Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 253 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 248
Uživatelů: 5
Celkem: 253

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.11. 2007
Příspěvků: 275 | Témat: 31

24.02 2010 12:15


ahoj došla mi nedávno mi došla nafta.Vím ,že u tohoto motoru je to nebezpečné ,ale prostě stalo se.Problém je v tom ,že jsme nalili nádrž do plna znovu zalili filtr ,,,pomocí ruční pumpičky jsme dostali naftu až k čerpadlo od nádrže odzvudušnili a ono nic..

vag mi píše toto:

VAG-COM* verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 4B0 907 401 Q
Komponent a/nebo - verze: G000SG D66
Kódodvání softwaru: 01003
Kód opravny: WSC 00792
3 Nalezeny chyby:
01268 - Ovladac mnozstvi (N146)
37-10 - Defekt - Sporadicky
01441 - Snimac nedostatku paliva (G210)
27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky
01376 - Signal otacek ke vstrikovacimu cerpadlu
37-10 - Defekt - Sporadicky
nahoru

sponzor





24.02 2010 12:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.02 2010 12:42


i po vymazani chyb je to ukazuje? zkontrolujte g210 snimac v nadrzi, zda je ok, jaky dava odpor...bud dava 410 nebo 70 ohmu myslim...pokud by ukazoval malo nafto, RJ motoru blokuje cerpadlo....

pokud je ok, a po vymazani chyb se objevuji znovu, obavam se je s cerpadlem amen, presuvnik a ovladaci elektronika ko...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.11. 2007
Příspěvků: 275 | Témat: 31

24.02 2010 12:54


vymazal jsem chyby a jakože zatím se nic neobjevilo ,ale prostě to nechce startnout..přitom jak povolím trubky tak v nich tlak je protože to stříka jak šílené...
a kde ho najdu ten snímač nebo jak se k němu dostanu..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

24.02 2010 18:58


Po "dojdeni" nafty sa cerpadlo nezavzdusni. V nadrzi je este jedna "nadoba" a ta ostava stale plna, plni ju cerpadlo co je v nadrzi, ak sa z nadrze vycerpe vsetka nafta, tak sa vstrekovacie cerpadlo odpoji, no kedze v tej "nadobe" este zostava nafta, tak sa to cerpadlo nemoze zavzdusnit. Mohlo sa stat, ze sa to cerpadlo, co precerpava naftu pokazilo. Neni ho potreba, pokial je v nadrzi viac ako 2/3 nafty. Vstrekovacie cerpadlo ti moze tlacit naftu, no nemusi byt pod dostatocnym tlakom. Mal som KO cerpadlo a pritom po povoleni trysiek to striekalo az, az. Inak, chyba 01268 mi pripomina moje dni hrozy.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 553 | Témat: 25

24.02 2010 22:41


jestli ti z trubek strika nafta tak to musis nastartovat. Povol vsechny kazdou trubku nad vstrikama az z kazdy zacne strikat nafta, tak je dotahni a furt startuj, potrebujes ale dobrou baterku a pevny nervy
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 110 | Témat: 3

25.02 2010 6:19


jak pise mastik tak nafta strikat muze ale pokud nebude dostatecny tlak pro otevreni jehel vstriku tak to nepude nahodit.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.11. 2007
Příspěvků: 275 | Témat: 31

25.02 2010 8:11


mastik:
Po "dojdeni" nafty sa cerpadlo nezavzdusni. V nadrzi je este jedna "nadoba" a ta ostava stale plna, plni ju cerpadlo co je v nadrzi, ak sa z nadrze vycerpe vsetka nafta, tak sa vstrekovacie cerpadlo odpoji, no kedze v tej "nadobe" este zostava nafta, tak sa to cerpadlo nemoze zavzdusnit. Mohlo sa stat, ze sa to cerpadlo, co precerpava naftu pokazilo. Neni ho potreba, pokial je v nadrzi viac ako 2/3 nafty. Vstrekovacie cerpadlo ti moze tlacit naftu, no nemusi byt pod dostatocnym tlakom. Mal som KO cerpadlo a pritom po povoleni trysiek to striekalo az, az. Inak, chyba 01268 mi pripomina moje dni hrozy.



