Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 348 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 342
Uživatelů: 6
Celkem: 348

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

19.01 2018 19:10


Asi tak no...

Na servis/kontrolu LPG co 10tkm každej sere a že by měl repasovat reduktor co 50tkm nebo co tři roky, na to taky sere pes. Filtry fází to samý, pak je to celý zalepený vosky z LPG. Můj vlastní bratr s 2,8 V6 zářný příklad - 100tkm na jedny filtry, reduktor ani zrepasovat nešel - koupil sem novej a starý do smetí. Nemělo smysl ho čistit.

Možná tak 1 z 10 si to poctivě hlídá a nemá problém (no možná ještě míň lidí). Zbytek na to sere a pak píšou pořád stejné dotazy do diskuzních fór typu - motor se třepe, netáhne, studený start na hovno, svítí kontrolka, atd atd. Jak říká Satas "rozmrdáno do hoven"

Jeden jediný člověk s 1,8T 132kW si nechal poradit a opravdu to auto s BRC systémem odvezl z Ostravy k Bartákovi a ten mu to dal dohromady. Pak si chrochtal. Zbytek lidí kterým sem se snažil pomoct se to dycky snažili jenom nějak ojebat.

2,7T potřebuje minimálně dva pořádné reduktory a nejsem si jist jestli by to vůbec utáhla jedna 8mm trubka z nádrže na plný kotel. Ale už sem to psal předtím - do turba bych LPG nedával.
nahoru

sponzor





19.01 2018 19:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

19.01 2018 20:40


Ok diky moc za cenne info.
Ono jedna vec je porizovat auto, a az pak to eventuelne "prznit" plynem s otazkou jestli se to vubec vyplati nebo ne a druha je, to s tim plynem uz koupit.
V DE se najdou i 2.7T uz predelane s cenovkama pod 100tisic.To i kdyby ten plyn nebyl uplne v cajku tak to ten Bartak dokaze poladit a uz je to hodne zajimavy no ne?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

19.01 2018 21:45


Barták je šikovnej, ale nikdo z hovna bič neuplete. Takže v případě že tam bude nějaký levný shit, co to výkonově nezvládne, tak s tím stejně prd udělá. Můžeš koupit auto už s LPG, ale musíš už o tom něco vědět (myšleno o LPG).
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

20.01 2018 10:28


Tak jsme na tom stejně. Chtěl jsem vzít A6 4F 3.0TDi a pak jsem si to rozmyslel. Utekla mi na klubu A6 4F 4.2 a teď jsem dost nerozhodný co vzít. Nakonec pokoukavam po A6 Allroad 2.7T a že si nechám velkou rezervu na případné opravy. V pondělí budu vědět jestli si nepojedu pro tuhle https://auto.bazos.cz/inzerat/83122553/ALLROAD-27T-TOP-STAV--DRUHY-NA-ND.php
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.6. 2010
Příspěvků: 106 | Témat: 0

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

20.01 2018 13:22


No jo to je ono
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

20.01 2018 14:32


Vypadá trochu jako pojízdný cirkus, ale pokud je k OK stavu...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

20.01 2018 14:44


snuff: To auto ani nebylo stavěný na zábavu, tak mu to nemůžeš ani vyčítat Je to rychlý dálkový polykač km, ze kterýho člověk po 1000km vyleze ok nerozlámaný, což se o Tvým nesmyslným srovnáváním s S3 a podobnýma rádoby "sporťákama" říct nedá...

A že 1.8T 110kw jede v A6? Tak nějaký dopředný pohyb to vykonává, to ano Podle Tebe jestli 150ps a 210nm jede hezky v A6 a v quattru, tak to pak nemáme o čem.
Pro mě je základ do A6 4.2 Nevidím jediný důvod jít do slabší, třeba V6.
Co na tom ušetříš na servise? 2 ks svíček a trochu oleje?

