Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 440 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 439
Uživatelů: 1
Celkem: 440

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.9. 2013
Příspěvků: 49 | Témat: 14

08.01 2017 22:55


Zdravím všechny milovníky a především majitele Audi, konkrétně Audi A6 C7. Měl bych na Vás dotaz. Uvažuji o koupi tohoto modelu s motorem 3.0TDi 180kW. Zajímaly by mne Vaše zkušenosti s tím autem jako takovým, ne jen s motorem. S čím jsou třeba problémy, co není úplně praktický atp. atp. Mám Audi A5 coupé rv.2009 a chci přejít na větší a praktičtější vůz.

Mj. by mě zajímal Váš názor na fullLED, pokud se mohu zeptat. Jak je to prosím s MMI* (pokud je to v této A6 stále MMI*)? Tam je už v základu, jako bylo u MMI* 3G harddisk s navigací nahranou, možností po odblokování přehrávat DVD atd., nebo to je jen u některých typů, případně u kterých?

Děkuji Vám moc za odpovědi a Vaše názory.

Přeji hezký zbytek večera.

Ondřej
nahoru

sponzor





08.01 2017 22:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.1. 2017
Příspěvků: 53 | Témat: 21

17.05 2017 21:28


Cus,resim podobny problem. Nevim na co se mam pri koupi zamerit? Kde a co ma hucet,blikat, cvakat atd. Poradni nekdo? Avant A6, quattro*, 3.0Tdi 150 kW. Diky
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

17.05 2017 21:49


1) full LED* ma mensi svitivost jak BiXenon*..
2) MMI* s hdd neni v zakladu. Navi neni v zakladu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2006
Příspěvků: 267 | Témat: 21

18.05 2017 6:57


Měl jsem bixenony a teď mám full LED* (matrix) a svítí to výrazně lépe.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

18.05 2017 7:15


Mereni rika neco jineho. I kdyz ja bych sel do full LED*. Vypada to lip
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2673 | Témat: 171

18.05 2017 8:26


Takže sa zamerať ako vždy:

Motor- studený štart retaz, teply motor dymenie z výfuku na vobehu po 15 min, čistota výfukov a diagnostika cez vcds DPF* zanesiem ie popolceka

Prevodovka - radenie, nesmie sklbat a ani triasť a zase diagnostiku

Interiér podľa vybavy ale brat len čo najvyššie

Veľa zdaru a je to raketa v A7 som happy
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

18.05 2017 11:46


Kolega presel 4F do A7 r.v. 2016 full LED* matrix a ani naznakem se to neda srovnavat s bi-xenonem! Sviti to neskutecne!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.2. 2007
Příspěvků: 41 | Témat: 6

18.05 2017 11:59


Otevírání víka nádrže odchází, ale to je prkotina. )
nahoru

sponzor





18.05 2017 11:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2673 | Témat: 171

18.05 2017 13:41


A4 (18.05 2017 10:59) orig :
Otevírání víka nádrže odchází, ale to je prkotina. )


no ved to mi hovor - na pumpe niekedy laborujem aj 2 minuty odomknut a zamknut auto
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

18.05 2017 14:13


Nikdy by me nenapadlo srovnavat BiXenon* v 4F, ktere ma jedny z nejvic nejhorsich xenonu s full LED* v 4G.

Srovnani 4G BiXenon* a 4G full LED* vyhrava BiXenon*.

Taky proto se uz full LED* nedela, a dela se matrix.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2006
Příspěvků: 267 | Témat: 21

18.05 2017 17:58


Vždyť jsem psal výše, že full LED* matrix svítí lépe, když předjíždím někoho s xenonama, tak to vypadá, jako kdyby jel po tmě naopak já ve dne...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

18.05 2017 21:04


JK: prehledl jsem to (matrix), omluva
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.5. 2016
Příspěvků: 11 | Témat: 4

25.05 2017 9:11


Auto super,přesel jsem z 4f. Jediná bolest všechny umírají na prevodovku vím o 5 případech.Další bolest pri startu občas zachrastí napínák,taky dela to prakticky každá.Jinak komfort je zase o level dále,i spotreba je o chup nižší,Jezdím na 20 kolech za 8,8l pri jestě velmi slušném komfortu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

25.05 2017 9:23


georgehunter: jo, akorat to uz neni napinak, ale nejaka hydraulika, takze uz to nevesti problem jako na 4f.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

09.10 2017 10:54


georgehunter: to je to jeste horsi s prevodovkou nez u 4F 165kW verze?

