Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 437 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 434
Uživatelů: 3
Celkem: 437

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.11. 2017
Příspěvků: 15 | Témat: 1

05.11 2017 16:58


Zdravím všechny.
Jsem zde nový.
Koupil jsem si A6 3.0Tdi a hned odešlo Turbo* a regulace, proto jsem koupil obě komponenty nové, bohužel né od jednoho prodejce, takže regulace turba není nastavena.
Neustále to háže chybu na jednotce regulace J724.
Dočetl jsem se, že VAG či VCDS s tím nepohne, proto bych rád požádal zde chytřejší členy, kdo by mi ji nastavil.
Cenu samozřejmě akceptuji.
Dojedu skoro kamkoliv v rámci Středních Čech či Prahy.

Děkuji moc za pomoc.

737 508 928
nahoru

sponzor





05.11 2017 16:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

05.11 2017 17:19


pokial ja viem tak to vedia len v audi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.11. 2017
Příspěvků: 15 | Témat: 1

05.11 2017 17:22


Není to až tak pravda. Lze to třeba přes VAS 6395, nebo Delta Prog atd... a Audi to jistě umí, ale nemám moc důvěru k oficiálním servisům. Raději někoho šikovného odsud
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

05.11 2017 17:53


jde to i bez toho, staci klic 10ka ale je ot na dyl
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.11. 2017
Příspěvků: 15 | Témat: 1

05.11 2017 17:57


parik (05.11 2017 17:53) orig :
jde to i bez toho, staci klic 10ka ale je ot na dyl


uděláš to?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

05.11 2017 19:57


Já nato mam VASE a jde to vždy.Vagem nikdy nejde udělat to co umí tenhle malej VAS.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.11. 2017
Příspěvků: 15 | Témat: 1

05.11 2017 20:10


Satas - to je super. Kdy máš čas? Můžu kdykoliv, ráno i večer
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

05.11 2017 20:12


Míra B (05.11 2017 20:10) <a href="/forum/prispevek/1370649-kalibrace-regulace-turb-3-0tdi-bmk-a6-2005#1370649">orig</a> :
Satas - to je super. Kdy máš čas? Můžu kdykoliv, ráno i večer

Nejdříve ted od čtvrtka do tý doby to nedam.
nahoru

sponzor





05.11 2017 20:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.11. 2017
Příspěvků: 15 | Témat: 1

05.11 2017 20:21


Satas - muzes me prosim objednat na konkretni den ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

05.11 2017 21:47


Ja som bol s týmto v audi a sj tak mi padalo do nudzaku. Nakoniec mi to nastavil Braňo Hanko z BH motorsport
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.11. 2017
Příspěvků: 15 | Témat: 1

07.11 2017 10:41


Takže Satas mi to neudělá, někdo další prosím?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

07.11 2017 11:31


Satas to od soboty dovčera udělal asi 6 ti lidem a ani nevim kdo byl kdo už...mam vše už sbalené stěhuji se bohužel...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.11. 2017
Příspěvků: 15 | Témat: 1

07.11 2017 11:36


Já nic neříkám , jen to potřebuju zkalibrovat, abych mohl jezdit, proto sem píšu info, že sháním ...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.11. 2017
Příspěvků: 15 | Témat: 1

09.11 2017 19:15


Dneska jsem byl na Auto Jarov na nastavení regulace a vrátili mi to s tím, že regulaci musím koupit u nich a že na stávající nové chybí 1mm, čeho neřekli. Je to nesmysl?
Dále mi řekli, že jde nastavit jen jednou a pak už není kalibrace možná, je to pravda?
Díky
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

09.11 2017 19:24


Vem 10ku a udelej si to sam, je to na prasaka ale funguje to, pootoceni o 1mm ma velkej vliv!
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

09.11 2017 19:24


Nezmysel
nahoru

sponzor





09.11 2017 19:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

09.11 2017 19:29


nešahal bych na to viděl jsem pár borců co si stim hráli a Turbo* udělá paaa stačí půl otáčky a můžeš se to rozkočit
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

09.11 2017 21:09


prave ze nesmis pul otacky, max 1-2mm, kdyby to nefungovalo, tak to sem nepisu!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.2. 2017
Příspěvků: 1 | Témat: 0

09.11 2017 22:42


Ahoj, já sem to teď nedávno dělal a jde to,ale je stím hrozné mrdání. Musíš si to značit na turbu a kousek po kousku to zkoušet až se trefíš a pokáždé to projed, pokud to je špatně nastavené tak to hlásí v chybovce el. nefunkce. Hlavně nehýbej tím dorazem na té regulaci na tom turbu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

