Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 329 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 321
Uživatelů: 8
Celkem: 329

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 21 | Témat: 1

19.06 2010 21:04


Asi tě moc nepotěším,ten problém je opravdu ve vstřikách. Jsou netěsný. po delším stání se zavře AGR* ventil a spaliny s nespálenou naftou odchází rovnou do výfuku a proto to kouří. Vyměnil jsem vstřiky a je klid. A to jsem zkoušel i různá Aditiva*. Kolik máš najeto?
nahoru

sponzor





19.06 2010 21:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.4. 2010
Příspěvků: 29 | Témat: 2

21.06 2010 11:54


Já to tušil , najeto mám 130 000 km.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 21 | Témat: 1

22.06 2010 8:52


Docela brzo:-(.A nejhorší je, že za to může ta zasr... nafta.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.9. 2013
Příspěvků: 1 | Témat: 0

15.09 2013 10:18


Zdravím, kolony a popojíždění jsou moje noční/denní můra. Co bude následovat ? Je výměna vstřiků jediná možnost ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

15.09 2013 12:32


Hoši dnes ty auta už zase jsou stara 10 let a maj vesměs nahrkáno 300+ prostě vyměnu vstřiku začněte brát jako zakl servisní ukon u techto vozů.U 2.5 TDI* to byly čerpadla tady jsou to trysky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 9

26.06 2014 21:28


Taky jsem myslel ,že mám vstřiky v prdeli nepravidelně to kouřilo o bylo to DPF* deth tak jsem ho dal pryč a od té doby je klid a doporučuju pokud budete odstraňovat DPF* vevařit do něj trubku jinak to hučí jak traktor.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

26.06 2014 21:45


Miro TDI*:
Tohle není řešení v německu po tom jdou a nebude trvat a tady to bude to samí.Prostě je třeba najít příčinu proč se z toho vejfuku kouří.Nejlepší je začít testem vstřiků na stolici.Pokud budou v pořádku může to být na regeneraci DPF*.
Příčinou bývají jen krátké trasy a jízda po městě.DPF* se zanese a probíhají hodně regenerace a z většiny se nedokončí a tak se znovu a znovu při další jízdě spouští.V tuto chvíli je třeba sledovat hladinu oleje v motoru protože nafta se dostává do oleje a hladina stoupá.
Je třeba se zaměřit na skutečný stav DPF* a provést nucenou regeneraci a sledovat zda netrvá příliš dlouho a sledovat skutečné hodnoty a porovnat je s předepsanýma.Jsou tam teplotní čidla a pokud dává nějaké mylné info tak by to mohla být příčina.
Pak může být prasklý kat uvnitř a ten funguje jako zapalovač vstřikované nafty která má za cíl se zapálit v katu a horké plyny z něho mají jít do DPF* kde spalují pevné částice.
Chápu že 23500kč za kat či 36000kč za DPF* nikdo dávat nechce ale v tom německu vás vyjde pokuta mnohem dráž než oprava.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 104 | Témat: 12

27.06 2014 8:05


Zažil někdo z klubu už takovou kontrolu v Německu? Nebo to kontrolujou ve městech kde jsou emisní normy?
nahoru

sponzor





27.06 2014 8:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

27.06 2014 11:58


Tohle přijde brzo a všichni ti vypínači DPF* je budou zase rychle zapínat to bude prdel...tešim se moc....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.10. 2010
Příspěvků: 205 | Témat: 12

27.06 2014 13:21


jeste ze mam verzi bez DPF*
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2008
Příspěvků: 138 | Témat: 9

29.06 2014 21:21


Teď to vyřešilo problém chystal jsem se na vstřiky a díky bohu to nebylo tím. Až příjde čas kontrol to tyhle auta tady dávno nebude a bude jiné.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 418 | Témat: 20

29.06 2014 21:39


Poznám nějak, že probíhá regenerace?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2013
Příspěvků: 346 | Témat: 15

29.06 2014 23:44


na trojlitri to spoznas uplne ostrym zvukom motora, az ti je hnusne z neho. vypina sa EGR* a motor ide ostro, za jazdy to nijak nespoznas, trosku na spotrebe.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 418 | Témat: 20

30.06 2014 15:56


Co myslíš ostrým zvukem? Někdy mi přijde, že je hodně slyšet klasické klapání dieselu. To je ono?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.7. 2016
Příspěvků: 38 | Témat: 7

17.10 2016 12:45


Vyřešili jste už někdo ten vysoký tlak na railu? Znamý má občas tlan na railu 480b nekdy normalne 230 na volnobeh. Trysky byli na stolici, všechny dobré, přefrezovane sedla a nove podložky.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

17.10 2016 14:08


Nemá Čip?
nahoru

sponzor





17.10 2016 14:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.7. 2016
Příspěvků: 38 | Témat: 7

17.10 2016 15:34


Ahoj, ne auto nema chip. Je to serie 171kw asb.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

17.10 2016 18:28


Potom neviem. Mne toto pisalo a motor hadzalo
Do nudzaku, ked som na seriove palivove cerpadlo siel na 3,0tdi cez 336k... to ale nie je Tvoj pripad
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

17.10 2016 21:58


Na volnobeh je 230b normalni pozadovany tlak dle diagnostiky. Oteviraci tlak vstrikovace je kolem 100b.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.7. 2016
Příspěvků: 38 | Témat: 7

18.10 2016 16:18


Jde mi o to za chvíli je tlak 230b což je v normě a někdy je tlak z ničeho nic 480b.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.9. 2010
Příspěvků: 47 | Témat: 1

11.03 2017 15:15


Už někdo ten vysoký tlak vyřešil?
Teď to mám taky.

vstřiky po testu na stolici - OK
váha - Ok
Turbo* - OK
EGR* kompletně rozebrán a vyčištěn mechanicky včetně trubek a sacího potrubí - nyní OK

Pokud se odpojí čidlo tlaku na railu tlak padne na 360 a kouří to míň, pokud se připojí, je tam 480 požadovaný i skutečný tlak a hulí bíle jak lokomotiva a smrdí nafta.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

11.03 2017 21:00


stolica nie vzdy odhali vstreky, kolkokrat uz boli na stolici, tam ok a v aute robili problem
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.5. 2014
Příspěvků: 12 | Témat: 0

06.01 2018 9:59


Tak chlapi poradte...ja som vymenil vsetky vstreky za nove a znova mi to robi...je zaujimave ze to je sporadicky...no poslednu dobu ovela castejsie...som uz v koncoch a ani jeden servis si s tym nevie rady...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

06.01 2018 10:23


plauff (06.01 2018 9:59) orig :
Tak chlapi poradte...ja som vymenil vsetky vstreky za nove a znova mi to robi...je zaujimave ze to je sporadicky...no poslednu dobu ovela castejsie...som uz v koncoch a ani jeden servis si s tym nevie rady...

posli jsem vypis chyby z vagcomu se skutecnejma hodnotama
nahoru

sponzor





06.01 2018 10:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.5. 2014
Příspěvků: 12 | Témat: 0

06.01 2018 11:15


Chyby ziadne...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

06.01 2018 15:52


regulator tlaku alebo snimac tlaku moze byt
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.5. 2014
Příspěvků: 12 | Témat: 0

06.01 2018 17:15


Kde ich najdem...???nemas nahodou obrazok s etky...???Dakujem...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.5. 2014
Příspěvků: 12 | Témat: 0

06.01 2018 18:13


bady555...poslal som ti SZ
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email