Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 527 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 523
Uživatelů: 4
Celkem: 527

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

23.01 2018 17:58


Ahojte chlapi. Mam takuto pataliu.

1- audi A6 C7, 2.0tdi 130kw Multitronic*, motor CGL

2- nezohrejem na 90 stupnov ani po prejdeni cca 40km. Vonkajsia teplota cca 1 stupen.

3- Mam vymeneny stvorcestny termostat aj maly termostat na hadici k chladicu EGR*.
03L 121 111 AD, 1K0 121 113 A

4- Po sviznej jazde cca 10km v otackach nad 2000 pri vonkajsej teplote 1 stupen zohriate na max 70 stupnov. Po dalsich 5km vybehla na 80 a to som mal celu dobu vypnute kurenie kabiny. Akonahle som zapol kurenie kabiny hned padla teplota na 70. A naspat uz nevybehla.

PS: Co riadi elektromagneticky ventil chladica oleja automatickej prevodovky ? Ten je akoby stale otvoreny a neviem ci to tak ma byt. Cez diagnostiku pekne cvaka.

PS2: nenasiel som podobne problemy s tymto motorom tak som zalozil novu temu

A nechce sa mi verit ze sa motor od vyroby ma takto zle ohrievat. Auto interier vykury ale motor sa neohreje ani pri vypnutom kureni.


[/akimg]
nahoru

sponzor





23.01 2018 17:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

23.01 2018 18:04


zial take a4b8 maju s tym tiez problemy, viem asi o piatich co to tiez tak maju a nevedia si s tym rady
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

23.01 2018 21:48


si ma moc nepotesil, tiez som cital rozne fora a prispevky ale asi to bude cisto vlastnost motora... kua
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.5. 2014
Příspěvků: 8 | Témat: 1

23.01 2018 22:41


cau, mam stejny motor, zehraty velmi rychle po cca 5km, auto musi ale jet konstantne, 90+ , jinak po meste to trva podstatne dele
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

24.01 2018 11:08


Mel jsem podobny problem s A4 B7. Nechal jsem menit cidlo teploty. Nakonec se ukazalo ze predchozi majitelka (zrejme omylem) nalila vodu do ostrikovacu do expanzky chladici kapaliny (bylo to taky ruzove, tak co...). Po kompletni vymene chladici kapaliny to fungovalo ok.

AJAX
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

24.01 2018 12:56


Agent848 (23.01 2018 21:48) orig :
si ma moc nepotesil, tiez som cital rozne fora a prispevky ale asi to bude cisto vlastnost motora... kua

Vlastnost motora to urcite nebude. To by potom museli robit uplne vsetky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

24.01 2018 14:44


Muze byt take treba spatny prihrivac/nezavisle topeni. Pokud ten motor jede na nizsi vykon, pak nema dostatek odpadniho tepla a pomaha mu prihrivac/nezavisly topeni. Pokud to topeni treba nejde zapnout, pak motor teplotu v zime neudrzi, pokud musi jeste vytapet kabinu...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

24.01 2018 18:04


Prihrivac neohriva vodu v okruhu ale pouze vzduch v kabine, aby se kabina zahrala rychleji a nemuselo se cekat, az se ohreje motor.

A6 standardne prihrivac s cerpadlem nema, ma ho treba Q7 nebo Touareg. Tam pak byla o to jednodussi prestavba na nezavisle topeni.

A6 ma standardne jen elektricke telisko za palubkou, pres ktere proudi vzduch do vydechu.

AJAX
nahoru

sponzor





24.01 2018 18:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

24.01 2018 19:13


No problem bude v tom ze nemam ziadne aktivne prihrievanie kvapaliny motora.
Jedine co tam asi bude je el. ohrev kabiny...
Robia sa samizda dva typy ohrevu webasto zapnem vypnem aj na dialku alebo casom. A druhy len automaticky na pomocny ohrev motora bez moznosti ovladania.

Ale urobil som homemade facelify grilu a upchal otvory. Po upchati teplota konecne stupa a nepada. Zajtra to preverim na dlhsej jazde po dialnici.
Dnes ked som po dlhom case dosiahol 90 stupnov hned to vyuzil DPF* a zacal sa vypalovat



Ale neda mi to. Este pred upchatim otvorov som skusal ohrev motora v otvorenej garazi bez zapnuteho ohrevu kabiny. Do cca 50 isla teplota svizne no pri 55 stupnoch som mal hadam vsetky hadice teple. A to ze naozaj teple a nie vlazne. Hlavny termostat je ok ten do radiatora nepusta vystup bol len vlazny od tepla z motora. Cize velky okruh zavrety. Ale voda pretekala cez pomocne cerpadlo chladiacej kvapaliny hnane do EGR*. Nasledne dalej do trubiek ktore su medzi sebou kade tade poprepajane. A nejako sa dostava aj na chladic ktory mal veeelmi daleko od studeneho. V tych trubkach su aj kade tade spatne klapky.
Keby sa da aspon vyznat v tych trubkach ktorym smerom to ma ist a ktorym nie kym nebude dostatocna teplota.

Kua aj s dieslom

tacosi-spojene prispevky-nepis viacero prispevkov zasebou.Pouzij "upravit"
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

25.01 2018 9:12


ajax (24.01 2018 18:04) orig:
Prihrivac neohriva vodu v okruhu ale pouze vzduch v kabine, aby se kabina zahrala rychleji a nemuselo se cekat, az se ohreje motor.

A6 standardne prihrivac s cerpadlem nema, ma ho treba Q7 nebo Touareg. Tam pak byla o to jednodussi prestavba na nezavisle topeni.


To vis jiste? Mam za to ze u dieselu byva bezne ve vybave.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.6. 2010
Příspěvků: 1693 | Témat: 20

25.01 2018 19:32


Itchy (25.01 2018 9:12) orig :


To vis jiste? Mam za to ze u dieselu byva bezne ve vybave.


To vim jiste. V bezne vybave byva prave jen elektricky prihrivac interieru.

AJAX
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

26.01 2018 13:28


Takze po tom upchati grilu sa auto ohrieva a uz neochladzuje.Teplota nekolise a uz vobec neklesa ale pekne stúpa az na 90.. potom otvori termostat a krasne drzalo 88 stupnov. Nakolko vobec nieje ofukovany motor tak som rad ze ani pri dlhsej jazde sa neprehrieva ale pekne drzi.
Na 70 stupnov sa ohrialo po prvych cca 10 km medzimesto.
Na 90 vybehlo po prejdeni spolu 18km medzimesto plus kusok dialnice.
A dalsich cca 30km drzalo 90 stupnov.

Co je ale zvlastne teplota oleja rastla spolu s teplotou vody.
Toto mi pride zvlastne. Cize ked mam 90 tak mam vodu aj olej 90.








nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email