Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 333 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 326
Uživatelů: 7
Celkem: 333

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.8. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 1

05.08 2017 20:47


Dobrý de- potreboval by som poradiť, nefunguje mi dobre volnobeh na 80tke 2.0E 85kw ABK. sviečky vymenené, škrtiaca klapka očistená, a volnobeh stále kolísa. Najviac to cítiť pri pridaní a pustení plynu počas jazdy, vtedy auto citelne trhá a klepoce, ked držím plyn v rovnakej polohe tak po chvíli začne ako keby kašlať, a skackať cele auto. Nestretol sa niekto s niečím podobným ?
nahoru

sponzor





05.08 2017 20:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

06.08 2017 10:48


ABK je MPI*, takze to sprvu treba napichnut na diagnostiku, aby ak tomu motoru nieco vadi, to povedal. Vestecke gule vytiahneme az ked bude diagnostika mlcat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.8. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 1

10.08 2017 14:25


Diagnostika ukázala, že snímač polohy škrtiacej klapky funguje nesprávne, dúfam že po výmene dielu to už bude v pohode
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

10.08 2017 17:41


Ako funguje nespravne? Bol skrat na kostru, skrat na plus, nezmyselny signal, alebo dosiahnuty regulacny limit?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.8. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 1

10.08 2017 20:30


tak to neviem presne čo s tým je, ale chlapík čo to mal napojené povedal že mu ukazuje uplne divne hodnoty , na kolko % je klapka otvorená, nech bolo pridané ako kolvek stale ukazovalo 0%
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.8. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 1

20.08 2017 8:50


tak som vymenil senzor škrtiacej klapky a auto stále nejde dobre , ani v autoservise mi nevedia povedať čo je s tým.. proste ked idem napr. na 2ke pomaly a pustim plyn tak zatrasie, zacuká s celým autom, ide ma z toho poraziť
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

26.08 2017 15:47


ventyl: ABK neni MPI*,ale DIGIFANT!!!
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

27.08 2017 16:15


NOVON (26.08 2017 15:47) orig :
ventyl: ABK neni MPI*,ale DIGIFANT!!!


to je snad +- ten isty pes, len trocha inac steka, nie? ak vie skrat na kostru ohlasit KE-Jet, cakal by som, ze bude vediet aj digifant
nahoru

sponzor





27.08 2017 16:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.8. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 1

28.10 2017 20:21


tak vymenené vysokonapäťové káble, snímač škrtiacej klapky, regulátor volnobehu, snímače teploty chladiacej kvapaliny, hallov snímač, prenesené potrubia Sania, nová baterka.. neviem si s tým rady, v servisoch sa toho boja.. slabý výkon a neúmerne spotreba, nepravidelný chod.. plynulá jazda nedosiahnutelny sen.. naposledy som sa dozvedel že to môže byť snímač otačok klukoveho hriadeľa ale ten neviem kde sa presne nachádza.. poraďte niekto kto má s podobným motorom skúsenosti, ja už som v koncoch, vyžiera ma to z peňazí
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

29.10 2017 18:53


nie som si isty, ze tato vec ma snimac otacok (polohy) klukoveho hriadela. ak ma ten motor rozdelovac, co asi ma, a ak vstrekuje v paroch, co asi vstrekuje, tak mu okrem hallu (zrejme v rozdelovaci) nic ine netreba. ale mozno sa ta niekto snazi natiahnut tvrdenim ti ze taka suciastka existuje aby mohol tvrdit, ze ju vymenil a nepomohlo to. ale skasne ta za fiktivny servis.

zacal by som od podlahy. cvicne zmerat kompresne tlaky motora. sice si nemyslim, ze ten motor na tom bude zle, pretoze by to malo aj ine sprievodne javy ale co ked motyka vystreli. a ak vyjdu normalne, tak vies, ze tadial cesta nevedie a agregat je v poriadku. potom pozriet ci je spravne casovanie rozvodu, podobne mizerne chovanie so slabym tahom a velkou spotrebou moze sposobovat aj rozvod skoceny o zub.

nepises, za akych okolnosti sa to chova debilne, ci je to len za tepla, alebo aj za studena. to je chyba, pretoze ked chces maximum rad, musis maximalne popisat okolnosti za ktorych sa zavada deje. v opacnom pripade vsetky radu sklznu do roviny dohadov a strielania od boku.