Ja premyslim o presunu ze 4F na C7 180kW (ten silnejsi od roku 2012) a taky sonduju, co je a neni spatne...

Co vstriky, porad je to takovej pruser jako u 4F?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2014
Příspěvků: 114 | Témat: 3

09.10 2017 14:40


vstřiky byl průser myslím jen u těch prvních 4F 165kw

Přešel jsem taky ze 4f na 4G C7 a je to obrovský rozdíl. 4f si nechala manželka, takže občas do toho taky sednu a rozdíl je opravdu znatelný. C7 už je prostě o generaci jinde ať se jedná o interiér nebo třeba i jízdní vlastnosti.
nahoru

sponzor





09.10 2017 14:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

09.10 2017 22:56


KelbysRey: zatim dal co jsem vysondoval, tak nejvetsi pruser je ta S-tronic prevodovka - mozna ve stinu tohodle problemu se o nicem jinym nemluvi Ale je fakt ze vstriky u BMK jsou na p....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2014
Příspěvků: 114 | Témat: 3

10.10 2017 7:37


proč myslíš, že je s-tronic průser?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

10.10 2017 12:51


Pretoze najazdis 180.000km a môžeš čakat, že odíde
Naposledy upravil lubomt dne 10.10 2017 23:39, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2014
Příspěvků: 114 | Témat: 3

10.10 2017 13:26


to je zajímavé, mám 260tis km a ještě neodešla a ani se k tomu nechystá
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2673 | Témat: 171

10.10 2017 21:51


Aký máš rok? Máš ho od novoty? A robil si servis oleja každých 60000km?
Ak áno tak si aj tak zaklep na drevo že ti zdrží v poriadku...

Co poznám ľudí tak vydrží Mechatronica do 200 000km a hlavne tie prvé okolo 2010 11 12 mali problémy. Ja mam tiež už menenu ale ešte že to stihlo predchádzajúceho majiteľa. Tak zatiaľ som happy ale do budúcna určite raz budem musieť merit 2spojku co čaká každého keď sa Teflon zoderie.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2014
Příspěvků: 114 | Témat: 3

11.10 2017 8:27


mám rok 2012, olej byl měněný poctivě každých 60 tis km v autorizáku, jestli byl dělaný nějaký větší servis nebo oprava převodovky nevím, nemám ho od začátku.

No tak uvidíme, jestli se něco posere, tak to budu řešit až to příde.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.10. 2015
Příspěvků: 61 | Témat: 11

11.11 2017 0:02


Pánové, mám A6-ku 4g asi 14 dní, přesně jak zde píše tomko222, tak jsem přešel ze 4F na 4g a světla a svítivost se nedá absolutně přirovnávat.....4F byla totální bludička i po rozleštění a výměně nových výbojek, trochu se to zlepšilo po kompletní repasi vnitřků světel - tedy nově pokovené paraboly...ale teď mám FULL LED*-ky a svítí to jak blázen...nedokážu porovnat s Bi-xenony ze 4G, nejel jsem v tom, ale i kdyby lépe svítily, tak z principu nebudu kupovat zastaralou technologii + horší vzhled....LED*-ky jsou prostě IN, takže za mě pecka. Jinak s Audi jsem velmi spokojen a co mě doslova šokovalo, tak je spotřeba!!! Jel jsem z Ostravy do Hradce Králové, 70% dálnice (140 km/h ) a 30% okrsky (100 km/h) a konečná spotřeba 5,9l !!!! Jsem byl v šoku, fakt mazec, kola tam mám nějaký 225/něco teď nevím a R17. Auto pohodlné, rychle zrychluje na lehké přidání plynu, interiér pecka, mám krémovou kůži a hnědou palubku a samozřejmě ambientní osvětlení, velká navi atd...obrovský pokrok oproti 4F, aspoň můj subjektivní pocit...jinak jestli se odporoučí Převodovka*, tak za 30 tisic Kč mám ihned jinou se zárukou z Polska, ať si každej říká co chce, já nemám s poláky žádný problém...takže co řešit ohledně tohoto modelu, vše je za pár korun,pokud beru cenu auta 600.000 Kč, tak 30.000 Kč jsou drobné. Ihned jsem udělal servis,oleje motor a Převodovka*, filtry, přední kotouče Brembo a desky a teď jen jezdit...najeto mám 200.000 km a Audi se zdá být jinak v super kondici, vzduchový podvozek taky pecka a režim individual je taky dobrý nápad....jinak olej dávám Mobil 5W30 Long Life a měním po 15.000 km, prostě to neřeším, je mi to buřt, mám z toho dobrý pocit, Audi dostává, co má. Všem přeji mnoho zážitků a šťastných km s Audi a trpělivost se všemi burany na cestách, já sám ji někdy nemám
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

