Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 442 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 439
Uživatelů: 3
Celkem: 442

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 18.2. 2013
Příspěvků: 160 | Témat: 31

26.11 2017 22:23


Zdravím všechny. Dneska jsem si menil motorový olej na své 4F motor ASB najeto poctivých 201xxxkm. Vždy když auto déle stoji(cca 1/2 dne) tak po nastartování zarachtají rozvody(1sekunda) a poté uz jde motor sametově. Tedy už strádám prachy na nové ale dnes me neco zarazilo. Rano jsem vypustil olej a ted vecer jdu dat filtr a nový olej. Napadla mě jedna vec. Zalít filtr olejem. Nasadil jsem nový filtr a zalil jsem filtr, pridal kryt, dolil olej a sel nastartovat. Podotýkam ze olej byl okolní teploty cca 5°C. Po standardním zarachtání ani vidu ani slechu. Proto mě napadla jedna věc, jestli není pod filtrem nějaky zpetny ventil, který propousti olej když motor neběží a vlastně je filtr bez oleje a chvili trva než ho cerpadlo zaleje. Mohl by se nekdo podívat do nějakých rozkresů??
nahoru

sponzor





26.11 2017 22:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

27.11 2017 9:19


něco podobného sem měl u své audi taky, byl to sice benzin ale projev stejný. při studeném startu zachrastil rozvoďák. daly se nové rozvody včetně hydro napínaku a stejně to nepomohlo, začal sem tedy podezírat zpětný ventil ale pak sem musel auto prodat takže k výměně už jsem se nedostal. veřím že v některých případech to ventilem může opravdu být.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.2. 2013
Příspěvků: 160 | Témat: 31

27.11 2017 9:57


a myslíte, že je to blbost ten ventil??? Přišlo mi to logické. Jak auto déle stojí, olej steče z olejového filtrboxu a pak chvíli trvá, než olej čerpadlo natlačí do napínáků protože je "suchej filtr"
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.1. 2020
Příspěvků: 84 | Témat: 16777215

23.01 2020 17:46


Cus, nenapsal jsi jak to dopadlo.........probehla vymena ventilu/ventilů?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 506 | Témat: 28

24.01 2020 11:00


Někde jinde jsem to tu už taky četl, neumím to dohledat, abych sem dal link, ale borcům ten ventil pomohl. Někde to tu je...

Tady to říká Satas, což je tady asi největší guru na motory, co jsem za tu krátkou dobu, co tu jsem já, postřehl... Řeší se tu A6 C7 i C6.
https://audiklub.cz/forum/tema/311315-dotaz-na-rozvody-a-napinaky-a6-3-0-TDI*

Nemohl by někdo napsat,kdy ty ventily jsou a zda je možné je vyměnit preventivně i bez rozvodů nebo rozebrání půlky motoru?
Díky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2019
Příspěvků: 104 | Témat: 11

24.01 2020 11:48


Taky to samé nájezd 240tis s ASB motorem po nakopnutí rachtani a 1s klid
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 506 | Témat: 28

24.01 2020 21:12


Ať hledám, jak hledám, pořád mě to směřuje jen na odvětrávání klikovky. Mohl by tu prosím napsat nějaký mechanik, kde ten zpětný ventil je?
Diky.
nahoru

sponzor





24.01 2020 21:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 479 | Témat: 17

24.01 2020 21:45


tiez som to dnes hľadal a nic ... najlepsie keby to satas upresnil čo sa myslim tym spätný ventil tlaku oleja
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

25.01 2020 8:16


U toho benzinovyho motory byl ventil integrovany v bloku motoru. Tady to bude mozna podobne
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

25.01 2020 8:22


Měl jsem za to, že zpětný ventily jsou na každém napínáku rozvodů.
S tou pružinkou.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2672 | Témat: 171

25.01 2020 10:56


Na rozvodoch ten napínak slúži k vystredeniu reťaze tlakom oleja spätný ventil tam nie je

V olejovom filtry je jedine obdtokovy ventil a ten slúži aby sa vyradil filter aj je tam zaneseny bordelom po 1mil km a aby sa olej(asfalt) aj potom dostal k potrebným častiam motora a mazal...