No myslím si tak na 99%,že čerpadlo v nádrži na přečerpávání je KO ..no zkusím to naposledy ,tím způsobem povolit všechny trubky naráz a uvidíme,jinak jde do servisu a budu se muset připravit na to nejhorší bohužel.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.11. 2007
Příspěvků: 275 | Témat: 31

25.02 2010 8:13


Paja.su:
jestli ti z trubek strika nafta tak to musis nastartovat. Povol vsechny kazdou trubku nad vstrikama az z kazdy zacne strikat nafta, tak je dotahni a furt startuj, potrebujes ale dobrou baterku a pevny nervy


jj vyzkouším to ..to samé mi poradil jeden pán,který repasuje čerpadla,a podle popsaného problému ,říká ,že by to mělo být zavdušněné..ale ještě u toho nebyl...tak uvidíme. no baterka je nová nabitá 100ah a k tomu mám napojený startovací vozík takže se to dá.
nahoru

sponzor





25.02 2010 8:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

25.02 2010 20:41


Pred cerpadlom je priesvitna hadicka, tak tam je vidiet, ci je to zavzdusnene. Ak ti po povoleni trubiek na vstrekovacoch ide nafta, tak zrejma precerpavacie cerpadlo v nadrzi nebude KO (da sa napojit aj cez vybratu poistku, no poziciu napamatam). Startovat mozes skusit, no myslim, ze ti v RJ pribudnu dalsie chybove hlasky. A hlavne nestartuj dlhsie ako 15 sekund a daj dlhsie prestavky. Starter neni stavany na dlhodobe tocenie a ani tak rychlo sa neschladi.Inak, vstrekovacie cerpadlo VP44, sa neodvznusnuje cez vstrikovace, vtedy hrozi jeho znicenie, zadretie. Je samonasavacie.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

25.02 2010 21:16


VP 44 si taha naftu samo podtlakem, to v nadrzi vyrovnava jen hladinu saciho kose...napln nadrz po hrdlo a tim vyloucis cerpadelko male....

zmer tu G210 ohmetrem a hned budes vedet...+ prived 12V na to cerpadlo a poslouchej, zda vrni...me te sterba uvolnil drzak pojistky a neproslo dost proudu na to, aby se cerpadelko roztocilo...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

25.02 2010 22:13


mastik:
Pred cerpadlom je priesvitna hadicka, tak tam je vidiet, ci je to zavzdusnene. Ak ti po povoleni trubiek na vstrekovacoch ide nafta, tak zrejma precerpavacie cerpadlo v nadrzi nebude KO (da sa napojit aj cez vybratu poistku, no poziciu napamatam). Startovat mozes skusit, no myslim, ze ti v RJ pribudnu dalsie chybove hlasky. A hlavne nestartuj dlhsie ako 15 sekund a daj dlhsie prestavky. Starter neni stavany na dlhodobe tocenie a ani tak rychlo sa neschladi.Inak, vstrekovacie cerpadlo VP44, sa neodvznusnuje cez vstrikovace, vtedy hrozi jeho znicenie, zadretie. Je samonasavacie.


Asi takto,to štartovanie ja by som navrhol tak 10 sekúnd,pauzička a zase..

4erpadlo treba najprv zaliať naftou-odvzdušniť podtlakovou pumpou a následne sa musia odvzdušniť trubky a vstrekovače a to tiež chvílu trvá a až toto sa deje štartovaním.Inak platí samozrejme to čo napisa moj predchodca mastrik.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.11. 2007
Příspěvků: 275 | Témat: 31

26.02 2010 14:15


dnes se to podařilo pomocí roztažení nahodit...ale motor má nepravidelné otáčky ale nechcípne.. jak by jel na 4 válce...neraguje plyn...diagnostika žádnou chybu nehlásí...tak co teď??
Auto už 15minut je nastartované na volnoběh,ale plyn neraguje.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.11. 2007
Příspěvků: 275 | Témat: 31

26.02 2010 16:06


tak čerpadlo je mrtvé...nastartovat to jde ...ale neraguje plyn..a ze zadu od výfuku se tlačí černý dým...navíc dignostika napsala řídící jednotka vstřikovacího čerpadlo.-defekt a nejde smazat
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

26.02 2010 21:32


Tak zhanaj nove, alebo repas. No pozor na podvodnikov, co opravuju, alebo len menia RJ a hovoria o repase.Ak sa rozhodnes pre repas, tak musi byt kompletny, teda a vnutrajsok plus ta RJ (nova). Nad opravou RJ moc neuvazuj. Ak sa podari, tak stejne je to len docasna oprava a bude len otazkou, ci to vydrzi 10 km, alebo viac.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.11. 2007
Příspěvků: 275 | Témat: 31

26.02 2010 22:30


no koupím nové a tady to co umřelo nechám repasovat a nechám si ho do zálohy
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 553 | Témat: 25