10.11 2017 6:52


No a od toho je právě VAS 6395 kterej to tu jednotku naučí a je pokoj.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.11. 2017
Příspěvků: 15 | Témat: 1

10.11 2017 9:35


tím 1mm se myslí na jakém šroubu. Mám ještě jednu regulaci, tak to můžu zkoušet. Audi to taky neudělalo, takže mi nic jiného stejně nezbývá.
Manuál mám, ale... Nerad dělám věci, které můžu bez zkušeností pokazit.
Na regulaci jsou 3 šrouby co drží regulaci. Proto který mm?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.11. 2017
Příspěvků: 15 | Témat: 1

10.11 2017 18:26


Takže auto jede, jak má. Jen ale asi 3x z 5 nastartování. V ostatních případech se rozbliká žhavení a auto je bez výkonu.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 885 | Témat: 32

10.11 2017 20:22


Jo s tímhle jsem si taky užil svoje a hezky jsem si u toho zanadával (i s půjčeným VAS6395 a postupem s Elsy ... ), Turbo* nějaký noname (na nýtku se protáčejícím štítku snad reman či tak něco...) a majitel zoufalej, že koupil "extra výhodně luxusní auto", kde mělo stačit vyměnit Turbo*, za což (nevim, jestli nějakej repas či co) dal i s montáží kdesi v garáži 40 a stejně nejelo, tak byl v autorizáku, kde nechal další tisíce za výměnu svazku k regulaci (všechny kabely žlutý...) a stejně chyba regulace, přitom ale kupodivu to Turbo* vypadalo funkčně (táhlo chodilo krásně volně), ale s odpojeným táhlem jsem si všiml, že asi v půlce dráhy regulace "zacuká", tak říkam novou regulaci a tím jsem si hezky nas*al do bot, mj.protože aby nová regulace (myslim, že VDO) vůbec prošla (na tomhle turbu) tím testem, musel být v podstatě úplně vyšroubovanej doraz a regulace "natlačená" na opačnej doraz a samozřejmě o to výrazněji za tepla (za studena prošlo i s malinko vyčuhujícím červíkem dorazu a víc "tolerovalo" dotažení těch tří desítek), kdy se to má ideálně dělat, jenže i s dvěma párama rukavic (když se jedny ohřály, vzal jsem druhý ) to byla docela "grilovačka" a nejednou se mi stalo, že před dotažením těch tří desítek to prošlo, po dotažení už ne (nedošlo až k těm 80%), navíc jedinej možnej způsob, aby to prošlo, neseděl s těma ryskama, takže jestli maj na Jarově podobný zkušenosti, nedivím se jim, že se jim do toho nechce ...

Navíc si nejsem jistej, na kolik věřit tý Else v tom postupu učení (to si fakt uloží ty koncový polohy přímo ta regulace?), resp. se mi moc nezdá to, že to jde údajně naučit jen jednou. Já tu proceduru učení udělal dvakrát a tvářilo se to pokaždý ok, navíc to buď umí sama ECU* taky naučit (když to lze i bez toho VAS6395) nebo se ta samotná regulace nic neučí a naučí SE/ohmatá si to jen ta ECU*...
Ví někdo jak to přesně je? Třeba Satas?


Btw. jak tu někdo psal o tom zkoušení projížděním, tak to imho můžou urychlit třeba akční členy, ev. to, jestli projde zákl.nastavení ...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.11. 2017
Příspěvků: 15 | Témat: 1

10.11 2017 21:03


FandaTDI - zajímavé čtení, nicméně Satas, možná umí, ale nebere telefon, neodpovídá na SMS a když požádáš o termín servisu, žádná odpověď Takže musím najít jinou variantu. Mám v tom pořád bordel, pokud nevíš co přesně to má či nemá dělat a experimentovat není moje parketa. Nerad dělat věci co neumím.... moc šancí něco pokazit...
Akční členy prošly a regulace se hýbala a dokonce v rozumných mezích. Poté to jelo cca 50km v kuse bez problému, poté další start a 20km ok, poté jídlo, start a prd... několik výmazů chyb během jízdy a pak nákup a po něm jen výmaz chyb a jelo to opět jak F1
nahoru

sponzor





10.11 2017 21:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 885 | Témat: 32