ak by sa to za studena nedialo, ale za tepla ano, tak by som urobil test tlaku paliva a dopravnej kapacity cerpadla, ci je cerpadlo ok a hned ako druheho podozriveho by som skontroloval signal z Lambda* sondy. ak by bol abnormalny (konstantna hodnota bez ohladu na teplotu motora, alebo hodnota nezodpovedajuca parametrom prevadzky) treba zistit, ci je vyfuk tesny minimalne po vstup do stredneho tlmica. ja som mal vyfuk deravy za katom a zdvihlo mi to spotrebu o vyse liter + bolo auto lenive. ak bude vyfuk v poriadku a Lambda* ma neznamy pocet km, zrejme ju treba vymenit.

na cely tento blok merani netreba ziadnu zvlastnu vybavu. najvymakanejsi je asi kompresmeter, pretoze to je tlakomer s adapterom na svieckovy zavit. ostatne sa da splasit za par eur. Lambda* sa da zmerat avometom pozicanym od deda a na zistenie ci nie je skoceny rozvod staci par oci namontovanych v nie uplne tupej hlave.

predpokladam, ze take esencialne veci ako kontrola, ci je zakladna elektrika v poriadku, funguje riadne rele palivoveho cerpadla, je na cerpadle a riadiacej jednotke poriadne napatie sa urobili.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

30.10 2017 8:03


univerzalni rada asi tak odjakziva:

Zündverteiler und / oder Finger
alte und / oder verschlissene Zündkerzen
defekter LMM
verschmutzte Drosselklappe
defektes DK-Poti
Falschluft
alte/verschlissene/defekte Lambdasonde
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.8. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 1

01.11 2017 12:34


tak rozvody skontrolované(nepreskočené), výfuk pretesnený, nová Lambda* sonda...včera po namontovaní lambdy a naštartovaní sa auto správalo vcelku normálne, aj jazda bola plynulá, celkom v poriadku všetko, už som si myslel že je to asi vyriešené, ale dnes ked som naštartoval, auto znova ako keby sa vrátilo do obdobia ked nebola menená žiadna elektronika, zase drnčalo, volnobeh skackal, neskutočne bolo všade cítiť benzín... tak som začal testovať, previezol som sa , zastal a skontroloval volnobeh, až po čase sa už volnobeh ustálil aj auto sa viditelne skultivovalo, a šlo už dobre (pri teplote cca 90-95 C) .. neviem či mám to zlé chovanie pripisovať studenému motoru, ked to predtým robilo aj za horúca, a taktiež včera šlo parádne aj studené... mám pocit že to auto si žije vlastný život a neberie na mna ohlady
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

01.11 2017 18:10


mne sa tento pristup paci - napisem skontrolovat lambdu a on ju vymeni. si bojovnik proti krize! a to sa ceni!



len potom netreba plakat, ze je servis s takym pristupom k diagnostike nakladny

PS: ak niekde sustavne smrdi benzin, tak to znamena, ze unika. ak unika benzin a budes to ignorovat, zhoris v pekle.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.8. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 1

01.11 2017 19:48


Tak snažím sa to robiť tak aby som mohol danú príčinu vylúčiť na 100%, ani netajím že som dom auta už mnoho investoval vzhaldom na cenu za aku som ho kúpil, ale to preto lebo si ho sám chcem pre seba spraviť... niekde som sa dočítal že tá Lambda* má servisný interval výmeny 170 000km, a moje auto to prešvihlo, tak som ju vymenil, tým netvrdím že všetky veci riešim tak že všetko kupim nove, to by som potom nemal 23 ročne auto . Už som skúšal na ňom dosť vecí, a stále to nie je 100% podla mojej chuti ako možno som náročný na to auto ale ked vidím auta čo maju 400 000 nabehane, zanedbane a ako tak ten volnobeh držia a moje 173000 trasie tak už ma to vytáča, keď na auto nešetrím peniaze a snažím sa mu dať čo mu patrí...ale to hadam nie je doležité, podstatné je že je stale nespokojne , ako raz ide dobre , raz nie ale to takto nechcem nechať.. Preto som tu na fóre a pýtam sa ľudí čo majú s tým konkrétnym motorom reálne skúsenosti, lebo mam pocit že v servisoch čo som zatial bol by mi najradšej tak prezuli gumy a vymenili olej..Ked je nejaky iny problem a diagnostika to neukaže tak hmm no nevieme, vymenime nahodnu sučiastku aby sa nepovedalo že sme nič neurobili.. Taketo som mal skusenosti zatial. Veci čo som si spravil svojpomocne mali na chod auta omnoho väčší vplyv. Preto som tu, zatial ste mi tu dosť pomohli, vyzerá to že sa blížim ku koncu už ale stáále to nie je 100% ... niekto by nad tým mávol rukou, že ide tak ide a hotovo.. ale tu ma hádam pochopíte
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