Spotřeba bude podobná, ne-li stejná, než rozhejbeš tu hmotu s 2.4 s polovičním výkonem, tak si motor potáhne víc, než 4.2 co se bude u toho flákat )

Každý má jiný nároky na pohodlí a výkon
nahoru

sponzor





20.01 2018 14:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.3. 2014
Příspěvků: 66 | Témat: 9

21.01 2018 21:58


Mám Allroada 2.7T s LPG. V případě dotazů SZ
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

22.01 2018 9:31


Smudlinek: No tak se poděl o zkušenosti.. jak to jezdí , jsou s tím nějaké problémy , co tam máš za systém a kde jsis to něchal dělat ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

22.01 2018 9:35


Jako C5 nemá Isofix ? Kudla! sem teď koupil novou sedajdu malýmu s isofixem záměrně!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.3. 2014
Příspěvků: 66 | Témat: 9

22.01 2018 10:11


Odpovezeno v SZ. C5 ma za sedackama pripravu pro Isofix. Akorat ty isofix drzaky na jednu stranu vyjdou na cca 2000. Ted jsem to resil take
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

22.01 2018 10:37


luboš32: no tak vitej a ne ze me nejakou vyfoknes..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.3. 2014
Příspěvků: 66 | Témat: 9

22.01 2018 11:02


Ja uz mam nejaky 4 roky koupeno, takze strach mit nemusis
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

22.01 2018 13:42


TAVIC: ve středu si jedu pro tu co jsem tu dával
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

22.01 2018 19:03


luboš32: No tak ty jseš vyřešenej, teď ještě já

Kua, tak sem konečně našel hned volam a že si pro to zejtra jede nějakej polák. No neni to mazlík a za hubičku.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





22.01 2018 19:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

22.01 2018 19:31


A tady u nas zadne nejsou ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

22.01 2018 20:06


Jaký spotřeby jezdíš s tou 2.7T s LPG?

Podle tabulek má snad stejnou spotřebu jako 4.2
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.8. 2010
Příspěvků: 410 | Témat: 16

22.01 2018 20:21


Co tohle ?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

22.01 2018 21:00


Roubic: no s Q jen jedina, motiver: no, to je vona , prej v CR nejeta s TT, ale za 120 a to me prijde na tak stary auto docela dost, kor kdyz pripoctu plyn.
No a taky dost přemítam o to cos psal, že se to při nájezdu 15tkm nevyplatí. No vlastně máš pravdu protože, když vezmu rozdíl oproti mé současné spotřebě s A4 B5 1,8T Q 132kw , dle srintmonitor je průměr 9,8, jenže já jsem lehce nad 8,5l.. tudíš když vezmu rozdíl třeba 2L/100 tak je to ročně 7500, což je splacená pouhé instalace plynu až za 4 roky a až potom člověk začně vlastně šetřit za pohonné hmnoty..
Jenže když to vezmeš tak ,že na to auto máš určitý pěníze připravený tak si vlastně s krásnýho velkýho auta udělaš za tu už odepsanou sumu auto s paradními provozními náklady.
Ale asi na to tak nejde koukat..

Koliix:
kua neser s tou 4.2 , nebo vo tom zacnu premyslet. Copa na to stojej brzdy ? A vubec ,vsechno na to jde driv do kytek a je drazsi ne ?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

A nebo rovnou 7 místnout, skoro nejetou
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Výcuc ze sprintmonitor, ta druha cifra je z automatem :

1.8T 132kw 9,8
2,4 125kw 10,47 - 11
2,7T 168/184kw 11,4 - 12,25
3,0 162kw 11,34 - 11,84
4,2 15,83
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

22.01 2018 21:08


Vsechno je jenom o tom od koho beres dily pak to zase tak drahe neni jak se muze zdat
Pro predstavu ate
Zadek 918kc kus kotouc
Predek 1672 ks
Desky 700 a 2200
Svicka 256kc
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.2. 2013
Příspěvků: 207 | Témat: 31

22.01 2018 21:24


k tý spotřebě to k 3.0i sedí. ted jsem to měřil dle tankování a normální ježdění s lehkou nohou 11,7 litru.. tiptronic quattro. vetšinou okresky kolem 30km. ale ten motor je na tohle auto opravdu nuda a takové spíš minimum. pokud je tvá a4 1.8t v manuálu, tak možná pojede líp.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

