 345mm jdou, měl jsem je jeden čas na zimu, ale místo je tam opravdu jen pár mm (možná i doslova). Vrtaný kotouče zvlášť Zimmerman fakt nedávat, jak bylo řečeno. Měl jsem je a nikdy víc. "Origo" nej volba
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

10.02 2018 17:58


Tak s tím nesouhlasím, že origo nejsou vrtané. Na motorizaci 2.0TFSI (162KW) byly z fabriky vrtané.

http://www.auto.cz/audi-a4-2-0-TFSI*-162-kw-v-prodeji-za-1-029-milionu-korun-13512

Cituji článek: "..Vozy s touto motorizací budou mít matně černé koncovky výfuku a vrtané kotouče brzd na předních kolech.." (což mohu potvrdit).

Číslo dílu: 8E0615301AE skutečně jsou vrtané
navíc když jsem je měnil, tak tam tyto originál vrtané byly, samozřejmě už jsem tam originál nedal, protože jsem odmítl dát 7tis. za 1 ks originálního kotouče
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 115 | Témat: 0

10.02 2018 17:59


Zimmermany 312mm mam na B6 a jsou naprosto v pohode. 17" na 345 jsem nezkousel jestli jdou, musim zkusit.
nahoru

sponzor





10.02 2018 17:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 115 | Témat: 0

10.02 2018 18:07


To ladin ty kotoucena cervene jsou origo a vrtany nejsou a jiny nebyly. 8E0615301AE jsou 320mm ja mluvim o 345 ty vrtany nejsou
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

10.02 2018 18:16


Na A6 su na facelifte 347mm a 17” kola su v pohode. Z A6 brzdiče dat nejde? Jedny kompletne mám
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

10.02 2018 18:49


Tak my se bavime jeden o koze a druhej o voze Ja jsem myslel sve kotouce 320mm, jj to jsem koukal, ze 345mm jsou z vyroby jen plne. K tomu "kopani", kdyz je to studeny, tak to nedela, jakmile se brzdy několikrát použijí, tak to kope.
To nevím, co tam jde nebo nejde dát, může jít leccos, zatim si s tou myšlenkou zacinam pohravat a shromazdovat info
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 115 | Témat: 0

10.02 2018 19:24


jen pro upresneni 345 nejsou plny ale vetrany, nejsou ale derovany, To jen aby nedoslo k milce. Plnej kotouc je plnej muze byt derovanej a vetranej kotouc je dutej muze byt i derovanej
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

10.02 2018 19:35


Ja ti rozumim, jsem to blbe vyjadril. Plny mam vzadu. Vetranej je, ze jsou "dva kotouce spojeny zabrovanim" a derovanej je provrtanej naskrz. A pak jsou jeste s drážkou atd.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1577 | Témat: 15

10.02 2018 20:30


Kdyby šly dát 360 z A6 C6, budu mít volný komplety 345
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

10.02 2018 21:02


To mi řekněte, jestli to jde vyměnit kus za kus bez bastlení nějakých držáků apod. Potreboval bych nejaky cisla dílů, abych měl s cim pracovat a prohnat to gůglem
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

10.02 2018 21:06


Ktorá A6 C6 má 360mm brzdy? Lebo buď je 323, potom 347 a S6 ma 384, ale tam uz musis menit naboj
Naposledy upravil lubomt dne 10.02 2018 23:11, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





10.02 2018 21:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 115 | Témat: 0

10.02 2018 22:46


320- 345mm 2x drzak 1K0615125B nebo cerna verze 8E0615125C, kryci plech 8E0615311C a 8E0615312C, 2x brzd kotouc 8E0615301T a desky 8E0698151C
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1577 | Témat: 15

11.02 2018 9:23


Zrovna 360mm se do A6 C6 dávaly kupodivu často. Zvlášť u 3.0 TDI*. PR kód na štítku 1LL
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

11.02 2018 13:25


Ja vam nevim. Je divne ze 320ky nestacej… ty maji tl.30mm ne?
Ja si udelal 330ky tl.pouze 22mm na predek tak aby vlezly do 16". Proti 312 to brzdi neskutecne vic, hmotnost je jako seriove 288. Kroutit se to nekrouti, nevadne a brzdi jak svina. Nechapu jak muzete zkroutit ty tezke tluste kotouce co mate ted.
Jinak zmena bude asi hodne znat mezi 320 na 345. U me je 312 na 330 nebe a dudy.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

11.02 2018 18:36


Prokousávám se čísly dílů na A4 B7 (320mm a 345mm) a na A6 C6 (347mm) a přišel jsem na zajímavý fakt. Na všech jsou stejné destičky resp. A4,320 a A6,347 jsou 8E0 698 151 G a A4,345 má na konci C, nicméně když kouknete u nějakého "neOEM" dílu na OEM čísla jsou tam uvedené obě varianty. Takže ať už menší nebo větší kotouč brzdíte ho destičkami o stejné velikosti (stejnou plochou), větší kotouč se teoreticky snad lépe ochlazuje a lépe vypadá. Ještě jeden možná zbytečný dotaz: posilovač měnit při takovéto výměně kotoučů je nesmysl co?

edit: tak jeden rozdíl u destiček a to u značky Textar jsem přece jenom našel a to v délce kablíku kontroly opotřebení. V případě "G" je dlouhý 252mm a v případě "C" 210mm, za o 42mm delší kablík si v případě těchto destiček připlatíte v průměru 170,- Kč
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

11.02 2018 21:32


Prioritne tam jde o paku, vzdalenost pusobeni pistku brzdice od osy kola. Cim dal je brzdic/pistek, tim mensi silou potrebuje posilovac brzd pusobit na desticky aby dosahl stejneho brzdneho ucinku jako s mensim kotoucem. Aneb, pri stejne intenzite ridice pusobiciho na pedal vyvine vetsi silu na brzdach. Desticky muzou byt stejne velikosti. A navic vetsi kotouc rovna se vetsi "maso", vetsi tepelna kapacita.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2012
Příspěvků: 501 | Témat: 4

21.02 2018 11:23


Kluci, jsou potřeba držáky, když dělám upgrade předních brzd z 288mm na 320mm na A4 B6? Vše origo Audi, konkrétně ty brzdy i s brzdiči jsou sundány také z A4.

Další otázka zda to vleze do 16ctek ALU kol, když nyní mám 288x25mm kotouc.

Díky moc za info
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email