01.11 2017 20:50


Vidis, keby si si bol byval od deda pozical Avomet a na tu Lambda* sondu ho napojil, nez si ju vymenil, tak by si bol byval vedel, ako velmi zle na tom ta Lambda* bola a ako velmi vplyvala na zly chod motora. Ak nebola uplne kaput, co-to sa z nej este aj o problemoch motora dalo vycitat. To bol dovod, preco som ti povedal, ze ju nemas rovno vymenit, ale zmerat. Ale sancu si prepasol, takze cakame, nez sa mi vrati krystalova gula zo servisu. A medzitym si dame:

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.8. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 1

01.11 2017 20:56


vymenil som ju preto lebo nie som žiaden elektrikár, naozaj netuším ako by som ju odmeral, som laik,vymenil som staré za nové a dúfal v lepší výsledok, kedže mohla byť zdrojom tých problémov, to hádam nie je nič zlé, aspon teraz ked je vymenená tak odpadá možnosť že je sonda zlá..
nahoru

sponzor





01.11 2017 20:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.8. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 1

10.11 2017 6:22


Z toho všetkého usudzujem teda že už môže byť vadné len to palivové čerpadlo, pokial sa teda nejedná o nejakú inú, neelektronickú chybu. Ešte som počul o tom že si niekto prevrtal viečko od nádrže ale neviem, neskúšal to niekto ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

10.11 2017 10:52


no zrovna zmerat palivove cerpadlo nie je raketova veda. staci na to tlakomer nasrubovany na vstup paliva do rampy, nejaky nastroj schopny merat cas, kybel a nieco co meria objem a nerozpusti to benzin.

tlakomerom zmeras tlak cerpadla, porovnas s minimalnym tlakom ktory ma dodavat cerpadlo. potom nechas cerpadlo cerpat 30 sekund benzin do kybla a potom zmeras objem. najdes info pre minimalny objem, ktory sa ma nacerpat.

ak budu cisla co nameras mensie, ako to co je v papieroch, cerpadlo vymenis. ak nie, cerpadlo je ok.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.8. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 1

12.11 2017 12:46


tak teda prve budem skušať to čerpadlo, včera som išiel trasu cca 100km na ňom,prvých 45km to skackalo, volnobeh nedržalo,uplne zle to šlo,plus slabý výkon,akoby začalo ťahať až ked plyn stlačím až za polovicu dráhy pedála, alebo až po 3000 otáčkach... šklbalo to pri jemnom pridaní a následnom púšťaní plynu, celkovo pri nízkych otáčkach alebo podradzovaní to bolo cítiť velmi silno... avšak po cca 50 km sa to nejako postupne ustálilo a auto šlo dobre, aj ťah sa zlepšil... nepripisoval by som to zohriatiu motora, kedže som ho nechal zohriať po naštartovaní a až tak som vyrazil. Naozaj neviem čomu to možem pripisovať takéto náhodné zmeny chovania motora, neviem ani prísť na to čo tú zmenu vyvolá.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.8. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 1