Viac vysvetlenia tu ako bunguje mazacia sustava a preco to rachoti
https://audiklub.cz/forum/prispevek/1359183-vyries [zkrácená url]
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.2. 2013
Příspěvků: 160 | Témat: 31

01.02 2020 7:53


Když tam není žádný ventil, tak co vysvětluje že motor nezarachta když zalijes filtr olejem?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.1. 2020
Příspěvků: 84 | Témat: 16777215

07.02 2020 19:52


mno........on na starších motorech, kde se kupoval filtr celý, tedy i s plechovým obalem, a nikoliv jen papírová vložka, byl přímo ve filtru zpětný ventil, aby olej z filtru nevytekl. Po dobu kdy se filtr po nastartovaní motoru plní olejem, není motor dostatečně mazán (tedy tam ani současně není tlak oleje pro napínák rozvodů). Následně, když se začaly z ekonomických důvodů měnit místo celého filtru "jen" vložky, se zpětný ventil přesunul kamsi do motoru. Našel video jak ten zpětný ventil někdo mění, ale je to 4,2 benzín, pro můj motor CDTA jsem nenašel potřebnou dokumentaci, abych se podíval kam tu mrchu ventil šoupli...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.1. 2020
Příspěvků: 84 | Témat: 16777215

07.02 2020 19:53


nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 506 | Témat: 28

07.02 2020 21:13


Do pytle, a já měl teď vanu sundanou... jsem se mohl podívat.
nahoru

sponzor





07.02 2020 21:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.1. 2020
Příspěvků: 84 | Témat: 16777215

09.02 2020 21:05


taky jsem nasel, ze na 4,2FSI je ten ventil mezi hlavama..

https://www.audiworld.com/forums/a8-s8-d3-platform [zkrácená url]
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 506 | Témat: 28

09.02 2020 22:02


Asi se naseru a pojedu se podívat na vrakáč na nějakou rozebranou... Tak nějak tuším, že to tam bude tak nějak podobně.

Tak tady to lidi jistě ví, čím to je, jen to prostě neřeknou... pro čechy tak typické, že ano

Např. satas by nám ostatním mohl možná říci, zda tam něco takového je nebo ne?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 479 | Témat: 17

10.02 2020 8:12


Issue (09.02 2020 22:02) orig :
Asi se naseru a pojedu se podívat na vrakáč na nějakou rozebranou... Tak nějak tuším, že to tam bude tak nějak podobně.

Tak tady to lidi jistě ví, čím to je, jen to prostě neřeknou... pro čechy tak typické, že ano

Např. satas by nám ostatním mohl možná říci, zda tam něco takového je nebo ne?


V tom mas pravdu neviem na čo sa čaka popripade daj vediet ak niečo zistíš
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2672 | Témat: 171

10.02 2020 12:02


Issue (09.02 2020 21:02) orig :
Asi se naseru a pojedu se podívat na vrakáč na nějakou rozebranou... Tak nějak tuším, že to tam bude tak nějak podobně.

Tak tady to lidi jistě ví, čím to je, jen to prostě neřeknou... pro čechy tak typické, že ano

Např. satas by nám ostatním mohl možná říci, zda tam něco takového je nebo ne?


A co ti to da?

proste padne olej a pumpa ho tam musi natlacit - pri filtry nie je spatny ventil je tam len obtokac pre pripad aby sa vyaradil zaneseny filter - tot vsjo
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.2. 2013
Příspěvků: 160 | Témat: 31

10.02 2020 12:30


Absolutne nerozporuji nutnost výměny rozvodů.jen mi přijde zbytečný aby motor šel po startu na sucho kvůli špatnému ventilu kdy vytéká olej z filtrboxu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 506 | Témat: 28

10.02 2020 13:37


urgi: respektuju tě, hodně tvých postů tady nemálo lidem pomohlo. Mě prostě jen jednoduše zajímá:
1) zda-li tam nějaký zpětný ventil je
2) pokud ano, kde by mohl být

Pokud tam je obtokáč a nic jiného, ten může za to, že ten olej padá, proč to tu někdo pro idioty, jako jsem já, prostě nenapíše capslockem... Někdo přece ty motory dělá skoro každý den a ví, jak má ten olej správně fungovat.

Jak napsal fedo01, já mám techniku rád, auta taky a vždy sem se snažil jim dát maximum, co můžu, pokud bych věděl, že tam takové věc je a MůŽE to tím být, že to rachotí, vyměním to. Taky chápu, že rozvod je třeba sem tam měnit, i na pajeru, které má větší krouťák jsem měnil nejen napínáky, ale i řetěz, preventivně...