11.11 2017 2:19


Dave333: me byla 4g taky sympaticka na jezdeni porci kilometru. Jede, nezere, je v tom komfort.
Akorat ji asi pro sebe preskocim, mam firemni vuz musim ho mit jeste 2 roky.
Kupovat neco abych na tom jel o vikendu nema smysl, kor kdyz firemak je kompletne zdarma se vsim vsudy.
Navic jsem blbec a immmrveere zapomenu tasku, papiry, bryle, nabijecky, takze pro me dva hlavni vozy opravdu nejsou.
nahoru

sponzor





11.11 2017 2:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.10. 2015
Příspěvků: 61 | Témat: 11

13.11 2017 10:30


tomko222 (11.11 2017 2:19) orig :
Dave333: me byla 4g taky sympaticka na jezdeni porci kilometru. Jede, nezere, je v tom komfort.
Akorat ji asi pro sebe preskocim, mam firemni vuz musim ho mit jeste 2 roky.
Kupovat neco abych na tom jel o vikendu nema smysl, kor kdyz firemak je kompletne zdarma se vsim vsudy.
Navic jsem blbec a immmrveere zapomenu tasku, papiry, bryle, nabijecky, takze pro me dva hlavni vozy opravdu nejsou.


Kdybych měl služební vůz, tak bych to asi také neřešil a spíše bych si koupil něco pro radost, třeba S4 nebo něco podobného, ale jelikož služební vůz jako OSVČ nemám, tak skloubit rodinu, přepravní kapacitu, radost a tíhnutí ke značce OOOO, komfort a pokročilou technologii, tak volím Audi A6 Avant a musím zatím říci, že jsem velmi a nadmíru spokojen. Určitě zajedu do toho Polska si nechat dodělat tu parkovací kameru, to je jediná věc, která mi v takovémhle voze chybí, jinak mám vše podstatné, co bych si v tomto voze představoval....k maximální výbavě má ještě daleko, ale rozhodně je nadprůměrně vybavená a tím myslím: automatická klima, vzduch. podvozek, FULL-LED* světla vpředu i vzadu, krémová kůže, vyhř. sedadla v předu, 4-zónová klima, velká navi s touch-padem, el. víko kufru a roletka, el. přední sedadla s pamětí vč. zrcátek, ambientní osvětlení, a pak nějaké ty asistenty a senzory světel atd.,ale to je už standart...,co chybí? Kamery okolo vozu, head-up displey, noční vidění, ventilované sedadla, Bang and Olufsen aparatura, line assist, side assist, ACC* Tempomat*, mám jen klasický, dále chybí vyhřívaný volant...toť vše, ale mně to ani nijak nevadí, jak píšu, vše pro mě potřebné a smysluplné mám a jsem spokojen.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

13.11 2017 11:39


Dave333: treba az tam uz budes, tak ti naceni i neco dalsiho..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2010
Příspěvků: 63 | Témat: 6

28.01 2018 11:38


lubomt (10.10 2017 12:51) orig :
Pretoze najazdis 180.000km a môžeš čakat, že odíde


Nevíš, lubomt, ten S-Tronic ve 150 kW variantě i 180 kW variantě je úplně stejný?

Vím, že 150 kW předohraby měly Multitronic*, s Quattrem 150 i 180 kW vždy dvouspojkový S-Tronic - je tento S-Tronic ale u obou verzí stejný, nebo dostala 150 kW něco šizenějšího?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.9. 2016
Příspěvků: 210 | Témat: 8

28.01 2018 15:12


Tiez pridam skusenosti. Kupil som tiez A6 4G s Matrix, headup displayom, mrtvym uhlom, nocne videnie, lane asistent, velka MMI*, automat Multitronic* cierna koza s alcantarou..
No motorizacia 2.0tdi 130kw.

Pred kupou som uz videl na A6 Allroad 2007 3.0 TDI* co je velky servis. Mala 340 000km.
A pytala si nenormalne peniaze.