22.01 2018 21:33


Roubic: no tak to je zajimaci
kourk: pojede lip , myslis v pomeru 1,8T v A4 ku 3,0 v A6 ? No kdyz se clovek podiva na paramatery tak asi jo
V tom pripade jdu do 2,5TDi 132kw jak doporucuje Satas
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

23.01 2018 10:16


Já jsem s Allroadem na benzín jezdil za 11,5-13, je to 70% dálnice a 30% město. Na plyn zhruba 13-14.
S6 to je 13-15 benzínu.
U plynu to každopádně líp vypadá, když srovnám stejný nájezd (zhruba 600km), tj. plná benzínu mě vyjde zhruba na 2200Kč, stejný množství plynu zhruba na 1200Kč. Celý to takto hezky bude vypadat jen do chvíle, než náš milý nenažraný zlodějský stát nezvýší spotřební daň na LPG.

Pokud najezdíš do 15 000km ročně, tak je to asi blbost, ten plyn se těžko zaplatí, to auto nemládne a taky se může stát, že za dva roky přestane jezdit a oprava bude stát víc, než je hodnota toho auta. Každopádně servisní zásahy do plynu stojí naprosto směšný sumy oproti servisu Allroada a o S6 nemluvím. U takové S6 mě průměrná návštěva servisu zaplatí celou instalaci plynu. To je jednou, někdy i dvakrát za rok.

Pokud bys chtěl kupovat něco s plynem, tak se aspoň domluv s někým, kdo bude na telefonu, abys mu to popsal a on ti řekl, co to je za systém a jestli ho tady vůbec někdo opravuje. Jakmile koupíš nějakou mrdku systém, tak s tím nic neuděláš, to je pak lepší koupit bez plynu. Každopádně na plyn to nesmí cukat, nesmí svítit kontrolka motoru a musí to mít srovnatelný výkon jako na benzín i ve vysokých otáčkách. Jde to udělat, ale ne na sračkosystému.
Taky si zjisti, kdo v okolí umí kvalitně plyn, ať pak nejezdíš přes půl republiky k Bartákovi.

A pokud jsi OSVČ, tak ještě ušetříš 3000Kč na silniční dani. Auta na alternativní pohon jsou od daně osvobozena.
nahoru

sponzor





23.01 2018 10:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

23.01 2018 10:50


Mr. Death:
Díky
Ono se to samozřejmě odvíjí od pořizovací ceny toho auta.
Pokud se povede pořídít za míň tak pak bych do toho plynu šel.
Ono je to 15tkm teĎ , jiný nájezd bude v případě, že bych jezdil na plyn ...

Satas:
Jaký kod motoru na těch 2,5 je ten nejvíce povedený ?
Měl jsem za to , že 132kw verze byly ty nejmladší ale i ta 120kw se vyráběla do 2005 ?
Nebo podle čeho to nejlépe určit ?
Ten automat je tam velký zle ? Resp. je to jen z preventivních důvodů ?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

23.01 2018 12:08


TAVIC: znám jednoho co má Allroad 2.7 Biturbo a chtěl mi ho prodat za 100K je tam LPG, komplet zrepasovana převodovka s dokladem na 48k nova stk. Auto je schopen dát na zvedák a wag.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

23.01 2018 12:34


luboš32: a poslal by jsi kontakt? Alíka jsme sice nechtěl , je pěknej ale pro mě to je úplně zbytečný a hlavně je to kasička ne ?
Proč jsi do něj vlastně nešel Ty když jsi tohle auto chtěl ? A Proč vlastně přesedáš z 2,5 ? Rozepiš se proč do ní nejít a proč jo
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

23.01 2018 13:35


TAVIC: pošlu kontakt do sz. Nešel jsem do toho, protože už jsem měl domluvenou tu pro kterou jedu zítra jinak bych ji bral hned.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

24.01 2018 20:41


Tak už je doma
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

24.01 2018 21:22


Tak ať slouží ! Pak napiš poznatky z biturba na lpg
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email