10.11 2017 22:02


Teď si ale hezky protiřečíš, až se nabízí otázka - "Tak co se v tom hrabeš?" (nebo proč přesně měnili v tom autorizáku svazek a pak od toho dali ruce pryč... i když to asi vysvětluje celkovej stav motoru, hlavně vstřiků po x set tisících km...) A to nemluvim o DPF*, to jestli už tam máš, tak je možný, že si s "užiješ" ještě s tím
A akční členy prošly bez zápisu DTC? Koukáš při tom aspoň jak se to ve skutečnosti hejbe?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.11. 2017
Příspěvků: 15 | Témat: 1

10.11 2017 22:09


Ty piješ Fando?
Já žádný svazek neměnil, Audi také ne a ani jsem to nepsal...
Motor jde moc hezky, nic neklepe.
A ano, akční členy fungují i fyzicky
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

10.11 2017 22:29


Fanda,ved si to pisal Ty sam

FandaTDI (10.11 2017 19:22) orig :
tak byl v autorizáku, kde nechal další tisíce za výměnu svazku k regulaci (všechny kabely žlutý...) a stejně chyba regulace
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 885 | Témat: 32

10.11 2017 22:47


Míra B: Dnes se šetřím na zítřek
Míra B (10.11 2017 9:35) orig :
tím 1mm se myslí na jakém šroubu. Mám ještě jednu regulaci, tak to můžu zkoušet. Audi to taky neudělalo, takže mi nic jiného stejně nezbývá.
Manuál mám, ale... Nerad dělám věci, které můžu bez zkušeností pokazit.
Na regulaci jsou 3 šrouby co drží regulaci. Proto který mm?


Proč ses nezeptal k jakýmu dorazu? Měl-li bych brát doslovně tu odpověď z Jarova, že na "stávající nové regulaci chybí 1mm", tak to není o žádném šroubu, ale těch drážkách, ve kterých se s tou regulací dá hýbat... Ale je otázka, nakolik je ta informace přesná a jak to vychází podle těch rysek a procentuelně od dorazu k dorazu, že

tacosi: Možná jsem to dal nevhodně do souvislosti, ale nechápu co básník chtěl říci tou citací ... V kabeláži problém nebyl a krom toho, že mám stejnou otázku jako Míra B ohledně pravdivosti/přesnýho popisu té jedné možnosti zaučení (neříkám, že není možný, že si třeba sama jednotka regulace uloží krajní polohy, přes který pak už "nejede vlak", ale nezdá se mi to, proto by mě zajímalo víc než co je v dílence), by mě ještě zajímalo, jestli v tom autorizáku měli skutečně důvod/věděli, co dělaj a jestli to nebylo zbytečný, na druhou stranu mě to vlastně zajímat ani nemusí... Takže nechápu, kam tou citací míříš?
Sám mám s autorizákama všelijaký zkušenosti a jsou věci/auta/případy, kdy nemusí být důvod jim auto nesvěřit, ale stejnětak je nškdy vhodný to řešit jinak, nezřídka levněji a třeba i líp/kvalitněji než ten autorizák (kde často bohužel nejen z mechošů dělaj cvičený opičky a jedou taky velmi výrazně na obrat ve formě marže za díly, který často ani "v originále" nedosahují kvality prvovýroby... )

Ale je fakt, že v tomhle případě jsem se měl vysrat na to bejt hodnej blbeček, co se snaží ušetřit majiteli peníze za Turbo*, co tam patří, natož když to nebyl nejpodstatnější problém a majitel ty podstatnější řešit nehodlal ...



A pro oba/všechny - ještě k tomu zkoušení (či testování? ) Jednou z výHOD* tý mašinky je právě to, že si to nastavení otestuješ/vyzkoušíš bez běhu motoru, proto postup ála Míra B je právě "riskantnější" ... (a taky třeba to, že si tu regulaci můžeš díky ní nastavit libovolně třeba i pro nasazení táhla, ap.) Ale vzhledem k tomu, že se to má stejně dělat (aspoň dle zkušeností z praxe...) na zahřátým motoru, je to asi jen moje další rýpnutí
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.11. 2017
Příspěvků: 15 | Témat: 1

13.11 2017 16:00


Tak auto sice jezdí většinou v pohodě, ale někdy regulace nefunguje?
Musí se v případě špatného naprogramování koupit nová?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

13.11 2017 16:25


FandaTDI (10.11 2017 21:47) orig :
kam tou citací míříš?

Ja nikam nemierim,asi sme sa zle pochopili.
Pisal si Mírovi B ze "preco menili v autorizaku svazek",a t.d.. On Ti odpovedal ze "Já žádný svazek neměnil, Audi také ne a ani jsem to nepsal"
No a ja som postol,ze si to pisal Ty o svojom znamom nie ze to pisal Mira B
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email