Ale nedalo mi to chcel som novsi trojliter. Skusil som dva oba overene km. Jedna 150kw s 210000km a druha 180kw 230000. Hadajte co mali obe spolocne.... Hrkajuce rozvody. A to hrkoktanie snad bolo horsie ako na starom 171kw trojlitri s 340000 km. PO napichnuti na diagnostiku ten 150kw mal problemi s DPF*. Potom sa mi aj majitel priznal ze uz ho aj daval cistit nejakou chemiou...

Som si myslel ze novsie rozvody budu trvacnejsie ale opak je pravdou. Ked boli 4 retaze neboli take dlhe ako terajsie dve. A cim dlhsia retaz tym viac sa moze natiahnut a preto vznikaju take rachoty pri startoch.

Po tychto skusenostiach som zanevrel na 3.0tdi aj v 4 generacii.

Rozvody vydrzia ovela menej. DPF* je casovana bomba ale tomu sa neda vyhnut ma to kazdy diesel aj moj 2.0tdi.

Vstreky budu isto odchodit ako zacne pribudat aut s 250 000km a viac. Tomu verte ze k tomu dojde a na forach budu pribudut nove a nove problemy s nimi.

Inac kto chce riesit 150kw a nepotrebuje quatro tak neodporucam kupovat v porovnani s 2.0tdi Je tam minimalny rozdiel. zrychlenie na 100km/h idu oba rovnako..

Co sa tyka prevodovky S-Tronic tak to je 7 stupnove DSG* a treba menit olej max po 60000km pokial sa to dodrziava a jazdi sa s autom reletivne normalne vydrzi dlho aj ked 6 stupnove DSG* boli kvalitativne malinko lepsie.

Ja mam Multitronic* a na to ze sa toho kazdy boji ze sa pokazi tak stale ich nieje tolko ako pokazenych Stronicov.

Inac najkomfortnejsia prevodovka aku som kedy okusil je preve Multitronic*. (tip tronic 2007, DSG* 2011) Komfort jednoznacne Multitronic*, sport DSG*, Zivotnost a odolnost Tiptronic*

Full LED* svetla su super jedine co mi na nich chyba je natacanie do zakrut, nemylte si to s prisvietenim pomalych zakrut toto svetla maju. Faceliftove uz su Matrix a tie uz sa natacaju.


Takze co sa tyka servisu pri 3.0tdi pozor na rozvody a vstreky niesu nesmrtelne !
Pri prevodovkach musi ist vsetko hladko ziadne cukanie, nebodaj trhanie. Pred kupou si treba zistit ako danu prevodovku najlepsie preverit.
A este ak zacne pustat Turbo* olej alebo budu chytene vstreky tak v kratkej dobe odide aj DPF*.
O cenach servisu asi nieje treba pisat. Je to audi s rozvodmi takmer v prde.y a motor musi ist von...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

28.01 2018 16:37


Agent848: ja len k tym rozvodom, 4g zahrkoce pri starte aj nova, nie je to uz vada. Je tam iny system napinakov.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.10. 2015
Příspěvků: 61 | Témat: 11

28.01 2018 18:50


Přátelé, ono už je to tak, že éra vozů, jako byla Audi 100/A6, které najely 1.000.000 Km více méně s malou generálkou, kde se vyměnily nějaké těsnění a něco se přetěsnilo a jezdili jste dál, je nenávratně pryč. Dnes je doba spotřebního zboží a i u aut nikdo nechce, aby jsme s nimi jezdili 15 let. Takže pokud si koupíme A6-ku 4G, tak já jsem smířený s tím, že si udělám rozvody, repas převodovky a třeba i Turbo* a vstřiky. Nicméně dělám vše proto, abych to oddálil co možná nejvíce. Ale jelikož má moje Audi najeto 200 tkm, tak asi mě dříve nebo později něco potká, no co, tak to prostě je a jinak si ty auta nekupujme a nebo si kupme nové za 2 mil. Kč a pak budeme mít po dobu záruky jisté jen náklady za servisní prohlídky a po skončení záruky pápá a zase pro novou. Jenže já si toto prozatím nemohu dovolit a tak mi nezbývá, než se plahočit tím krásným životem s ,,olítaninou´´ a doufat, že se mi nepokazí vše najednou, abych nemusel vypláznout někde 150.000 - 200.000 Kč za výše popsané případné servisní úkony. Tak to prostě je, bylo a bude, zdar OOOO

//posledny prispevok sa necituje.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email