12.11 2017 15:02


teraz som znova absolvoval tú istú trasu ale nemal som také šťastie ako naposledy, auto šlo uplne nahovno celú cestu. človek by čakal že atmosférický 2 liter benzín bude síce vela žrať ale nebude poruchový, dlho vydrží a bude pružný...mne sa zatial velmi dobre potvrdila len spotreba, 200km ma víde na 20e ale keby to bola aspon príjemná jazda...auto trhá ako splašené, neni sú to jemné vibrácie ale tvrdé kopance od motora, celé auto sa trasie pri jazde po rovinke, pri držaní pedála plynu v jednej polohe skacká, ja držím plyn v jednej polohe, tachometer ukazuje stále to iste číslo, iba otáčkomer sa nevie ustáliť, spod 2000otáčok sa auto pozviecha tak za minútu a s plynom na podlahe (podotýkam na rovinke)+ neskutočné trasenie a šklbanie (sám vodič bez nákladu). od 2-3 ťah ako plne naložená fábia 1.2htp a ako tak začína ťahať od 3000 (na rovine , hore kopcom je zbytočné sa snažiť..)... od atmosféry benzína by som to nečakal..najhoršia je plynulá jazda mierne z kopca kde len tak hladkám plyn a púšťam, vtedy ten motor je neskutočne splašený, spod kapoty sa ozývaju rozne mechanicke zvuky, mam pocit že mi motor vyklepe a vypadne počas jazdy... ozaj je to o nervy tak jazdiť, uplne mi to znechutilo to auto , aj jazdu autom celkovo, moja posledná nádej je to palivové čerpadlo a ak ani to nepomôže tak ten motor ma potom nenávidí, a budem nútený auto predať za 500 na nahradne diely..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

13.11 2017 0:00


pozri, ak si chces palivove cerpadlo vymenit, tak si ho vymen. ale necakaj, ze ti tu niekto nieco povie, alebo poradi. ty tu chces doslova z informacii mam dvojliter co ma najeto 180 tisic + stocene a skube, kde je problem? vyzera to tak, ze do merania si lavy, na zaplatenie servisu bud zgrlavy, alebo lenivy najst niekoho, kto je viac ako menic dielov.

ked si si teda tak profesionalne vydedukoval, ze je to cerpadlo. nech sa paci. vymenit!

osobne si ale myslim, ze po vymene cerpadla je menej nez polovicna sanca, ze to bude fungovat, pretoze priznaky na cerpadlo nevyzeraju. pokial cerpadlo nie je velmi v riti, je problem so skubanim pri vacsej zatazi, ale nie na volnobehu. ked ti motor skube na volnobehu, resp. s nim celym trepe pri rozbehu, mas elektricky problem. skrat / rozpojeny kontakt / zly kontakt / zoxidovany / zhnity / prelomeny kabel a/alebo zapalovaci modul / komponent rozdelovaca / rele palivoveho cerpadla na odchode. je to debilna zavada, ja viem. malokto to chce robit, pretoze keby si niekto zapytal za dva dni preliezania elektriky 500 eur, tak ho posles do riti. takze to chce sadnut s merakom nad elektricke schemy k autu a MERAT. MERAT. MERAT a potom MERAT. a az sa z toho merania osalis, tak mozno najdes zavadu v nejakej totalnej prkotine. a mozno nie.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

13.11 2017 7:38


Celé jsem to pročetl a to chování auta mi něco připomíná. Měli jsme kdysi A90 2.0 KE R5. Když pominu, že tam odcházelo postupně palivový čerpadlo To se projevovalo tak, že auto z ničeho nic nenastartovalo, nebo jen tak na půl cesty chcíplo a už nešlo natočit. Druhý den zas normálně chytlo, ale zas chcíplo někde jinde. Tehdy se to taky strašně špatně hledalo. To ale není nejspíš tvůj problém.
Když to ale jelo, tak to dělalo podobné věci jako tvé auto. Vystřídalo se na tom hodně mechaniků, až jsme přišli na to, že by mohlo být špatné víčko rozdělovače. Mělo svody a většinou to bylo závislé na vlhkosti a teplotě vzduchu. Nejspíš nějaká mikro prasklina. Víčko rozdělovače se dalo nové a dal se nový rozdělovací palec. Od té doby to bylo jiný auto. Zkus prověřit ten rozdělovač.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

13.11 2017 7:58


Ahoj Jakub80: tohle vypadá na elektrický problém.
Zkontroluj ukostřeni v motorovém prostoru(melo by to být na hlavě válců).
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.8. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 1

13.11 2017 11:40


ďakujem za rady, Ventyl - nie som lenivý hladať servisáka, problém je skorej v tom že málokto sa mi do toho vôbec chce pustiť, ako si napísal, nie je to nič lákavé, takisto to či som žgrlavy alebo nie no, na svoje finančné pomery sa to snažím nejako poriešiť,ani nie každý je autoelektrikár, preto som tu a ďakujem za každú radu, to že tam niekde bude zlý kontakt je viac než pravdepodobné a budem sa to teda snažiť nejako nájsť..
nahoru

sponzor





13.11 2017 11:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

13.11 2017 19:34


Treba si v okoli najst niekoho, kto ma pristup k autodata (alebo niecomu podobnemu), vie si z neho nechat elektricku schemu motora a bude ochotny nad tym stravit nejaky cas s multimetrom.

