Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 317 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 311
Uživatelů: 6
Celkem: 317

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.9. 2007
Příspěvků: 17 | Témat: 7

01.02 2018 10:53


A.T. Autoservis Hostivice u Prahy - velmi špatná zkušenost!

V tomto servisu jsem přistavil vozidlo Passat 1.8T 2004 s Tiptronikem 5HP-19. Závadu, kterou měl servis opravit bylo lehké škubnutí převodovky z prvého na druhý stupeň. Závada se projevovala vždy po studeném startu. Po ujetí pár km řadilo hladce. Technik pan Roman Kostomarov byl vstřícný a po telefonu mi sdělil, že závadu na hydraulickém rozvaděči v pohodě zjistí diagnostikou. Vzhledem k tomu, že se na svých stránkách pyšní testovací stolicí na rozvaděče, byl jsem přesvědčen, že jsem na správném místě. Diagnostika na místě probíhala pouze pomocí VAGu a nic se nezjistilo. Na dotaz, že tohle musí zjistit po demontáži rozvaděče z převodovky na té testovací stolici mi toto bylo potvrzeno. Domluvili jsme se, že auto projedou i druhý den ráno a pak provedou KOMPLETNÍ REPAS hydraulického rozvaděče, dají originální ZF olej, který opět pyšně prezentují na svých stránkách.
Auto jsem tedy v klidu nechal v servisu. Po 4 dnech jsem jel auto vyzvednout. Projel jsem se a jelikož bylo 8°C nad nulou, neprojevila se závada, se kterou jsem do servisu přijel. Trochu jsem znejistěl, když zařazení z N na D či R trvalo nějak dlouho. Napadlo mě, že možná tím novým olejem.... Řazení se zdálo nějaké jiné - asi to tak má být. Nechtěl jsem si somatizovat nějaké závady. Při placení a zpětných dotazech mi bylo řečeno, že auto TEĎ řadí jak má. Rozvaděč nebyl na stolici, nemají prý adaptér na 5HP-19, mašinu jsem ale také nikde neviděl. Nemohli jej tudíž ani zkontrolovat po "jejich repasi". Vyměnili prý 7 solenoidů a fólii separační desky. Olej nemám originál světle hnědý ZF, ale Ravenoil - červený převodový olej. Nevyměnili olejový filtr ani těsnění pod vanou, prý to bylo dobré. Komplet práce 4 hodiny. Cena: 15tis "repase" rozvaděče, 6tis olej a práce. Celkem tedy 21.000Kč


Výsledek:
Problém, se kterým jsem auto do servisu dával zůstal nezměněn.
Přibyly tyto závady:
trvalo cca 2 sekundy než převodovka zařadila z N na D či R
za tepla výrazné kopnutí převodovky z N na D či R
hrubé podřazování při dobržďování např. u semaforů
hrubé řazení celkově

Při telefonnické reklamaci mi bylo řečeno, ať tedy auto znova přivezu, že se nato nějak podívají. Nepřivezl jsem. Po uvážení, co by ještě mohlo nastat jsem se rozhodl oslovit jiný servis. Ačkoli mnohem dále, problém jsem vyřešil u ZP Automatic u Brna, kde OPRAVDU mají stolici na testování rozvaděčů (prý jako jediní v ČR). Viděl jsem ji na vlastní oči, pan Prokop mi ji osobně ukázal. Rozvaděč mi otestovali, byl špatný (rozhodně né repasovaný). Provedli repas kompletním rozebráním + náležitosti, které k tomu patří, znovu otestovali s pozitivním výsledkem, namontovali zpět a auto řadí zase jak má. Samozřejmostí bylo propláchnutí převodovky od Ravenol oleje, nový originální olej, filtr, těsnění. Na dotaz, co zjistili po rozebrání mi bylo řečeno, že poznali pouze že byl měněn 1 solenoid. Rozebíraný nebyl 100%.

Ačkoli mám starší model auta, jsem s ním velmi spokojen a servis jsem se snažil hledal pečlivě.
U A.T. Autoservis mě OKLAMALO: vstřícné vystupování pana Kostomarova, prezentace testovací stolice na rozvaděče na jejich stránkách, řeči o profesionalitě, originálním oleji apod., které mají na svých stránkách. Také později jsem si dával vše dohromady, nic moc čistá dílna, dva mladí kluci pod nějakým autem skoro potmě. Diagnostika ala VAG se starým notebookem. A až zpětně si uvědomuji, jak neurčitě mi pan Kostomarov na moje dotazy odpovídal.
Je opravdu smutné, že žijeme stále v době, kdy i přes vysoké částky za takovéto opravy, musí zákazník být sakramentsky ve střehu, vše několikrát prověřovat. Ve finále se stejně nedá zjistit vše, nějakou důvěru je potřeba do toho vložit. V tomto případě jsem zvolil špatně, naletěl jsem. V tomto servisu nemůže být o profesionalitě v žádném případě řeč. Proto se chci o tuto zkušenost podělit se všemi ostatními. Snad to zase malým krůčkem přispěje k tomu, že takovéto servisy budou čím dál hůře přežívat a my budeme naše auta kvalitněji opravovat. Vždyť si je vlastně mezi sebou přeprodáváme a zbavujeme se tak často NEOPRAVITELNÝCH závad. To je další nešvar, kterému právě nahrává již řečené. Buďte zdrávy a vaši plechoví miláčkové také
nahoru

sponzor





01.02 2018 10:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

01.02 2018 11:00


tak za nima zajeť ukaž jim co vše se dělalo co oni nedělali ať vytáhnou keše že ti normálně lhali
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

01.02 2018 11:12


Citace:
problém jsem vyřešil u ZP Automatic u Brna, kde OPRAVDU mají stolici na testování rozvaděčů (prý jako jediní v ČR)

podle mě jeden z nejlepších servisů na automaty.
měnily mě sice jen olej, ale viděl jsem jak stolici na mechatr. tak zař. na repas hydroměničů.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email