Ano, mohlo by to být u mého projektu a6 c6 úplně jedno, jestli zachrastí nebo ne, a zatím mi to celkem jedno i je , ale zajímá mě prostě odpověď. A pokud ji dostanu, a bude tam nějaká takové věc, vyměním nejprve ji. Pokud ji nedostanu, můžu si tak akorát myslet, že jsou tady lidi, kteří prostě z podstaty neporadí a ano, pak mi nezbyde, než to rozkuchat a podívat se na to, sám.

Jsem IT a i svým lidem říkám, aby zákazníkům radili i zdarma. Třeba takový lubomt, ten tady taky mnoha lidem poradil, i mi, netají nic pod pokličkou, proto sem tam jel nakonec z ČR se všemi našimi auty měnit olej třeba i na Q3, která měla 30 tis., a to to nemám za rohem. Prostě na mě zapůsobil férově, taky si něco zažil a moc dobře chápe, co znamená lidem pomáhat - proto mu věřím, co říká.

A odpověď na tvou otázku, co mi to dá? Klid v duši, klidné spaní, a možná nejen mi
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2672 | Témat: 171

10.02 2020 13:56


tak tu trochu na postudavanie

Moj motor ma elektronicky ventil pre tllak pumpy a je to CDUC a pozri si poziciu M

EDIT # A beriem spat mali ste pravdu je tam aj spatny veltil pozicia F

ale predsa tlak oleja tam nevydrzi celu noc nakolko po celom motore ja predsa nejaka dlzka kanalov pre mazanie a tak zazde rano mu to trosku trva 1-2 sec


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 506 | Témat: 28

10.02 2020 14:41


URGI: respekt ještě jednou když hodím nyní do googlu N428 a A6 c6, tak se o tom píše jako o známé závadě a projevech právě hlučností rozvodů.
Super, zjistím číslo dílu, najdu pozici na motoru, vyměním, a všem tu napíšu, zda to chodí dobře bez rachtání...
Jí mít servisní manuály... njn
nahoru

sponzor





10.02 2020 14:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2672 | Témat: 171

10.02 2020 14:55


N428 to nevyriesi to je 2stupnovy ventil pre olejovu pumpu


ako som pisal tu
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


cely TPI je o tom ze ze softwarovy vypnu na zaciatku 2 stupnovy ventil oleja na povedzme 3sec a olej sa tlaci vyssim tlakom a hned ide do zadu do napinakov a turba


Aleje to proste tak ze tlak po noci padne mozete si si to sami doma odskusat odopnut solenoid pocas startu rano (!pozor na kabel aby ho remen nezozul!) a sustanie by malo byt kratsie alebo zmiznut ak nie je TPI hovori o vymene napinaku co je motor von....
-nezabudnut potom vypnut motor a zapojit spat je to len skuska ci novy soft pomoze.

tu sa to uz riesilo
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



TPI dokument je tu:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 506 | Témat: 28

10.02 2020 16:00


URGI: toto tvé téma jsem četl už dávněji, myslel jsem, že to je řešení jen pro 4G, resp asi je sw jen pro 4G.
Tady jsem myslel, že je nějaký HW ventil, ale asi není. Teď je tedy další vzniklá otázka, zda to má nějaké řešní či nikoli (pro 4F), zda se tam nedá dát nějaká zpětná klapa pod filtr .
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2672 | Témat: 171

10.02 2020 16:22


skusim pohrabat SPP pre 4F

edit
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


ale nie je tam rozpisane ako u mojej 4G
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 506 | Témat: 28

25.02 2020 22:13


V tom materiálu to bude jeden z Pressure relief valve nebo Oil pressure regulating valve
Asi to ještě nikdo nezkoušel měnit, že? Tak nějak tuším, že ti, co ty motory tady údajně dělají pořád, se k tomu nevyjadřují z nějakých důvodů, které by mohli mít zásadní vliv na rachocení.
Jako fakt začínám mít pocit, že tady jsou někteří jen kvůli vlastnímu prospěchu...

Urgi, umíš sehnat čísla dílů? Koupím oba a nechám to vyměnit... A uvidíme
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.1. 2020
Příspěvků: 84 | Témat: 16777215

25.02 2020 22:30


Koukam do schematu od urgiho, za ktere mu timto dekuji, a ty non-return ventily tam vidim celkem tri. Dva jsou na hlavách a jeden je na vedeni oleje od čerpadla k filtru oleje.
Naposledy upravil STRUCTOR dne 26.02 2020 8:26, celkově upraveno 1 krát. (8% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.1. 2015
Příspěvků: 506 | Témat: 28

26.02 2020 1:04


Ok, potřebovali bychom čísla dílů, kdyby někdo uměl
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email