Ked nikoho takeho nenajdes, multimeter stoji v radioamaterovi zhruba od 15 eur vyssie. Pochopit, co je to prud a napatie, co skrat a co rozpojeny kontakt a hlavne to, ze sa neda zmerat kolko prudu tecie v zasuvke nie ani casovo ani inteligencne mega narocne. Elektricke schemy sa bud valaju na nete, alebo su uvedene aj v knihe Jak na to Audi 80. Inac je ale tak kniha prakticky uplne na hovno.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.8. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 1

26.11 2017 20:15


Mam zvláštny poznatok, zistil som že pri vypnutom motore, bez kluča v zapalovani ked odpojim z baterky jeden kábel trebárs mínusový a následne ho priložím nazad tak prebehne iskra.. Je to aj počuť ale je to sotva badateľné aj iskru vidno len zriedka, všimol som si to až teraz.. môže to mať súvis s tým mojim problémom alebo to tak robiť má (t.j je v aute zariadenie ktoré má stály odber o_O ) ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

26.11 2017 22:00


radio, dálkový centrál, alarm
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

26.11 2017 23:21


Je to normálne
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.8. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 1

22.03 2018 17:12


No ja už neviem, chvílu vyzeralo že auto jazdí bez problémov ale zase sa niekedy začalo chovať zle, tentokrat už aj zhasne, čo predtym nerobilo. Cuká, vypnem, naštartujem zvrčí a zhasne, kukal som s vyvalenymi očami, ked som trochu pridal tak chytilo, domov som došiel tak že som držal plyn stale trošku stlačeny ešte som vymenil veko a palec rozdelovača čo mi poradil další servisak... na aute už mam aj odpajanie baterky a po každej jazde to vypinam lebo po par dnoch už nevladze naštartovať (je tam nova baterka a testoval som ich zopar ešte ) ale to mi nevadí, to si myslím len že je amatersky zapojeny subwoofer, ale takymto sposobom som jazdil kopu tyždnov viacmenej bez problemov a zvezenie to bolo parádne, ani spotreba nie hrozna,(kamoši s TDI* by boli zhrození tak či onak) , ale no čo mi ešte vychádza je to čerpadlo alebo aký čert
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

22.03 2018 20:25


Ak budes bezmyslienkovite menit diely, tak skoncis tak, ze auto bude aj tak jazdit blbo, ty do toho vrazis majetok, nebudes spokojny, predas ho a vsade budes sirit, ze Audi su smejdy.

Nez nejaky diel vymenis, tak si patricnym meranim over, ze diel je naozaj vadny. To, co si menil a chces vymenit nie su prave lacne srandy.

Ak po par dnoch pravidelneho jazdenia nevladze auto nastartovat tak zisti, ci mas tak velky kludovy odber alebo zavadu na dobijani, pripadne mrtvu baterku. Meranie je to primitivne jednoduche a da sa zvladnut s multimetrom za 8 eur z Lidla.

S Nastartovanym autom na volnobehu musi voltmeter na poloch baterie ukazovat aspon 13,5V, lepsie tak 14,2V. Ak zapnes spotrebice, tak by to cislo nemalo klesnut pod tych 13,5V a nemalo by vyrazne kolisat ak si pridas otacky.

Ak nejazdis velmi kratke trasy (dajme tomu pod 10km denne) tak aj pri velkom kludovom odbere nejakeho shitneho subwoofera alebo radia by baterka pri dennom jazdeni mala tocit. Nemusi ale ak je uz pred smrtou alebo ak je vadne dobijanie. Oba problemy je vhodne riesit, inac vies velmi rychlo skoncit s nepojazdnym autom. A ani odpojovac baterie ti nepomoze.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email