27.02 2010 9:17


umim jak novy cerpadla, tak repas nebo ti muzu sehnat jen ridici jednotku, kdyz tak se ozvi na 604264290
nahoru

sponzor





27.02 2010 9:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

27.02 2010 9:58


Neviem, no kupovat nove a aj davat repasovat....Repas je kvalitativne porovnatelny s novym dielom.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.11. 2007
Příspěvků: 275 | Témat: 31

27.02 2010 11:41


mastik:
Neviem, no kupovat nove a aj davat repasovat....Repas je kvalitativne porovnatelny s novym dielom.

no ještě uvidím co výjde levněji..a hlavně potřebuju kdyby repas někoho kolem Ostravy...mám stach z repasů...četl jsem ,že někteří to ojebou vymění jen jednotku a pak se to zadře nebo něco prostě znovu..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

28.02 2010 3:23


Tak si zaběhni koupit nový za 80 pětek...joke-))Mam skladem nový X full repasy nenï problem odborná montáž samozřejnmost.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

28.02 2010 12:21


luky, elektronika odchazi proto, ze odejde mechanika - ve vetsine pripadu se pridre presuvnik a diky tomu odejde jako sekundarni efekt koncovy vykonovy stupen elektroniky...

kdyz si to nechas namontovat od toho, kdo ti to prodava, mas tu vyhodu, ze se nema na co vymlouvat...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

28.02 2010 15:44


V tomto prípade to vyzerá na dáku poruchu rj ,ide mu to aspoň na volnobeh
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.11. 2007
Příspěvků: 275 | Témat: 31

01.03 2010 9:46


Lumpiq:
luky, elektronika odchazi proto, ze odejde mechanika - ve vetsine pripadu se pridre presuvnik a diky tomu odejde jako sekundarni efekt koncovy vykonovy stupen elektroniky...

kdyz si to nechas namontovat od toho, kdo ti to prodava, mas tu vyhodu, ze se nema na co vymlouvat...



jo mě to je jakože jasné ,že se něco stalo s mechanickou částí čerpadlo a důsledkem odešla ta elektronická..ale jen říkám ,že jsem už párkrát slyšel ,že vyměnili jen elektroniku a pak se to zadřelo zase protož se na tu mechanickou část vysrali...

Satas: jo půjdu asi do repasu...nechal bych si to u tebe namontovat jenže jsem z ovy a na valníku to vést někam do Prahy by vyšlo pěkně draho:)ohledně čerpadla se ještě ozvu jak bude venku,
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

01.03 2010 14:09


Rika ti neco kalibracni stolice na VP44? Schvalne, k cemu myslis, ze tam ta elektronika je a kolik stoji kalibrace na takove stolici?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

01.03 2010 21:40


Poznám ludí čo to robili,vymení sa presuvník stojí cca 1900 korún a prehodili RJ bez akejkolvek kalibrácie ,proste šup a je to. Ako to potom ide to neviem,ale auto im jazdilo.

He ,he ak mi náhodou klakne ešte raz to čerpadlo,vyhodím z neho všetky tie elektronické sračky a prerobím to na mechaniku......
nahoru

sponzor





01.03 2010 21:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

01.03 2010 22:09


MUFTY:
Poznám ludí čo to robili,vymení sa presuvník stojí cca 1900 korún a prehodili RJ bez akejkolvek kalibrácie ,proste šup a je to. Ako to potom ide to neviem,ale auto im jazdilo.

He ,he ak mi náhodou klakne ešte raz to čerpadlo,vyhodím z neho všetky tie elektronické sračky a prerobím to na mechaniku......



Ak by sa ti to podarilo, tak by si zarobil majland
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.4. 2010
Příspěvků: 7 | Témat: 3

26.07 2015 19:19


sháním čerpadlo vztřikov. na audi A 6 2001 114 kw TDI* 2.5
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

26.07 2015 20:52


Rác (26.07 2015 19:19) <a href="/forum/prispevek/1267653-cerpadlo-2-5tdi#1267653">orig</a> :
sháním čerpadlo vztřikov. na audi A 6 2001 114 kw TDI* 2.5
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Mam nové 24000,-
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.1. 2018
Příspěvků: 1 | Témat: 1

25.01 2018 16:13


Zdravím,mám dotaz ohledně výměny čerpadla na 2.5 TDI* 132 KW.Odešlo mi čerpadlo a chci se zeptat jestli při výměně čerpadla se musí přehrát respektive nakonfigurovat s jednotkou? Díky za informace.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email